Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
Nekotaku
RemiliaxScarlet
Meira
Sophie
LightSpeedReisen
Jaimers
Hakurei Ninja
wolfie559
kyr2005
Koishi~
Quwanti
Toumyon
Helepolis
Pshycho Maniac
Urameshiya
19 plaatsers

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Toumyon do nov 17, 2011 5:55 pm

    LightSpeedReisen schreef:Ineens een random idee voor touhou 14, geinspireerd door Hisoutensoku,
    Als zeg maar het thema over de oceaan gaat, waarom geen appearance door de un-named giant catfish, hij zou opzich een interessante boss kunnen zijn, Vind ik zelf. Maar ja dan zou Meiling de midboss moeten zijn van zijn stage, vind ik.

    zou wel leuk en interessant zijn. :D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Urameshiya ma jun 25, 2012 1:25 am

    Aan ZUN te horen op z'n online radio van afgelopen vrijdag, leek het er niet op dat hij van plan is TH14 komende zomer uit te brengen. Hij gaat wel naar de zomer-comiket, maar waarschijnlijk wordt het weer een muziek CD... Al heeft ie nog niks definitiefs gezegd ofzo.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Sophie ma jun 25, 2012 1:44 am

    Aww, nouja dan wachten we nog maar even.
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Meira ma jun 25, 2012 6:05 pm

    Maar niet vergeten dat ZUN ook een troll is, dus wie weet wat we krijgen... ・3・
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van RemiliaxScarlet di jun 26, 2012 11:39 am

    Ik vind dat Kasen Ibara als boss moet komen in 14! >3<
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Quwanti zo maa 10, 2013 5:13 pm

    Volgens verschillende bronnen, en dingen die ZUN zelf heeft gezegd in interviews, zou er een demo van het nieuwe spel op Reitaisai 10 (26 mei) gereleased worden, met als full release Comiket 84 (12 augustus).

    Ik ben benieuwd! Mei is niet meer zo ver weg, nog maar 2 maanden. Als het goed is kondigt ZUN zijn spellen vaak 1~2 maanden van tevoren aan, dus dat zou betekenen dat ergens eind maart/begin april er iets gepost wordt op zijn blog.


    Laatst aangepast door Quwanti op zo maa 24, 2013 3:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Nekotaku zo maa 10, 2013 10:07 pm

    Oh mijn Hina, dat zou werkelijk te geweldig zijn! Stel dat we ons op een nieuwe fighter EN een nieuwe shooter mogen verheugen in hetzelfde jaar!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Urameshiya ma maa 11, 2013 3:29 am

    Zou mooi zijn! Touhou 13 is intussen al weer zo lang geleden... het mag ondertussen ook wel weer. =3
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van TH-chen di maa 12, 2013 10:34 am

    ik dacht dat natsu comiket op 16-17-18 augustus zou zijn.

    Ach ja het maakt niet uit. Ik koop het bij het standje van ZUN dus ja.
    ONWARDS TO JAPAN!!!! AND NEW STORIES AND CHARACTERS TO LOVE!!!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Sophie di maa 12, 2013 4:28 pm

    Ik hoop ook op nieuwe characters :3
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van rockpad wo maa 13, 2013 10:12 am

    Skip schreef:Ik hoop ook op nieuwe characters :3
    heel stiekem hoop ik, dat er kleine kans is dat er een jongen of man in komt,
    hoewel bijna alleen maar schattige loli's eigenlijk ook iets heeft.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van XavC wo maa 13, 2013 8:34 pm

    Ik hoop vooral ook op een hogere moeilijkheidsgraad. Laatste touhous waren een beetje een breeze. Niet dat het me ooit lukte ze compleet uit te spelen, maar het kostte veel minder moeite om enigszins in de buurt te komen, terwijl dat juist een heerlijk voldaan gevoel geeft.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Urameshiya wo maa 13, 2013 8:38 pm

    Laatste Touhou, okee, maar Fairy Wars en UFO waren geen breeze, toch!?

    Maar ja, van mij mag Touhou 14 ook wel weer ietsje lastiger zijn qua spell cards dan Touhou 13 was. Zolang dat maar niet betekent dat er heel veel random-richting kogels tussendoor komen, dan. ^^;



    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van XavC wo maa 13, 2013 8:40 pm

    Urameshiya schreef:Laatste Touhou, okee, maar Fairy Wars en UFO waren geen breeze, toch!?

    Maar ja, van mij mag Touhou 14 ook wel weer ietsje lastiger zijn qua spell cards dan Touhou 13 was. Zolang dat maar niet betekent dat er heel veel random-richting kogels tussendoor komen, dan. ^^;



    Ik vond na TH6 alles wat makkelijker aanvoelen. Misschien omdat ik er beter in werd, kan ook nog eens hah !
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Zigzagwolf vr maa 15, 2013 9:26 pm

    http://www.doujinstyle.com/forum/viewtopic.php?id=5063

    http://blog.esuteru.com/archives/6969738.html

    Op dit stukje forum waar ik door een vriend heen werd gestuurd... Staat

    .... Dat touhou 14 inderdaad gaat komen... Reitaisai 10 heeft de demo en C84 heeft de full game...

    Ik kan niet wachten :D

    Gesponsorde inhoud


    Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt? - Pagina 4 Empty Re: Hoe verwacht je dat Touhou 14 gaat worden, en hoe zou je willen dat het wordt?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 4:35 pm