Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 25, 2014 12:18 am

    homemadecupcake schreef:godver, ik kan op dus geen enkele manier bewijzen dat ik ECHT de jager ben........
    Jammer genoeg niet. Maar als het zo is hoop ik dat indien je geelimineerd wordt je tegen dan een goed target hebt.

    Ik stem op Olly als burgemeester.
    En potverdikkie, ik zit op een qwerty toetsenbord te typen en vind geen leestekens zoals accenten of trema's. Hoe doe je dat op zo'n ding?
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake wo jun 25, 2014 12:23 am

    ja ik vote ook voor olly als burgemeester. Ik hoop dat de anderen zo snel mogelijk reageren, want ik kan mezelf niet verdedigen tegen neko's theorie, want alles wat ik weet en wat er te zeggen valt heb ik al gezegd. Ik heb het hele verhaal zoals het is gegaan hier gepost in volle waarheid.... en ik weet hoe stom het klinkt dat ik er echt in ben getrapt...myon heeft mijn vertrouwen weten te misbruiken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn wo jun 25, 2014 12:25 am

    Je redenering snijdt zeker hout, Neko. Het is iets wat de meest gewiekste spelers onder ons zouden doen, het zou zijn wat jij zou doen, het zou zijn wat Olly zou doen, wat Ura zou doen.

    ...Maar zou Toumyon het doen? Zoals ik al zei is Toumyon een speler die klakkeloos risico's durft nemen. Of laat ik het anders stellen: Toumyon is niet iemand die op details let. Het feit dat hij z'n mond voorbij heeft gepraat toont dat al aan. Toumyon is een goede speler, dat zal ik hem geven, maar ik durf het oprecht in twijfel te trekken of hij een doortrapt plan zoals jij aan het licht bracht zou hebben kunnen bedenken.
    Neem daarbij in de discussiepunten die je zelf al gaf over dat Cupcake de jager claimt en voeg daarbij aan de schijnbaar onwetende post van Cupcake zelf en dan heb je een cocktail waarvan ik zo zachtjes durf te zeggen dat hij meer naar een onschuldige Cupcake neigt dan een zandman Cupcake.

    Overigens ga ik mee in de Ollynering: De liefsteOlga als burgermeester gaarne!

    Oh en Neko? Shift+['] en dan de letter die je wilt trema-en
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 25, 2014 12:34 am

    Vergeet niet dat Toumyon niet alleen speelde maar een team achter zich had. Mogelijk mensen die erg scherp kunnen spelen. Zoals Shiro, of Lyari... of jij. Maar als ik zelf zou kiezen zou ik toch nog eerder voor Reym gaan. Wel vind ik dat Lyari stilaan eens iets zou mogen bijdragen. Ik weet dat ze op reis is (was?) maar in dit spel gaat het wel om meer dan op tijd je stem binnensmijten.

    En dat met het keyboard werkt niet... Ik denk dat het een Amerikaanse layout is.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn wo jun 25, 2014 12:49 am

    Nekotaco schreef:Vergeet niet dat Toumyon niet alleen speelde maar een team achter zich had.
    Als je daadwerkelijk mijn post gelezen had (wat ik nu dus betwijfel, en ik had er nog wel zo mijn best op gedaan  :( ), had je gelezen dat ik dat dus betwijfel. Met Shiro in het team zou je theorie wellicht plausibel worden. Maar nog altijd acht ik lone-wolf Toumyon de beste verklaring voor deze ontfluisterende bluf, en daarmee Lyari als interessantste optie. Eens te meer daar ze toch al inactief is en we dus geen drol aan d'r hebben zo.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 25, 2014 12:56 am

    Ik heb je post wel degelijk gelezen, en je punten zijn interessant.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake wo jun 25, 2014 1:00 am

    okay ik zal hier even het hele verhaal posten plus tijdstippen zoals ze ongeveer in m'n hoofd zitten.

    Toumyon heeft gedurende die hele week heeft hij heel anders tegen mij gepraat als 2 rondes geleden waarin ik meedeed. Ik wist hierdoor dat hij een speciale rol had, maar wist natuurlijk niet precies welke. Toen hij me vroeg waarom ik hem wantrouwde gaf ik dat als argument. Nog geen half uur later heeft hij die ziener claim gepost. Voor mij voelde het logisch aan, want zijn rare gedrag + het afkappen van die discussie konden verklaard worden met dat hij de ziener was en mijn rol wist. Ik heb hem daarom vertrouwd en hij is achter mijn rol gekomen. Daarna schoot ik lichtelijk in paniek , omdat ik dacht dat mensen mij na die ziener claim zouden gaan wantrouwen en heeft Toumyon om mij in te palmen die post waarin hij mijn rol besprak gemaakt. 2 uur daarna ben ik gaan slapen omdat ik de volgende dag moest gaan werken van 9 tot 6, ik heb niks meer van de discussie mee gekregen. Ook hebben Toumyon en ik daarna het zo goed als niet meer over het spel gehad. De avond erna toen Toumyon bij mij was had ik mezelf nog niet de tijd gegunt om alles bij te lezen en Toumyon vertelde me dat ik erin ben getrapt. Toen ik ging bijlezen zag ik pas wat voor een ramp ik heb aangericht door Toumyon te vertrouwen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac wo jun 25, 2014 10:40 am

    Ja, ik denk niet dat Toumyon zo erg doordacht over zijn list.

    Ik stem op Olly, btw.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 25, 2014 11:23 am

    Cupcake's post komt wel geloofwaardig op me over. Het is wel zo dat als ze over haar rol hintte tegen Toumyon buiten de thread, dit niet geheel strookt met de regels van het spel. Laat je niet zo makkelijk vangen voortaan.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym wo jun 25, 2014 5:17 pm

    Olly schreef:Reym stemt op mij, omdat ze zowel Cupcake als Toumyon vertrouwt en mij argumentatie vaag en verdacht vindt. Ze stemt mee met wolf Toumyon op het slachtoffer van de vorige nacht. Dit zit me niet lekker.

    Ik had eerder al verteld dat ik vroeg naar bed moest gaan die avond, omdat ik de volgende dag een afspraak had voor m'n ogen. Daarom stemde ik op de persoon die ik tot dan toe het meest 'vreemd' vond, Olly. (Door het animecon ding). Een tijdje daarna moest ik afsluiten.

    Toen ik de volgende dag op het Weerwolven-topic keek, zag ik dat op het laatste moment duidelijk was geworden dat Deviljho de heks was en onschuldige!Olly tot leven had gebracht na een wolvenaanval (en ook dat Psycho Maniac de echte ziener was.) Maar ja, dat mis je dus als je vroeg naar bed moet, en niet tot 12 uur op kan blijven :c


    Wat ik wel vreemd vond: op pagina 3 vinden verschillende mensen het 'rolonthulplan' geen goed idee.  (o.a. Faolinn, TH-Chen, Cupcake, ik...) Nekotaku reageert in zijn laatste post op pg 3 op Cupcake. Voor de rest noemt hij geen andere namen in het stukje.
    Een paar dagen later, op vrijdag, post hij dit, waarin hij alleen Homemadecupcake en Reym noemt als mensen die "heel erg" tegen zijn plan waren. Dit zijn heel toevallig de laatste posts op pagina 3. Heeft hij pagina 3 wel goed doorgelezen? Of is het toevallig dat hij de laatste twee posts eruit pikt?
    In mijn post kan je lezen dat ik zijn plan een beetje vreemd vond, maar niet dat ik er heel erg tegen was. Dus daarom vind ik het raar dat hij zei dat ik totaal 'walgde' van zijn plan.

    Ik stem op Olly als burgemeester.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku wo jun 25, 2014 8:30 pm

    Het viel mij vooral op dat je snel inpikte op wat Cupcake zei, hetgeen negatieve aandacht in mijn richting leidde. Maar goed, als ik het herlees klopt het wel wat je zegt. Je reactie was eigenlijk best gematigd. Ook was je wantrouwen tegenover Toumyon, indien oprecht, uiteindelijk zeer gegrond.

    Tijd voor een overzichtje.
    Geëlimineerd
    TH-Chen: burger
    Deviljho: heks
    Toumyon: zandelf

    Bevestigd
    Olly: gered door heks

    Claims
    Pshycho Maniac: ziener (zo goed als bevestigd, maar alsnog niet 100% te verifiëren)
    homemadecupcake: jager
    Nekotaku: burger

    Onbekend
    Faolinn
    Lyari
    Reym
    Shiro

    Ongeclaimde rollen
    Beschermengel
    Fluisteraar
    Vlooienkindje

    Ik denk dat we wel met enige overtuiging kunnen zeggen dat het aantal wolven 3 of 4 zal zijn voor dit aantal spelers? Daarvan is er reeds één geëlimineerd, dus zouden dat er nog 2 of 3 zijn.

    Olly kunnen we sowieso veilig stellen. Pshycho Maniac is uiteraard ook totaal geen kandidaat voor de galg. Dan blijven er 6 mensen over. Een verhouding van 4 onschuldigen/2 zandgozers of 3 onschuldigen/3 zandgozers.

    Er zijn best nog veel ongeclaimde rollen voor dat aantal. In feite genoeg voor iemand om nog een bluf te durven proberen. Daarom dat ik homemadecupcake niet geheel veilig wil stellen, al denk ik dat ze veel verder van de galg staat dan de spelers onder haar in het lijstje. Als ik naar haar post historiek kijk klopt haar verhaal van afwezigheid in de momenten die ze zei.

    De focus moet nu dan ook liggen op mij, Faolinn, Lyari, Reym en Shiro.

    Eerst eens Faolinn. Hij stemde mee op TH-Chen en gaf aan Myon te willen vertrouwen. Nadat Pshycho met z'n zienerclaim kwam zag hij het als een complot tussen TH-Chen en hem. Ergens misschien begrijpelijk op dat moment, maar alleen zou dit toch wel een HEEL raar moment zijn geweest voor Pshycho om een ziener te gaan claimen gewoon om een zogezegde teamgenoot te proberen redden. Alsnog niet echt veel om hem op af te rekenen. Of zijn vertrouwen in me enkele posts geleden reëel is of een manier om me voor hem te winnen kan ik niet zeggen.

    Lyari heeft niets, maar dan ook NIETS gezegd tot nu toe. Als ze alsnog actief wordt deze week verwacht ik meteen stevige input, en reken maar dat ze op de rooster wordt gelegd. Want anders zou ik er naar neigen ze eruit te stemmen gewoon omdat als ze toevallig een onschudlige blijkt, de schade toch beperkt is als ze niet meespeelt.

    Reym vond ik in eerste instantie verdacht omdat ze na Myon's zienerclaim nog twijfelde om 'm te geloven. Dit pastte in profiling van wolvengedrag uit het verleden. Alleen had ze wel gelijk. Mogelijk een truukje van de wolven, maar niet langer iets waarop ik haar kan afrekenen. Voor de rest weet ik niet goed wat ik van ze moet denken. En dat is eigenlijk juist niet goed, want neutraal blijven en zo weinig mogelijk opvallen is juist iets dat wolven ten goede komt. Haar uiteindelijke stem op Olly spreekt niet in haar voordeel. Wel had ze een plausibele verklaring (ze kon niet langer de ontwikkelingen meelezen die avond).

    Dan Shiro. Ze postte eerst mee tegen Toumyon die toen al 3 stemmen had (ik geloof dat Chen mee op 'm stemde). Waarop Toumyon z'n zienerclaim bovenhaalde. Zou gepland kunnen zijn, wat in m'n samenzweringstheorie over de zandman zou kunnen passen. Aan de andere kant ook wel vrij drastisch. Het was op dat moment Myon nog niet zo vreselijk heet onder de voeten. Die vierde stem maakte wel een behoorlijk verschil. Ergens geloof ik niet echt dat ze die doodssteek zou geven als het nog een te groot risico inhield en de zienerbluf nog niet besloten was.
    Vervolgens stemt ze op Olly. Vlak daarna komt Deviljho met zijn onthulling en is Olly ook niet langer een aanvaardbare keuze.
    Tot slot stemt ze dan maar op Reym, met de argumenten die ik had aangebracht. De Pshycho Maniac bom valt diezelfde minuut en daarna is er niet veel tijd meer.
    Shiro zwerft dus van de ene stem naar de andere, wat zou kunnen zijn om haar intenties te verbergen. Maar ze verdedigde TH-Chen wel. En dit was iets te kort nadat mijn stem de balans finaal vaststelde om fake te zijn, volgens mij. Zoiets verzin en typ je niet op één minuut. Volgens mij is het goed mogelijk dat ze gewoon telkens enorm pech had met haar stemmen.

    En dan mezelf. Ik kom met suggesties en theorieën af. Voor de rest eigenlijk niet veel. Ik stemde initieel op Reym voor redenen die ik duidelijk maakte en bij gebrek aan beter. Nadat Olly's onschuld duidelijk werd stemde ik op TH-Chen, omdat er nog steeds redelijk wat stemmen tegen Olly waren en ik dan liever Chen eruit zag gaan. De rest van mijn analyse laat ik aan jullie over.

    Dit alles in overweging genomen zijn de resterende verdachten voor mij Lyari, Reym, Faolinn en Shiro, waarbij die eerste twee naar m'n gevoel veel verdachter zijn dan de laatste twee.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari wo jun 25, 2014 8:45 pm

    First of all:
    'Haaaiiii, ik ben weer terug in ons lage landje! *wave*'

    Er zijn dus nu al 9 pagina's die ik moet bij lezen... Wat een ongelofelijk actieve eerste dag! Hier onder volgen de reacties waar mee ik jullie ga vervelen. Ik schrijf dit in een word documentje terwijl ik de negen pagina's ga lezen ;D
    ---
    (blz 1) Remillia, wat een leuke creatieve vorm van weerwolven heb je weer gecreëerd! Zit er dan geen einde aan jouw onuitputtelijke bron van fantasie?
    ---
    (blz. 4) Pagina vier nu, pffff guys dit is echt veel. Tot nu toe is er mij nog niet echt iets opgevallen. Neko stelt inderdaad in bijna alle weerwolf potjes waarbij ik heb meegedaan (met weinig spelers) voor om de speciale rollen al meteen te openbaren. Wat in theorie niet een foute keuze zou zijn. Is het niet dat de spelers elkaar niet vertrouwen en een claim dus eigenlijk alleen handig is voor de wolven. Of de burgers moeten meer vertrouwen in elkaar tonen, zodat de theorie wel kan werken. Maar dan kan je je vertouwen natuurlijk ook weer in een wolf stellen, waardoor je alsnog de verkeerde keuze maakt. Dat is het hele idee van weerwolven, toch?
    ---
    (blz. 5) Wow plottwist O.o twee claims in 1 pagina
    ---
    (blz. 6) Dus nu zijn er twee ziener claims. Waarvan ik die van Psycho vele malen geloof waardiger vind. Snap alleen niet het nut. Nu maak je jezelf toch juist heel kwetsbaar als wolfsnack? Terwijl je Toumyon niet kan ophangen omdat je te laat was.
    ---
    Huh, okeey wat? de wolven hadden de keuze tussen een ziener en een heks met alleen een doodrankje die haar doodrankje ook mocht gebruiken als ze doodging... en de wolven kozen voor de heks... O.o Huh? Daar kan toch geen goede redenatie achter zitten?
    Of gaat het spelletje zover dat de tweede ziener rol ook door een wolf is geclaimd waardoor we blind af gaan op een wolf? Dat gaat wel heel ver... Maar waarom zouden de wolven anders voor de heks zijn gegaan.

    Als je alle negen pagina's achter elkaar gaat lezen wordt het spelletje echt één grote blur. Er zit echt geen duidelijke lijn meer in voor me. Dat komt ook door de vele skype gesprekken en andere externe gesprekken die worden aangehaald. Ik ben niet zo in to skype, en zit dan ook niet in één van die groepen waardoor ik niet over zulke extra informatie kan beschikken. Als er alleen vage aanhalingen worden gedaan naar andere gesprekken snap ik er vrij weinig van. Misschien is het een idee als mensen een screenshot posten? Als ik de regels goed begrijp mag je namelijk WEL screenshots posten van andere gesprekken maar niet van je berichtje van Remillia wanneer ze je rol door geeft. Misschien kan Nelli dit zelf even bevestigen?
    Voor nu ga ik dit allemaal even op me in laten werken. Er is heel veel informatie als een waterval over me heen gekomen, en dan moet je even langzaam droog worden en goed naar het water kijken of je nog een verborgen pareltje vindt. (ow ow ow, wat filosofisch toch weer)

    Ik moet nu nodig mijn vervellende hoofd, schouders en rug gaan invetten... Als je Surft verbrand je :'(

    Ennnnn, ik heb een grote gruwelijke pest hekel aan claims en uitspraken die in size 0 staan. Als je dan toch zo dapper bent om het te zeggen, doe het dan gewoon in het groot. >.< Geen idee of er dit potje gebruik van wordt gemaakt of niet. Vorig potje was het schijt irritant.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn wo jun 25, 2014 9:10 pm

    Nekotaco schreef:Maar ze verdedigde TH-Chen wel. En dit was iets te kort nadat mijn stem de balans finaal vaststelde om fake te zijn, volgens mij. Zoiets verzin en typ je niet op één minuut. Volgens mij is het goed mogelijk dat ze gewoon telkens enorm pech had met haar stemmen.
    Als ze een wolf is, is het dan toch juist logisch dat ze Chen op voorhand verdedigt? Ze wist dan dat Chen geen wolf was en dat als die verhangen zou worden het haar bonuspunten op zou leveren.

    Goed te zien dat Lyari er i- OOOOOOOH wacht jij eens even
    Lyari schreef:Dus nu zijn er twee ziener claims. Waarvan ik die van Psycho vele malen geloof waardiger vind.
    Willen alle mensen die het hiermee eens zijn toen Psycho destijds zijn rol onthulde hun hand omhoog steken alstublieft? Ik kan mezelf hier namelijk totaal niet in vinden. Twee zaken die me dwars zitten:
    A: Myons claim van ziener was VELE malen geloofwaardiger en gestructureerder dan die van Psycho, het was dan ook een verspreking buiten het topic om die hem de das om deed, niet iets in dit topic.
    B: Het is dan ook wel erg convenient dat je je post schrijft alsof je per bladzijde een gedachteoverzicht geeft, alsof je chronologisch je mening geeft over wat je tot dan toe hebt gelezen. Want op die manier kan je, als je alles eerst hebt gelezen, je voorkennis toepassen en doen alsof je altijd al vond dat Psycho véél geloofwaardiger overkwam dan Myon. Dit laatste zou niet zijn opgevallen ware het niet dat je claim, zoals onder A beschreven, wel erg frappant is in mijn ogen.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari wo jun 25, 2014 9:22 pm

    Faolinn schreef:
    Goed te zien dat Lyari er i- OOOOOOOH wacht jij eens even
    Lyari schreef:Dus nu zijn er twee ziener claims. Waarvan ik die van Psycho vele malen geloof waardiger vind.
    Willen alle mensen die het hiermee eens zijn toen Psycho destijds zijn rol onthulde hun hand omhoog steken alstublieft? Ik kan mezelf hier namelijk totaal niet in vinden. Twee zaken die me dwars zitten:
    A: Myons claim van ziener was VELE malen geloofwaardiger en gestructureerder dan die van Psycho, het was dan ook een verspreking buiten het topic om die hem de das om deed, niet iets in dit topic.
    B: Het is dan ook wel erg convenient dat je je post schrijft alsof je per bladzijde een gedachteoverzicht geeft, alsof je chronologisch je mening geeft over wat je tot dan toe hebt gelezen. Want op die manier kan je, als je alles eerst hebt gelezen, je voorkennis toepassen en doen alsof je altijd al vond dat Psycho véél geloofwaardiger overkwam dan Myon. Dit laatste zou niet zijn opgevallen ware het niet dat je claim, zoals onder A beschreven, wel erg frappant is in mijn ogen.

    neko heeft in een eerdere ronde ook als wolf een ziener claim gedaan. Daarna kwam er een tweede ziener claim maar iedereen geloofde Neko omdat hij nu eenmaal heel mooi dingen kan onderbouwen... en geloofwaardig is en goed kan spelen ;( (jah... dat potje had je me echt Neko) Maar Nelli zei dat wij allemaal iets over het hoofd zagen. Nelli was toen dood en mocht niets zeggen maar we hebben het er later nogh over gehad. Haar mening: Je gaat geen nep ziener oproepen als de echte ziener zijn rol heeft geopenbaard... Als ik het goed heb heeft ze dit ook in het topic uitgelegd waarop meerdere mensen ( waarvan ik alleen XavC bij name kan noemen) ingestemd hebben dat ze dit inderdaad niet hadden gezien maar dat dit wel waar was.

    Dat is toch precies het zelfde als wat er nu is gebeurd? Waarom zou Psycho liegen als hij NA de echte ziener kwam... waarom dat risico nemen als het zo laat is dat niemand zijn stem kan veranderen.

    Edit: ik heb het nog even opgezocht..
    Remilia~ schreef: Waarom zou Remix als wolf zijnde achteraf nog zeggen dat zij de ziener is, terwijl de zogenaamde echte ziener,Nekotaku, zichzelf al geopenbaard heeft? Dan neem je toch véél te veel risico als wolf zijnde? En dat weten jullie allemaal ook!
    Uit Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn wo jun 25, 2014 9:30 pm

    Dat is bullcrap, er zijn zat situaties te bedenken waarom het nuttig is om achteraf nog te bluffen. Zoals Neko dit potje al in grove lijnen (niet precies) zei: Als dat niet zo was zou iedereen per direct op dag één z'n rol uitkotsen en was weerwolven allang te gronde gegaan.

    In dit geval had Psycho net zo goed een wolf kunnen zijn die de ziener claimt om stemmen weg te houden van buddy Chen. Het was niet te laat, iedereen zat op het puntje van z'n stoel mee te kijken naar het wegtikken van de minuten. Het idee had een kans gehad.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 9 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:46 am