Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu za feb 27, 2016 1:01 pm

    Op dit moment...
    Halverwege Himouto! Umaru-chan, Kin'iro Mozaic, Boku dake ga inai Machi, Denpa Onna to Seishun Otoko en Non-Non Biyori. De laatste zit nu in de winter dus ik vertraag er nu een beetje mee. :')
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie za feb 27, 2016 4:29 pm

    Bakuhatsu schreef:Op dit moment...
    Halverwege Himouto! Umaru-chan, Kin'iro Mozaic, Boku dake ga inai Machi, Denpa Onna to Seishun Otoko en Non-Non Biyori. De laatste zit nu in de winter dus ik vertraag er nu een beetje mee. :')

    Ohhh denpa = <3 !

    Ik wil altijd nog een keer Erio in futon cosplayen XD
    RedRayne13
    RedRayne13
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Gedaanteverandering.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RedRayne13 zo feb 28, 2016 1:18 am

    Afgekeken anime: Black lagoon, inuyasha, eerste seizoen van higurashi, eerste twee seizoenen van black butler.
    Verder ben ik ook nog begonnen aan een boel anime maar deze kijk ik niet af omdat ik ze niet zo geweldig vind.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di maa 29, 2016 8:04 pm

    Haikyu S1 en S2 gekeken!
    Ik dacht altijd dat sports anime niets voor mij waren, maar wat zat ik fout!
    Het gaat vooral om de personages en hun psychologische spel en struggles. Ik kijk nu al uit naar seizoen 3!

    Verder heb ik Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! gedropt, want die ging ineens richting hentai. Zo jammerlijk!

    Boku dake ga Inai Machi afgekeken, 10/10 absoluut.

    En begonnen aan Barakamon! 1 ep gezien, so far so good.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu di maa 29, 2016 10:30 pm

    Barakamon is echt een pareltje! Ik zou zeker verder kijken.
    En Boku Dake ga Inai Machi: idd 10/10

    Ben begonnen aan Gakkou Gurashi. Het is veelbelovend! :D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di maa 29, 2016 11:22 pm

    Bakuhatsu schreef:Barakamon is echt een pareltje! Ik zou zeker verder kijken.
    En Boku Dake ga Inai Machi: idd 10/10

    Ben begonnen aan Gakkou Gurashi. Het is veelbelovend! :D

    Ik ga zeker verder kijken! Ik hou van slow-paced anime in mooie landschappen.

    En haha! Ik heb Gakkou Gurashi deels gekeken, Benjamin is er grote fan van (Kurumi best girl volgens hem). We lezen nu samen de manga (we kopen de fysieke Engelse vertaling, nog maar 2 maanden tot deel 3....)
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Rage di maa 29, 2016 11:24 pm

    Dragon Ball Super

    en vanaf volgende week Boku no Hero Academia.
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama wo maa 30, 2016 3:55 pm

    Guilty Crown afgelopen maandag afgekeken, RIP my heart, my soul, my life. Cried for like 10 minutes
    Yatsuzume
    Yatsuzume
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : grappen maken die alleen ik begrijp

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Yatsuzume za apr 02, 2016 2:19 pm

    JoJo.

    Ik dacht verzadigd te zijn gisteren, nadat ik maanden heb gewacht op Diamond is Unbreakable. Toen realiseerde ik me dat ik voor iedere nieuwe episode nog een week moet wachten.

    Houdt de pijn nooit op?!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie ma apr 04, 2016 12:31 am

    Wat moet ik doen met mijn leven nu ik Haikyuu en Barakamon heb afgekeken... TT^TT
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gemu ma apr 04, 2016 3:35 pm

    Ik volg nu als enige anime Jojo's Bizarre Adventure Part 4 en Boku no Hero Academia, beide die afgelopen weekend hun eerste episodes geaired hebben.
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama ma apr 04, 2016 5:59 pm

    Yatsuzume schreef:JoJo.

    Ik dacht verzadigd te zijn gisteren, nadat ik maanden heb gewacht op Diamond is Unbreakable. Toen realiseerde ik me dat ik voor iedere nieuwe episode nog een week moet wachten.

    Houdt de pijn nooit op?!


    Nope, ik heb nu Gakusen Toshi Asterisk 2 en Hundred op mijn lijstje staan, en na elke 25 minuten voel ik weer de wachtijd
    En ja het hoort pijn te doen, daar doen de makers het voor
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Bakuhatsu do apr 07, 2016 10:45 pm

    Re:Zero is echt veel belovend...! Gebaseerd op een Light Novel met het rpg-genre. De eerste twee afleveringen (1A en 1B) zijn uit. Het is een 'vast-in-je-videogame' anime, met een interessant detail. Je volgt het verhaal van Subaru Natsuki die van zijn plaatselijke supermarkt getransporteerd wordt naar een wereld die hij herkent van zijn videogames. Ik ga verder niks verklappen, maar als je van twists houdt en net vies bent van rpg-achtige series, vooral kijken. De personages zijn interessant, het tekenwerk is prachtig, en: tot nu toe geen fanservice.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Graan do apr 07, 2016 11:40 pm

    Dit seizoen kijk ik Pan de Peace en Anne Happy, en terwijl ik wacht op nieuwe episodes kijk ik Hidamari Sketch af. Misschien dat ik Flying Witch oppik zodra het start, maar ik vond de manga een beetje traag.

    Eigenlijk zit er niet heel veel variatie in wat ik kijk.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie vr apr 08, 2016 1:30 am

    Omg Graan Hidamari Sketch is zooo cute! :3


    En omg, ik vind Osomatsu-san echt geniaal!
    Ik zou het op de anime must watch van 2016 lijst zetten.

    Overigens kijk ik weer trouw aikatsu (idoru! <3), en denk ik dat ik Phoenix Wright ga droppen want de game is 3000x beter. Wat een low budget troep anime. :c

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 29 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:05 am