Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Faolinn
UNOwen
RemiliaxScarlet
Shiro
Urameshiya
Zigzagwolf
Theedoekje
Olly
T
Toumyon
Mitch
15 plaatsers

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn vr nov 23, 2012 10:47 pm

    Ben nu bij een feest van een gezamelijke vriendin van Olga en mij. Heb even snel geskimt door alle berichten. Goed te zien dat de meerderheid nog altijd op Zigzag stemt. Hij heeft eindelijk de moeite genomen om iets groots te posten, ik heb alleen geen tijd om die aandachtig te lezen, ik maak me er echter ook geen zorgen om aangezien de meerderheid (sorta) overtuigd is van Zigzag's schuld. Vragen/aanvallen/details beantwoord/pareer/bespreek ik morgen, wellicht overmorgen. Olga komt zo ook online om te stemmen.

    Ik stem Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 11:38 pm

    Faolinn schreef:Ben nu bij een feest van een gezamelijke vriendin van Olga en mij. Heb even snel geskimt door alle berichten. Goed te zien dat de meerderheid nog altijd op Zigzag stemt. Hij heeft eindelijk de moeite genomen om iets groots te posten, ik heb alleen geen tijd om die aandachtig te lezen, ik maak me er echter ook geen zorgen om aangezien de meerderheid (sorta) overtuigd is van Zigzag's schuld. Vragen/aanvallen/details beantwoord/pareer/bespreek ik morgen, wellicht overmorgen. Olga komt zo ook online om te stemmen.

    Ik stem Zigzagwolf


    Je hebt mijn post niet eens gelezen of je stemt tegen me. Tja als het olly is he?

    Je vertrouwt haar en zij vertrouwt jou... mooi iets.

    Alleen kun je anderen makkelijk gebruiken

    Olly schreef:jongens, ik heb totaal geen tijd meer
    ik stem zigzag
    succes

    *strest*

    Waarom verdedig je niet eens...


    Pyonta-kun schreef:Ik ga nog even nadenken over mijn stem, niet dat het veel zal uitmaken omdat bandwagon
    Je hoeft nergens bang voor te zijn... Als je me niet vertrouwt, stem dan gewoon maar tegen me... Het is jammer dat het zo moest gaan.


    TheEternalMokou schreef:Pyon je wil per se niet bandwagonnen he? Je bent in mijn ogen gewoon koppig. Wat is dat je alternatief? Ik betwijfel het sterk of je een goede andere keus kan vinden
    Tja.. laat een speler zo spelen als een speler, Als Pyon erover wilt nadenken laat hem er dan over nadenken.

    Shiro schreef:Aan een kant zie ik wat je bedoelt, maar het lijkt me sterk dat myon het er mee eens zou zijn om weken niet mee te kunnen doen alleen zodat zijn team kan winnen.
    Het zou me niet verbazen als wolven tegen elkaar stemmen om niet verdacht te lijken, maar dit was wel erg actief.
    Tja.. Je zegt me niks raars! iedereen zou waarschijnlijk een teammaat wegstemmen om safe te staan

    Shiro schreef:[17:32:38] @ Urameshiya : Zigzag
    [17:32:42] @ Urameshiya : Ik heb een andere vraag
    [17:32:49] @ Urameshiya : Waar ging die PM van jou aan Myon over?
    [...]
    [17:35:22] Zigzagwolf : we waren aan het kletsen
    [17:35:33] Zigzagwolf : ik vroeg me af
    [17:35:41] Zigzagwolf : hoelang myon met youyoumu had
    [17:35:48] Zigzagwolf : dus ik stuurde een pm daarover
    [17:35:59] Zigzagwolf : met de titel hhm btw
    [17:36:08] @ Urameshiya : En, hoe lang hadden ze?
    [17:36:28] Zigzagwolf : het antwoord wat ik kreeg was ''gaat je geen bal aan!''
    [17:36:42] Zigzagwolf : ik zou willen dat ik het wist :p
    [17:36:43] @ Urameshiya : Nee
    [17:36:49] @ Urameshiya : Zigzag, dat geloof ik niet.
    [17:36:52] Zigzagwolf : ik meen het...
    [17:36:53] @ Urameshiya : Ik denk dat Myon het gewoon zou zeggen.
    [17:37:01] TheEternalMokou : myon kennende
    [17:37:09] UNOwen : En Myon is best wel open
    [17:37:12] TheEternalMokou : die heeft er geen problemen mee om zoiets te zegen
    [17:37:12] Zigzagwolf : en als elke nieuweling iemand vraagt
    [17:37:16] Zigzagwolf : van
    [17:37:25] Zigzagwolf : HEEJ HOELANG HEB JE VERKERING MET DIE PERSOON
    [17:37:35] Zigzagwolf : ik snap eigenlijk dat ik dat antwoord kreeg...
    [17:37:50] Zigzagwolf : ik moet mijn vragen wat netter stellen geloof ik :/
    [17:38:08] Zigzagwolf : ik was melig op het moment xDD
    Ti's leuk te zien dat je hiervan een log maakte...

    Olly schreef:We hebben allemaal gezien dat Myon niet te redden was, we hadden hem in het nauw. Wat maar goed was ook. Als Pyonta een mens zou zijn, zou hij weten dat Myon niet meer te redden was, want dan wist hij met zekerheid dat Myon ook een mens was. Juist omdat Pyonta een mens zou zijn, zou hij zich niet willen verraden en daarmee de aandacht op zich vestigen. Nee, ik denk dat Pyonta gewoon een ander spoor te pakken had dan wij allemaal, daar wil ik hem trouwens wel over horen.

    Ik denk dat Myons teamgenootjes, of ten minste een daarvan, gewoon op hem gestemd hebben. Anders is het wel erg gauw over. Helaas blijft er als nog een grote groep over met verdachten, maar ik vind het reden genoeg om Pyonta nu even buiten beschouwing te laten als mogelijk mens.

    Ik had hier eerder naar moeten luisteren... Niet dat het zou hebben geholpen..


    Olly schreef:Beste robots van Hakuro,
    Alvast bedankt voor jullie onverdeelde aandacht voor mijn tweede tunnelvisie post. Met Myon zat ik goed, waarom nu niet weer? De speler in kwestie waar ik het ditmaal over wil hebben is Zigzagwolf. Nu vond ik al dat zijn gedrag over het algemeen vaag was, maar wie ben ik om daar wat over te zeggen? Ik ken hem niet eens zo goed. Het was voor mij wel reden genoeg om een oogje in het zeil te houden, niet alleen op het topic…

    Bij deze de aanleiding van mijn hele verdenking jegens Zigzag
    Toumyon schreef:Oke dus dit forum is Nederlands talig right?
    Chrome probeert mij te overtuigen van niet.

    Spoiler:

    En dan een foto... Die foto waardoor niemand me meer in vertrouwen hield...


    Faolinn schreef:
    UNOwen schreef:Fao, ik vind je posts nogal uit de hoogte klinken.
    Excuses daarvoor. Ik probeerde het meer als comic relief te laten klinken. Het is niet alsof ik Zigzagwolf belachelijk wil maken. Het is alleen allemaal zo overduidelijk en ik zag er wel een humoristisch format in. Blijkbaar had het niet het gewenste effect, ik zal het niet meer doen


    En dan de grappen die erover kwamen... Je vond jezelf zeker nog best geinig eh?


    Faolinn schreef:Ahaha, druk bezig met photoshoppen bedoel je zeker? Als je enkel al de moeite doet om een plaatje te vervalsen, doe het de volgende keer dan meteen ook goed. Maar je hebt me wel even laten lachen ermee, altijd leuk zo laat in de avond :3

    Mooi dat ik jou een mooie avond kon bezorgen. Ik heb alleen geen photoshop...


    Dit was het dan... vaarwel.

    Nu dat ik dood ben... maak ik mijn rol bekend





    Ik ben een mens Wat raar zeg :/

    Goed gespeeld robots... Tenminste staan de andere 2 wolven veilig!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch za nov 24, 2012 12:50 am

    Yet Another Bloody Day


    Na de vondst van Remix was het dorp in shock. Niet alleen was hun grote leider onder de bevolking, maar de bloeddorstige, wrede, gruwelijke, barbaarse monsters hadden hun grote leider vermoord. Ik betrapte mezelf op een glimlach toen de robots hun kreten van verdriet lieten galmen over het dorpsplein in de vroege ochtend. De lynch zou pas tegen de middag zijn.


    Ik begon meer te letten op wat de robots voor de rest nog deden. Ik zag een groepje staan bij de rivier, ze zaten blijkbaar nog steeds te rouwen voor hun grote leider. Wat anderen bleven wachten aan de rand van het dorpsplein. Als ik niet zou weten dat achter de maskers van deze technologische wonderen moordenaren zich verborgen hielden, had ik ze nog een beetje menselijk gevonden.


    Helaas dat dat niet het geval is, hm?


    De zon stond fel te schijnen aan de hemel. Ik gok dat het rond een uur of twee was toen we weer bij elkaar geroepen werden. Het was duidelijk, de raad had beslist wie er dood moest. De nummers verschenen langzaam op het scherm. “6cLi0”, de nummers van Zigzagwolf. Ik vervloekte mezelf. Het kon toch niet waar zijn dat de robots twee keer goed hadden gegokt achter elkaar. De robots namen hun taak serieus. Bloed moest vloeien, en niet alleen het bloed van hun eigen soort.


    De lynch was anders deze keer. Ze hadden erg sterke bewijzen tegen hem, hij had onder andere veel contact met Myon gehad. Ze wisten het zeker dat hij menselijk was, daarom moest hij extra veel leiden.


    Ze lieten hem eerst in een tobbe half verdrinken. Steeds als hij naar adem kwam happen, werd hij weer onder water geduwd. De doodsstrijd van Zigzag was vreselijk om aan te zien. Toch lieten ze hem heel even met rust, hij hapte gretig naar adem.


    Nu dat Zigzag helemaal doorweekt was, en nog steeds in de tobbe naar adem zat te happen, gaven ze hem de doodssteek. De doodssteek was een elektrische vonk die de arme Zigzag in een felle flits elektrocuteerde.


    Zigzag was heen gegaan.


    Meer feest van de robots.


    Ik ben niet in de stemming om meer te schrijven. Twee van onze mensen zijn op twee dagen tijd brutaal vermoord. Ik.. Ik kan het misschien toch niet. Ik wil het niet meer kunnen.


    .. Maar ik moet door gaan. Zigzag en Myon zullen het me nooit vergeven als ik nu terug keer.






    Zigzagwolf is gelynched, zoals jullie al weten, en aangezien hij zijn rol al bekend had gemaakt besloot ik het in het verhaaltje te verwerken~
    Nachtrollen, zoals altijd, voor zondag 23:59~
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun za nov 24, 2012 12:53 am

    De film Skyfall was te leuk en ben vergeten te stemmen. Mijn excuus.

    Ik ga denk ik maar helemaal niks meer zeggen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya za nov 24, 2012 12:55 am

    Goed nieuws, en een goed verhaal.

    Faolinn schreef:Ik had niet anders verwacht dat je je als een hond vast zou bijten in de nieuwe situatie waarin ik me bevind, Ura. Maar als één dooie wolf niet genoeg is, laten we dan de teller komende vrijdag op 2 zetten. Geloof je me dan wel?
    Ik moet zeggen Fao, je hebt je keurig aan die belofte gehouden.

    Faolinn schreef:Inb4 'pas als er geen wolven meer zijn zal ik je vertrouwen'. Prima maar zorg dan wel dat je trust issues eindelijk een keertje zo laag liggen dat we SAMEN kunnen werken ipv op elkaar inhakken.
    Maar dit gaat niet lukken in deze ronde. Ik ben er namelijk zeker van dat wij niet bij hetzelfde team horen. Aangezien ik er ook vrij zeker van ben dat je niet nog een keer zult meewerken aan het ophangen van een wolf, lijkt dit me het juiste moment om je te ontmaskeren. Faolinn, je bent het zandmannetje. Het spijt me dat we er geen spannende discussies over hoeven voeren dit keer, maar ik denk niet dat ik genoeg argumenten zou kunnen verzamelen om je vanuit je huidige positie nog aan de galg te krijgen.

    En als ik dan toch meteen open kaart speel: Pyonta is een burger.

    Ik denk dat de wolven me nu graag kwijt zullen willen, dus ik hoop op de medewerking van een eventuele beschermengel of heks (een van de twee zit er vast wel in) zodat ik de andere burgers nog iets langer van dienst kan zijn met mijn digitale zesde zintuig.

    Olga, het woord is nu aan jou.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun za nov 24, 2012 1:56 am

    Ik wist wel dat er iets niet in de haak was.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly za nov 24, 2012 3:25 pm

    Zigzagwolf schreef:

    Olly schreef:jongens, ik heb totaal geen tijd meer
    ik stem zigzag
    succes

    *strest*

    Waarom verdedig je niet eens...



    Goed gespeeld robots... Tenminste staan de andere 2 wolven veilig!

    Gisteren was echt een pechdag. Alles ging mis, spullen kwijt, shampoofles barst open in mijn tas. Tram én trein reden weg voor mijn neus. Dus ik had geen tijd om dit te lezen of me te verdedigen.
    Bovendien was ik ervan overtuigd dat je een wolf/mens was. De woorden van wolven zijn altijd het minste waard, omdat je niet weet of ze je op het verkeerde been willen zetten. Als zou blijken dat jij een wolf was, wat gebeurd is (IK HAD GELIJK!), zou ik me niet meer hoeven verdedigen.

    En of je bent een hele slechte speler, of er zijn echt nog twee wolven, oppassen jongens!

    Lieve Ura (ik gebruik graag het woordje lief, inb4 vleirij)
    Wat wil je precies van mij horen?
    En suggereer jij hier nu allerlei speciale rollen?
    (Trouwens, als dit is wat het lijkt hoop ik dat je wat je wist over Faolinn al een week wist, want anders is het wat flauw...)
    Ik luister aandachtig...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya za nov 24, 2012 3:30 pm

    Olga, wat ik wil horen is je reactie op het feit dat de speler die jou het meest vertrouwde in dit spel, en die jij het meest vertrouwde, een bad guy is.

    En ja, ik suggereer allerlei speciale rollen. Geloof je me misschien niet?

    En ik weet niet wat er precies flauw aan zou zijn, maar ik ben inderdaad al langer zeker van Fao's rol.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly za nov 24, 2012 3:36 pm

    Je mag geen nachtacties vertellen tot de dag erna. Anders zouden rollen als zieners en heksen opeens veel meer macht hebben.

    Ik had het niet verwacht. Het verklaart wel het vertrouwen vanaf het begin. Een zandmannetje kan immers de kant van een speler zien en Jasper was erg overtuigd dat ik een good guy was. Dit zou drie oorzaken kunnen hebben denk ik. (Heks, ziener, zandmannetje). Als zandmannetje ben je in principe goed/neutraal tot je een wolf vindt, dus het vertrouwen heeft een oorzaak. Jasper is zeker geen persoon die me zomaar zou vertrouwen, dus ik had deze scenario's al uitgedacht. Maar ja, 2 tegen 1 dat hij een good guy was. Bovendien, zolang "zandmannetje Faolinn" geen wolven vindt, is het heel handig om een vertrouwenspersoon te hebben.
    Ik heb trouwens nog wat achter de hand om verraders uit te schakelen, dus erg bang ben ik niet.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya za nov 24, 2012 4:40 pm

    Het zal best.

    Ik heb ook nog een andere vraag. Jij kent Fao het beste, en je hebt ook het meest met hem over dit spel gepraat. Als je afgaat op wat hij jou verteld heeft en op wat hij hier gepost heeft, denk je dan dat hij zich al bij de rest van de wolven aangesloten heeft, of nog niet?
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch za nov 24, 2012 6:39 pm

    Olly schreef:Je mag geen nachtacties vertellen tot de dag erna. Anders zouden rollen als zieners en heksen opeens veel meer macht hebben.
    Ho. Aangezien dit de tweede soort opmerking is die ik lees kom ik even tussen beiden.
    Ik stuur alle feedback-PM's pas als het verhaal is grpost of net iets ervoor. Als de ziener op zaterdag een rol wilt weten, krijgt deze die rol pas zondagavond te horen. Dit geldt ook voor het zandmannetje. De enige uitzondering die ik bereid ben te maken is met levensrollen zoals de Heks en de Grafdelver, maar deze probeer ik ook zo laat mogelijk pas te geven.

    Deze post is niet om een rol aan een persoon te koppelen.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly za nov 24, 2012 8:38 pm

    Urameshiya schreef:Het zal best.

    Ik heb ook nog een andere vraag. Jij kent Fao het beste, en je hebt ook het meest met hem over dit spel gepraat. Als je afgaat op wat hij jou verteld heeft en op wat hij hier gepost heeft, denk je dan dat hij zich al bij de rest van de wolven aangesloten heeft, of nog niet?

    Ik denk het niet, Fao heeft mij geholpen er twee wolven uit te werken, waarom zou hij, als hij een wolf is?
    Ik denk dat ALS Fao het zandmannetje is, hij mij als eerste heeft gezien op nacht 1. Dat haalt dus niets uit. Ik denk niet dat hij in nacht 2 een wolf heeft kunnen vinden.
    Ik weet eerlijkgezegd nog niet of hij het zandmannetje is en jij zegt wie je bent. Ik ben benieuwd wat je dan allemaal over Pyonta weet.


    Wauw Mitch, wat goed dat je het zo doet, zo had ik het nog nooit bekeken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya za nov 24, 2012 8:52 pm

    Trouwens, Olga en Fao, zijn jullie misschien door de liefdesrobot gekoppeld?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly za nov 24, 2012 9:01 pm

    Nee, maar ik kan Fao prima met mij ten onder laten gaan!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn zo nov 25, 2012 1:38 am

    Olly schreef:Nee, maar ik kan Fao prima met mij ten onder laten gaan!
    Bespaar je de moeite liefste. Ik heb eens goed nagedacht en het volgende lijkt me het beste:

    Ura, jij verklaart de ziener te zijn he? Risicovolle zet van je, vooral nu de nacht nog zo jong is en de wolven hun beurt nog kunnen maken~

    Maar goed Ura als jij de ziener bent he, en ik het zandmannetje, dan heb je het spel mooi voor mij verpest. Als jij de ziener bent en ik het zandmannetje is er echter nog één laatste ding dat ik zou kunnen doen:

    Ik zeg, als jij zo graag open en bloot wilt spelen, moet je ook maar de gevolgen daarvan dragen~

    Mensen van Hakuro! Één van de gevaarlijkste rollen van heel het spel heeft zich geopenbaard. Urameshiya is de ziener, voorkom nog meer problemen en doodt hem vannacht! Het is nu zaterdag nacht, jullie hebben de hele zondag nog om hem uit de weg te ruimen!

    En nu maar zien wat er gebeurd.

    Gesponsorde inhoud


    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 13 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:54 am