Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Sophie
T
NekoMithos
UNOwen
TheEternalMokou
Remilia~
Olly
Toumyon
A-Duck
Urameshiya
Khelekgil
Zigzagwolf
16 plaatsers

    Officiele Touhou Rp Topic

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Toumyon zo nov 04, 2012 4:00 pm

    Zigzagwolf schreef:
    Iedereen alleen zou kunnen leiden tot een chaos bijv je wilt naar hakurei shrine en daar staat T en UNOwen maar ze gaan dan allebei naar 2 andere locaties wanneer jij aankomt

    bijv T kiest SDM bibliotheek terwijl UNOwen Bijv naar palace of earth spirits gaat

    en dan ga jij naar hakurei shrine maar als er dan niemand is wat zoek je er dan nog? tenzij je zogenaamd wat dingen er te doen hebt lijkt me dit niet zo handig het is opzig niet dom en je mag heus wel alleen reizen als je dat heel graag wilt maar ik heb liever dat er wat groepjes zijn zodat het geen totale chaos wordt

    en skip's kaart idee is niet slecht

    Oke ik snap wel dat als iedereen overal randomly heen gaat dat het nooit goed komt, maar ik vind dat met die chaos, het juist spannender word/is.
    want dan kan iemand RP'en dat als er al niemand is op said locatie van:"Oh, ziet er naar uit dat er niemand is, eens kijken wat mijn volgende locatie is om te zoeken, hmmm, Misschien Marisa's huis."
    En ik denk wel dat iedereen nog slim genoeg is om uiteindelijk het niet te moeilijk te maken door overal heen te gaan in hen eentjes...er zullen in mid-game ofzo heus wel groepen vormen.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 4:03 pm

    Toumyon schreef:
    Zigzagwolf schreef:
    Iedereen alleen zou kunnen leiden tot een chaos bijv je wilt naar hakurei shrine en daar staat T en UNOwen maar ze gaan dan allebei naar 2 andere locaties wanneer jij aankomt

    bijv T kiest SDM bibliotheek terwijl UNOwen Bijv naar palace of earth spirits gaat

    en dan ga jij naar hakurei shrine maar als er dan niemand is wat zoek je er dan nog? tenzij je zogenaamd wat dingen er te doen hebt lijkt me dit niet zo handig het is opzig niet dom en je mag heus wel alleen reizen als je dat heel graag wilt maar ik heb liever dat er wat groepjes zijn zodat het geen totale chaos wordt

    en skip's kaart idee is niet slecht

    Oke ik snap wel dat als iedereen overal randomly heen gaat dat het nooit goed komt, maar ik vind dat met die chaos, het juist spannender word/is.
    want dan kan iemand RP'en dat als er al niemand is op said locatie van:"Oh, ziet er naar uit dat er niemand is, eens kijken wat mijn volgende locatie is om te zoeken, hmmm, Misschien Marisa's huis."
    En ik denk wel dat iedereen nog slim genoeg is om uiteindelijk het niet te moeilijk te maken door overal heen te gaan in hen eentjes...er zullen in mid-game ofzo heus wel groepen vormen.

    Ja het is zeer handig om zelf te kunnen rp'en even alleen maar het was meer bedoelt zodat niet IEDEREEN alleen ging niet dat dat zo snel zou gebeuren

    maar het is meer een soort van voorzoorgsmaatregel want als iedereen bijv alleen gaat en niemand op een ander reageert dan wordt het nogal snel dood....

    je mag heus alleen maar ik heb liever dat er minstens 1 groep aan het start is met wie je wilt mag je zelf kiezen ^^

    ik wil niemand iets dwingen maar ik wil ook niet dat het rp'en dood gaat
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Urameshiya zo nov 04, 2012 4:07 pm

    Even los van de huidige discussie heb ik nog een andere vraag: mag iedereen vrijuit NPC's dingen laten doen? Of mogen echt alleen de personages die nu ingeschreven zijn bij het verhaal betrokken zijn?
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 4:09 pm

    Urameshiya schreef:Even los van de huidige discussie heb ik nog een andere vraag: mag iedereen vrijuit NPC's dingen laten doen? Of mogen echt alleen de personages die nu ingeschreven zijn bij het verhaal betrokken zijn?

    Je mag wel wat met NPC's doen hoor ^^ anders is het nogal kil ik bedoel alleen maar 11 personen is niet echt wat een rp tread levend houd als je het niet met npc's doet *volgende keer list ik al deze informatie even eerder
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 4:34 pm

    Utsuho Reiuji: Hhm aangekomen in het mensen dorp alles wat ik zie is een verlaten dorp ik zie niet echt iets om hier te doen dus BLAASI IK HET OP!!!!

    Orin Kaenbyou: Nee, niet doen utsuho er zijn hier ook anderen hoor je kunt het toch niet maken om een heel dorp op te blazen

    Utsuho Reiuji: Tja, dat is waar het is veel leuker als er al mensen zijn.....

    *jullie kunnen nu beginnen met rp'en
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Urameshiya zo nov 04, 2012 5:06 pm

    Zou het misschien een goed idee om opmerkingen over de RP (die zelf niet bij de RP horen) voortaan in een andere kleur (geel bijvoorbeeld) te zetten, voor de duidelijkheid?

    Locatie: mensendorp

    "Vandaag gaat het lukken! Vandaag zal ik ze allemaal de stuipen op het lijf jagen!"

    Vol goede moed landt Kogasa in de hoofdstraat van het mensendorp, waar ze opgewacht wordt door...

    "Helemaal niemand!?"

    Normaal gesproken zou de hoofdstraat rond deze tijd zwart moeten zien van de mensen.

    "Mufufu, zouden ze soms allemaal binnen blijven omdat ze eindelijk begrepen hebben hoe griezelig ik ben?"

    Die gedachte maakt Kogasa erg vrolijk, maar nu er niemand in de buurt is om te laten schrikken, vraagt ze zich toch af wat er werkelijk aan de hand is.

    Op dat moment klinkt op de hoek van de straat een luide stem: "BLAAS! IK! HET! OP!"

    Is dat die rare vogel van onder de grond niet? Wat doet zij hier in het dorp? Zou zij misschien weten wat er aan de hand is?

    Kogasa loopt voorzichtig op Utsuho en Rin af, en gaat stilletjes achter ze staan.

    "BOE!! Vertel op! Wat hebben jullie met de mensen gedaan?"
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 5:12 pm

    Utsuho: Whaaaaaahhhh... Oh jij bent het..."

    Orin: Oh, *gaap* jij bent het maar kogasa.. Nou je zal wel op onderzoek uit zijn om ons dat te vragen. Maar helaas weten we het niet als ze er waren dan hadden we nog wat "brandstof" kunnen halen maar dat gaat dus niet door....

    Utsuho: zeg je bent ons nu wel dingen aan het vragen maar wat kom jij hier doen WANT altijd als ik je zie wil je iemand laten schikken en het mensen dorp is ... umh ... owacht eens even je bent hier toch niet om hun te laten schikken he? dan verspil je je tijd de mensen zijn blijkbaar een leuke party ergens aan het houden... EN ZE HEBBEN MIJ NIET UITGENODIGD DIT KOMT HUN DUUR TE STAAN ALS ZE OOIT NAAR DE FORMER HELL GAAN...

    "Utsuho kijkt boos"

    "Orin kijkt lachend maar ook vermoeid naar utsuho toe"
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TH-chen zo nov 04, 2012 5:18 pm

    Request Hong Meiling
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 5:20 pm

    TH-chen schreef:Request Hong Meiling

    Natuurlijk geapcepteerd je staat op de lijst ^^ je kan all meteen rp'en hoor :p
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil zo nov 04, 2012 5:26 pm

    Eindelijk een reisje van de netherwereld naar het dorp is ook niet kort.
    Youmu land aan de rand van het dorp als ze Utsuho en kogasa ziet.
    Er zijn de laatste tijd veel zielen verdwenen hier maar ze zijn nooit bij ons aangekomen. Hoe kan dit toch ? Ik kan maar beter dat groepje in het oog houden en kijken of zij er misschien iets mee te maken hebben.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van RemiliaxScarlet zo nov 04, 2012 7:46 pm

    Hierzo! Ik wil Kaguya Houraisan zijn. :3


    Laatst aangepast door RemiliaxScarlet op zo nov 04, 2012 7:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Ik ben nog steeds een grote twijfelaar.)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TheEternalMokou zo nov 04, 2012 7:52 pm

    SCARLET JE BENT MIJN HELD 8D!
    Edit: Owait, net stond er nog Kaguya, of heb ik dat nou gedroomd?

    Well, ik volg het maar half, maargoed. Rp is niet mijn sterkste kant, maar ik zal mn best doen ^^
    Maar nog een vraagje: Heeft er iemand problemen mee als ik in de ik-vorm schrijf? Dat vind ik met rp namelijk makkelijker. Maar als jullie dat liever niet hebben dan zal ik dat niet doen.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van RemiliaxScarlet zo nov 04, 2012 7:56 pm

    TheEternalMokou schreef:SCARLET JE BENT MIJN HELD 8D!
    Edit: Owait, net stond er nog Kaguya, of heb ik dat nou gedroomd?

    Ik ben een enorme twijfelaar. .__.
    Ik heb toch maar Kaguya teruggenomen, lijkt me toch leuker. XD
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf zo nov 04, 2012 7:57 pm

    RemiliaxScarlet schreef:
    TheEternalMokou schreef:SCARLET JE BENT MIJN HELD 8D!
    Edit: Owait, net stond er nog Kaguya, of heb ik dat nou gedroomd?

    Ik ben een enorme twijfelaar. .__.
    Ik heb toch maar Kaguya teruggenomen, lijkt me toch leuker. XD
    Sorry dat ik zo laat ben maar je kan al beginnen met rp'en ff begin post editen met je rol ^^
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Toumyon zo nov 04, 2012 11:07 pm

    Locatie: Space Hypervessel
    "Ik heb geruchten gehoord dat het mensen dorp gans leeg is."
    "Zou het waar zijn?"
    "Chiyuri, ik ga op onderzoek uit, hou jij hier alles in de gaten voor mij, tot ik terug keer?"

    Chiyuri:"Natuurlijk, Yumemi, maar wat houd jou van je wetenschap af om nu weg te gaan?"

    "Snap je het niet dan?"
    "Dit IS voor de wetenschap, ik kan meer dingen onderzoeken als ik op zoek ga naar de vermiste of mogelijk verdwenen mensen van het dorp...wie weet kom ik wel weer veel meer nieuwe Youkai tegen die we een paar jaar terug nog niet hebben gezien."

    Chiyuri:"Hahaha, dat klinkt weer als je oude zelf Yumemi-san, veel succes!"

    En zo, vertrok Yumemi voort naar het Mensen dorp.

    Gesponsorde inhoud


    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 3 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 1:43 am