Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Mitch
A-Duck
cubedUranium
Scarlet
Urameshiya
Pshycho Maniac
10 plaatsers

    Touhou Pocketwars Evo

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van TheEternalMokou vr aug 17, 2012 9:07 pm

    Ik vond het spel best leuk totdat je halverwege de 2e main story bent. Dan worden de tegenstanders echt vet OP dat het gewoon niet grappig meer is. Wat uitdaging in een spel is leuk, maar hier wordt je echt niet vrolijk van. Als je nou zelf ook nog zo sterk kon worden dan is er niks aan de hand, maar heb al vanalles geprobeerd en het lijkt tot nu toe bijna onmogelijk. De enige manier om sterker te worden is door je gacha's te reformen, maar na de eerste keer dat je dat gedaan hebt is dat ook weer heel moeilijk. Het is het al die uren die je aan grinden moet besteden niet waard vind ik.
    Het kan ook zijn dat het komt doordat ik gewoon heel slecht hierin ben? Maar dat lijkt me eigenlijk vrij onwaarschijnlijk, omdat de eerste main story gewoon zonder problemen gelukt is.
    Ik ga toch nog wat pogingen doen om main story 2 uit te spelen. Als iemand weet hoe je gemakkelijk sterker kunt worden, dan hoor ik het graag.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van Mitch vr aug 17, 2012 11:31 pm

    Welp.. Een strategie uitproberen.. Mijn drie "Mains" waren Komachi (Middle Range, Charge -> Nullifier card), Marisa (Close Range, Hakkero of Nature op Yuuka) en Yuuka (Far Range, Heartbeat of a Sadist, get MP van Marisa, Double Spark). En die waren ongeveer.. 8 keer gereformed tegen de tijd dat ik bij de 2de story kwam.
    Verder had ik wat andere Gacha's, onder andere Reimu, en Chen als Supporters, Mokou en Suika als Close Range attackers, Alice en Mima als Far Range attackers en Koishi en Kanako als Middle Range attackers (Kanako soms ook Far Range, switchen met Alice). Ook zaten Rin en Yuyuko in Assist-slot.
    Het is voornamelijk uitproberen.. De bovenstaande Gacha's waren al een keer gereformed, en daarna ge-level-grinded door ze in Assist-slot te plaatsen met mijn drie Mains als attackers in Ex-Rank battles.. En natuurlijk door die Pair-dingen zodat je extra Love krijgt.

    ... Eeeeeen.. De Ace-Bonus natuurlijk. Ik heb hem op +7 Attack, +2 HP en +10 Dodge staan, wat best wel hielp.

    OHKO-ers kan je ook altijd abusen, zoals 1/2 keer gereformde Yuyuko en Komachi, en ook Dodge-supporters zoals Aya en Nitori, en tot slot de Nullifiers zoals Rin en Komachi. Patchouli kan ook, maar haar Nullifier kan maar op een persoon.
    Mokou haar Resurrection kan ook heel handig zijn. Als ze eindelijk door Mokou's HP zijn gekomen, komt ze weer terug~ Heeheehee~
    Verder, Sanae en Reimu kunnen Healen, Nitori heeft een hele goede self-heal, Sanae en Eirin kunnen ze terug halen van de dood en er zijn ook goede (self-)buffers zoals Marisa, Yuuka, Suika, Alice, enzovoort.

    Veel succes, die laatste battles zijn vreselijk en eisen veel geduld..
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van TheEternalMokou za aug 18, 2012 12:57 am

    Heb tot nu toe altijd Yuuka, Eirin & Marisa als mains gehad. Yuuka & Marisa vanwege hun power en Eirin omdat ze anderen kan reviven. Is altijd goed gegaan, tot de battles met Nue & Murasa.
    Maargoed, ik ga dus maar weer eens proberen te reformen. Thanks Mitch 8D!
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van TheEternalMokou za aug 18, 2012 5:10 pm

    Trouwens Mitch, nog een vraagje: Hoe kan je de volgorde veranderen waarin je gacha's aanvallen? Yuuka begint altijd, maar het is de bedoeling dat Marisa vóór Yuuka aanvalt.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van Quwanti za aug 18, 2012 5:54 pm

    Er schijnt nu alweer een Engelse patch te zijn voor Touhou Pocket War 2nd, though, de dialoog is dan nog niet vertaald.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van Mitch za aug 18, 2012 6:14 pm

    De Spd, speed, zorgt ervoor wie er als eerste aanvalt. Yuuka heeft een van de hogere Spd bases, al kan bijvoorbeeld Aya nog steeds sneller zijn. Als je reformt kan je dus wat manipuleren zodat Marisa meer +Spd krijgt, of gewoon een item geven wat Spd verhoogt~

    English patch zonder dialoog, als in alleen de aanvallen die in het Engels zijn?
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van badkiara zo aug 26, 2012 11:35 pm

    Mitch schreef:De Spd, speed, zorgt ervoor wie er als eerste aanvalt. Yuuka heeft een van de hogere Spd bases, al kan bijvoorbeeld Aya nog steeds sneller zijn. Als je reformt kan je dus wat manipuleren zodat Marisa meer +Spd krijgt, of gewoon een item geven wat Spd verhoogt~

    English patch zonder dialoog, als in alleen de aanvallen die in het Engels zijn?

    Aanvallen, namen, achievements. De simpele dingen dus.
    Ik moet zeggen, TPW 2nd is echt geweldig, makkelijker om te grinden, sneller ook, je kan je spellcards onderling 'delen' , je reform stats kun je met 50% verhogen, achievements geven nu echt punten die je kan uitgeven aan een heleboel skills en ace boosts. Al mijn ace karakters krijgen 20% hp, mp, attack, hit, dodge en nog wat andere dingen. Oh en ook nog, de UFO systeem van EVO is nu veel beter en duidelijker.

    Je kunt nu veel eerder reforms krijgen, zolang je maar sterk genoeg ben. In theorie kan je het op dag 4 ofzo al doen, maar ik denk niet dat je dan al S rank aan kan haha. Mijn leuke team op dit moment:

    Seiga
    stats:
    Spellcards:

    Shinki
    stats:
    spellcards:

    Aya
    stats:
    spellcards:

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Pocketwars Evo - Pagina 2 Empty Re: Touhou Pocketwars Evo

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:27 pm