Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Koishi~
kyr2005
Death the Kaido
AseliaNL
Hakurei Ninja
wolfie559
Tanshu
Michiresu
Urameshiya
Pshycho Maniac
14 plaatsers

    Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Tanshu zo nov 06, 2011 6:25 pm

    Ok dan, ik ga voor Yuyuko!
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Michiresu zo nov 06, 2011 7:33 pm

    ik wil cirno of aya wel doen :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Urameshiya di nov 08, 2011 1:50 pm

    Kaido, drie keer achter elkaar posten is eigenlijk twee keer te veel, dus ik heb je posts samengevoegd tot een enkel bericht. Vervelend genoeg heb ik alleen bij het verwijderen van je laatste post, waarbij je de eerste post van het topic citeerde, ook het origineel verwijderd. Door mijn stomme fout is nu de eerste post van dit topic dus verdwenen. Mijn excuses daarvoor! (Zoals je ziet heb ik de inhoud wel teruggeplaatst, maar voor de post zelf was het al te laat... Sorry!)

    Berichten wijzigen kan trouwens met de Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Wijzig10-knop.

    @OkashiiKisei: Waarom makkelijk doen als het ook beter kan?
    ...Maar in de praktijk maakt het waarschijnlijk weinig uit of we een vertaling vanuit het Japans maken en een Engelse vertaling ter vergelijking gebruiken, of de Engelse vertaling als basis nemen en die naderhand controleren en zonodig aanpassen op basis van het Japanse script. Zoals Kaido al zei is het handig als de zinnen ongeveer met de mondbewegingen kloppen (al is het maar qua lengte), dus we zullen toch wel met de formuleringen moeten schuiven.

    Of de/een bestaande Engelse vertaling goed is weet ik niet, maar daar komen we vanzelf wel achter.

    Ik denk dat als we de bespreking van het script hier houden, het door het gesprek over het verdelen van de rollen heen gaat lopen. Dus aangezien Kaido het er ook mee eens is, ga ik zometeen een apart topic voor het script maken.
    Death the Kaido
    Death the Kaido
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Nuclear fusion :3

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Death the Kaido ma nov 14, 2011 4:29 pm

    Urameshiya schreef:Kaido, drie keer achter elkaar posten is eigenlijk twee keer te veel, dus ik heb je posts samengevoegd tot een enkel bericht. Vervelend genoeg heb ik alleen bij het verwijderen van je laatste post, waarbij je de eerste post van het topic citeerde, ook het origineel verwijderd. Door mijn stomme fout is nu de eerste post van dit topic dus verdwenen. Mijn excuses daarvoor! (Zoals je ziet heb ik de inhoud wel teruggeplaatst, maar voor de post zelf was het al te laat... Sorry!)

    Berichten wijzigen kan trouwens met de Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Wijzig10-knop.

    Oh ja, sorry. Ik was een beetje moeilijk aan het doen n_n" Maar bedankt, het maakt niet uit hoor~

    Tjonge! Dingen regelen op een forum is moeilijker dan ik dacht! Nouja... Ik was nooit zo goed in organiseren xD Met veel moeite lukt dit idee mischien toch!~ Maar op dit moment ben ik helemaal niet vaak online (door school zaken) dus mischien is het handiger als iemand het voor even overneemt. Het is gewoon op dit moment een beetje teveel van me gevraagt >.< Sorry voor eventuele ongemak!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Sophie ma nov 14, 2011 4:46 pm

    Ik wil op zich wel helpen, meisjesstem en alles...
    Mijn stem is volgens anderen vrij hoog en soms te zacht, maar dat is iets waar ik aan werk.
    Heb alleen geen ervaring met voice acting..
    Maar het lijkt me wel superleuk om mee te doen als bijv. Cirno, zeg het maar als jullie nog iemand nodig hebben! ・3・
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Urameshiya di nov 15, 2011 9:16 am

    @Kaido: Nee nee, ik ben degene die sorry moet zeggen. ^^; En ach, er is geen deadline, dus je kunt het toch gewoon rustig aan regelen? Yukkuri regelen. Yukkuri R

    Als je het veel werk vindt is het misschien wel handig als je een stappenplan opschrijft van hoe je het in gedachten had: wat er nu als volgende moet gaan gebeuren en wat daarna. Als we dat weten kunnen er ook dingen geregeld worden als jij even geen tijd hebt.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou anime (Nederlandse dub!) - Pagina 3 Empty Re: Touhou anime (Nederlandse dub!)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 6:25 am