Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van 211nafsimreK zo okt 21, 2012 5:22 pm

    Hallo hallo,

    Ik heb al een tijdje behoefte aan Touhou figures, maar omdat die soms erg duur kunnen worden, en uit het buitenland gehaald moeten worden, is kopen niet echt een oplossing voor mij.
    Toen, een tijdje geleden, kwam ik met het idee om van Lego een aantal Touhou-Anime figures te maken, gezien ik ( al zeg ik het zelf ) wel handig ben met Lego, en wees nou eerlijk, zelf maken is toch ook veel leuker dan kopen, right? :)

    Bij deze dus een nieuw topic dat los staat van mijn kermiswerkzaamheden/modellen, hopelijk voldoet het aan jullie verwachtingen.

    Op deze paar screenshots van de 3d tekeningen ontbreken nog ( behalve bij Youmu ) de wapens of accessoires, maar wees gerust, zodra het echte model wordt gemaakt, komen die er natuurlijk gewoon bij :)

    Youmu:

    Komachi:

    Sanae:

    Sakuya:

    Momiji:

    Ik heb nog tekeningen/designes voor: Chen, Cirno, Flandre, Kogasa, Koishi, Orin, Reimu, Satori, Suwako en Yuuka, mocht er iemand interesse in hebben, let me know, dan zet ik die ook online.

    Ik heb al van een enkele mensen de vraag gekregen wat een figure ongeveer gaat kosten, en ik kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen, maar op een paar tientjes moet je altijd wel rekenen.

    Als je interesse hebt in een figure te kopen, neem contact met me op voor de mogenlijkheden, dan komen we er wel uit :)


    Kermisfan, signing out~


    Laatst aangepast door kermisfan112 op wo sep 21, 2016 12:58 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto's verwijderd wegens persoonlijke redenen.)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van UNOwen ma okt 22, 2012 10:33 pm

    DAYUM. De beste persoonlijk vind ik Momiji (van degene op de fotos hurr) En dan Sakuya.
    Komachi needs haar zeis! Voor de rest een dikke chappeau, niemand hier zou het je nadoen~
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van Manfred zo nov 30, 2014 11:28 pm

    Ja, dat is leuk. Ben je er inmiddels aan toegekomen om ze ook echt te bouwen? Als je nog inspiratie op wilt doen, ik heb op Bickshelf.com ook een aantal ontzettend mooie ontwerpen zien staan, onder andere  hier  en  hier.

    Mogelijk heb ik je wel eens op een LEGO- of modelbouwbijeenkomst ontmoet, als je de persoon bent die LEGO modellen van kermisvrachtwagens maakt, waarvan de lading helelemaal tot volwaardige kermisattacties opgebouwd kan worden.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van 211nafsimreK ma dec 01, 2014 11:55 am

    Ik heb idd op die Brickshelf pagina gekeken voor inspiratie, het basis skelet heb ik daar vandaan, maar de aankleding doe ik vaak zelf.
    Ookal is dit al 2 jaar oud ofzo, ik heb er nog steeds geen een gebouwd, wegens dat ik de onderdelen niet heb.
    Ik heb de afgelopen 2 jaar veel op lego beursen gestaan, namelijk in Goes en Steenwijk, verder sta ik ook op kermis expo's, dus de kans is groot dat je me tegen bent gekomen.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van redtails ma dec 01, 2014 5:16 pm

    Cool werk, Kermis! Als je meer plaatjes hebt die je wilt delen, zou dat super leuk zijn :D Ik wist uberhaupt niet dat er software was om Lego-bouwwerken uit te proberen.. weer iets geleerd

    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van 211nafsimreK ma dec 01, 2014 6:35 pm

    Ik heb een stuk of 20 karakters ontworpen dacht ik, niet allemaal zo fantastisch, er zitten erbij die ik niet durf te posten.
    De software die ik gebruik is een autocad programma voor lego.
    Overigens wel leuk dat er opeens reacties komen op die topic van 2 jaar oud XD
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van Ranfox di dec 02, 2014 4:10 am

    kermisfan112 schreef:Overigens wel leuk dat er opeens reacties komen op die topic van 2 jaar oud XD
    Misschien dan toch eens onderdelen gaan bestellen voor de realisatie van de modellen. k;P (En eventuele orders voor de die-hard fans xD)
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van 211nafsimreK di dec 02, 2014 11:42 am

    Ik ga er niet van uit dat ik orders ga krijgen, maar ik bestel genoeg lego zelf hoor, daar ligt het niet aan.
    Ik gok dat de prijs van zo'n modelletje rond de 50 euro gaat liggen, maar weet dat niet zeker.
    'k ga er trouwens ook niet echt van uit dat ik hier orders van ga krijgen.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van Manfred di dec 02, 2014 12:18 pm

    kermisfan112 schreef:'k ga er trouwens ook niet echt van uit dat ik hier orders van ga krijgen.
    Laat mijn andere hobby nu het verzamelen van custom LEGO sets zijn (een soort LEGO doujinshi zeg maar). Ik zeg er wel bij, vanwege het werk dat eraan vast zit, moet je dit enkel gaan doen als je het zelf ook echt leuk vind.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van redtails di dec 02, 2014 1:39 pm

    kermisfan112 schreef:Ik heb een stuk of 20 karakters ontworpen dacht ik, niet allemaal zo fantastisch, er zitten erbij die ik niet durf te posten.
    De software die ik gebruik is een autocad programma voor lego.
    Overigens wel leuk dat er opeens reacties komen op die topic van 2 jaar oud XD

    Puur uit interesse van mezelf.. waar kun je setjes van legosteentjes kopen? (Ik bedoel dus losse zakjes, dus niet uit bestaande kits). Ik heb al vaker op het net gelezen dat men complete bureau's en dergelijken van legosteentjes heeft gemaakt, en daarbij losse specifieke steentjes had besteld, alleen had ik nooit begrepen hoe&wat

    *Zegt stilletjes dat ik k'nex eigenlijk veel leuker vond dan lego*
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van 211nafsimreK wo dec 03, 2014 12:42 am

    Het ontwerpen duurt het langste, en dat is al voorbij, het bouwen is nog geen half uur werk als ik de onderdelen heb, dus ik zou ze voor anderen kunnen maken.
    Losse onderdelen koop ik in Frankrijk meestal, heb daar een grote leverancier zitten.
    Voor geïnteresseerden, wat ik normaal bouw https://www.facebook.com/brickrides schaamteloze zelfpromotie
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van Manfred wo dec 03, 2014 3:46 pm

    redtails schreef:Puur uit interesse van mezelf.. waar kun je setjes van legosteentjes kopen? (Ik bedoel dus losse zakjes, dus niet uit bestaande kits).
    Ik denk dat je de meest actuele informatie hierover kunt zoeken via het forum lowlug.nl (vertaald: Lage Landen LEGO Gebruikersgroep)

    kermisfan112 schreef:...dus ik zou ze voor anderen kunnen maken.
    Kan je a.u.b. nog de andere ontwerpen plaatsen voor zover je ze met ons wil delen? Ik zou wel setjes van je willen kopen, in ongebouwdee vorm met een MLCad- of Lpub-bouwbeschrijving.

    Gesponsorde inhoud


    Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~ Empty Re: Kermisfan's Touhou-Anime figures and stuff~

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 12:01 pm