Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Quwanti
Nekotaku
Pyonta-kun
7 plaatsers

    Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku ma sep 24, 2012 11:43 pm

    Urameshiya schreef:Ik ben het net maar weer eens gaan proberen, maar ik heb Neko's score niet kunnen verbreken. Ik heb wel m'n eigen score verbeterd naar 10.60s. Ik zou het echter onsportief vinden als ik nu de deadline uit bleef stellen door steeds m'n eigen score ietsje te verbeteren, terwijl Neko volgens mij nu helemaal geen tijd heeft nu om zijn score te verbeteren, dus dat ga ik verder niet meer doen. Behalve als ik zometeen zijn score opeens verbreek natuurlijk. k=w=
    Eigenlijk is het eerder praktisch als de deadline regelmatig uitgesteld wordt. Dan kan ik het nog eens proberen als er wat tijd vrij is. Proberen je eigen score te verbeteren tot je denkt op je limiet te zitten is juist het leuke. Je bent je eigen grootste tegenstander :)
    Maar dat is natuurlijk jouw keuze. Ik zou het liefst iemand de timeout zien halen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku di sep 25, 2012 4:00 pm

    Pyon, ik denk dat je de datum nog moet aanpassen. Het uur klopt, maar de datum van Ura's high score was 24 september i.p.v. 22.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun ma okt 01, 2012 11:52 am

    Dit weekend was ik weg maar zo te zien heeft niemand het nog geprobeerd. Zal ik maar gewoon dit beëindigen dan?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku ma okt 01, 2012 12:17 pm

    Mja... Mochten we nog anderen geïnteresseerd krijgen, zou het wel leuk zijn. Maar het lijkt moeilijk om mensen te overtuigen deze challenge te doen. Nochtans denk ik dat we het nog veel verder kunnen drijven.

    In elk geval, met maar één andere persoon die een score op hard heeft ingediend kan ik het moeilijk als overwinning beschouwen. Ik wil niet als arrogant overkomen, maar ik zou graag het bedenken van een eigen challenge verdienen... Niet gewoon krijgen.
    Dus Pyon, zou je graag een nieuwe bedenken? Misschien iets dat wat korter is per poging. Ik denk dat dat één van de struikelpunten was.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun ma okt 01, 2012 1:51 pm

    Ik had er al een dag over gedaan om deze te bedenken. Ik ga er nog even voor zitten maar als ik niks kan verzinnen denk ik dat ik maar gewoon bij jouw kom of kijk of Ura nog een idee heeft. Ik begrijp dat je hem liever verdient, maar ik kijk wel.

    Bedankt voor het meedoen in ieder geval.

    Gesponsorde inhoud


     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 3 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 8:19 am