Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Urameshiya
Nekotaku
Lyari
Pshycho Maniac
Remilia~
Olly
Yukari
Manfred
TH-chen
Deviljho
Reym
15 plaatsers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Pshycho Maniac za maa 07, 2015 12:29 pm

    Urameshiya schreef:Lichte déjà vu hier.
    Spoiler:

    @Pshycho en Lyari:
    Spoiler:
    Het is mooi dat jullie niet echt aan het vechten waren.

    En RIP.
    De beschermengel ook nog.
    Niet leuk.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred za maa 07, 2015 2:31 pm

    Ik denk dat het beter is als wij burgers niet tot het allerlaatste moment wachten met je vermoedens uiten en je (eerste) stem te plaatsen, dat heeft afgelopen speldag geleid tot paniekgedrag en foute en/of slecht te duiden/verkeerd geïnterpreteerde uitspraken.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn zo maa 08, 2015 12:43 pm

    Daar geef ik je volkomen gelijk in Manfred. Nu, wat zijn jouw gedachten over verschillende personen dan?

    Ik weet in ieder geval dat mijn opgestelde wolventeam niet klopt, dus zal ik verder moeten gaan kijken. Logischerwijs zou dat in de richting van T moeten zijn, maar ik vraag me af of T werkelijk zo openlijk en aanwezig zou hebben gespeeld als hij wolf was.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym zo maa 08, 2015 10:47 pm

    Het is morgen.

    Nekotaku en Psycho Maniac zijn verdwenen uit de bakkerij. Het team zoekt zich een ongeluk, maar er waren alleen maar een paar kruimeltjes achtergebleven :c

    Neko was de burgemeester, hij is dood. Dus jullie kunnen een nieuwe burgemeester kiezen.



    ----
    sorry voor het late&korte bericht, ik heb nogal veel huiswerk vandaag :// *gaat terug naar de huiswerkgrot*
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku ma maa 09, 2015 7:44 am

    Argh, het is over voor me! Maar ik heb één troost... Na weken van low-carb eten heb ik als brood vast vreselijk gesmaakt. Hahahaa!
    Sowieso zal er al niet veel speciaals aan me te proeven zijn geweest, want ik was een gewoon broodje.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Pshycho Maniac ma maa 09, 2015 12:46 pm

    Ik kon niet meer leven zonder mijn liefste Taco.
    Dus ik at mezelf op.

    Ik was ook een gewoon broodje.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van TH-chen ma maa 09, 2015 8:02 pm

    Voor de duidelijkheid er zijn nu 8 spelers over toch?
    Lyari, Faolinn, Olly, Devil, T, Yukari, Manfred en Chen.

    Beschermende rollen: Beschermengel is gebakken en Heks zit nog in de verpakking.
    En ziener is ook nog in het spel. Dus 2 speciale rollen zijn nog actief.

    8 spelers - 2 rollen = 6 spelers.
    If wolf spelers = 3 dan zijn er intotaal 5 spelers burgers.
    If wolf spelers = 4 dan is het intotaal 4 spelers burger.

    Met 4 wolven zal de burgemeester stem het meest belangrijkste worden want dan is het altijd 4,5 wolven stemmen vs 4 burger stemmen. Het is niet zeker of er 3 of 4 wolven zijn. Maar hou het even in jullie achterhoofd.

    En dan nu. Waarom leef ik nog?  Ik was duidelijk een verdachte voor de oven en in eens ging iedereen Ura stemmen?
    Ik had 3 stemmen vanaf bericht #155. 10 minuten voor Deadline gaan 3 mensen naar Ura stemmen. Devil, Faolinn en Yukari. Hiervan hadden Devil en Faolinn eerder in de week op mij gestemd.
    Tuurlijk heeft een Urarara Wolf meer gevaarpunten dan een Chen wolf. Of laten we het perspectief omdraaien naar wolven. Een levende burger Chen voegt niet veel toe dan een actieve gevaarlijke Ura burger.

    Er was een flinke strijd aan de gang tussen T en Ura en een mooie moment om voor wolven om erop in te springen. Vanaf dat T op Ura stemde gingen alleen maar mensen naar Ura.  Olly was op 8.08 en de overige 3 waren last minute.

    Olly en Yukari hadden nog geen stem uitgebracht. Devil en Faolinn hadden beide op mij gestemd veel eerder in het spel. Faolinn op de dinsdag en Devil op vrijdag (met een bericht van "Ik ben net iets na 8 uur terug") Pak even het perspectief van de wolven weer eventjes terug. Volgen een aantal mensen niet iemand? Olly mss?

    Zowel Ura en Neko (+ Psycho, all 3 rest in peace) staan bekend als sterke spelers en hebben voorrang op de overige doelwitten.

    Weet je dat dit best lastig is. Ik vertrouw niet veel mensen op het moment. Al is er wel 1 iemand die ik wel beetje vertrouw en dat is Faolinn.

    (PS Reym note! Ik heb niet gestemd de vorige dag, thx en excuses)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym ma maa 09, 2015 8:06 pm

    TH-chen schreef:

    (PS Reym note! Ik heb niet gestemd de vorige dag, thx en excuses)

    (oei dat had ik over het hoofd gezien, bedankt voor je eerlijkheid ;) )
    Je mag max 1 keer stemmen missen dus als je deze week gewoon stemt is er niks aan de hand xD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn ma maa 09, 2015 10:22 pm

    Het begint gekker en gekker te worden... Mijn wolventeam is dood, en de laatste wil mij tot burgemeester verkiezen. Ik vind het moeilijk te geloven dat Ura en Psycho hun verdenking jegens Chen hebben laten droppen terwijl ze geen wolf waren. Ik ben nog steeds niet van mijn gevoel over Chen af, en mijn redenen zijn in mijn ogen nog altijd niet ontkracht.

    Er is een heel bizarre situatie ontstaan waarin ik in twee werkelijkheden moet denken, beiden zijn even reëel:
    A. Chen is een wolf en heeft bizar veel geluk gehad dat Ura, Neko en Psycho hem in week twee buiten de spotlights hebben geduwd. In dit geval moet ik voor zijn medewolven kijken in de richting van mensen die zich slechts lauwtjes hebben uitgelaten jegens Chen. Ik kijk dan naar Olly en Manfred. Devil kan daar middels deze logica ook tussen zitten. Maar ik kan verklappen dat Olly Deviljho zo'n beetje als hoofdverdachte #1 heeft op het moment. Het is niet de eerste keer dat Olga genadeloos een medewolf heeft opgeofferd om zichzelf veilig te stellen, maar je kan je afvragen of het NODIG is op een moment nu het ze zo voor de wind gaat. Ik zie niet in waarom ze nu een medewolf zó verdacht maakt dat ze hem naar de galg wilt slepen. Nee, het is OF Olly, OF deviljho in mijn ogen in deze situatie.

    B: T en Yukari zijn wolf. Het verklaart de felle discussie tussen T en Ura, het verklaart T's manipulatieve gedrag (ja, ik ben het eens met Ura dat zijn gedrag is veranderd, ik schreef het alleen toe aan z'n algemene gedragsverandering die ook buiten het potje te zien is) en bovenal zou het Yukari's gedrag verklaren, met name haar plotselinge ommezwaai in de afgelopen stemming. Serieus, dat is op zijn minst zo verdacht als Chen's gedrag van de eerste week. Eerst de hele tijd Ura backen, en LAST MINUTE een 180° maken?
    Het grote probleem hier is dat het... TE Obvious is:
    T schreef:Yukari gaf net op Skype aan mij verdachter te vinden dan Ura, maar misschien ziet ze zich nu toch wel genoodzaakt mee te bandwagonnen in een soort hopeloze poging zichzelf minder verdacht te maken.
    En dan twee minuten later:
    Yukari schreef:Ik stem op Urameshiya. Ik vind zijn gedrag out of character.
    ...Ik kan er niet bij. Ik kan er gewoon niet bij dat dit serieus is gebeurd! T voorspelde EXACT wat er zou gebeuren. Ik zou willen zeggen dat dit geen toeval kan zijn en dat ze allebei mogen hangen, maar... het is te opvallend. Zowel T als Yukari acht ik slimmer dan dat.
    Ik heb een theorie hierover maar die kan ik direct weer weerleggen: De wolven kunnen prima tellen en zouden kunnen denken dat ze door Ura eruit te stemmen en 's nachts iemand om te leggen genoeg overwicht zouden kunnen hebben er deze week een einde aan te maken, waardoor ze een stuk botter konden spelen, zolang ze maar een sure kill hadden met Ura. In dit geval moeten we gek genoeg oppassen voor een massale bandwagon op een onschuldige deze week. Het probleem is echter: Hadden ze kunnen weten dat ze vannacht het koppel zouden pakken? Ik zie niet hoe. Uitgaande van één dode deze nacht én zelfs met een teamgrootte van vier wolven zouden ze deze week helemaal nog geen overwicht moeten hebben. Het is mogelijk, maar het is... vreselijk overmoedig van ze. ALS T en Yukari wolven zijn, zie ik daar helaas nog teveel spelers bij in het team. Devil, Lyari, Manfred.. En omdat we overschot hebben zou zelfs Olly er in kunnen zitten, want in mijn ogen is het of Olly, of Devil in zo'n team.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn do maa 12, 2015 8:58 am

    Ja, dubbelpost joepie.

    Maar gaat IEMAND nog wat zeggen? Op deze manier zijn we ten dode opgeschreven. De wolven kunnen lekker achterover leunen en last minute een stem doen, maar WIJ moeten praten willen we dit nog winnen. Kom op mensen, het is nog te doen!

    Ik stel MIJZELF verkiesbaar als burgermeester. Op die manier hebben we een kans om bij gelijkspel voor te komen. Maar dan moeten de burgers wel goed stemmen, en daar moeten jullie voor discussiëren. Laat je zien alsjeblieft, mensen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym vr maa 13, 2015 10:28 am

    Ploep ploep, reminder: om 21:00 vanavond wordt er gestemd. Er zijn al een aantal mensen die 1 ker niet gestemd hebben, dus kijk goed uit dat je vanavond dus wel stemt he ;)
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van T vr maa 13, 2015 10:56 am

    Sorry dat ik nog niets heb gepost. Ik was ziek, en vanavond zit ik in Belgie (MiA).
    Ik stem - nogmaals - op Faolinn als burgermeester; en op TH-chen voor de galg.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 13, 2015 3:59 pm

    Verbrandingsstemgedrag eerste speldag:

    2 stemmen op T, door Pshycho Maniac en TH-chen, binnen 3 minuten, kort voor de deadline
    2 stemmen op Psycho Maniac, door T en Yukari, binnen dezelfde minuut en net voor de deadline
    1 stem op Urameshiya, door Nekotaku, net voor de deadline

    De andere deelnemers hebben niet gestemd.


    Verbrandingsstemgedrag tweede speldag:

    1 stem op Manfred, door Manfred, stem is later op de speldag ingetrokken
    1 stem op TH-chen, door Faolinn  (bericht #126), stem is later op de speldag ingetrokken
    1 stem op Yukari, door Manfred  (bericht #141)
    1 stem op T, door Urameshiya  (bericht #144)
    1 stem op T, door Lyari  (bericht 147), T komt hierdoor op 2 stemmen
    1 stem op TH-chen, door Nekotaku  (bericht #148), TH-chen  komt hierdoor ook op 2 stemmen
    1 stem op Urameshiya, door T  (bericht #149)
    1 stem op TH-chen, door Deviljho  (bericht #155), TH-chen  komt hierdoor op 3 stemmen, stem is later op de speldag ingetrokken
    4 stemmen op Urameshiya, door Olly  (bericht #156), Deviljho  (bericht #158), Yukari  (bericht #161), Faolinn  (bericht #162),
     Urameshiya komt hierdoor ineens op 5 stemmen en TH-chen is gezakt van 3 stemmen naar 1 stem
    1 stem op Yukari, door Psycho Maniac  (bericht #163), Yukari komt hierdoor op 2 stemmen

    Ik verdenk TH-chen, T en Yukari lichtjes omdat ik mij niet kan voorstellen dat de weerwolven niet gestemt hebben. Het lijkt erop dat T gevaar liep en dat dit bewust door Yukari is afgewenteld, ik ben er niet zeker van of dit met of zonder nobele motieven gedaan is.
    Ik verdenk Olly omdat ik het verhaal over onderscheid tussen "Urameshiya ligt 1 stem voor" en zijn latere uitleg "Manfred's stem telt naar mijn mening minder zwaar mee" nog steeds te groot vind om helemaal geloofwaardig te zijn, daartegenover staat dat Olly niet heeft gestemd op de eerste speldag.
    Ik verdenk Deviljho omdat hij Urameshiya met zijn stem op de eerste plaats gezet heeft en daarmee tegelijkertijd TH-chen van de eerste plaats heeft afgehaald.
    Ik verdenk Yukari en Faolinn voor het bezegelen van de veroordeling van Urameshiya net voor de deadline.

    Alles afwegend kies ik voor mijn verbrandingstem Yukari en voor de hamburgemeestersstem Lyari
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Deviljho vr maa 13, 2015 8:31 pm

    shit, nog steeds weinig gepost door IEDEREEN. Best wel apart IMO. Oh well, ik stem op TH-chen
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 13, 2015 9:07 pm

    Had kunnen zweren dat ik chen had gestemd deze week... nu lees ik terug en ik zie niets... kak. Alls het nog mag: Chen

    Gesponsorde inhoud


    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 13 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 4:20 am