Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Jaimers wo nov 09, 2011 4:32 pm

    Nou voordat je wat zegt, dit is niet dit. Deze patches zijn eigenlijk doenbaar.

    Touhou Ultra zijn patches voor de touhou games. Wat deze doen is bijvoorbeeld de kogels verdubbelen, de snelheid van kogels verdubbelen, allebei of iets anders. Door deze mechaniek krijg je een soort van effect waar elke moeilijkheidsgraad een graad boven de oude is.
    Maar om voor deze grote sprong in moeilijkheid op te maken heeft de maker autobombs ingeschakeld. Hierdoor wordt het een realistische uitdaging voor veel mensen.
    Hoewel niet alle patronen met deze patch werken, worden sommigen HEEL cool hierdoor. De verschillende spellen verschillen ook erg in moeilijkheidsgraad met de patch. PCB is verreweg het makkelijkst.

    Je kunt ze hier downloaden:
    http://cheater.seesaa.net/category/9478192-1.html

    Pak de thxxu.zip, unzip in de gamefolder en patch de Japanse thxx.exe. Dit werkt niet met de Engelse patch.

    Voorbeeldvideo's!
    Touhou 12 UFO Lunatic Ultra 1cc
    Touhou 13 TD Lunatic Ultra 1cc
    Touhou 9 PoFV Lunatic Ultra 1cc
    Touhou 9.5 Shoot the Bullet Ultra.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Quwanti wo nov 09, 2011 6:24 pm

    Alles word toch ook toegepast op de andere niveau's? Want als ik het op lunatic zou doen word ik meteen afgeslacht. ^^;

    Het patchen lukt mij niet trouwens; als ik heb in de game folder stop heeft het niet de Japanse tekens maar dit "th13Ultraâéü[âhâpâbâ`" en "th13Ultraâéü[âhâpâbâ`(âIü[âgâ{âÇû¦éÁ)", en als ik erop klik krijg ik een error met de locatie van "th13.exe".
    Jaimers
    Jaimers
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Jaimers wo nov 09, 2011 7:17 pm

    Kan iets met locale te maken hebben.

    Of je moet Applocale gebruiken of je kunt de vele makkelijkere optie kiezen van je computer's Unicode te veranderen in Japans (configuratiescherm -> land en taal -> beheer).

    En yup alle niveaus, ook Extra.

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Quwanti wo nov 09, 2011 8:17 pm

    Hmm, ik krijg nog steeds dezelfde error (gelukkig wel met Japanse tekens).

    Spoiler:

    Uiteraard is dit niet het "help het werkt neit" topic, maar als je het toch weet zo dat fijn zijn. ^^;

    De andere patch werkte trouwens wel; ik krijg nu steeds autobombs en infinite lives.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 09, 2011 8:51 pm

    ...Nee, dank je.
    Ik kan bijna niet de spellen op easy uitspelen.

    Wel interresant dat mensen dit doen omdat touhou te makkelijk voor ze worden...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Urameshiya do nov 10, 2011 3:44 pm

    Omdat Touhou zelf nog niet te makkelijk voor mij is, ga ik deze patches waarschijnlijk niet heel snel proberen uit te spelen - alleen voor PCB wil ik dan wel een serieuze poging wagen. XD Maar als training om beter te worden in lunatic - dat gaat dan vanzelf makkelijker lijken - lijkt het me wel aardig om de rest ook eens te proberen...
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Michiresu za nov 12, 2011 5:47 pm

    Ik vind het zo al moeilijk genoeg, dus die patches raak ik nu niet aan, waarschijnlijk raak ik ze nooit aan ^^;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Quwanti za dec 10, 2011 9:15 pm

    Ah, op een of andere manier kan ik bij geen enkel spel touhou ultra toevoegen. :(

    Gesponsorde inhoud


    Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is. Empty Re: Touhou ULTRA - Omdat Touhou zelf te makkelijk is.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:41 pm