Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Faolinn
UNOwen
RemiliaxScarlet
Shiro
Urameshiya
Zigzagwolf
Theedoekje
Olly
T
Toumyon
Mitch
15 plaatsers

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 1:39 pm

    Urameshiya schreef:^Zigzag, om te weten op wie ik moet stemmen zou ik dolgraag voor vanavond je reactie willen horen op wat ik vroeg!

    Urameshiya schreef:Kun je het verschil verklaren?

    Heb je heel misschien de posts over elkaar heen gesleept bij het bewerken van je screenshot? Waarom zou je dat doen, als juist de datum/tijds-aanduiding, die je ons daarna nog trots bent komen melden in een aparte post, ertussenin gestaan moeten hebben?

    Ik kan makkelijk zeggen dat ik paint heb gebruikt.

    Ik heb idd de posts wat kleiner gemaakt zo dat het geen ruezen foto word.
    Tja ik had de datum wel erbij moeten zetten xDD daarom poste ik het ook.

    je mag stemmen op wie je wilt, maar ik zal zo nog een aanval uitvoeren.

    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Yuki Kuro vr nov 23, 2012 1:42 pm

    Nou, ik lees even de laatste pagina's opnieuw, en ik ben het redelijk eens met mensen mbt. Zigzag. Ik heb al sinds het begin ook gewoon problemen met zijn posts lezen, maar dat is gewoon omdat ik niet zo goed ben in Nederlands. (Dit is het eerste nederlandse forum waar ik op zit) Wat ik ervan heb begrepen is dat hij niet echt goed is in zichzelf verwoorden, en dat heeft hem hier in de problemen gebracht. Het punt is alleen, dat de 'hints' die gevallen zijn zo overduidelijk zijn dat het bijna TE duidelijk is... Bij deze stem ik op Zigzagwolf, maar deels omdat mijn andere verdenkingen nog te vaag zijn om hier nu te kunnen gebruiken...

    Inb4 Ninja door Mr. Zigzagwolf himself. Erg leuke post, maar ik denk dat je jezelf nu hebt opgehangen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya vr nov 23, 2012 1:50 pm

    Yuki Kuro schreef: Het punt is alleen, dat de 'hints' die gevallen zijn zo overduidelijk zijn dat het bijna TE duidelijk is...
    Dit zit mij ook erg dwars. Aan de andere kant: bij Myon was dat ook het geval, waardoor ik over hem ook twijfelde, maar bij hem bleken de hints gewoon te kloppen: hij was een wolf. Dat geeft me dan weer hoop dat het bij Zigzag ook klopt...

    Toch zou ik het interessant vinden als er nog andere verdachten aangewezen kunnen worden. In het bijzonder ben ik benieuwd naar wie Zigzag zelf verdenkt.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 2:18 pm

    De verdachte in dit geval OLLY De hele reden dat ik jou uitkies is omdat jij je nog verdachter dan faolinn gedroeg... En die gedroeg zich op een gegeven moment zeer agressief voor niets... Nou op naar jou

    Vlijerij heb je vaak toegepast zeg! en ik ben zeker de enige die het merkten? nu niet meer.

    Zie het voor jullie zelf mensen/robots/andere spelers

    Olly schreef:Haha Yuki, wen er maar aan, we zijn hier erg fanatiek. En jij bent verrassend scherp, dat doe je goed.
    Vlijerij

    Olly schreef:Lieve Robots, het is al donderdagavond en ik vind dat er vaart in het spel mag komen. Van sommige mensen heb ik minder gehoord dan mij lief is, bijvoorbeeld Ura en Pyonta
    -vlIJeRIJHIJ-
    Olly schreef:Lieve beste zigzag.
    Vlijerij?

    Olly schreef:Dan kan ik alleen maar zeggen: Houd ons op de hoogte!
    - Als je zoiets zegt dan hou ik je zeker in de gaten...-

    Olly schreef:Ura, wat goed je hier te zien! -Vlijerij- Wat goed om te lezen dat we dezelfde mening hebben over Pyonta en wat goed dat je je zorgen maakt om Zigzag. Het is iets minder goed dat ik in niet al te goed daglicht bij je sta,
    -oh en gebruik yup-

    Olly schreef:We gebruiken inderdaad een groep om jou te lozen. Simpel. We denken dat jij de wolf bent en dan hebben we een meerderheid aan stemmen nodig.
    Waarom zouden Faolinn en ik wolven zijn, we hebben jullie aan Myon geholpen, kom op.

    -Wacht wat? ik weet zeker dat dat gewoon verdacht was. Ik bedoel een groep gebruiken om mij te lozen kan best, maar de manier waarop je het over brengt.
    Het klinkt meer als een wolf die je op het ene moment kan vertrouwen en het andere als wat tegenzit, je meteen neerwilt halen.-

    -Ook heb ik overduidelijk gezien dat wanneer 2 personen zich op 1 persoon klemmen dat velen volgen.-

    -Myon was voor mij part wat agressief en zeer defensief. Maar zo verdacht was hij nog niet voordat jullie hem klemden.-

    -Mischien was hij gestrest aan te zien dat jullie een eigen teammaat wouden uitschakelen om geen verdachtheid te hebben?-

    Faolinn schreef:'Wie zou Theedoekje weg willen hebben?'
    Natuurlijk is er altijd de kans dat ze willekeurig gekozen is, maar aangezien dat dan geen enkele stof tot nadenken geeft zetten we dat scenario terzijde.
    Uiteraard is de eerste die bij bovenstaande vraag te binnen schiet Olly. En juist het feit dat het uiteraard is (iedereen weet dat die twee BFF's zijn en alles) maakt het op het eerste gezicht niet plausibel.

    -In mijn ogen zou iemand die een andere rol aangewezen krijgt dan jezelf verdacht kunnen zijn, ook over het feit dat ze me wou lozen,
    omdat ik de verkeerde kant opging met mijn pyon verhaal, ook kan ze best theedoekje als een gevaar hebben gezien in het begin. Het geeft me de indruk dat ze wanneer iemand wat zwakker speelt er meteen gebruik van maakt.-

    Olly schreef:Bij deze de aanleiding van mijn hele verdenking jegens Zigzag
    Toumyon schreef:Oke dus it forum is Nederlands talig right?
    Chrome probeert mij te overtuigen van niet.

    Spoiler:

    Ehh? een fototje is zo erg verdacht hoor... ik heb er zelfs al tig keer antwoord op gegeven! mischien dat het stom klinkt voor jullie allemaal. Maar als ik een wolf ben! waarom zou ik dan niet een andere reden kiezen? Nou simpel. Omdat dit de reden was. uit.


    Faolinn schreef:Als ze wel wolf is is ze GE-VAAR-LIJK in dit soort dingen.

    Ja dat merk ik.



    Olly schreef:Ik ken hem niet eens zo goed. Het was voor mij wel reden genoeg om een oogje in het zeil te houden, niet alleen op het topic…

    Wat een verdachte post zeg... Kom op zeg niemand die me werkelijk kent hier! Maar om dan persee buiten deze forum game bang voor me te zijn? ik denk dat je niet bang voor me bent buiten de topic waar we nu opzitten maar dat dit meer is om anderen motivatie tegeven me weg te stemmen.

    Hierbij vraag ik jullie allen nog een vraag. Als ik een robot ben. En ik zit op het verkeerde wolvenspeurderspad ben ik dan perzee verdacht? Ja ik geef hierbij ook toe dat ik fout zat, Pyonta-kun. Je bent geen wolf, dat merk ik helaas nu pas.
    Wat mijn eerdere posts hierover zeggen doet er niet toe. Ik geef dit nu defenetief toe.








    Ik stem Olly voor de galg!

    En nu geef ik jullie de keuzen.

    Als olly geen wolf is kunnen jullie mij met gemak op dag drie neerhalen! maar als jullie me nu wegstemmen

    zien jullie vanzelf dat ik een burger ben

    Val me maar aan VAL ME MAAR AAN

    Ik zal het jullie wel bewijzen


    Laatst aangepast door Zigzagwolf op vr nov 23, 2012 5:48 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Shiro vr nov 23, 2012 4:30 pm

    Zigzagwolf schreef:Ik kan makkelijk zeggen dat ik paint heb gebruikt.

    Ik heb idd de posts wat kleiner gemaakt zo dat het geen ruezen foto word.
    Tja ik had de datum wel erbij moeten zetten xDD daarom poste ik het ook.
    Maar daarom zijn er ook spoilertags.
    Ik vind het toch verdacht dat je het plaatje gaat aanpassen voor 2 centimeter hoogteverschil, daarom gaat mijn stem naar Zigzagwolf.
    TheEternalMokou schreef:Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat dit betekent?
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 4:31 pm

    Shiro schreef:
    Zigzagwolf schreef:Ik kan makkelijk zeggen dat ik paint heb gebruikt.

    Ik heb idd de posts wat kleiner gemaakt zo dat het geen ruezen foto word.
    Tja ik had de datum wel erbij moeten zetten xDD daarom poste ik het ook.
    Maar daarom zijn er ook spoilertags.
    Ik vind het toch verdacht dat je het plaatje gaat aanpassen voor 2 centimeter hoogteverschil, daarom gaat mijn stem naar Zigzagwolf.
    TheEternalMokou schreef:Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat dit betekent?
    2 centimeter? nou xDD nee ik maakte een foto van de hele page

    en nog steeds heb je een betere reden dan dit?

    ik vind dit wat te onzinnig
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun vr nov 23, 2012 6:09 pm

    Dit gaat mij allemaal echt iets te makkelijk. Ik sluit echt nog niet uit dat Faolinn/Olly fluitspelers kunnen zijn die samenwerken, of het koppeltje. De "neem iemand in vertrouwen" tactiek is iets wat ik al x aantal potjes geleden heb toegepast en nu pas valt het op?

    Maar dit is nog niks. Het allermeest opvallende vind ik nog dat toen ik T stemde, iedereen dat verdacht vond. Op Nishicon waren er zeker 3 man die mij wilde ondervragen over waarom ik T stemde. Daar heb ik nooit antwoord op gegeven. Nu houd ik sinds maandag mijn mond en er kraait geen haan meer naar.

    Echt hoor, de enige die in dit potje sense maakte naar mijn mening is Ura. Hij viel het ook op op Nishicon (toen ik zei dat je te veel zei).
    Een random iemand (zigzag) trekt zijn mond open en hoppa, hij is aan de beurt. Ik vertrouw dit hele zaakje zo ver ik het kan gooien.

    Ik ga nog even nadenken over mijn stem, niet dat het veel zal uitmaken omdat bandwagon.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly vr nov 23, 2012 6:47 pm

    jongens, ik heb totaal geen tijd meer
    ik stem zigzag
    succes

    *strest*
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Shiro vr nov 23, 2012 6:57 pm

    Zigzagwolf schreef:
    Shiro schreef:
    Zigzagwolf schreef:Ik kan makkelijk zeggen dat ik paint heb gebruikt.

    Ik heb idd de posts wat kleiner gemaakt zo dat het geen ruezen foto word.
    Tja ik had de datum wel erbij moeten zetten xDD daarom poste ik het ook.
    Maar daarom zijn er ook spoilertags.
    Ik vind het toch verdacht dat je het plaatje gaat aanpassen voor 2 centimeter hoogteverschil, daarom gaat mijn stem naar Zigzagwolf.
    TheEternalMokou schreef:Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat dit betekent?
    2 centimeter? nou xDD nee ik maakte een foto van de hele page

    en nog steeds heb je een betere reden dan dit?

    ik vind dit wat te onzinnig
    Ik had het eigenlijk over de datumbalken die zijn weggewerkt.
    En wat die reden betreft: Al die bewijsstukken hier.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 6:59 pm

    Shiro schreef:
    Zigzagwolf schreef:
    Shiro schreef:
    Zigzagwolf schreef:Ik kan makkelijk zeggen dat ik paint heb gebruikt.

    Ik heb idd de posts wat kleiner gemaakt zo dat het geen ruezen foto word.
    Tja ik had de datum wel erbij moeten zetten xDD daarom poste ik het ook.
    Maar daarom zijn er ook spoilertags.
    Ik vind het toch verdacht dat je het plaatje gaat aanpassen voor 2 centimeter hoogteverschil, daarom gaat mijn stem naar Zigzagwolf.
    TheEternalMokou schreef:Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat dit betekent?
    2 centimeter? nou xDD nee ik maakte een foto van de hele page

    en nog steeds heb je een betere reden dan dit?

    ik vind dit wat te onzinnig
    Ik had het eigenlijk over de datumbalken die zijn weggewerkt.
    En wat die reden betreft: Al die bewijsstukken hier.

    Ik snap wel wat je bedoelt. Maar weet wel dat ik het verkleinen meende, ik kan makkelijk een nieuwe post maken en dat painten enz, om een vervalsing te maken, dat kan iedereen. Zelfs met een tijd balk erin!

    ik zie geen reden om gewoon een grote foto te maken.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van TheEternalMokou vr nov 23, 2012 7:04 pm

    TheEternalMokou schreef:Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself.
    Kan iemand me misschien uitleggen wat dit betekent?
    [/quote]
    Als iemand je ninja'd dan post diegene net op het moment als jij een post bent aan het typen. Dus die post lees je naderhand pas.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van T vr nov 23, 2012 7:11 pm

    TheEternalMokou schreef:Olga, ik weet vrijwel zeker dat je gelijk hebt wat zigzag betreft. Vooral omdat Ura hem begon te ondervragen in de chat nadat hij jouw post las over die pm aan Myon:

    [17:32:38] @ Urameshiya : Zigzag
    [17:32:42] @ Urameshiya : Ik heb een andere vraag
    [17:32:49] @ Urameshiya : Waar ging die PM van jou aan Myon over?
    [...]
    [17:35:22] Zigzagwolf : we waren aan het kletsen
    [17:35:33] Zigzagwolf : ik vroeg me af
    [17:35:41] Zigzagwolf : hoelang myon met youyoumu had
    [17:35:48] Zigzagwolf : dus ik stuurde een pm daarover
    [17:35:59] Zigzagwolf : met de titel hhm btw
    [17:36:08] @ Urameshiya : En, hoe lang hadden ze?
    [17:36:28] Zigzagwolf : het antwoord wat ik kreeg was ''gaat je geen bal aan!''
    [17:36:42] Zigzagwolf : ik zou willen dat ik het wist :p
    [17:36:43] @ Urameshiya : Nee
    [17:36:49] @ Urameshiya : Zigzag, dat geloof ik niet.
    [17:36:52] Zigzagwolf : ik meen het...
    [17:36:53] @ Urameshiya : Ik denk dat Myon het gewoon zou zeggen.
    [17:37:01] TheEternalMokou : myon kennende
    [17:37:09] UNOwen : En Myon is best wel open
    [17:37:12] TheEternalMokou : die heeft er geen problemen mee om zoiets te zegen
    [17:37:12] Zigzagwolf : en als elke nieuweling iemand vraagt
    [17:37:16] Zigzagwolf : van
    [17:37:25] Zigzagwolf : HEEJ HOELANG HEB JE VERKERING MET DIE PERSOON
    [17:37:35] Zigzagwolf : ik snap eigenlijk dat ik dat antwoord kreeg...
    [17:37:50] Zigzagwolf : ik moet mijn vragen wat netter stellen geloof ik :/
    [17:38:08] Zigzagwolf : ik was melig op het moment xDD

    Ik denk dat dit niet veel verdere uitleg nodig heeft? Het is (voor mij iig) overduidelijk dat hij bluft en snel een poging doet om zich er onderuit te praten. 'ik was melig' 'ik moet mijn vragen netter stellen'. Yeah, right. Maar helaas, het lukt hem niet, we hebben hem door. Dat merkte hij ook dus deed hij nog even 2 pogingen om eronderuit te komen:

    [17:38:36] Zigzagwolf : moet dit niet op het rp topic besproken worden?
    [17:40:18] Zigzagwolf : btw ik ben ziek en ik moet zo gaan dus ja xDD

    Anyway, ik weet nu genoeg. Ik hoop jullie ook? Bij deze gaat mijn stem naar Zigzagwolf

    Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself. Toch wil ik per se dit eerst posten voordat ik zijn post lees~

    Dit, dit maakt Zigzag tot mijn huidige hoofdverdachte. Ik zie niet waarom je zomaar zo'n PM zou sturen, het is allemaal wel... erg toevallig!

    Zigzagwolf schreef:Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 1532ozr

    geloof het of geloof het niet :/

    maar even terug waar het om gaat

    ik heb het jullie gezegd...

    dat jullie me willen hangen kan ik snappen

    eigenlijk was ik ook alleen maar bezig met informatie te verzamelen voor obvious redenen :p




    Faolinn schreef:
    UNOwen schreef:Fao, ik vind je posts nogal uit de hoogte klinken.
    Excuses daarvoor. Ik probeerde het meer als comic relief te laten klinken. Het is niet alsof ik Zigzagwolf belachelijk wil maken. Het is alleen allemaal zo overduidelijk en ik zag er wel een humoristisch format in. Blijkbaar had het niet het gewenste effect, ik zal het niet meer doen


    Yup met me rondspelen is leuk he? vooral als je toch al verwacht dat iedereen me neer stemt ^^, Laten we het hier op houden

    je hebt nu mischien al meer stemmen mee dan tegen. Maar als mensen tegen je stemden dat konden ze zien dat je een wolf bent.

    Tja ik heb een reden om die foto zolaat te posten

    ik was druk bezig met mensen om me heen enz. heb de foto wat later geupload




    vr nov 16, 2012 9:02 pm is de datum dat ik dit als reactie kreeg van Toumyon

    vr nov 16, 2012 7:28 pm is de datum dat ik het bericht verstuurde


    Een screenshot heeft niet zo veel waarde, vrijwel elke browser tegenwoordig (Chrome, Firefox, Opera) heeft een functie waarmee je makkelijk text on-the-go kan aanpassen op een website, zonder dat je technische vaardigheden nodig hebt.

    Om deze redenen stem, ook ik, op Zigzagwolf.

    Pyonta-kun schreef:Dit gaat mij allemaal echt iets te makkelijk. Ik sluit echt nog niet uit dat Faolinn/Olly fluitspelers kunnen zijn die samenwerken, of het koppeltje. De "neem iemand in vertrouwen" tactiek is iets wat ik al x aantal potjes geleden heb toegepast en nu pas valt het op?

    Maar dit is nog niks. Het allermeest opvallende vind ik nog dat toen ik T stemde, iedereen dat verdacht vond. Op Nishicon waren er zeker 3 man die mij wilde ondervragen over waarom ik T stemde. Daar heb ik nooit antwoord op gegeven. Nu houd ik sinds maandag mijn mond en er kraait geen haan meer naar.

    Echt hoor, de enige die in dit potje sense maakte naar mijn mening is Ura. Hij viel het ook op op Nishicon (toen ik zei dat je te veel zei).
    Een random iemand (zigzag) trekt zijn mond open en hoppa, hij is aan de beurt. Ik vertrouw dit hele zaakje zo ver ik het kan gooien.

    Ik ga nog even nadenken over mijn stem, niet dat het veel zal uitmaken omdat bandwagon.
    Nog even terug naar jou dan, Pyonta. Ik vindt Olly en Faolinn momenteen nog niet zo verdacht eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen.

    Maar, ik vindt het weldegelijk een beetje verdacht dat je op mij stemde, en niet enkel uit zelfverdediging.
    Ten eerste, het was een beetje een ongebruikelijke stem, vrijwel iedereen stemde op Myon (die ook mens bleek te zijn, dus terecht) - maar jij stemde op mij, nou zou dat op zich niet eens zo heel verdacht zijn, maar je geeft ook nauwelijks tot geen (goede) argumenten voor je stem.
    Ik vindt het, persoonlijk, niet zo gek dat meerdere mensen je ondervragen, zeker niet als je meeneemt dat je stem best ongebruikelijk was, en je argumenten vrijwel niet-bestaand
    Zou je je misschien alsnog kunnen verklaren?
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf vr nov 23, 2012 7:23 pm

    T schreef:
    TheEternalMokou schreef:Olga, ik weet vrijwel zeker dat je gelijk hebt wat zigzag betreft. Vooral omdat Ura hem begon te ondervragen in de chat nadat hij jouw post las over die pm aan Myon:

    [17:32:38] @ Urameshiya : Zigzag
    [17:32:42] @ Urameshiya : Ik heb een andere vraag
    [17:32:49] @ Urameshiya : Waar ging die PM van jou aan Myon over?
    [...]
    [17:35:22] Zigzagwolf : we waren aan het kletsen
    [17:35:33] Zigzagwolf : ik vroeg me af
    [17:35:41] Zigzagwolf : hoelang myon met youyoumu had
    [17:35:48] Zigzagwolf : dus ik stuurde een pm daarover
    [17:35:59] Zigzagwolf : met de titel hhm btw
    [17:36:08] @ Urameshiya : En, hoe lang hadden ze?
    [17:36:28] Zigzagwolf : het antwoord wat ik kreeg was ''gaat je geen bal aan!''
    [17:36:42] Zigzagwolf : ik zou willen dat ik het wist :p
    [17:36:43] @ Urameshiya : Nee
    [17:36:49] @ Urameshiya : Zigzag, dat geloof ik niet.
    [17:36:52] Zigzagwolf : ik meen het...
    [17:36:53] @ Urameshiya : Ik denk dat Myon het gewoon zou zeggen.
    [17:37:01] TheEternalMokou : myon kennende
    [17:37:09] UNOwen : En Myon is best wel open
    [17:37:12] TheEternalMokou : die heeft er geen problemen mee om zoiets te zegen
    [17:37:12] Zigzagwolf : en als elke nieuweling iemand vraagt
    [17:37:16] Zigzagwolf : van
    [17:37:25] Zigzagwolf : HEEJ HOELANG HEB JE VERKERING MET DIE PERSOON
    [17:37:35] Zigzagwolf : ik snap eigenlijk dat ik dat antwoord kreeg...
    [17:37:50] Zigzagwolf : ik moet mijn vragen wat netter stellen geloof ik :/
    [17:38:08] Zigzagwolf : ik was melig op het moment xDD

    Ik denk dat dit niet veel verdere uitleg nodig heeft? Het is (voor mij iig) overduidelijk dat hij bluft en snel een poging doet om zich er onderuit te praten. 'ik was melig' 'ik moet mijn vragen netter stellen'. Yeah, right. Maar helaas, het lukt hem niet, we hebben hem door. Dat merkte hij ook dus deed hij nog even 2 pogingen om eronderuit te komen:

    [17:38:36] Zigzagwolf : moet dit niet op het rp topic besproken worden?
    [17:40:18] Zigzagwolf : btw ik ben ziek en ik moet zo gaan dus ja xDD

    Anyway, ik weet nu genoeg. Ik hoop jullie ook? Bij deze gaat mijn stem naar Zigzagwolf

    Ah, ik wordt geninja'd door zigzag himself. Toch wil ik per se dit eerst posten voordat ik zijn post lees~

    Dit, dit maakt Zigzag tot mijn huidige hoofdverdachte. Ik zie niet waarom je zomaar zo'n PM zou sturen, het is allemaal wel... erg toevallig!

    Zigzagwolf schreef:Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 1532ozr

    geloof het of geloof het niet :/

    maar even terug waar het om gaat

    ik heb het jullie gezegd...

    dat jullie me willen hangen kan ik snappen

    eigenlijk was ik ook alleen maar bezig met informatie te verzamelen voor obvious redenen :p




    Faolinn schreef:
    UNOwen schreef:Fao, ik vind je posts nogal uit de hoogte klinken.
    Excuses daarvoor. Ik probeerde het meer als comic relief te laten klinken. Het is niet alsof ik Zigzagwolf belachelijk wil maken. Het is alleen allemaal zo overduidelijk en ik zag er wel een humoristisch format in. Blijkbaar had het niet het gewenste effect, ik zal het niet meer doen


    Yup met me rondspelen is leuk he? vooral als je toch al verwacht dat iedereen me neer stemt ^^, Laten we het hier op houden

    je hebt nu mischien al meer stemmen mee dan tegen. Maar als mensen tegen je stemden dat konden ze zien dat je een wolf bent.

    Tja ik heb een reden om die foto zolaat te posten

    ik was druk bezig met mensen om me heen enz. heb de foto wat later geupload




    vr nov 16, 2012 9:02 pm is de datum dat ik dit als reactie kreeg van Toumyon

    vr nov 16, 2012 7:28 pm is de datum dat ik het bericht verstuurde


    Een screenshot heeft niet zo veel waarde, vrijwel elke browser tegenwoordig (Chrome, Firefox, Opera) heeft een functie waarmee je makkelijk text on-the-go kan aanpassen op een website, zonder dat je technische vaardigheden nodig hebt.

    Om deze redenen stem, ook ik, op Zigzagwolf.
    Nou ik wist dat niet! als ik dat had geweten dan had ik een betere pic gemaakt maar ach wat maakt het nu nog uit.

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Urameshiya vr nov 23, 2012 9:08 pm

    Ik begrijp wat Pyonta wil zeggen, net als vorige week. Vorige week waren mijn (en zijn) twijfels over het ophangen van Myon echter ook onterecht, dus voor nu neem ik me voor om Fao en Olly te vertrouwen, en dan maar te zien wat er van komt. Niet willen bandwagonnen begrijp ik, maar zonder een behoorlijk alternatief levert het niets op.

    Ik stem om Zigzagwolf op te hangen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van UNOwen vr nov 23, 2012 9:20 pm

    Pyon je wil per se niet bandwagonnen he? Je bent in mijn ogen gewoon koppig. Wat is dat je alternatief? Ik betwijfel het sterk of je een goede andere keus kan vinden.

    Gesponsorde inhoud


    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 12 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:02 am