Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Urameshiya
Lukas64
6 plaatsers

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Lukas64
    Lukas64
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 22
    Speciale vermogens : Good stuff

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Lukas64 di feb 03, 2015 8:31 am

    Hey, deze topic gaat over "THO6: Touhou Embodiment of Scarlet Devil".
    Ik een aantal Touhou games gespeeld en ik vond ze allemaal geweldig!
    Maar Touhou 6 was het meest lolligst voor mij, plus, het was mijn eerste Touhou game die ik had.
    Anyways, deze topic is voor het discussiëren van Touhou 6.
    Heb je een video? Een review, een mening? Posts hier over zijn absoluut welkom!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Urameshiya di feb 03, 2015 10:11 am

    Het is niet een van mijn persoonlijke favorieten, maar ik vind TH6 desondanks een erg leuk spel. Er zitten een hoop interessante danmaku/spell cards in, en de muziek is ook pakkend. Wat ik er wat minder aan vind is... ...het gebrek aan een zichtbare hitbox. Ugh.

    P.S. Check je privé-berichten even!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Ranfox di feb 03, 2015 5:00 pm

    Urameshiya schreef:Wat ik er wat minder aan vind is... ...het gebrek aan een zichtbare hitbox. Ugh.

    Dat is voor mij ook een beetje de enige downside van TH6. Toch maar weer eens spelen ofzo, misschien dat ik dan eindelijk die endboss op normal kan verslaan. XD
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Maribel Hearn di feb 03, 2015 6:07 pm

    De EoSD die ik heb had de hitbox patch al, en een texture patch, ik ken EoSD in feite niet zonder. XD

    Het is een nostalgische game voor me omdat het m'n eerste bullet hell was, en eerste Touhou game, omdat ik de games op volgorde wilde spelen (zonder PC-98). Vooral aan EoSD heb ik een hoop bullet hell skills te danken! In het begin ben ik met EoSD van een Easy clear met continues naar een Normal 1cc gegroeid. :) Inmiddels heb ik de game al een jaar geleden op Lunatic ge1cc'd en heb ik de Extra Stage zonder deaths uitgespeeld. Dat maakt EoSD voor mij ook zo leuk, het is voor mij het symbool van m'n ontwikkeling in bullet hell skills, en het is natuurlijk ook een geweldige game zonder dat. :) Het heeft zoals Ura al zei inderdaad leuke patronen. Dat vind ik echter wel van elke Touhou game! :P Oh en Reimu-B is het beste shottype.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van draakedan zo feb 08, 2015 3:10 pm

    ESoD was voor mij de tweede game die ik uit de Touhou project heb gespeeld f:)

    maar ik kom nooit bij Remilia... Met geluk haal ik stage 5 net (op Normal mode)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Reym ma feb 09, 2015 10:32 am

    ik heb het eerst ge1ccd met de hitbox patch, en toen zonder (op normal)

    vroeger vond ik het de moeilijkste touhou game, maar toen ging ik het afgelopen zomervakantie serieus spelen en toen rolde er opeens een normal 1cc uit (met hitbox patch) en daarna kon ik het ook zonder. Ik vind het wel lastig dat je bij deze game geen andere manier hebt om levens te krijgen dan heel veel punten scoren. Dus je kan echt heel weinig fouten maken, en als ik een keer doodga in stage 1 t/m 3, dan start ik het hele spel gelijk opnieuw, want ik ken mezelf xD dan ga ik het niet halen.

    m'n laptop heeft zo'n systeem dat je maar 3 knoppen max tegelijk kan indrukken dus het is irritant als je moet bomben, daarom derp ik af en toe :cc

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil  Empty Re: Touhou Touhou Embodiment of Scarlet Devil

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:22 pm