Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
TH-chen
UNOwen
6 plaatsers

    Touhou Roleplay: Arc 2

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van UNOwen di dec 03, 2013 12:35 am

    Deze RP wordt bijgehouden door Hiede no Akyuu https://hakugyokuro.actieforum.com/t714-hieda-no-akyuu-s-rp-chronicles-algemeen-rp-registratie-en-personageregistratietopic

    Ga naar bovenstaande link om je aan te melden voor deze RP, dit topic is enkel om te roleplayen!
    Vermeld de titel van dit topic + als welk personage je wil roleplayen.

    Het tweede grote deel van de Touhou Roleplay! Het eerste deel nadert het einde, en dus moet een tweede gemaakt worden!

    Voor we beginnen even wat richtlijnen(*) opstellen:
    -Verzorg je posts. Het is altijd prettig om een nette post te lezen!
    -Laat je fantasie lopen! Je mag de meest onwaarschijnlijke verhalen verzinnen! (Zoals in de eerste Arc)
    -Schiet niet onder iemand anders zijn duiven! Je mag personages die expliciet door iemand geclaimd zijn niet in grote hoeveelheden besturen. Als de forumganger in kwestie afk is, dus niet meer aan de RP schrijft, dan geldt deze regel niet meer.
    -Het is toegestaan om personages die door niemand geclaimed zijn te besturen zoveel je wilt. Weet dat iedereen deze kan besturen. Probeer goed op elkaar in te spelen!
    -Het is aangeraden om enkel voor je eigen personage in de ik-vorm te schrijven.
    -Posts hebben geen minimale of maximale lengte. Zorg er alleen voor dat je posts toevoegen aan de ervaring. Geen spam!
    -Het is toegestaan om meerdere malen na elkaar te posten als je je creativiteit en ongeduld niet kan bedwingen :D"

    (*) Dit zijn richtlijnen. Niemand weet wat de flow van de RP zal brengen, dus laat je helemaal gaan!

    Ik zal hier een lijst bijhouden van de deelnemers en personages.

    UNOwen: Horikawa Raiko
    TH-Chen: Onozuka Komachi
    homemadecupcake: Houjuu Nue
    Reym: Tsukumo Benben
    draakedan: Yasaka Kanako
    wolfie559: Alice Margatroid


    Laatst aangepast door UNOwen op vr dec 06, 2013 2:11 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van TH-chen di dec 03, 2013 1:44 am

    De rustige kalme wind die door Higan heen waait nam allerlei bloemblaadjes mee de lucht in. Kan je eigenlijk wel wind hebben hier? Het land dat ook wel "The Pure Land" genoemd wordt. Waar er geen weer is, geen zomer of winter, dag of nacht. Het enige wat hier is zijn de mooie rode bloemen die doorgaan tot aan de Yama's.
    Over Yama's gesproken. Ik zal maar even een paar zielen doorsturen naar mevrouw Yamaxanadu voordat ze weer boos wordt op mij. Ik lag lekker onder de bloemen veld te rusten maar ik kreeg toch motivatie om iets te doen. Perslot van rekening wil ik niet Shikieiki's eindeloze preek aan horen. Terwijl ik opstond pakte ik mijn Scythe op. "Na, daar gaat die dan."
    Ik keek nog eenmaal in de verte naar de bloemenveld en ging naar mijn boot toe.

    Eenmaal varende bleef door varen maar ik voelde me niet lekker. Een gevoel van onzekerheid kwam over me heen maar ik kon niet plaatsen wat.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van UNOwen wo dec 04, 2013 12:37 am

    *Bdrrrbrrgmmblrrrrmblmrr*
    De donder raasde om me heen. Ik hield wel van de donder, de rauwe geluiden die het voortbracht kon door geen enkele drum benaderd worden. Het was te puur en natuurlijk. Maar ik hield ook van ritmes. Ik haalde een taiko drum boven en begon ritmisch te slaan. De donder resoneerde spontaan mee. Het was heerlijke harmonie. Het geluid van de donder, het geluid van de drums. Het was heerlijk.
    Maar voor ik het wist was de storm voorbij. De wolken werden weer kalm en vervaagden op sommige plekken nu al het water eruit was geperst. De nachtelijke hemel was prachtig. De sterren schenen helder en de maan stond als een baken van licht aan de hemel, alsof het de rivaal van de zon wilde worden. Ik hield ook van het geluid van de stilte. Er zit meer in dan iemand zou vermoeden. Maar lang kon ik niet blijven. De regen van de storm had me helemaal doorweekt. Vurig rood haar plakte aan m'n hoofd en stralend witte kleren aan m'n lichaam. Ik had een plek nodig om even te rusten na de inspanning, want ik kreeg het nu wel best koud. Vroeger had ik dit soort problemen niet... Dacht ik. Maar nadat ik in een tsukumogami ben veranderd is er zoveel veranderd. En alles was goed.

    "URAMESHIYAAA~"
    Ik schrok me dood. Iemand heeft zich recht achter me weten te verplaatsen terwijl ik in m'n denken verzonken was. Ik draaide me meteen om om te zien of er een gevaar dreigde, maar ik kreeg een meisje in de plaats. Het eerste wat me opviel was de enorme paarse paraplu met gigantisch lange tong. Het tweede waren haar heterochromische ogen. Het blauw en rood staken mooi tegenover elkaar af. Aan haar gezichtsuitdrukking te zien was ze enorm gelukkig, maar ik wist niet waarom. Verder had ze normaal uitziende blauwe kledij.
    "Ben jij degene die al het kabaal maakte?" Vroeg ze. Ze bekeek me met nieuwsgierige ogen aan. "Jou heb ik hier nog niet eerder gezien!" Ik wist eerst niet wat te zeggen, maar ik herpakte me. "Ik heb inderdaad meegespeeld met de storm. Mijn naam is Horikawa Raiko, aangenaam. Ik ben nog niet zo lang bekend met Gensokyo..." "Aaah, wat geweldig!" Ze vloog rond me heen, nog steeds even nieuwsgierig. "Ik weet niet hoe je het deed, maar de donder klonk alsof het iets wilde zeggen. Alsof je het een eigen leven gaf. Het was echt heel leuk om te zien!" Ik dacht na. Ze moet me zien hebben spelen, maar ze was niet nat. Dat kwam natuurlijk door die gigantische paraplu. Er begon me iets te dagen.. "Die paraplu, ben jij ook niet toevallig een tsukum-" "Tsukumogami, inderdaad!" Ze had nog steeds die stralende glimlach. "De tsukumogami van een paraplu, weliswaar. Ik hou van de regen!" Ik was verrast meer tsukumogami aan te treffen. "Dus jij bent er ook een?" Vroeg ze. "Inderdaad, van een taiko drum." Antwoordde ik. "Geweldig toch! Tsukumogami van instrumenten hebben zo'n geluk, ze kunnen al die muziek spelen..." Ze keek naar m'n natte kleren. "Maar wacht, je moet even weer opwarmen. Kom met mij mee naar het dorp, ik kan je daar vast wel helpen!" Net toen ze dat zei begon het weer te regenen. "Yaaay!" Riep ze blij. "Wacht, je moet het niet nog kouder krijgen dan je al hebt!" Ze kwam naar me toe en hield de paraplu boven ons beiden. Ze keek stralend. "Trouwens, mijn naam is Tatara Kogasa. Zo leuk je te ontmoeten!" Haar glimlach straalde feller dan de de volle maan van de nacht. Ik ging met haar mee naar het mensendorp, ik had niet veel andere keuze op het moment.

    Maar weinig wist ik van wat er me te wachten stond.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van Reym do dec 05, 2013 12:39 pm

    Ik tokkelde wat op mijn biwa terwijl ik door de lucht vloog. Zucht. Waar was die koto nou weer gebleven? Yatsuhashi hing vast wel ergens rond. Ik keek om me heen, maar geen spoor van Yatsuhashi. De wind floot door de takken van de bomen en gierde akelig. Het was koud. Yatsuuuuuu, waar ben je... Ik werd nat van de regen. Het bliksemde en donderde.

    opeens hoorde ik in de verte een taiko-drum. Misschien was het Raiko! Die wist misschien waar Yatsu was. Ik vloog verder, in de richting waar het gedrum vandaan kwam.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van wolfie559 do dec 05, 2013 6:34 pm

    excuseer voor het storen:
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van draakedan do dec 05, 2013 8:24 pm

    @wolfie559:

    Ik zat rustig op de shrine gate toen ik iets nat op mijn achterhoofd voelde "Suwako, stop daarmee" zei ik. Een stem achter mij antwoorde: "Ik ben Suwako niet ik ben Kogasa en waarom schrok je niet?" "Omdat je niemand kan laten schrikken" zei ik "En kun je iemand anders lastigvallen, ik zat hier nat rustig van hat wind te genieten" "Nee, ik kan niemand anders lastig vallen" antwoorde Kogasa "en kun je niet altijd van de wind genieten, jij maakt de wind toch zelf" "Ja ik maak de wind zelf" zei ik "maar ik kan er niet altijd van genieten, omdat meestal Suwako mij lastigvalt" meteen nadat ik dat zei begin het te regenen. "Yay, regen, ik hou van regen" zei Kogasa. Een seconde nadat ze dat zei kwam er een bliksem straal vlak langs haar tegen de onbashra achter ons. "dat scheelde weinig" in de verte kwam er een geluid van taiko-drums, een paar meter van het mensendorp om precies te zijn. "Wat is dat geluid?" vroeg Kogasa. "Het klinkt als taiko-drums" zei ik, maar Kogasa luisterde niet en ging op het geluid af. een minuut later kwam Sanae naar buiten en zei "Kanako-sama kom binnen ik heb net thee gemaakt" "ik kom eraan" antwoorde ik

    Suwako lag onder de kotatsu rijstcrakers te eten. Ik schopte Suwako opzij zodat ik ook kon zitten en ging zitten terwijl Sanae de thee neerzette. "Kanako, kun je jezelf eerst drogen voordat je gaat zitten?" zei Suwako. "Moet jij dat nou echt zeggen" zei ik "jij doet dat altjid dus als ik het een keertje doe moet je daar geen commentaar op hebben" "Kanako-sama, Suwako-sama, jullie gaan toch niet nu vechten" zei Sanae. "Waarom zou ik met een natte oma vechten?" antwoorde Suwako. "Wie noem jij hier een oma, jij loli god" zei ik terwijl ik een sterke wind naar suwako stuurde. "Kanako-sama niet doen" zei Sanae opeens "en jij ook niet Suwako-sama" zei ze tegen Suwako die op het punt stond haar ringen te pakken. ik stopte meteen omdat we anders Sanae zouden verwonden. Suwako stopte gelukkig ook en zei "Je bent tenminste nu wel droog kanako" voordat ik kon reageeren vroeg Sanae "Weten jullie toevallig dat er nieuwe mensen in Gensokyo zijn?" "Ik had er een gevoel van toen ik dat artikel las en toen ik die taiko-drums hoorde" zei ik "Ik hoorde die drums toevallig ook" zeiden Suwako en Sanae. samen
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van wolfie559 vr dec 06, 2013 12:36 am

    ~ in een huis (1 van de enige 2) in de magical forest in een donkere kamer met als enige verlichting de kleine kaars die al bijna leeggebrand is.
    aan een bureau waar er een hoop naalden, stoffen, boeken en een klein zakje buskruit zat,  zit er een eenzame blonde figuur geconcentreerd te werken terwijl er een paar dolls (ik ga trouwens naar Alice haar poppen referen als dolls omdat ik dat woord leuker vind) in het rondzweefden bezig met hun eigen dingetje...of zo leek het temminste. ~

    ik zat met (bijna) volle concentratie bezig aan het (voorzichtig) vullen van mijn nieuwste doll met buskruit om het dan dicht te naaien gelijk ik zou doen met al mijn andere dolls terwijl ik al aan het besluiten was welke naam ik deze doll zou geven.

    "hmmmm.... ik denk dat ik deze Antwerp ga noemen... ja dat is een goede naam"

    "BOOOOM!!!"

    ik schrok op van het lawaai waardoor al het buskruit in het rond vloog, wat een enorm rommeltje maakte.

    "ugh..... meteen opruimen voor er ongelukken gebeuren." zei ik tegen... wel niemand in het bijzonder naar gewoonte.
    "wie weet heeft Marisa wel een beetje gelijk als ze zegt dat al dit bezig zijn met dolls me een beetje krankzinnig maakt...."
    ik shudde deze onzin van me af waarna ik shanghai puppeteerde om een veeg en blik te gaan halen terwijl ik hourai wat extra buskruit liet halen, wanneer dat gedaan was besefte ik dat ik best wel dorst had dus ik liet nog een extra doll me wat thee brengen.

    (oke voila dit was een kleine introductiepost ik weet dat er hier eigenlijk wel... niks gebeurt maar ik ben eventjes aan het zien ofdat ik wel "waardig" ben om hier te posten.... ik denk dat ik het wel oke heb gedaan.. punt is ook ik moet nu echt gaan slapen...)
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van homemadecupcake vr dec 06, 2013 2:23 pm

    zo voorzichtig als mogelijk was maakte ik mijn ogen tot spleetjes en keek rond. Het was doodstil in de kamer en Byakuren zat nog steeds bewegingsloos tegenover mij te mediteren. Ik hoorde een zware zucht en pas nadat ik Byakuren's ogen open zag gaan realiseerde ik me dat het uit mijn mond kwam. "Nue, als je zo onrustig blijft kan ik nooit even rusig mediteren." zei Byakuren. "Dit is zo saaaaaaaai, Byakuren! Je had beloofd vandaag met mij te gaan trainen!" Ik stond op en trok ongeduldig aan Byakuren's arm. "Ik had gezegd als ik klaar ben mediteren." Ze haalde mijn hand van haar arm af en sloot haar ogen weer. "D-DAN GA IK WEL NAAR KOGASA TOE" riep ik en liep stampvoetend naar buiten.

    "Das raar, normaal hang Kogasa hier ergens rond." Ik keek om me heen, maar geen Kogasa te bekennen. In de verte zag ik donkere wolken hangen. Dat kan maar 1 ding betekenen, Kogasa! Snel vloog ik richting de donkere wolken.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van draakedan zo dec 08, 2013 9:36 pm

    Toen ik s'ochteds wakker werd om mijn gebruikelijke rituelen te doen was de de zon nog niet op. Ik kleede me aan en liep naar buiten. Ik roepte mijn onbashira op en begon aan het ritueel. Toen ik klaar was stond er een meisje voor me met kristallen op haar vleugels, ik herkende haar na een peer seconden. "Wil je met mij spelen?" vroeg ze aan mij. "Nee, ik kan nu niet met je spelen, maar ik kan je wel naar je huis brengen" zei ik "Ik wil niet naar huis, ik wil spelen!" riep ze kinderachtig. "Waarom wil je nu niet naar huis?" vroeg ik. "Omdat niemad met mij wil spelen" zei ze terwijl ze haar laevatinn pakte en op me af vloog. ik gooide mijn onbashira voor me zodat ze me niet kon raken. Net op dat moment kwam Sanae naar buiten en zei "Kanako-sama, als je nu blijft vechten met Suwako-sama verniel je nog de hele shrine" "Sanae kijk uit je werd bijna geraakt!" zei ik toen ik sanae weg van de kogel trekte "En Sanae ik vecht nu tegen Flandre als je het nog niet door had" Sanae ging zich achter de onbashira schuilen toen Flandre een spelcard activeerde, maar net voor ze de spelcard kon gebruiken was ze omsingeld door messen.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van draakedan ma dec 09, 2013 9:51 pm

    Flandre begon meteen te huilen en zei "Kan ik niet langer blijven sakuya?" Sakuya kwam uit het niets vandaan en zei "Remilia vroeg of ik je kon gaan zoeken zodat ze met je kon spelen" "Wil ze echt spelen?" vroeg Flandre blij. "Ja, Remilia zegt die dingen nooit voor niets" zei Sakuya. "kan ik dan mijn nieuwe speeltje mee nemen?" vroeg Flandre blij. "Wat bedoel je nieuwe speeltje" vroeg ik geschokt. "Jouw" zei Flandre tegen mij. "Sorry maar ik pas, ik bescherm de shrijn liever dan dat ik een speeltje word van een vampier" zei ik toen. "Kanako-sama..." zei Sanae die van achter de onbashira vandaak kwam "Kanako-sama, blijf hier wie moet anders de shrijn berijkbaar maken" "Flandre laten we een ander speeltje zoeken, misschien een van de feeën die ons steeds lastig vallen" zei Sakuya die toen met Flandre wegvloog "Waren die ontploffingen maar een droom of was hier net een gevecht?" vroeg Suwako dromerig "Sanae kun je ontbijt maken?" vroeg suwako aan Sanae. "Ik ga even een wandeling maken op de berg terwijl je dat doet Sanae" zei ik. "kan ik mee komen, Kanako " vroeg Suwako. "Ok, als het moet" antwoorde ik afwezig. "Kanako, is er iets?" vroeg suwako bezorg. "ik vertel het zo..."

    De zon was inmidels al op en de bladeren waren mooi groen gekleurd. Ik zocht een plaats om rustig te zitten terwijl Suwako naar de kikkers die in de plassen van de regen van gisteren zitten rond te huppelen. "Er zijn hier te veel kikkers, ik moet zorgen dat mijn slangen minder honger lijden" zei ik. "Jouw slangen hebben ervoor gezorgd dat de populatie kikkers rond de shrijn is uitgestorven" zei Suwako "maar Kanako je ziet er veel te bleek uit, is er iets?" "Ja" zei ik "Veel youkai geloven niet meer in mij, zelfs niet de kappa" "Dat is omdat ze niet genoeg komkomers hadden gekregen" zei Suwako die opeens begon te trillen "Ik heb het gevoel dat we afgeluisterd worden"


    Laatst aangepast door draakedan op di dec 10, 2013 6:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : te veel typo's en fouten)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van wolfie559 di dec 10, 2013 11:26 am

    het was ergens zeer vroeg in de ochtend toen ik wakker schrok en rechtopshoot vanuit mijn bed, om dan eventjes verdwaasd rond te kijken zoekend.... om dan toch niet datgene te vinden wat ik verwachte.

    "oh... het was maar een nachtmerrie, het word dringend tijd dat ik mijn slaappillen terug ga aankopen bij Eirin"

    dat is hetgene dat ik al een aantal weken tegen mezelf zei maar nog steeds niks mee gedaan had.... desondanks het feit dat de nachtmerries leken erger te worden...desondanks het feit dat beelden van de nachtmerries nooit echt lang in mijn hoofd blijven waren er een paar details die nog in mijn hoofd nableven.... meer dan genoeg om de rest van mijn ochtend te verpesten.

    ik sleepte mezelf uit mijn bed en ging naar de badkamer (alice heeft toch een badkamer right?? ik weet nimeer zo goed hoever het stond met de technologie van gensokyo)
    en keek in de spiegel.... yup alweer goed zichtbaar dat ik vreselijk geslapen had....
    nam een snelle douche (nogmaals laat ik de vraag gewoon stellen: hoever staat de technologie in gensokyo?? hebben ze badkamers en keukens en dergelijke??)
    en kleedde mezelf aan in wel de gewoonlijke outfit.

    "mischien moet ik gewoon even buiten gaan eerst voor een keertje... kan ik meteen gaan voor mijn slaappillen."

    dus ik gebruikte mijn magische vaardigheden om shanghai en hourai mee te nemen (nu ik erover nadenk weet ik eigenlijk niet hoe dat Alice al die dolls opeens tevoorschijn haalt in battle.... en nu besef ik dat ik veel dingen niet meer weet....), dan nam ik mijn grimoire en zocht ik eventjes naar een grote rugzak voor de medicijnen in te steken wanneer ik ze ging halen.

    ik deed de deur open waardoor ik opmerkte dat de zon nog niet was opgekomen en ik eigenlijk geen enkel besef had hoe laat het is, en vertrok dan voor een ochtendwandeling met in mijn achterhoofd de gedachte bijhoudend dat ik tijdens de wandeling niet mocht vergeten langs eientei te gaan.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van TH-chen di dec 10, 2013 3:04 pm

    @Iedereen:
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van draakedan di dec 10, 2013 8:27 pm

    Suwako draaide zich meteen om en greep in de bosjes achter haar. Blijkbaar had ze raak omdat er iemand een schreeuwde. Ze trok haar vangst omhoog. Aya probeerde zichzelf los te krijgen, maar omdat ze niet sterk genoeg was gaf ze het op. "Waarom luister jij ons af?" vroeg ik geïrriteerd. Aya keek mij eerst voor een paar seconden aan en zei toen "Ik liep hier toevallig langs en zag jullie lopen. Dus ik dacht dat jullie een goeie verhaal hebben en begon jullie af te luisteren" ik gooide een onbashira op Aya's hoofd en zei "Had je niks beters te doen" Aya wreef over haar hoofd waar ze werd geraakt en zei "Nee, ik heb alle kranten al uitgedeeld dus ik ben nu bezig met het verzamelen van nieuwe informatie" Suwako keek Aya boos aan "De youkai geloven niet meer in jouw dus" zei Aya tegen mij "En Suwako heeft daar geen last van?" "Heb je toevallig meer informatie?" vroeg Suwako "Ja" zei Aya "Ga je me nu de rest vertellen" "Als je eerst het andere informatie vertelt" zei ik streng "Ok" zei Aya "Ik ga mijn info geven" ze ging zitten op een om gevallen boom "De verhalen zijn dat er niet zo lang geleden nieuwe mensen in Gensokyo zijn. Een daar van, Sejia, heeft de kracht heeft om alles om te keren en vond het leuk om de rol van de Hakurei en de Moriya shrine om te keren. ze heeft dat bij andere mensen ook gedaan zoals bij Cirno en Rumia. Ze probeerde het ook op Momiji en mij, maar ik was te snel weg daarvoor" "Maar hoe kunnen we alles terug draaien?" vroeg ik "En hoe heeft ze dat bij ons wel kunnen doen en bij jouw niet?" Aya keek mij toen aan en zei "Ik denk dat het bij personen anders is bij dingen. Als je alles terug wilt draaien heeft ze gezegd dat je haar moet verslaan, en nu jullie verhaal" zei Aya toen ze was uit gepraat. "Gisteren was alles nog ok" zei ik "Maar middernacht voelde ik een kracht dat me heel erg afzwakte, ik had vanochtend net genoeg kracht voor het ritueel en het gevecht" "Bedankt voor jullie medewerking en zorg dat je mijn krant leest" zei Aya toen ze weg vloog. Suwako keek mij aan en zei "Ik denk dat het ontbijt klaar is" zei Suwako "en Ik hoop dat alle faith nog terug komt voor dat we wegvagen" ik stond op en liep terug in de richting van de shrine.

    "Net op tijd" zei Sanae "Het ontbijt is klaar en Aya heeft net een tweede krant bezorgd" ik keek op in de richting van de shrine gate en zag Aya net wegvliegen. "Dat is echt snel, we hebben haar een paar minuten geleden gesproken" zei ik in mezelf. "Kom snel binnen" zei Sanae "Anders word het eten koud" toen we binnen aan ons ontbijt waren begonnen zat Sanae de krant te lezen. na een tijdje gooide ze het open op tafel en zei toen boos "Moet Sejia ons leven echt veranderen tot die van Reimu!" "Sanae" zei ik "jij hebt er minder last van dan ik en suwako"

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Roleplay: Arc 2 Empty Re: Touhou Roleplay: Arc 2

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:15 am