Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Faolinn
UNOwen
RemiliaxScarlet
Shiro
Urameshiya
Zigzagwolf
Theedoekje
Olly
T
Toumyon
Mitch
15 plaatsers

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Toumyon za nov 10, 2012 3:00 am

    leuk verhaaltje Mitch.

    Succes y'all~
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Pyonta-kun za nov 10, 2012 3:03 am

    Moge de beste winnen
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van TheEternalMokou za nov 10, 2012 3:16 am

    Sterkte iedereen!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Shiro za nov 10, 2012 11:42 am

    Veel success iedereen!
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Yuki Kuro za nov 10, 2012 1:16 pm

    succes allemaal ^^
    Moge de beste 'robot' winnen
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van T za nov 10, 2012 1:44 pm

    Veel succes, deelnemers!
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Zigzagwolf za nov 10, 2012 2:10 pm

    Suc6 :D
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Theedoekje za nov 10, 2012 2:43 pm

    Iedereen succes =)
    En dan vooral de mensen die aan mijn kant staan, welke dat dan ook is, en wie dat dan ook mogen zijn~
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van RemiliaxScarlet zo nov 11, 2012 8:01 pm

    Veel succes iedereen! :)
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly zo nov 11, 2012 8:52 pm

    Tof dat je schrijft vanuit het oogpunt van de bad guys Mitch~

    Het is begonnen, yay
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn zo nov 11, 2012 9:07 pm

    Yarrr- oh wacht. Bleep bleep bloep!
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Mitch ma nov 12, 2012 6:45 pm

    The second dawn has begun


    Het huis zag er stil uit, maar niet verlaten. Het stond wat afgelegen aan de andere huizen, dus het was perfect om een eerste slachtoffer te maken. Liever eentje dan dat het hele dorpje op ons dak zit.


    .. Ironisch genoeg hebben we geen daken meer en zijn het nu hun daken geworden, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.


    Zoals ik al zei, het is een afgelegen huis aan de zuidkant van het dorpje. We hadden ons groepje verzameld na zonsondergang, de Robots konden blijkbaar niets zien zodra er geen licht door hun “ogen” ging, en ze waren nog niet zo goed geavanceerd dat ze onze nachtkijkers technieken hebben toegepast op hun “ogen”. Ik vind het helemaal niet erg dat dat zo is, eigenlijk. Het maakt het voor ons in ieder geval wat makkelijker. Behalve hun ogen weet ik niet wat er wel en niet optimaal is, dus altijd voorzichtig blijven is de boodschap.


    Voordat we het huis in gingen vallen deden we nog een kleine check of de kust wel echt vrij was. Er bleken geen piepende misbaksels in de buurt te zijn, dus we probeerden de deur open te krijgen. Hij ging moeiteloos open en we gingen de gangen van het huis in.


    Het huis was precies zoals ik het me voor stelde. Het leek heel erg op mijn eigen, oude, vertrouwde huis. De gedachte dat er een elektronisch wezen in mijn oude huisje zat deed het bloed bij me koken. Het is een onaangenaam gevoel, en het gaf me meer motivatie om deze monsterlijke, elektronische wezens snel te stoppen. Met snelle maar zachte passen liepen we door, ik op kop.


    Alle lichten bleken uit te zijn, godzijdank. Ook bleken er nergens andere robots in het huis te zijn, nogmaals godzijdank. Eentje uitschakelen is al lastig genoeg, zoals ik eerder al zei. Bij de master bedroom deur bleven we even staan en maakten we ons klaar voor het mogelijke gevecht, al hoopte iedereen op een moeiteloze overmeestering.


    Ik telde zacht tot drie.


    Ik smeet de deur open en vloog, samen met mijn partners, de kamer in.


    De robot had niet eens door dat er iets aan de hand was. Ook iets wat ik helemaal niet erg vond, zo kon hij, zij, het geen alarm slaan bij zijn vriendjes wat niet echt vriendjes zijn.


    We maakten aanstalten om te vertrekken en probeerden zo weinig mogelijk sporen achter te laten bij het vertrekken. De missie was een succes.


    ---


    “G34CHT3 B3W0N3RS V4N H3T D0RP, 1K VR44G 0M ST1LT3!” klonk het al redelijk vroeg in de ochtend, toen de eerste zonnestralen nog maar net in het dorp vielen en de bewoners altijd vrolijk begroetten, of het robots waren of niet. Het gepiep dat door het dorp stopte meteen. Er bleek iets ergs aan de hand te zijn, want normaal wordt er nooit een dorpsmeeting gehouden in het prille begin van de ochtend. Alle gezichten keken vol afwachting, althans, voor zover ze afwachting op hun koude gezichten konden krijgen, naar de spreker.


    “Ik moet jullie mede delen dat er iemand heen gegaan is deze nacht.”


    Een wervelwind van gepiep in allerlei tonen en frequenties raasde over het plein. “0RD3!” riep de spreker weer voordat hij verder ging, “Het klopt misschien dat het de Mensen waren die dit hadden volbracht, maar voor hetzelfde schroefje is er simpelweg een verrader in ons midden. Als dit zo is, moeten we hem of haar te pakken krijgen. Het is niet anders, maar we moeten de barbaarse lynchen terug inzetten.”


    Wantrouwend keken alle robots naar de spreker, niet zeker wetend of hij dit nu echt had gezegd. Of misschien moesten ze het nog even door hun processors halen, wie weet. Een groot scherm daagde op achter de spreker, waarschijnlijk een robot, en letters begonnen zich te vormen op het zwarte scherm.


    “Mag Rosus voor je zorgen,
    Wij van de Orde wensen de kennissen veel sterkte,
    Rust in vrede,
    Blindfold”


    Nu deze tekst op het bord waren verschenen klonken er een aantal kreten van verbazing. De spreker wendde zich tot zijn vrind die pal achter hem stond. Hij zuchtte. “Ik hoop niet dat het een herhaling is van wie weet hoe lang geleden..” Zijn vriend knikte.






    Theedoekje, Blindfold, hoe je haar ook wilt noemen, heeft spijtig genoeg het strijdtoneel verlaten en mag haar rol bekend maken.
    De dag duurt, zoals altijd, tot vrijdagavond 23:59, voor als iemand het nog niet wist, en dan wil ik de lynchstemmen allemaal binnen hebben~
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Faolinn ma nov 12, 2012 7:07 pm

    whoo first. Goed geschreven Mitch. Deze post is niet zozeer alleen maar om te posten, aangezien ik het afgelopen weekend druk had met het bezoek van een ander persoon (of robot?) heb ik nog niet de kans gehad iedereen veel succes te wensen. Dus bij deze, veel succes iedereen!

    En nu wordt het wachten op Winnie's rol. Waarschijnlijk een onfortuinlijk slachtoffer, maar hopelijk een gemene 3e partij of heel misschien zelfs wel een wolf (Go cocktailmixer!)
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van RemiliaxScarlet ma nov 12, 2012 8:22 pm

    Woah! Goed verhaal!
    Mogen we al vertellen wie we denken dat het is?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Olly ma nov 12, 2012 8:31 pm

    Uiteraard Scarlet, ga je gang.
    Tof verhaal Mitch!
    Ik zal mijn verdenkingen even bewaren tot na het bekendmaken van Winnies rol.

    Gesponsorde inhoud


    Mensen van Hakuro ~ Ronde 14 - Pagina 2 Empty Re: Mensen van Hakuro ~ Ronde 14

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 3:21 pm