Mij ook niet. Ben al op vakantie geweest :p
+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers
De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)
Lyari- Vaste forumganger (Normal Mode)
- Leeftijd : 26
Speciale vermogens : Dancing on point shoes
- Bericht nummer 226
Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 227
Ik zal wel tijd vinden om mee te doen. Is deze ronde ook gelukt, ondanks de drukte. Count me in!
Faolinn- Mad scientist
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.
- Bericht nummer 228
zo snel mogelijk! Ben de hele vakantie beschikbaar en Olga neemt d'r eigen laptop mee naar mij toe zodat we veilig kunnen weerwolven!
Sophie- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 105
Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen
- Bericht nummer 229
Tof iedereen, ik heb er zin in! Laten we er een leuk en gezellig potje van maken!
Ik ga deze week beginnen met de voorbereidingen, verwacht binnenkort maar een topic!
Ik ga deze week beginnen met de voorbereidingen, verwacht binnenkort maar een topic!
Sophie- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 105
Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen
- Bericht nummer 230
Sorry voor de dubbelpost in dit oude topic, maar ik wil even kwijt dat ik het jammer vind dat mensen mij gepushed hebben om snel te beginnen die zich vervolgens niet aanmelden...
Een aantal mensen die mee zouden doen heb ik irl gesproken, en die trekken zich terug en zijn niet meer van plan mee te doen.
Het is nog te vroeg om nu conclusies te trekken, maar als er zo weinig aanmeldingen blijven dan denk ik dat een break voor iedereen beter is.
Een aantal mensen die mee zouden doen heb ik irl gesproken, en die trekken zich terug en zijn niet meer van plan mee te doen.
Het is nog te vroeg om nu conclusies te trekken, maar als er zo weinig aanmeldingen blijven dan denk ik dat een break voor iedereen beter is.
Faolinn- Mad scientist
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.
- Bericht nummer 231
Oh god wij (olly en fao) willen graag meedoen! We waren het in de drukte van de vakantie behoorlijk vergeten, we zijn dus blij dat je even bumpt. We melden ons bij deze aan. Ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat in de drukte van de vakantie mensen niet altijd het forum checken op nieuwe topic, dus een bump als deze is meer dan welkom.
Gesponsorde inhoud
- Bericht nummer 232