Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Faolinn
UNOwen
RemiliaxScarlet
Shiro
Urameshiya
Zigzagwolf
Theedoekje
Olly
T
Toumyon
Mitch
15 plaatsers

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Theedoekje ma nov 12, 2012 9:13 pm

    No way, nu al?

    Ik was grafdelver.
    =(
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly ma nov 12, 2012 9:14 pm

    Oh yes, voor een keertje dan, dank jullie mensen! (of cocktailmixer, wie weet?)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn ma nov 12, 2012 9:41 pm

    nice, 3e partij eruit.

    Wellicht kan het het werk van de cocktailmixer zijn geweest maar ik ga even uit van het meest gangbare scenario: de mensen hebben dit gedaan.

    Omdat we zoals altijd maar weinig hebben om over te discussiëren ga ik een aantal profielen schetsen. Net als rechercheurs doen.

    'Wie zou Theedoekje weg willen hebben?'
    Natuurlijk is er altijd de kans dat ze willekeurig gekozen is, maar aangezien dat dan geen enkele stof tot nadenken geeft zetten we dat scenario terzijde.
    Uiteraard is de eerste die bij bovenstaande vraag te binnen schiet Olly. En juist het feit dat het uiteraard is (iedereen weet dat die twee BFF's zijn en alles) maakt het op het eerste gezicht niet plausibel. Aan de andere kant hebben we het wel over Olga hier dus dubbele psychologie kan altijd nog.

    Een interessantere schets is die van Toumyon. Teamgenoot van Theedoekje in het vorige potje en daarmee dus op de hoogte van haar kwaliteiten. Wellicht is hij bang dat Theedoekje nu snel doorheeft dat Toumyon nu weer een wolf is omdat ze dat uit zijn gedrag af zou kunnen lezen.

    En de laatste is die van Urameshiya. Hij was het lijk de vorige ronde, werd ontzettend in een hoek gedreven en voelde zich aan het einde van het potje ietwat geridiculiseerd door de wolven. Wellicht draagt hij nog een wrok jegens de wolven van de vorige ronde, van wie enkel Toumyon en Winnie nog aanwezig zijn. Toumyon hield zich op de vlakte in het eindspel en heeft de burgers slechts weinig geplaagd. Theedoekje daarentegen blies het hoog van de toren. Wellicht heeft ze dat nu met haar leven moeten bekopen?

    Discussie in 3... 2... 1...

    GO!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Toumyon ma nov 12, 2012 10:48 pm

    Mooi, de grafdelver is er uit...beter dan een pure goodie i suppose...

    Nou dan, laat de discussie beginnen.
    Beste Faolinn, hah, je stelt me niet teleur, ik moet zeggen die schetsen zijn echt wel een goede starter.
    Faolinn schreef:
    Een interessantere schets is die van Toumyon. Teamgenoot van Theedoekje in het vorige potje en daarmee dus op de hoogte van haar kwaliteiten. Wellicht is hij bang dat Theedoekje nu snel doorheeft dat Toumyon nu weer een wolf is omdat ze dat uit zijn gedrag af zou kunnen lezen.

    Wouw, als ik, ik nu niet was, zou ik deze schets echt wel gevolgd hebben, maar helaas, ik speel voor mezelf natuurlijk, als een goodie.
    Heb je misschien nog anderen schetsen?
    Die van Ura is ook best goed btw...maar de reden om dan Theedoekje eruit te spelen is dan wel lame, dan is het puur om plagerij en dan is het net alsof de acties niet binnen het spel blijven...ik probeer hier niet voor Ura op te komen, maar zoon persoon lijkt Ura mij gewoon niet.
    As for Olly, ze is de enigste van ons(zo ver ik weet) die Theedoekje het beste kent.
    Misschien ook dus andersom en voelde Olly het nood om Theedoekje zo snel mogelijk weg te spelen, MAAAAAAAR het kan ook puur een list zijn om ons Olly te laten ophangen en dan blijken dat ze een goodie is...maar ik som hier nu de obvious op.

    Iemand anders ideeën(of schetsen?)?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn ma nov 12, 2012 11:13 pm

    Dat zijn inderdaad de logische tegenwerpingen die je daar opnoemt, Myon. Meer schetsen dan dit heb ik zo even niet. Wellicht kan je er zelf wat verzinnen?

    Wat Ura betreft. Je weet zelf heel goed dat de wolven de eerste nacht gewoon een goede speler eruit willen. Wie dat wordt is niet echt een duidelijke zaak. Ik zie het best nog wel gebeuren dat het einde van het vorige potje de balans net in Theedoekje's voordeel (we kunnen beter van nadeel spreken, vanuit haar gezien) schoof. Maar laten we eerst even kijken wat Ura hierover te zeggen heeft.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya ma nov 12, 2012 11:44 pm

    Ik kan hier niet veel meer over zeggen dan dat ik er inderdaad toe in staat zou zijn!

    De kans is aanzienlijk dat ik er uiteindelijk toch vanaf zou hebben gezien omdat het dom is om door je slachtofferkeuze je identiteit te verraden, maar als ik een wolf was geweest zou ik ergens in het keuzeproces zeker hebben overwogen Theedoekje uit te schakelen, om precies de redenen die Faolinn genoemd heeft.

    Het helpt ons helaas niet verder in dit geval, aangezien ik geen wolf ben.

    Nu ik toch post zal ik meteen even melden dat ik dinsdag- en woensdagavond bijzonder weinig tijd ga hebben, en dus weinig inhoudelijks bij zal kunnen dragen aan de discussie. Ik hoop me vanaf donderdagavond weer volop in het verbale strijdgewoel te kunnen mengen.

    Een beetje laat misscshien, maar succes iedereen!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van RemiliaxScarlet di nov 13, 2012 11:34 am

    De 1e keer stemmen voor mij is altijd het lastigste. Faolinn, ik heb zo mijn vermoedens. Nou ja... mijn gevoel gaat er meer op af. ^^;

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun di nov 13, 2012 12:38 pm

    Wil even toevoegen dat Faolin zichzelf vergeet. Hij was immers spelleider en heeft dus zo'n beetje al ons gedrag kunnen monitoren xD
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Yuki Kuro di nov 13, 2012 1:00 pm

    Nou, ik ben nieuw hier, dus ik weet totaal niet hoe mensen werken en reageren enzo.
    Wat ik wel weet, is dat ik psychologie heb gedaan, dus dan moet ik het daar maar mee doen :P

    Het probleem nu is dat ik totaal geen idee heb op wie ik moet stemmen...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Shiro di nov 13, 2012 2:46 pm

    Urameshiya schreef:
    Het helpt ons helaas niet verder in dit geval, aangezien ik geen wolf ben.

    En hoe weten we dat zo zeker?

    Ik heb alleen geen idee wie het zou kunnen zijn, dus ik lees de discussie nog even verder.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf di nov 13, 2012 3:25 pm

    Itressante verdenkingen alleen is het nog wel te snel om te twijfelen :/ niemand heeft nog echt een reden om een ander te verdenken alhoewel het best zou kunnen, zie ik er nog geen duidelijk verband hierin

    Wat ik wel kan zeggen is arme Theedoekje :/
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly di nov 13, 2012 4:09 pm

    Faolinn schreef:

    'Wie zou Theedoekje weg willen hebben?'
    Natuurlijk is er altijd de kans dat ze willekeurig gekozen is, maar aangezien dat dan geen enkele stof tot nadenken geeft zetten we dat scenario terzijde.


    Dit is een goed uitgangspunt.
    ~Toumyon
    ~T
    ~Olly
    ~Blindfold (Theedoekje) > grafdelver
    ~Zigzagwolf
    ~Urameshiya
    ~Shiro
    ~Scarlet (RemiliaxScarlet)
    ~UNOwen
    ~Faolinn
    ~Pyonta
    ~Yuki Kuro
    ~Mokou (TheEternalMokou)

    Van alle spelers is het inderdaad wel duidelijk dat ik de grootste link heb met Theedoekje/Winnie. Ik was ook erg verontwaardigd toen ze eruit lag en moest dat even uiten bij Faolinn/Jasper. Achteraf heb ik daar erg spijt van, omdat Jasper dit in zijn post had verwerkt. Mijn idee was namelijk om te zien wie de schuld op mij af wil schuiven. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat dat het plan is geweest van de bad guys. Dit zou betekenen dat de ten minste één van de bad guys mij en Winnie goed genoeg kent. Dit brengt de verdenkingen bij (van hoog naar laag) Toumyon, Urameshiya, Faolinn, Kari en Pyonta. Dit zijn allen vaak fanatieke spelers, dus we moeten zeker wel oppassen. Als ze aan de robotkant staan willen we ze natuurlijk niet kwijt.

    Zoals eerder al opgemerkt kan Winnie's dood tactisch ook anders verklaard worden. Angst, wraak? In dat geval zijn Mokou en Ura goede kandidaten, die zijn in het vorige potje onschadelijk gemaakt door Wolf Winnie. Het kan ook oud teamgenoot Myon zijn geweest, die kent Winnies speelstijl en Winnie kent nu ook die van hem. Is dat niet gevaarlijk? Bovendien liep de vorige wolvenoverwinning nog bijna in de soep voor Faolinn.

    Uit mijn oude vriendelijke gewoonte wil ik graag alle tamelijk nieuwe spelers (dwz zigzag, shiro, scarlet en yuki) even buiten vuur houden. Mathematisch gezien zijn de kansen dat de bad guys zich ALLEEN in deze groep bevinden niet zo groot. En dan zijn ze niet meteen dood, dat zou flauw zijn. Bovendien heb ik zo wat langer om hun gedrag te observeren, dat is uitermate nuttig.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Toumyon di nov 13, 2012 6:46 pm

    Hmmm, wat Olly hier zegt is zeker niet mis.
    Maar ik begin zo te twijfelen of we met een persoon spelen die dit juist van ons weet...de connecties, een hele slimme speler die zich dan net buiten vuur weet te houden.
    na mijn weten denk ik dat dat T of UNO is.(ja congratz ik heb jullie slim genoemd.)

    Dus ik verdenk Olly nu sowieso even niet.
    Maar wellicht kan ik het totaal mis hebben en bevind minstens één mens tussen de opgesomde groep.
    Olly schreef:Urameshiya, Faolinn, Kari en Pyonta.
    Mij niet mee geteld...Maar het kan ook echt ver gezocht zijn van ons allen en bevind de mens zich toch tussen onze nieuwe wolvers aswell, en was het gewoon nogal een random target.
    Ik weet zelf niet welke scenario ik moet volgen.

    1.T of UNO is een van de mensen.

    2.Een of meerderen mensen bevinden zich in de opgesomde groep van Olly.
    of
    3.Het was gewoon een random target, en bevind zich toch een mens tussen de nieuwe wolvers.

    Dit is alles waar ik mee kan komen op het moment.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf di nov 13, 2012 6:52 pm

    Hhm ik zou de schuld niet naar iemand schuiven tenzij er een logische verklaring is...

    al heb ik natuurlijk mijn eigen verdenkingen... ik kan zo een naam roepen en dat kan iedereen

    een lijstje maken is ook zeer makkelijk. Maar wat is het nut ervan? straks volg je een lijstje van een wolf op.. en dan beland je just right in the trap.

    een naam roepen zou ik pas later doen wanneer je het zeker kan weten :/ zelf zou ik zo ook een naam kunnen roepen van de gene die ik verdenk... maar ook dat komt later wel

    waar het omdraait is dat iedereen goed oplet want als je niet oplet dan kun je makkelijk een fout begaan DAT kunnen we allemaal.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van RemiliaxScarlet di nov 13, 2012 7:39 pm

    Olly schreef:
    Uit mijn oude vriendelijke gewoonte wil ik graag alle tamelijk nieuwe spelers (dwz zigzag, shiro, scarlet en yuki) even buiten vuur houden.

    Wacht, zo nieuw ben ik toch niet? ^^;
    Maar, Olly, je hebt het niet bij het verkeerde eind. Je hebt een goed punt.

    Gesponsorde inhoud


    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 3 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:03 am