Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Urameshiya
Nekotaku
Lyari
Pshycho Maniac
Remilia~
Olly
Yukari
Manfred
TH-chen
Deviljho
Reym
15 plaatsers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 06, 2015 9:14 pm

    Damn dit was niet leuk. Vooral omdat ik geen idee heb of ik via de laatste pagina nog wel op Ura zou hebben gestemd. Ik zie boven mij al heel veel Ura's langsvliegen en dat stemt mij blij want ik wilde daadwerkelijk dat Ura eruit zou gaan, maar hierdoor lijkt het wel erg op een bandwagon.

    Ik heb het met Olly achter de schermen dus gehad over het gedrag van Ura en Psycho deze week, en het is gewoon niet kloppend. In mijn bovenstaande stempost is al te lezen dat kijken naar andere verdachten en je huidige hoofdverdachte laten vallen gewoon niet hetzelfde is, maar Ura en Psycho hebben dat wel gedaan.
    Overigens ben ik het niet eens met Olga's wolventeam, omdat ik nog altijd vrij zeker ben dat Chen ook in dat team zit. Ura probeerde deze week op slinkse wijze de aandacht weg te leiden van Chen. Dit wordt ook Neko aangerekend, maar dat is helemaal niet waar. Neko zegt alleen maar dat we verder moeten kijken, het was Ura die de heat probeerde te droppen.

    Ik had mijn stem op Chen kunnen laten staan, maar zowel Psycho als Ura als Chen zitten in mijn wolventeam. Psycho had geen stemmen voor zover ik zag en Chen had er slechts 2? Oh nee, Devil verandert naar Ura. Goed, Ura wolf is extreem gevaarlijk en Ura leek voor te staan in de stemmen. Chen hebben we al in het vizier en kan verder niet heel veel schade doen, apart van 's nachts dan. Het leek mij dan verstandiger om eerst het meesterbrein eruit te snijden en dan de rest op te lappen.

    Het gedrag van Ura was ambivalent. Hij praatte mee met de massa's toen de massa's over Chen praatten, en hij zei niet meer over Chen te willen praten toen de massa's wilden gaan praten over andere mogelijke verdachten. Het was onlogisch g edrag.

    Ik ga nu verder bijlezen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym vr maa 06, 2015 9:21 pm

    hallo, het is 21:00 geweest dus ik ga even tellen wie er dood is en wie er burgemeester is

    b r b ~ ~ ~ ~


    Edit:

    Inderdaad, Urameshiya wordt vannacht in de oven gegooid. Sorry, grote kleine paraplu.

    Nekotaku is burgemeester.




    Laatst aangepast door Reym op vr maa 06, 2015 9:50 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku vr maa 06, 2015 9:30 pm

    Ik ga snel van deze kleine window of opportunity gebruik maken, waarmee ik een groot risico neem. Want als Ura een tijgerbroodje zou blijken gaan jullie me schuin aankijken na deze post.
    De stemmen keerden zich plots fel tegen Ura, voornamelijk met het argument dat z'n gedrag vreemd lijkt. Ik zag er eigenlijk hoegenaamd niets vreemd aan. Hij is volgens mij niet het type dat als wolf het nodig vindt iemand zo uit te dagen wanneer er zo weinig kans was dat het echt iets zou opleveren. Eerder lijkt mij dat een tactiek die hij zou hanteren wanneer hij weinig anders heeft om mee te werken en probeert iemand anders door de mand te laten vallen.
    Bovendien kwamen veel Ura stemmen weer op het allerlaatste moment, wanneer er geen kans meer voor hem zou zijn om nog iets te onthullen of zich grondig te verdedigen. Persoonlijk vind ik alle Ura stemmers zeer verdacht nu. M'n eigen verdenkingen waren slechts gebaseerd op z'n post tegen mij de eerste dag, maar niet op z'n posts hier of wat er in de chat is gezegd.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 9:34 pm

    Hm, in de laatste 8 minuten is het ineens Urameshiya geworden.

    Olly, hoe komt het dat je niet gezien had dat zowel Yukari als Urameshiya beiden 1 stem hadden toe jij stemde? Er waren twee met elkaar overeenstemmende overzichten van verschillende deelnemers, die dat duidelijk maakten.

    Deviljho, je zat niet echt krap in de tijd, maar je hebt niet gereageerd op mijn opmerking dat Olly over de stemverdeling een foute aanname deed. Je hebt het voor je stemkeuze ook niet in je overweging meegenomen, klopt dat?

    Yukari en Faolin hadden aan mijn kort en overzichtelijk bericht #157 ook nog kunnen zien dat Olly bewust of onbewust een fout argument gebruikt had, en daardoor het stemgedrag richting Urameshiya gestuurt heeft.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Olly vr maa 06, 2015 9:37 pm

    Ik heb wel gezien dat zowel Yukari als Ura een stem hadden. Dit betekende dat ik sowieso niet op Pshycho ging stemmen. Tegen Ura sprak mijn onderbuik gevoel meer dan tegen Yukari. Ik mocht er immers toch maar één kiezen en na een beargumenteerde selectie en een selectie op basis van stemmen blijft dan toch je onderbuikgevoel over.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 9:47 pm

    Ik citeer Olly nogmaals even:
    Olly schreef:Ik ga stemmen op Urameshiya, omdat ik zowel hem als Yukari het meest verdenk, maar Urameshiya al een stem tegen heeft, waardoor de kans groter is dat één van mijn verdachten eruit gaat. Helaas zal ik hierna nog maar een keertje of twee even gauw kunnen kijken in het laatste uur, omdat mijn avond nog meer invullingen heeft.
    Hieruit maak ik op dat Olly op dat moment wel dacht dat er een stemverschil tussen Yukari en Urameshiya was, of bij ons de indruk wekte dat het zo was.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Reym vr maa 06, 2015 9:50 pm


    -----

    Ura snikt zachtjes als de andere broodjes hem naar het altaar, eh, oven duwen. "NEEEE!!" schreeuwt hij. "Doe dit me niet aan jongens, ik ben een onschuldig broodje. Ik heb helemaal niks gedaan! Nou ja, ik heb meegedaan aan het spel, bedoel ik, maar ik heb niks slechts gedaan!!!!"

    Inspecteur Reym likt het smaakpoeder van een doritochipje eraf op een hele ranzige manier en stopt het in zijn mond. TH-Chen kijkt om. "Ieuw." zegt hij. Inspecteur Reym gaat onverstoorbaar door met het verorberen van de doritos. "Stop hem in de oven jongens. Ik hoop dat jullie dit keer wel een tijgerbroodje kunnen verbranden, want de vorige keer zaten jullie op je luie korsten en voerden jullie geen vlaai uit." Faolinn is zichtbaar geschokt maar op een kalme manier. "Ik zei dat het me speeeeeeeeeeeeet!!!"
    "dat weet ik swa,' zegt de Inspecteur, "maar ik wilde het er nog even bij iedereen inhameren. Ik hou er namelijk van als jullie lijden. Daar wordt je een beter mens van. En ik ben te lui om de dt-spelling van dat woord te controleren."

    "Hou je wafel, stomme appelflap!" roept Deviljho. "Laten we eens checken of deze paraplu-fetisjist toevallig een gemeen TIJGERBROODJE is!!!"

    Devil duwt Ura wat dichterbij naar de oven. "Laat me gaan!!! Ik Ben oNSCHULdIGGG!!11!" zegt Ura.
    "Onschuldig mijn bruingebakken korst!" roept Fao, "Je gaat er gewoon in. Niet struggelen s.v.p."
    "Ik heb geen idee wat dit gedoe is," zegt Manfred, "maar ik heb ook zin in Doritos." Reym gooit een gekruid driehoekje naar Manfred.

    Ura snikt nog harder. "MAARRRRR..." roept hij. "Maar wat?" vraagt Olly. "Ga je het bekennen????"
    Ura snikt nog een keer harder. "MAAR IK WIL NOG EEN DORITO CHIPJE ETEN VOORDAT IK DOODGA!!!"

    Reym kijkt Ura aan. "Sure. Wil je een afgelebberde, of eentje die niet afgelebberd is?".
    Ura fronst. "WAT IS DEZE WAANZIN REY-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH"

    Yukari heeft Ura stiekem een duwtje gegeven, en hij tuimelt in de oven. T drukt op de knop, en een steekvlam laait op. "Teamwerk maakt ons sterk!" roept T, en Yukari geeft hem een highfive.

    "J-jullie gemenerikken!!!!!!" roept Psycho Maniac. "J-jullie hebben geeneens zijn laatste wens vervuld! HET ENIGE WAT HIJ WILDE WAS DORITOOOOOOOOOOOS!!!"

    Nekotaku steekt een sigaretje op met onbestemde inhoud. Waarschijnlijk opgedroogde ontbijtkoek. "Zeg, ik ben nu burgemeester he?" vraagt hij. "Yup," zegt Inspecteur Reym, "Vanaf nu is Nekotaku benoemd tot HAMBURGERMEESTER!!" Reym pakt de plakbandautomaat en plakt een Dorito op Nekotaku's borst. "Zo, nu kan iedereen zien dat jij cool bent. En je krijgt ook een fedora. De fedora van Burgemeestersheid." Reym zet een oranje fedora op Nekotaku's hoofd.


    Urameshiya is dood en mag z'n rol bekend maken. (Anders doe ik het morgen na 21:00.)
    Nekotaku is de burgemeester, en hij heeft een dorito op zn borst met een plakbandje erop. Ook heeft hij nu de Oranje Fedora van Hamburgermeestersheid"

    Het is nu nacht! De nachtrollen mogen hun nachtelijke actie doorgeven.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya vr maa 06, 2015 9:54 pm

    Lichte déjà vu hier.
    Spoiler:

    @Pshycho en Lyari:
    Spoiler:
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Olly vr maa 06, 2015 9:59 pm

    @Manfred
    Ik vind T's stem op Ura waardevoller dan jouw stem op Yukari omdat ik liever niet met een onervaren speler mee wilde stemmen die zelf nog niet veel aan de discussie heeft bijgedragen.

    Achteraf was dit natuurlijk niet de juiste keuze geweest. Echt Ura sorry :c
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van T vr maa 06, 2015 10:06 pm

    Gah. Dit is echt een extreem frustrerende uitkomst...

    Ik weet niet zo goed meer wie ik moet verdenken nu. Alleen Chen blijft nog over. Yukari vind ik al een pak minder verdacht nu. Hoewel de kans best groot is dat ik - vanwege m'n felle discussie met Ura - nu zal hangen...
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 10:10 pm

    Olly schreef:Ik vind T's stem op Ura waardevoller dan jouw stem op Yukari omdat ik liever niet met een onervaren speler mee wilde stemmen die zelf nog niet veel aan de discussie heeft bijgedragen.
    Hier staat iets dat ik niet echt goed vind lijken op, of volgen uit:
    Olly schreef:omdat ik zowel hem als Yukari het meest verdenk, maar Urameshiya al een stem tegen heeft, waardoor de kans groter is dat één van mijn verdachten eruit gaat.
    en dat vind ik jammer.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Olly vr maa 06, 2015 10:19 pm

    Het leek me wel zo vriendelijk om voor me te houden dat ik jouw bijdrage aan het spel als niet heel nuttig beschouwde. Het was niet nodig om te melden en dus deed ik dat niet.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 06, 2015 10:33 pm

    Neko schreef:Persoonlijk vind ik alle Ura stemmers zeer verdacht nu. M'n eigen verdenkingen waren slechts gebaseerd op z'n post tegen mij de eerste dag, maar niet op z'n posts hier of wat er in de chat is gezegd.
    Je zal het me vergeven als ik mijzelf onttrek aan 'alle'

    Zowel naar jou als in mijn posts heb ik mijzelf al verklaard langer Ura in het visier te hebben gehad. Mijn :59 stem was daadwerkelijk omdat ik anders zeg maar dood zou zijn geweest.

    Manfred schreef:Yukari en Faolin hadden aan mijn kort en overzichtelijk bericht #157 ook nog kunnen zien dat Olly bewust of onbewust een fout argument gebruikt had, en daardoor het stemgedrag richting Urameshiya gestuurt heeft.
    Dit had ik helemaal niet kunnen zien want je kon in m'n bericht zien dat ik nog LANG niet bij bericht nummer 157 was aangekomen. Dat had jij kunnen zien, en dat vind ik jammer.

    EDIT: ik bedenk me net dat ik begin deze week natuurlijk op Chen had gestemd. Ik zou niet dood zijn geweest, maar in ieder geval zou er dan misschien een gelijkstand zijn geforceerd en dat wilde ik niet. Ik wilde gewoon dat Ura dood zou gaan. Goed, je kan het allemaal al in die eerdere post lezen.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 10:46 pm

    Olly schreef:Het leek me wel zo vriendelijk om voor me te houden dat ik jouw bijdrage aan het spel als niet heel nuttig beschouwde. Het was niet nodig om te melden en dus deed ik dat niet.
    Ik had zelf al toegegeven dat ik erg onervaren was, jij had dit van mij best mogen benoemen.
    Maar afgezien daarvan, wat jij beter niet had kunnen doen was, zoals je zelf zegt om mijn gevoel te beschermen, een argumentatie opschrijven die puur als tekst bekeken onjuist was. Je gaat er niet echt op in dat die bewering onjuist was, deze onjuiste bewering heeft invloed op anderen gehad.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 06, 2015 11:22 pm

    Manfred, ik denk dat Olly zichzelf gewoon wat onhandig heeft uitgedrukt in die post. Zal ik het dan maar voor je verbeteren?
    "omdat ik zowel hem als Yukari het meest verdenk, maar Urameshiya al een daadwerkelijk waardevolle stem tegen heeft, waardoor de kans groter is dat één van mijn verdachten eruit gaat."

    Je zal toch toe moeten geven dat dat er naar uitziet?

    Ik geef toe dat het vreemd over kan komen. Maar ik kan je verzekeren, dit is gewoon een foutje geweest. Het past niet in Olga's profiel om dit zo te spelen.

    Gesponsorde inhoud


    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 12 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 8:29 pm