Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Quwanti
Nekotaku
Pyonta-kun
7 plaatsers

    Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van TheEternalMokou wo sep 19, 2012 5:37 pm

    Hard vind ik prima.

    Edit: Laat maar, de slow-down is toch telkens hoger dan 3.5%, dus ik kan niet meedoen.


    Laatst aangepast door TheEternalMokou op wo sep 19, 2012 6:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku wo sep 19, 2012 5:50 pm

    Dient iedereen dan op hard te spelen? Of heb je nog keuze?
    Zelf vind ik het niet erg. Al is het verschil met lunatic niet zo overdreven groot, en het is ook iets minder spannend. Maar als daardoor meer mensen meedoen...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Urameshiya wo sep 19, 2012 5:53 pm

    Qu en Mitch, het is niet zo dat je niet mee kunt doen als je de time-out niet redt, toch? Wanneer de time-out niet lukt telt hoe lang je het volgehouden hebt. Als het niet lukt tot het eind submit je toch gewoon een tijd in plaats van een score?

    Als je bang bent het niet te halen, lees de uitdaging dan gewoon zo: "we doen een wedstrijdje wie deze kaart het langst volhoudt, en als meerdere mensen het tot het eind redden, kijken we wie de meeste grazepunten heeft." Komt op precies hetzelfde neer.

    En hoeveel tijd je erin wilt stoppen mag je bovendien helemaal zelf weten, dat is niet anders dan bij eerdere challenges. Wie langer doorgaat met proberen heeft een grotere kans om uiteindelijk te winnen, ook dat is niet anders dan de vorige keer.

    Dat gezegd hebbende, ik heb er geen problemen mee als het hard mode wordt in plaats van lunatic, maar ik denk gewoon dat sommigen zich misschien een beetje te veel laten leiden door het idee dat lunatic mode per definitie te moeilijk is. Dat het nu om een spell card op lunatic gaat, wil niet zeggen dat het nu moeilijker is geworden om de eerste/tweede/derde plaats te halen bij deze challenge. De mensen waar je het tegen op moet nemen zijn immers nog steeds dezelfde. Behalve dan dat Pyonta nu niet mee mag doen en ik wel. Daar hoop ik overigens vanavond aan toe te komen. (Als dan al besloten is wat de uitdaging nu wordt.)

    Maar wat is die 24-uurs regel? Heb ik soms iets over het hoofd gelezen?
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun wo sep 19, 2012 6:42 pm

    Ik had iets over 24 uur gezegd dat de regels dan definitief waren. Het was om ervoor te zorgen dat mensen die meteen al scores gingen neerzetten pas na 24 uur verzekerd waren dat hun score volgens de echte regels zijn. Had ik zelf verzonnen. Het is alleen niet meer van toepassing.

    Ik ben het met je eens Ura, maar het gaat erom dat mensen plezier hebben. Als mensen toch liever Hard doen en daar meer plezier van hebben, dan zet ik het naar hard.

    Neko, ik snap dat je liever lunatic doet. Om iedereen een eerlijke kans te geven stel ik voor dat high scores die zijn gedaan in hard mode meetelen voor de competitie maar dat ik ook lunatic scores neerzet, voor de fanatiekelingen. Als je wilt winnen, moet je wel gewoon hard spelen. Lunatic scores zijn dus puur voor de lol.

    Nou, bij deze verander ik het dus naar hard.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku wo sep 19, 2012 7:03 pm

    Kay, dan ga ik dat proberen. De lunatic runs waren in elk geval al goeie practice. Ik heb de techniek door, nu moet ik 'm nog goed toepassen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Mitch wo sep 19, 2012 7:15 pm

    Urameshiya schreef:
    Spoiler:
    Ohja, sorry, ik vergat dat je hier niets kan zeggen zonder dat er gelijk een discussie van gemaakt wordt. Het doet mij, en mijn perfectionisme, niet veel goed om een challenge die zegt dat je iets moet time-outen dat ik die niet time-out. Hierzo, mijn beste attempt op Lunatic met 12.6 seconden over; http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23972
    Blij nu?


    Tijd voor Hard Mode, it seems.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Urameshiya wo sep 19, 2012 7:25 pm

    Mitch schreef:Ohja, sorry, ik vergat dat je hier niets kan zeggen zonder dat er gelijk een discussie van gemaakt wordt.
    Jij geeft jouw mening over deze challenge, en ik geef de mijne. Ik zie het probleem niet. Discussie is toch waar fora voor bedoeld zijn?

    Mitch schreef:Hierzo, mijn beste attempt op Lunatic met 12.6 seconden over; http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23972
    Blij nu?
    Ja, ik ben zeer tevreden met dit resultaat!
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun wo sep 19, 2012 8:36 pm

    Wow Mitch, goed gedaan! Je bent verder gekomen dan ik! Ik update de lijst meteen.

    Succes verder iedereen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku wo sep 19, 2012 10:09 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23977

    Hard mode. Ik denk dat ik 8,64 over had op de timer, of 8,63. Best eens nakijken.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 21, 2012 11:34 pm

    Nou, het ziet ernaar uit dat deze challenge morgen dus eindig om 10:09. Als je het nog wilt proberen, nu is je kans!

    Het was trouwens 8,63 Neko.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Urameshiya za sep 22, 2012 12:46 am

    Ik ben van plan om morgen (vandaag) ook nog een score neer te zetten, maar ik ben bang dat ik zal ragequiten voor ik ook maar in de buurt kan komen van Neko's score. Maar omdat het wel automatisch een top-3 score zal zijn kan ik in elk geval de tijdslimiet nog wat oprekken. Ik denk dus niet dat de challenge morgen zal eindigen, voor het geval iemand zich daar zorgen om maakt.  Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 4260254955
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Nekotaku za sep 22, 2012 1:24 am

    Goed, want ik aanvaard geen overwinning by default.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Urameshiya za sep 22, 2012 10:06 pm

    Om te voorkomen dat Neko wint, dien ik hier vast een replay van twee dagen terug in. Ik ben er vandaag nog niet echt aan toegekomen, maar ik hoop nu alsnog een betere score te kunnen gaan zetten.  Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 3471657230

    18.01s

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Urameshiya ma sep 24, 2012 4:07 pm

    Ik ben het net maar weer eens gaan proberen, maar ik heb Neko's score niet kunnen verbreken. Ik heb wel m'n eigen score verbeterd naar 10.60s. Ik zou het echter onsportief vinden als ik nu de deadline uit bleef stellen door steeds m'n eigen score ietsje te verbeteren, terwijl Neko volgens mij nu helemaal geen tijd heeft nu om zijn score te verbeteren, dus dat ga ik verder niet meer doen. Behalve als ik zometeen zijn score opeens verbreek natuurlijk. k=w=
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Pyonta-kun ma sep 24, 2012 9:44 pm

    Als mensen de uitdaging gewoonweg niet leuk vinden en liever een andere willen hebben is dat ook prima. Het is jammer om te zien deze een stuk minder actief is. Dan zie ik liever een thread waar mensen veel actiever de uitdaging proberen te halen.

    Gesponsorde inhoud


     Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13) - Pagina 2 Empty Re: Verjaarsuitdaging B! (Spell card 106, TH13)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:14 am