Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Sophie
T
NekoMithos
UNOwen
TheEternalMokou
Remilia~
Olly
Toumyon
A-Duck
Urameshiya
Khelekgil
Zigzagwolf
16 plaatsers

    Officiele Touhou Rp Topic

    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf za nov 03, 2012 6:25 pm

    Goed dus we zijn ons allemaal wel bekend met touhou he? *anders zit je niet op dit forum toch?*

    Dus ik zou graag *trommelebom

    Mededelen dat ik hierbij een touhou roleplay topic maak




    Je mag zelf een karakter kiezen als wie je rp't

    als meerdere mensen de zelfde karakter willen zijn dan moeten anderen stemmen wie de rol krijgt *helaas :/ maar het is het eerlijkst


    iedereen kan meedoen maar teveel is teveel dus op gegeven moment moet ik helaas mededelen dat je er miss niet in kan D:


    wees niet teleurgesteld dit is nummero uno van de vele topics die vast zullen volgen


    Dus ik zal wel moeten mededelen dat ik hier niet altijd ben en dat anderen je vast ook kunnen helpen dan *alhoewel ik er vast wel ben :p


    Eerste die post mag een rol kiezen dus maak zo snel mogelijk een post ^^


    Regels -----------------------------------------

    je hebt 1 dag te wachten voordat je rol oficieel is vastgesteld want als iemand anders door barre omstandigheden of zo iets laat komt maar het heel graag wou zou het niet eerlijk zijn als jij goed aan kwam *en zulke dingen

    we gaan niet schelden

    we gaan respectvol *of hoe da karakters ieders adresseren praten zoals kaguya met mokou bijv.


    Goed ik zeg POSTEN MAAR MENSEN!!!!



    ________________________________________________
    Rollen

    Khelekgil als Youmu konpaku
    Urameshiya als Kogasa tatara
    A-Duck als Flandre scarlet
    Olly als Komachi onozuka
    Remilia~ als Remilia scarlet
    Zigzagwolf als Utsuho reiuji
    TheEternalMokou als Koishi Komeiji
    UNOwen als Suika ibuki
    Toumyon als Yumemi okazaki
    NekoMithos als yukari yakumo
    TH-chen als Hong meiling
    RemiliaxScarlet als Kaguya houraisan
    rockpad als Marisa


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op vr dec 28, 2012 10:09 pm; in totaal 7 keer bewerkt
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil za nov 03, 2012 6:26 pm

    youmu pls :p
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Urameshiya za nov 03, 2012 6:33 pm

    Als ik een rol mag kiezen, ga ik denk ik maar lekker voorspelbaar voor Kogasa!

    Ik heb wel twee vraagjes:

    1: Ga je ons een bepaalde situatie geven waarin we moeten roleplayen, of een voorval dat opgelost moet worden? Anders ben ik bang dat het al heel snel heel random gaat worden. ^^;

    2: Wordt dit ook het topic waarop we gaan roleplayen, of is dit topic alleen om rollen te verdelen en te overleggen over de roleplay?

    3: Wanneer beginnen we?
    A-Duck
    A-Duck
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : In een eend veranderen

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van A-Duck za nov 03, 2012 6:34 pm

    Doe mij maar Flandre Scarlet (hebben we iets van een verhaal ofzow dat houd et een beetje overzichtelijk?)


    Laatst aangepast door A-Duck op za nov 03, 2012 6:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Toumyon za nov 03, 2012 6:37 pm

    Oke dus we kunnen kiezen welke karakter wij willen RP'en, maar wat is nu uiteindelijk het doel van het topic?
    Wanneer is er een volgende ronde?
    Hoe lang duurt het?
    Is er een verhaal?
    Mogen we zelf een verhaal verzinnen?
    Op welke manier wil je dat wij posten, wat moet het inhouden?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Olly za nov 03, 2012 6:38 pm

    Komachi alsjeblieft~~
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Remilia~ za nov 03, 2012 6:43 pm

    Ik als Remilia!


    *SUPRISESUPRISEEEEEEEE*
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf za nov 03, 2012 6:48 pm

    "Op een warme zomer dag, kwam er opeens een wind vanuit het oosten steken.

    Het was heel erg koud de wind die letterlijk vuur in kon vriezen, maar er was meer aan de hand dan een tochtje want een paar dagen later kwam er verschikkelijk nieuws.

    Het dorp waar de mensen woonen stond leeg.

    Iedereen ging op pad om uit te vinden wat er is gebeurt, ze werkten eerst goed samen, totdat Shikieiki een beloning uitloofde voor de gene die er achter kwam waar de mensen waaren en wat er is gebeurt.

    Vanaf dat moment begonnen beste vrienden en aartsvijanden elkaar te dwarsbomen.

    Het was een chaos in gensokyo, niemand was te vertrouwen want ook velen hadden wat te verbergen.

    Op een gegeven moment maakte aya dat zelfs erger dan er voorspelt zou kunnen woorden door goden.

    "Degene die uit vind wat er is gebeurt en de mensen terug vind zal eeuwig geinterviewd woorden door mij"

    Iedereen wou de beloning en faam en dus vergete iedereen dat er werkelijk wat was.

    Vanaf dit moment is het een chaos en moet iedereen in gensokyo hun best doen om te ontrafelen wat er is gebeurt voor de faam en de poen"

    Umh ik had het net wat anders eerst maar klikte per ongeluk weg dit is het verhaal nu ^^

    Morgen beginnen we en iedereen mag meedoen ook als het al gestart is

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TheEternalMokou za nov 03, 2012 6:51 pm

    Voor mij uiteraard Mokou 8D
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van UNOwen za nov 03, 2012 7:00 pm

    Ik ben Suika, als winnen ervoor zorgt dat die waardeloze irritante overspeeded Tengu me gaat lastig vallen tot till all eternity, dan ga ik m'n best doen NIET te winnen! Ik heb toch al alles sake die ik wil!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf za nov 03, 2012 7:13 pm

    Toumyon schreef:Oke dus we kunnen kiezen welke karakter wij willen RP'en, maar wat is nu uiteindelijk het doel van het topic?
    Wanneer is er een volgende ronde?
    Hoe lang duurt het?
    Is er een verhaal?
    Mogen we zelf een verhaal verzinnen?
    Op welke manier wil je dat wij posten, wat moet het inhouden?

    1 Dit is de topic voor de rp dus hier zal het gebeuren

    2 Als deze ronde en het verhaal tot een einde komt dan komt er vanzelf een nieuwe rp topic hiervan

    3 Tja dat kan niemand voorspellen maar ik gok dat het niet veels te lang duurt omdat sommige nog wat onervaren zijn kan er dus van alles gebeuren *niet dat ik alles zou apcepteren

    4 Nee, maar je mag wel verder met het verhaal want ik kan onmogelijk zeggen dat ik een verhaal typ om het vervolgens anders te laten doen ^^ wel mag je er verder mee ik bedoel je kan zoveel met dit verhaal

    5 Op welke manier? ik dacht dat dat logisch was nouja umh als de karakter zelf bijv je kiest reimu dan doe je reimu precies na

    6 en wil je meedoen? zou me wel leuk lijken hoe maar mensen hoe meer fun toch?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Remilia~ za nov 03, 2012 8:17 pm

    Zigzagwolf schreef:2 Als deze ronde en het verhaal tot een einde komt dan komt er vanzelf een nieuwe rp topic hiervan

    Dan kunnen we heel lang wachten.
    Maar als ik het goed begrijp is dit net als het "3 woorden verhaal topic", alleen dat we nu meer woorden mogen gebruiken en echt als onze karakter moeten spelen. Ehm, nou okay, laten we er maar wat van maken.
    Ik heb ergens wel het vermoeden, dat het wat rommelig en onduidelijk zal gaan worden, maar dat is slecht een gevoel
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf za nov 03, 2012 8:20 pm

    Remilia~ schreef:
    Zigzagwolf schreef:2 Als deze ronde en het verhaal tot een einde komt dan komt er vanzelf een nieuwe rp topic hiervan

    Dan kunnen we heel lang wachten.
    Maar als ik het goed begrijp is dit net als het "3 woorden verhaal topic", alleen dat we nu meer woorden mogen gebruiken en echt als onze karakter spelen. Ehm, nou okay, laten we er maar wat van maken

    Hhm ik geef niemand een limiet op woorden al hoewel ik het liever idd niet teveel heb ^^

    en zo lang zou het toch niet duren :/ ik bedoel als het verhaal goed wordt gevolgd dan is dit zo gedaan of niet natuurlijk...

    maar het viel me idd niet zo op dat het er op lijkt :/ sinds je daar random dingen die op elkaar aansluiten kan zeggen en het hier echt op het verhaal is gebaseerd

    hoe dan ook ik kan niet wachten om morgen mee te doen :D
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Toumyon za nov 03, 2012 8:38 pm

    Zigzagwolf schreef:
    1 Dit is de topic voor de rp dus hier zal het gebeuren

    2 Als deze ronde en het verhaal tot een einde komt dan komt er vanzelf een nieuwe rp topic hiervan

    3 Tja dat kan niemand voorspellen maar ik gok dat het niet veels te lang duurt omdat sommige nog wat onervaren zijn kan er dus van alles gebeuren *niet dat ik alles zou apcepteren

    4 Nee, maar je mag wel verder met het verhaal want ik kan onmogelijk zeggen dat ik een verhaal typ om het vervolgens anders te laten doen ^^ wel mag je er verder mee ik bedoel je kan zoveel met dit verhaal

    5 Op welke manier? ik dacht dat dat logisch was nouja umh als de karakter zelf bijv je kiest reimu dan doe je reimu precies na

    6 en wil je meedoen? zou me wel leuk lijken hoe maar mensen hoe meer fun toch?

    Oke nu je er een verhaal bij hebt gepost en me even hebt uitgelegt hoe en wat, vind ik het prima.
    Maarja er was ook een soort RP topic en die ging zeg maar, dood, dus daarom wou ik even weten wat nu precies de bedoeling was van dit topic.

    Oke ik doe mee.
    Als Yumemi Okazaki.
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van NekoMithos zo nov 04, 2012 2:55 am

    Ik wil wel mee doen als Yukari Yakumo.
    En ik wil ook graag dat je je posts eerst even zelf leest voordat je post. Normaal heb ik hier niet zo'n problemen mee, maar wanneer ik zinnen 6 keer over moet lezen om te begrijpen wat je bedoelt, wordt het wel lastig ^^;

    Gesponsorde inhoud


    Officiele Touhou Rp Topic Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 3:08 am