Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Urameshiya
Nekotaku
Lyari
Pshycho Maniac
Remilia~
Olly
Yukari
Manfred
TH-chen
Deviljho
Reym
15 plaatsers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya do maa 05, 2015 6:01 pm

    Ik kom morgen wel met een wat langere post over op wie ik wél wil stemmen en waarom - al weet ik dat op dit moment eigenlijk nog niet eens - maar ik denk in elk geval dat we een bandwagon richting Chen moeten voorkomen. Ik vind zijn gedrag nog steeds opvallend, maar ik heb niet langer de indruk dat het iets is dat zou betekenen dat hij een wolf is.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Deviljho do maa 05, 2015 8:44 pm

    Nekotaku schreef:Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen Deviljho iets zien bijdragen behalve een verontschuldiging voor niet stemmen.

    yeah klopt, ik was deze week nogal druk bezig met andere dingen, heb nog niet echt op de game gefocused.
    Ben nog wat door alle posts aan het lezen, dus zometeen komt er wel een wat grotere post van mij met mijn bijdrage aan de situatie enzo.

    Sorry hiervoor nogmaals.


    (also 500 posts wooo)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Pshycho Maniac do maa 05, 2015 8:45 pm

    Manfred vind ik op dit moment wel een beetje verdacht. Je kan dan wel nieuw zijn, maar als je aan een spel meedoet, dan lees je de regels. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft. De meeste fouten die hij maakte had hij makkelijk kunnen omzeilen door gewoon de regels te lezen.
    Op de andere hand kan hij gewoon zo zijn. Ik wil ook niet op hem stemmen omdat dit zijn eerste keer is en het zou zo sneu zijn hem er te proberen uit te branden als hij geen tijgerbroodje is.

    Manfred is dan wel mijn nummer één, maar waarschijnlijk is het niet dat ik op hem ga stemmen.

    Origineel zou ik hier zetten dat ik mijn verbrand stem waarschijnlijk naar Chen zou gaan, maar ik heb al zijn posts nog een keer gelezen en ik heb niet echt het gevoel dat hij een tijgerbroodje is. Ik heb er niet een vaste reden voor en het is meer een gevoel, maar toch.

    Dus ik weet nog niet op wie ik ga stemmen.
    Maar er is nog een dag waarin veel kan gebeuren.

    We moeten trouwens niet vergeten om op een burgemeester te stemmen.
    Er is maar 1 stem nu, en dat is op Nekotaku.
    Ik ben me het daarmee eens, dus hierbij mijn stem.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn do maa 05, 2015 8:56 pm

    Ik vind het vreemd dat Ura en Psycho zo plots afzien van Chen. Ik ben het eens dat we casus Chen niet een sluier over ons zicht moeten laten trekken. Maar ik vind het sterk opvallen dat zij die eerst (net als de meesten van ons) Chen naar voren duwen nu alletwee (drie, als je Neko meetelt, maar die houdt het genuanceerder) Zonder ook maar enige reden daar weer van af zien.

    Het zou uitgelegd kunnen worden als wolven die niet langer hun teamlid mee hoeven uit te schelden omdat de grotere groep is gestopt. Neko gaf een cue om verder te kijken en de tijgerbroodjes grijpen dat aan om niet langer mee te praten met de verdenkingen over Chen?

    Probeer dan op z'n minst een reden te geven.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Pshycho Maniac do maa 05, 2015 9:37 pm

    Faolinn schreef:Ik vind het vreemd dat Ura en Psycho zo plots afzien van Chen. Ik ben het eens dat we casus Chen niet een sluier over ons zicht moeten laten trekken. Maar ik vind het sterk opvallen dat zij die eerst (net als de meesten van ons) Chen naar voren duwen nu alletwee (drie, als je Neko meetelt, maar die houdt het genuanceerder) Zonder ook maar enige reden daar weer van af zien.

    Het zou uitgelegd kunnen worden als wolven die niet langer hun teamlid mee hoeven uit te schelden omdat de grotere groep is gestopt. Neko gaf een cue om verder te kijken en de tijgerbroodjes grijpen dat aan om niet langer mee te praten met de verdenkingen over Chen?

    Probeer dan op z'n minst een reden te geven.
    Ik heb in Geen enkele eerdere post van mij Chen naar "voren lopen duwen".

    Ik zou eerst op Chen stemmen zoals ik in mijn vorige post zei, dat was omdat iedereen zo een beetje zei dat hij verdacht is.
    Maar ik heb daarna al zijn posts Zelf nog een keer gelezen en ik heb het gevoel dat hij geen tijgerbroodje is.
    Ik had mijn reden dus al gegeven en ik heb er niet Zonder ook maar enige reden te geven ervan afgezien. Omdat ik nooit heb gezegd dat ik hem verdacht vond.

    Ik zie trouwens nu dat Manfred sinds zijn stem op zichzelf niet meer gepost heeft in deze thread. Blind van me dat ik het eerder over het hoofd heb gezien.
    Volgens zijn profiel is ie sinds zondag niet meer online geweest. Leest ie nou mee of is ie gewoon druk?
    Als ie morgen niet gepost heeft dan stem ik toch wel op hem.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 12:09 am

    Pshycho Maniac schreef:Manfred vind ik op dit moment wel een beetje verdacht. Je kan dan wel nieuw zijn, maar als je aan een spel meedoet, dan lees je de regels. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet gedaan heeft. De meeste fouten die hij maakte had hij makkelijk kunnen omzeilen door gewoon de regels te lezen.
    Volgens mij heb ik maar 1 fout met de regels gemaakt: Niet stemmen in de eerste nacht, en heb ik geen andere regels overtreden. Ik heb wel alle informatie gelezen, maar dat is best veel, en deze regel had ik juist niet onthouden.

    Ik heb alles nog tweemaal doorgelezen. Het enige wat bij mij verdenking oproept is dat T en Yukari in de eerste nacht vrijwel tegelijk gepost hebben en daarmee een gelijke stand hebben bereikt, volgens mij in samenwerking met elkaar. Zij kunnen ook nobele motieven gehad hebben, maar niets anders kon mij overtuigen om de balans door te laten slaan. Ik wijzig mijn verbrandingsstem in Yukari en stem voor de hamburgemeester ook op Nekotaku.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Deviljho vr maa 06, 2015 1:01 am

    The Devil's lazy bible, part 1

    Aangezien ik deze week nog niet heb gereageerd, en verder nog amper heb gediscusieerd, ga ik proberen mijn mening te geven over zo veel mogelijk gebeurtenissen in het spel.
    Helaas is deze duivel nogal lui, had eigenlijk veel meer willen posten (geen 7 paginas in word, sorry), maar oh well.
    - TH-Chen
    This guy, man, people want him dead yo.
    Ik vind zijn beredeneringen inderdaad ook heel raar, met stemmen op T enzo, wat erna gebeurde etc.
    Al is het wel erg passend bij chen om zo te zijn, heeft ie eerder ook zou gedaan in vorige rondes waar hij een wolf was. Bij mij staat ie hoog in de verdachtenlijst.

    - Manfred
    Vraagt veel dingen die eigenlijk makkelijk te vinden zijn, wat uiteindelijk voor problemen voor hem heeft veroorzaakt. Het kan natuurlijk makkelijk een plan zijn om vertrouwen te winnen, wat natuurlijk bedacht kan zijn door zijn teamgenoten.
    Nu lijkt me dat tbh iets onwaarschijnlijker door een vraag die hij in het begin stelde, over de messagebox, dat leek me niet echt geacteerd.

    - Psycho Maniac
    Waarom ben je zo moeilijk te lezen T_T

    Ik weet echt niet wat ik over hem moet zeggen wat niet al gezegd is.

    - Lyari
    Ik vind haar eigenlijk ook moeilijk om te herkennen, aangezien ik haar nog niet goed ken.
    Lijkt nu ook wel goed mee te doen enzo, geeft ook IMO goede argumenten.

    - Olly
    Ze had wat dingen over mij gezegd in haar bijbel, dus daar wou ik even op reageren:
    Olly schreef:Maar goed, Deviljho probeert informatie van andere mensen los te krijgen, terwijl hij zelf nog niets heeft gezegd. Ik vind dat er voor wat ook wat hoort…
    Mee eens, ben nogal lui de laatste paar rondes qua posten om heel eerlijk te zijn, waardoor ik weinig info heb gedeeld.

    Tho, er was iets anders dat ze zei waar ik het niet zo mee eens was:
    Olly schreef: Deviljho verschijnt op het toneel. Hij wil de andere inactieve mensen ophangen, terwijl hij tot voor deze post er zelf ook niet bij was.  
    Het was niet dat ik heel graag inactievelingen wou ophangen ofzo.  wat ik zei was:
    Me schreef: Wat daarom ook een vaak gebruikte strategie is is om in de eerste dag inactieve mensen op te hangen, omdat je uit stille mensen nooit informatie kan halen, al zijn ze wolf of niet.

    Het was meer bedoelt om Manfred een beetje te informeren over het gebrek aan informatie en wat je ertegen kan doen. Ik wil eigenlijk niet een random stem doen tenzij er op de laatste dag nog steeds niet genoeg informatie is.  Misschien kwam het voor anderen over als mij die inactievelingen wilt vermoorden, maar dat was niet de bedoeling.

    Oh well, verder over Olly, heb ik niet veel te zeggen. Ze schrijft zo veel (rip luie ik T_T) serieus hoe schrijf je zoveel ik heb atm moeite met ongeveer de helft van dat te schrijven
    Ik ben het niet eens met alles wat ze zegt, (Vooral wat ze over mij zei) maar dat zorgt er niet gelijk voor dat ik haar verdacht vind.

    - Nekotaku
    Ik moet zeggen dat hij een punt heeft op zijn laatste post, we geven de stille spelers (waaronder ik) eigenlijk te weinig aandacht. Het lijkt er op het moment toch op dat Chen deze week opgehangen word, al ligt het ook aan wat er morgen nog gezegd word. Het was eigenlijk ook waar ik naar doelde toen in de eerste week, maar eigenlijk deed ik nogal hypocriet door zelf ook niks te zeggen.
    Neko is verder wel heel nuttig bezig in het dorp, dus hem vind ik atm wel te vertrouwen. (Al is hij altijd wel zo) en ook omdat ik het eigenlijk wel vaak met hem eens ben


    - Urameshiya
    Hier valt bij mij eigenlijk weinig op, behalve dan wat Neko zei over Ura, maar dat neem ik liever met een korreltje zout, aangezien die twee altijd tegenover elkaar lijken te staan so...

    - Faolinn
    Hier vind ik niet heel veel opvallen eigenlijk, ook weer. Hij geeft wat goede argumenten tegen Chen, discussieerd wat mee.

    - T, Yukari
    T wil ik op het moment wel vertrouwen. Het zou eigenlijk erg gevaarlijk zijn als T en Yukari in hetzelfde team zitten, maar anders kunnen ze een goede informatiebron zijn, omdat ze elkaar zo goed kennen. Uiteraard moeten een van de twee wel wat meer posten om het nuttig te houden enzo.

    Het valt ook wel op dat Yukari T goed lijkt te vertrouwen, en T wantrouwt Yukari niet zo erg als voorheen.  Ik weet niet zeker wat dit zou bekendmaken over hun rollen, maar het is voor mij wel opvallend. Deze twee wil ik zelf in de gaten houden, maar ze zijn nog niet gelijk kandidaten voor de galg.




    Ik wou ook nog een punt maken over de mensen die gestemd hebben en niet in de eerste week, het lijkt me namelijk waarschijnlijker dat er wolven wel zouden stemmen dan niet. Die willen natuurlijk iemand graag een burger dood hebben en willen liever niet een gelijke stand. Ook zijn ze makkelijker herinnerd over dat ze moeten stemmen aangezien ze samen in een skype groep zitten enzo.
    Niet om te zeggen dat mensen die niet hebben gestemd geen wolven kunnen zijn, maar ik denk dat er wel minstens een wolf heeft gestemd, het moet haast wel.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Faolinn vr maa 06, 2015 8:01 am

    Kijk, Devil meldt zich met een best redelijke post. Niet iedereen kletst zo graag als Olga, geen zorgen.

    Toch lijkt het alsof je je alsnog baseert op de oude informatie. Met name wat betreft Ura vind ik het raar dat het je niet op lijkt te vallen dat hij geen grote post heeft geschreven sinds de start van het spel, hij soms zelfs compleet nutteloze reacties post en (deze staat nog steeds) zonder enige echte aanleiding afvalt van Chen.

    Wat betreft de burgermeesterstem: Ook ik ben geneigd om Neko te vertrouwen, en dat baart mij zorgen. Het is nog te vroeg in het spel om zulke conclusies te trekken, zeker nu er in twee nachten en een dag nog maar 1 dode is gevallen (+1 voor Olga's stelling in die vraagstelling). Ik ben doodsbenauwd dat Neko een belachelijk goede run als Wolf heeft, ik zie hem er wel voor aan. Mijn paranoia maakt even dat ik op mijzelf, Faolinn stem.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya vr maa 06, 2015 1:41 pm

    Faolinn schreef:Probeer dan op z'n minst een reden te geven.
    De reden is dat bandwagons moeilijk tegen te houden zijn als ze eenmaal op gang gekomen zijn. Het wil niet zeggen dat ik Chen niet langer verdacht vind, want ik vind hem nog steeds een van de verdachtere personen. Het is enkel zo dat ik meende dat er wel betere personen te vinden zouden zijn om op te stemmen, en na het hele topic zojuist nog eens doorgebladerd/gelezen te hebben blijf ik daarbij.

    Faolinn schreef:Met name wat betreft Ura vind ik het raar dat het je niet op lijkt te vallen dat hij geen grote post heeft geschreven sinds de start van het spel
    Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik al voor het begin van het spel aankondigde geen bijbelboeken te gaan posten? Dat ga ik overigens nu nog steeds niet doen, dus mijn aantekeningen over de spelers waar ik dit keer niet op stem houd ik vooralsnog lekker voor me.

    Faolinn schreef:zonder enige echte aanleiding afvalt van Chen
    Ik zie dat je Chen érg graag wilt zien hangen.

    Maar nu ter zake.

    Ten eerste wil ik zeggen dat ik het bij het herlezen van het topic het op eigenlijk vrijwel alle punten eens was met de opmerkingen van Lyari. Dat wil niet zeggen dat ze geen wolf kan zijn, maar als we hetzelfde perspectief op de zaken hebben maakt dat wat mij betreft de kans toch wat groter dat ze een burger is. Ik stem daarom op Lyari voor het burgemeesterschap.

    (Terzijde: ik ben het met Fao eens dat op Neko stemmen te gevaarlijk is. Ik zie op dit moment geen redenen om hem te verdenken, maar Neko is prima in staat om een week of twee de brave burger uit te hangen puur om ons vertrouwen te winnen.)

    Zoals daar dan dus ook wel duidelijk uit zal zijn deel ik haar twijfels over T. Zowel de toon als de inhoud van zijn posts zijn opvallend. Wat de toon betreft zal ik het kort houden: hij komt op mij simpelweg anders over dan in rondes waarin hij een burger was, en lijkt veel meer aan het manipuleren te zijn dan ik van hem zou verwachten als hij een burger is.

    Dan de inhoud. Zoals inmiddels meerdere keren opgemerkt is wekte T de indruk te weten dat Remilia haar cupidorol al gebruikt had. Ik denk niet dat hij onhandig genoeg zou zijn om dat te zeggen als hij zelf deel uitmaakte van het koppel, maar ik denk wel dat het zou kunnen betekenen dat hij de eerdere posts waarin werd vastgesteld dat Remilia haar rol hoogstwaarschijnlijk wel gebruikt zou hebben waarschijnlijk maar half gelezen had. Hij wilde vervolgens toch graag even de indruk wekken dat hij wist wat er gaande was, maar vatte de situatie helaas net niet helemaal niet goed samen. Dat is een patroon dat bij een wolf zou passen, want voor een wolf is het niet zo interessant om alle speculatie in week 1 goed te lezen (want voor een wolf is in grote lijnen toch al duidelijk hoe de rolverdeling eruit ziet).

    Vervolgens komen we bij de stemming. Voor het gemak zal ik de postwisseling van Lyari en T hier nog even citeren:
    T schreef:
    Lyari schreef:Deze stem komt hier een beetje over als jij-stemt-op-mij-dus-ik-stem-op-jouw.
    Dat was het ook ~

    Lyari schreef:Hoezo? Op het moment dat T zijn stem op Psycho gooide was er nog geen andere stem tegen Psycho. T had net zo goed op Chen kunnen stemmen? Is dit een verspreking, had T al plannen met iemand gemaakt? Ik vind dit een rare post. Olga merkte dit gedeelte ook op (...)

    -snip-

    Je had je stem nog niet op Psycho staan. Ik snap niet waar je heen wilt hiermee. Chen had al gebandwagond (dat is voor nu even een woord) voordat jij op Psycho stemde… Dus hoezo zou je jezelf van het leven beroven als je zou stemmen op Chen ipv Psycho?

    Ik zal eventjes een tijdslijn maken, hopelijk helpt dat.

    • 20:53: Psycho stemt op mij (1x T)
    • 20:56: Chen stemt op mij (2x T)
    • 20:59: Ik stem op Psycho (2x T, 1x Psycho)
    • 20:59: Yukari stemt op Psycho (2x T, 2x Psycho)
    • 21:00: Neko stemt op Ura (2x T, 2x Psycho, 1x Ura)


    Ik zag de post van Chen pas na het maken van mijn eigen (dubbel)post(s). Binnen enkele seconden na mijn stem had Yukari haar stem ook uitgebracht, wat een resultaat van 2x T/2x Psycho gaf. Als ik hier mijn stem nog snel had omgezet naar Chen was het neergekomen op 2x T/1x Psycho/1x Chen - wat als gevolg mijn dood had gehad.
    T laat heel sluw uit zijn tijdlijn weg dat hij twee keer gepost heeft. Eén keer om 20:58, en nog een keer om 20:59. Hij heeft dus meerdere gelegenheden gehad om de stem van Chen te zien vóórdat hij zelf stemde. De eerste keer was toen het forum hem bij het posten van zijn eerste post waarschuwde dat er door andere mensen gereageerd was terwijl hij aan het schrijven was. Op dit forum krijg je die waarschuwing ook als je "waarschuwen als er gereageerd is" niet aangevinkt hebt, en ook als je het snel reageren-venster onderaan de pagina gebruikt. Onder die waarschuwing heeft hij als het goed is ook de post van Chen gezien, met daarin in rode letters zijn eigen naam. Vervolgens stond de post van Chen nog eens recht boven zijn eigen eerste post op het topic zelf. Afhankelijk van welk postvenster hij daarna gebruikte voor zijn tweede post (met de stem op Pshycho) zou de stem van Chen daar nog onder gestaan kunnen hebben.

    Het is niet onmogelijk dat T de stem van Chen telkens over het hoofd gezien heeft, maar wel onwaarschijnlijk. En als hij Chen op het moment dat hij diens post zag verdachter gevonden had, was er geen goede reden meer om nog op Pshycho te stemmen, die zich volledig "in-character" gedroeg. Tenzij T natuurlijk zelf een wolf was die wist dat Psycho en Chen allebei geen wolven waren, en het dus helemaal niks uitmaakte op wie van de twee hij zou stemmen.

    Trouwens, stel nu dat het inderdaad zo was dat T de stem van Chen pas zag na zijn eigen stem gepost te hebben, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij dat gegeven zwijgend tot zich genomen heeft - het betekende immers dat hij nu een meerderheid tegen zich had en waarschijnlijk opgehangen zou worden! Yukari zat dichtbij genoeg om naar zijn scherm te kijken terwijl hij op Pshycho stemde, dus ik denk dat ze het ook nog wel op tijd meegekregen zou hebben als T de stem van Chen had gezien en besloten had zijn stem naar Chen te veranderen.

    Al met al vind ik T's verdediging daarom niet zo overtuigend. Nee, ik weet niet zeker of hij een wolf is, maar ik vind dit hele zaakje verdacht genoeg om T op te hangen en erachter te komen hoe de vork in de steel zit.

    Overigens: Yukari, mocht het zo zijn dat jij en T niet in hetzelfde team zitten, dan moet ik vaststellen dat je bedroevend weinig geleerd hebt van de waifu-ronde. Was is er gebeurd met de "ik zal je nooit meer vertrouwen" van het eind van die ronde?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku vr maa 06, 2015 2:38 pm

    Er lijken veel burgemeesterstemmen in m'n richting te komen. Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn. M'n activiteit en luidop denken heeft in het verleden wel vaker me tot burgemeester gemaakt, en daarmee wordt je ook al snel een doelwit. Bovendien levert die activiteit niet noodzakelijk iets op met een gebrek aan informatie.

    Ik kan niet pretenderen Yukari zo erg goed te kennen, maar de manier waarop T haar schetst als iemand die moeilijk kan beslissen en mee gaat met zijn stem lijkt me ergens wel accuraat. Ik ben geneigd hem daarin te geloven.
    Omdat het eigenlijk net zo interessant is iets proberen af te leiden uit de rol van Yukari als die van T in hun interactie had ik eens bekeken wat de mogelijke scenario's waren in het geval TH-chen, T en Yukari elk op zich al dan niet wolf zijn, en hoe dat zou beïnvloeden wat Yukari en T wel of niet konden doen in elkaars nabijheid. Maar jammer genoeg is er eigenlijk niets concreets uit af te leiden. Ik zal het hier effe copy-pasten in een spoiler maar verwacht niet er nut in te vinden...

    Spoiler:

    Verder vind ik Ura's analyse van T wel erg interessant. Waar ik vooral schrik van heb nu is dat TH-chen echt gewoon op T stemde om maar iets te doen en meeging in de eerdere stem, want afgaande op z'n gedrag in de vorige rondjes is hij écht gewoon net bezig als voorheen. En dat dit het de tijgerbroodjes erg gemakkelijk maakt. Nog erger zou zijn als we 'm roosteren en hij zou onschuldig blijken, en T zou ook een burger zijn. Want in dat geval is het natuurlijk duidelijk dat de blikken zich naar hem gaan keren de dag erop.

    Bij de stemming was de eerste reactie van de meesten, inclusief de mijne, dat TH-chen van de opportuniteit gebruik maakte om proberen T eruit te krijgen. Erg doorzichtig voor een tijgerbaksel, maar we dachten dat dat gemakkelijk verklaard was door z'n relatieve nieuwheid in het forumwolven en hij misschien panikeerde indien er geen teamleden reageerden. Dat lijkt me nog altijd goed mogelijk... Alleen begin ik erover te twijfelen. En er zijn almaar meer mensen die dezelfde mening zijn aangedaan.
    Faolinn lijkt interessant genoeg de focus hard op TH-chen te willen blijven houden. En lijkt ook niet meteen bereid iemand anders te vertrouwen.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Manfred vr maa 06, 2015 3:13 pm

    Tot aan deze posting tel ik volgens mij:

    ingetrokken verbrandingstemmen:
    1x Manfred, in bericht #118, herroepen in bericht #141

    verbrandingsstemmen:
    1x TH-chen, in bericht #126
    1x Yukari, in bericht #141
    1x T, in bericht #144

    hamburgemeesterstemmen:
    3x Nekotaku, in berichten #127, #138 en #141
    1x Faolinn, in bericht #143
    1x Lyari, in bericht #144
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Lyari vr maa 06, 2015 3:55 pm

    Nekotaku schreef:Er lijken veel burgemeesterstemmen in m'n richting te komen. Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn. M'n activiteit en luidop denken heeft in het verleden wel vaker me tot burgemeester gemaakt, en daarmee wordt je ook al snel een doelwit. Bovendien levert die activiteit niet noodzakelijk iets op met een gebrek aan informatie.

    Neej, ik weet ook niet of ik daar blij mee ben. Je activiteit en luidop denken is heel erg in-character, het zou verdacht zijn als je dat niet zou doen. (kijk maar naar waarom mensen Ura op dit moment verdacht vinden, vorige rondes poste hij ook veel meer en die omzwaai valt op). Ik vind het 'je bent een actieve speler' dus ook geen goede reden om mijn burgemeester stem op jouw te gooien. Ik ben een paar rondes geleden nog lang niet vergeten waarin jij echt een manipuleer koning was & burgemeester & wolf. Neem het maar als een compliment op: Ik vind het gevaar van jouw als wolf-burgemeester gewoon te groot.
    Op wie ik dan wel stem?

    Dit is het spelers overzicht.
    - Deviljho
    - TH-Chen
    - Manfred
    - Yukari
    - Psycho Maniac
    - Lyari
    - Olly
    - Nekotaku
    - Urameshiya
    - Faolinn
    - T

    Mensen die voor mij meteen afvallen: T, Yukari en TH-Chen. Ik vind jullie verdacht (al eerder aangegeven) dus ik zal jullie niet in een voordelige positie willen zetten.
    Psycho vind ik te lastig om te peilen. Hij kan net zo goed een wolf zijn als burger. Niet mijn keus dus. (daarnaast vind ik zijn stem nog steeds raar, ookal is het normaal voor Psycho. )
    Manfred idem dito. Lastig om te peilen. En hij is onervaren in het spel. Ik denk niet dat het verstandig is om zijn stem 1,5x te laten tellen.
    Devil vertrouw ik niet helemaal al heb ik daar geen gegronde reden toe. Op dit moment laat hij zich wel iets meer horen maar ik vertrouw hem nog niet genoeg om op hem te stemmen.

    Dan houdt ik Fao, Olly, Ura, Psycho en mezelf over om uit te stemmen.

    Fao speelt aanvallend, wat hij volgens mij elke ronde doet. Ik ken hem misschien iets beter dan dat ik de andere spelers ken maar ben daardoor eerder geneigd hem te wantrouwen. Hij draagt wel veel bij aan het spel en houdt de discussie gaande, wat fijn is voor de burgemeester. Daarin tegen komt hij wel een beetje tunnel-minded over...

    Olly... Wat moet ik toch met jouw O.o Mijn gevoel zegt dat ik je volledig moet vertrouwen. Je posts lijken oprecht en behulpzaam. Maar juist dat vind ik eng! Je zou, in de positie van burgemeester, heel makkelijk de spelers kunnen beïnvloeden.

    Ura kan ik niet zo goed peilen. Hij lijkt zijn speelstijl drastisch te hebben veranderd waardoor hij al een paar pokes heeft gehad. Je speelstijl veranderen net op het moment dat je wolf bent lijkt me geen logische keuze, maar aan de andere kant kan het ook juist briljant zijn! Ik ben, in tegenstelling tot de meeste andere spelers blijkbaar, juist geneigd om Ura door zijn andere speel stijl te vertrouwen.

    En dan la me zelf :D Ik weet dat ik te vertrouwen ben, maar ik weet niet of ik de goede keuzes maak. Ben altijd onzeker over mijn eigen redenatie en vind het moeilijk om de wolven te herkennen. Dat geldt denk ik wel voor iedereen... al lijken sommige mensen (*kuch* Olly, Neko *kuch*) altijd precies te weten wat ze moeten zeggen!

    kortom ---> ik weet het nog niet :D *surprise* Laat me hier later op terug komen

    Nekotaku schreef:
    Bij de stemming was de eerste reactie van de meesten, inclusief de mijne, dat TH-chen van de opportuniteit gebruik maakte om proberen T eruit te krijgen. Erg doorzichtig voor een tijgerbaksel, maar we dachten dat dat gemakkelijk verklaard was door z'n relatieve nieuwheid in het forumwolven en hij misschien panikeerde indien er geen teamleden reageerden. Dat lijkt me nog altijd goed mogelijk... Alleen begin ik erover te twijfelen. En er zijn almaar meer mensen die dezelfde mening zijn aangedaan.

    Je bedoelt dat meer mensen gaan twijfelen of dat meer mensen Chen verdacht vinden? Ik snap je redenatie, maar weet niet of dit genoeg reden is om Chen dan maar wel te vertrouwen. Als de wolven massaal Chen zouden gaan verdedigen aan het begin van deze dag zou dat ook wel heel erg zijn opgevallen... Het lijkt me logischer dat ze het op een subtiele manier zouden aanpakken, zoals jij nu doet eigenlijk. Is deze post ook bedoeld om te kijken wie jouw argument met beide handjes aanpakt? Of verdenk je Chen echt niet meer?

    Urameshiya schreef:
    Zoals daar dan dus ook wel duidelijk uit zal zijn deel ik haar twijfels over T. Zowel de toon als de inhoud van zijn posts zijn opvallend. Wat de toon betreft zal ik het kort houden: hij komt op mij simpelweg anders over dan in rondes waarin hij een burger was, en lijkt veel meer aan het manipuleren te zijn dan ik van hem zou verwachten als hij een burger is.

    Dan de inhoud. Zoals inmiddels meerdere keren opgemerkt is wekte T de indruk te weten dat Remilia haar cupidorol al gebruikt had. Ik denk niet dat hij onhandig genoeg zou zijn om dat te zeggen als hij zelf deel uitmaakte van het koppel, maar ik denk wel dat het zou kunnen betekenen dat hij de eerdere posts waarin werd vastgesteld dat Remilia haar rol hoogstwaarschijnlijk wel gebruikt zou hebben waarschijnlijk maar half gelezen had. Hij wilde vervolgens toch graag even de indruk wekken dat hij wist wat er gaande was, maar vatte de situatie helaas net niet helemaal niet goed samen. Dat is een patroon dat bij een wolf zou passen, want voor een wolf is het niet zo interessant om alle speculatie in week 1 goed te lezen (want voor een wolf is in grote lijnen toch al duidelijk hoe de rolverdeling eruit ziet).

    Vervolgens komen we bij de stemming. Voor het gemak zal ik de postwisseling van Lyari en T hier nog even citeren:
    T schreef:
    Lyari schreef:Deze stem komt hier een beetje over als jij-stemt-op-mij-dus-ik-stem-op-jouw.
    Dat was het ook ~

    Lyari schreef:Hoezo? Op het moment dat T zijn stem op Psycho gooide was er nog geen andere stem tegen Psycho. T had net zo goed op Chen kunnen stemmen? Is dit een verspreking, had T al plannen met iemand gemaakt? Ik vind dit een rare post. Olga merkte dit gedeelte ook op (...)

    -snip-

    Je had je stem nog niet op Psycho staan. Ik snap niet waar je heen wilt hiermee. Chen had al gebandwagond (dat is voor nu even een woord) voordat jij op Psycho stemde… Dus hoezo zou je jezelf van het leven beroven als je zou stemmen op Chen ipv Psycho?

    Ik zal eventjes een tijdslijn maken, hopelijk helpt dat.

    • 20:53: Psycho stemt op mij (1x T)
    • 20:56: Chen stemt op mij (2x T)
    • 20:59: Ik stem op Psycho (2x T, 1x Psycho)
    • 20:59: Yukari stemt op Psycho (2x T, 2x Psycho)
    • 21:00: Neko stemt op Ura (2x T, 2x Psycho, 1x Ura)


    Ik zag de post van Chen pas na het maken van mijn eigen (dubbel)post(s). Binnen enkele seconden na mijn stem had Yukari haar stem ook uitgebracht, wat een resultaat van 2x T/2x Psycho gaf. Als ik hier mijn stem nog snel had omgezet naar Chen was het neergekomen op 2x T/1x Psycho/1x Chen - wat als gevolg mijn dood had gehad.
    T laat heel sluw uit zijn tijdlijn weg dat hij twee keer gepost heeft. Eén keer om 20:58, en nog een keer om 20:59. Hij heeft dus meerdere gelegenheden gehad om de stem van Chen te zien vóórdat hij zelf stemde. De eerste keer was toen het forum hem bij het posten van zijn eerste post waarschuwde dat er door andere mensen gereageerd was terwijl hij aan het schrijven was. Op dit forum krijg je die waarschuwing ook als je "waarschuwen als er gereageerd is" niet aangevinkt hebt, en ook als je het snel reageren-venster onderaan de pagina gebruikt. Onder die waarschuwing heeft hij als het goed is ook de post van Chen gezien, met daarin in rode letters zijn eigen naam. Vervolgens stond de post van Chen nog eens recht boven zijn eigen eerste post op het topic zelf. Afhankelijk van welk postvenster hij daarna gebruikte voor zijn tweede post (met de stem op Pshycho) zou de stem van Chen daar nog onder gestaan kunnen hebben.

    Het is niet onmogelijk dat T de stem van Chen telkens over het hoofd gezien heeft, maar wel onwaarschijnlijk. En als hij Chen op het moment dat hij diens post zag verdachter gevonden had, was er geen goede reden meer om nog op Pshycho te stemmen, die zich volledig "in-character" gedroeg. Tenzij T natuurlijk zelf een wolf was die wist dat Psycho en Chen allebei geen wolven waren, en het dus helemaal niks uitmaakte op wie van de twee hij zou stemmen.

    Trouwens, stel nu dat het inderdaad zo was dat T de stem van Chen pas zag na zijn eigen stem gepost te hebben, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij dat gegeven zwijgend tot zich genomen heeft - het betekende immers dat hij nu een meerderheid tegen zich had en waarschijnlijk opgehangen zou worden! Yukari zat dichtbij genoeg om naar zijn scherm te kijken terwijl hij op Pshycho stemde, dus ik denk dat ze het ook nog wel op tijd meegekregen zou hebben als T de stem van Chen had gezien en besloten had zijn stem naar Chen te veranderen.

    T ik ben heel erg benieuwd naar jouw reactie hier op, want ik vind het nog steeds een raar puntje. Ik ben er zelf niet meer op terug gekomen maar ben heel blij dat Ura dat wel heeft gedaan. Uit Ura's redenering blijkt dat je de post van Chen dus wel gezien had kunnen hebben. (dat dat zelfs waarschijnlijk is).

    Ik snap dat je, als je een heel verhaal hebt getypt met je verdenkingen, je stem niet meer kan verander 3 minuten voor de deadline. Maar jij hebt maar één zin gechreven. Je had net zo goed op Chen kunnen stemmen.

    Ik stem voor nu op jouw, T. In afwachting van je reactie
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Nekotaku vr maa 06, 2015 4:43 pm

    Lyari schreef:Je bedoelt dat meer mensen gaan twijfelen of dat meer mensen Chen verdacht vinden? Ik snap je redenatie, maar weet niet of dit genoeg reden is om Chen dan maar wel te vertrouwen. Als de wolven massaal Chen zouden gaan verdedigen aan het begin van deze dag zou dat ook wel heel erg zijn opgevallen... Het lijkt me logischer dat ze het op een subtiele manier zouden aanpakken, zoals jij nu doet eigenlijk. Is deze post ook bedoeld om te kijken wie jouw argument met beide handjes aanpakt? Of verdenk je Chen echt niet meer?
    Ik bedoelde dat meer mensen zijn gaan twijfelen. Hem vertrouwen gewoon daarvoor is uitgesloten. Het probleem is dat z'n gedrag objectief gezien langs alle kanten op dat van een tijgerbroodje leek, maar bekeken vanuit de optiek dat het ook gewoon z'n stijl lijkt te zijn kan dat er totaal naast zitten.
    En het was ook niet m'n bedoeling om subtiel verdenkingen van TH-chen weg te leiden en te kijken wie toehapte. Zo gewiekst ben ik niet meer tegen het einde van de werkweek. Maar nu je het zegt, interessant is het wel.
    In elk geval ga ik akkoord met Olly dat er deze week wel iets moet gebeuren, want er is een behoorlijke kans dat het levenselixir niet meer in het spel zit en we kunnen niet blijven coasten op onze meevallers. Dus stem ik op TH-chen voor de oven, en om dat kracht bij te zetten op mezelf als hamburger. Hopelijk gaat er deze keer niet last-minute gestemd worden door de meerderheid, want dit is een kans om iemand te dwingen tot het ophoesten van informatie of zich in de verdediging te laten dringen.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van T vr maa 06, 2015 4:46 pm

    TH-chen schreef:Geen dode op dag 1 is niet ok.

    Onzin. Ik zou hier een langdradige reactie op kunnen geven maar alles wat ik mogelijk zou kunnen zeggen is al door Neko samengevat.

    Urameshiya schreef:(...) ik denk in elk geval dat we een bandwagon richting Chen moeten voorkomen. Ik vind zijn gedrag nog steeds opvallend, maar ik heb niet langer de indruk dat het iets is dat zou betekenen dat hij een wolf is.
    Totaal geen onderbouwing, helemaal niets. Ik citeer Faolinn: "Probeer dan op z'n minst een reden te geven."

    Daarop kom je met dit:
    Urameshiya schreef:De reden is dat bandwagons moeilijk tegen te houden zijn als ze eenmaal op gang gekomen zijn.
    Het spijt me, maar ik denk dat onze definitie van "een reden" niet helemaal hetzelfde is. Natuurlijk heb je gelijk in het feit dat bandwagons soms lastig te doorbreken zijn, maar dat zegt alsnog helemaal niets over je eigen redenen.

    Urameshiya schreef:Dat ga ik overigens nu nog steeds niet doen, dus mijn aantekeningen over de spelers waar ik dit keer niet op stem houd ik vooralsnog lekker voor me.
    Waarom? "houd ik vooralsnog lekker voor me." komt erg vreemd op me over. Er zijn maar weinig situaties waarin het niet handig is je bevindingen te delen. Daarnaast kom je heel erg aanvallend over door je gebruik van het woordje "lekker" - het geeft me een beetje het rebelse kleuter-gevoel qua houding.

    Urameshiya schreef:(Terzijde: ik ben het met Fao eens dat op Neko stemmen te gevaarlijk is. Ik zie op dit moment geen redenen om hem te verdenken, maar Neko is prima in staat om een week of twee de brave burger uit te hangen puur om ons vertrouwen te winnen.)
    Dit is letterlijk het enige stukje tekst in je post waar ik me in kan vinden.

    Urameshiya schreef:(...) deel ik haar twijfels over T. Zowel de toon als de inhoud van zijn posts zijn opvallend. Wat de toon betreft zal ik het kort houden: hij komt op mij simpelweg anders over dan in rondes waarin hij een burger was, en lijkt veel meer aan het manipuleren te zijn dan ik van hem zou verwachten als hij een burger is.
    Weer zo'n opmerking zonder enige onderbouwing! Stop toch eens met dat "het kort houden". Een voorbeeldje of twee doen niemand kwaad.
    Zelf heb ik er bijzonder weinig op terug te zeggen. Ik probeer gewoon actief mee te doen en dat is alles.

    Urameshiya schreef:Dan de inhoud. Zoals inmiddels meerdere keren opgemerkt is wekte T de indruk te weten dat Remilia haar cupidorol al gebruikt had. Ik denk niet dat hij onhandig genoeg zou zijn om dat te zeggen als hij zelf deel uitmaakte van het koppel, maar ik denk wel dat het zou kunnen betekenen dat hij de eerdere posts waarin werd vastgesteld dat Remilia haar rol hoogstwaarschijnlijk wel gebruikt zou hebben waarschijnlijk maar half gelezen had. Hij wilde vervolgens toch graag even de indruk wekken dat hij wist wat er gaande was, maar vatte de situatie helaas net niet helemaal niet goed samen. Dat is een patroon dat bij een wolf zou passen, want voor een wolf is het niet zo interessant om alle speculatie in week 1 goed te lezen (want voor een wolf is in grote lijnen toch al duidelijk hoe de rolverdeling eruit ziet).
    Je zoekt hier veel te veel achter. Toegegeven: het was een onhandig verwoordde opmerking - maar daar blijft het bij. Ik heb weldegelijk bijgelezen, maar bij de stemming had ik veel haast - daar heb ik nooit mysterieus over gedaan.

    Urameshiya schreef:Vervolgens komen we bij de stemming.

    -snip-

    T laat heel sluw uit zijn tijdlijn weg dat hij twee keer gepost heeft.
    Het moge overduidelijk zijn dat mijn tijdslijn enkel posts waarin een stem staat omvat. Dat was ook de hele reden waarom ik die tijdslijn maakte: om duidelijk te maken dat mijn stem veranderen praktisch onmogelijk was geweest zonder dat het een soort zelfmoordactie geweest zou zijn. Je rukt die hele post nu uit context om het labeltje "sluw" er op te plakken.

    Urameshiya schreef:Het is niet onmogelijk dat T de stem van Chen telkens over het hoofd gezien heeft, maar wel onwaarschijnlijk. En als hij Chen op het moment dat hij diens post zag verdachter gevonden had, was er geen goede reden meer om nog op Pshycho te stemmen, die zich volledig "in-character" gedroeg.
    Ik had erg veel haast - merk hier op dat ik op de allerlaatste minuut stemde - en heb het inderdaad over het hoofd gezien. Ook had Yukari op dat moment al aangegeven op Psycho te gaan stemmen - dus ik had, alsnog, geen keuze.

    Urameshiya schreef:Trouwens, stel nu dat het inderdaad zo was dat T de stem van Chen pas zag na zijn eigen stem gepost te hebben, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij dat gegeven zwijgend tot zich genomen heeft - het betekende immers dat hij nu een meerderheid tegen zich had en waarschijnlijk opgehangen zou worden! Yukari zat dichtbij genoeg om naar zijn scherm te kijken terwijl hij op Pshycho stemde, dus ik denk dat ze het ook nog wel op tijd meegekregen zou hebben als T de stem van Chen had gezien en besloten had zijn stem naar Chen te veranderen.
    Speculatie. Al ontkracht bij je vorige citaat: Yukari had al aangegeven op Psycho te gaan stemmen.

    Lyari schreef:T ik ben heel erg benieuwd naar jouw reactie hier op, want ik vind het nog steeds een raar puntje. Ik ben er zelf niet meer op terug gekomen maar ben heel blij dat Ura dat wel heeft gedaan. Uit Ura's redenering blijkt dat je de post van Chen dus wel gezien had kunnen hebben. (dat dat zelfs waarschijnlijk is).

    Ik snap dat je, als je een heel verhaal hebt getypt met je verdenkingen, je stem niet meer kan verander 3 minuten voor de deadline. Maar jij hebt maar één zin gechreven. Je had net zo goed op Chen kunnen stemmen.

    Ik stem voor nu op jouw, T. In afwachting van je reactie
    Nou, bij deze. Ik moet zeggen dat ik je verwoording alleen al een stuk genuanceerder - en als gevolg minder verdacht vind dan die van Urameshiya.




    Dan nu over mijn stemmen/verdenkingen:

    Op dit moment vind ik Faolinn, Nekotaku en Olly alledrie geschikte keuzes voor mijn burgermeesterstem. Het nadeel van deze 3 is dat ze allemaal... lastig te peilen zijn. Ik zie ze alledrie nog best wolven zijn dus. k=w=
    Maar, ik stem op Faolinn als burgermeester - gewoonweg omdat hij het daadkrachtigst overkomt, en ik me wel kan vinden in zijn posts.
    Wie verdenk ik? Nogsteeds Chen: niet extreem sterk, maar hij blijft wel hoog staan. Wie ik op dit moment enkel nog veel verdachter vind is Urameshiya. Misschien komt dit ook deels omdat hij zo aanvallend richting mij is, maar zelfs als ik mijn best doe me eventjes van dat gevoel te distantieren vind ik hem nogsteeds raar overkomen. Ook Yukari blijf ik verdacht vinden - ze is stil en lijkt zich nogsteeds opzettelijk op de achtergrond te houden/achter mij te verbergen.
    Omdat ik hem op dit moment het meest verdacht vind stem ik op Urameshiya. Geen tactvolle stem (a la Psycho), want waarschijnlijk ga ik gewoon dood.

    Mocht ik sterven, dan zou ik aanraden om Urameshiya/Yukari op z'n minst te verbranden wanneer jullie er achter komen dat ik een zielige dode burger ben. Psycho vind ik lastig te peilen, net als iedereen. Hij ziet wel van z'n Chen-stem af, maar ik vind het een stuk minder verdacht dan dat wat Urameshiya nu doet. Lyari verdenk ik ook niet bijzonder sterk, maar ik ken haar ook niet goed genoeg om een goed oordeel over haar te hebben.


    Laatst aangepast door T op vr maa 06, 2015 5:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Aanpassen van de opmaak en het vervangen van een irl-naam door een forumnaam; typo's)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Urameshiya vr maa 06, 2015 5:33 pm

    Het is grappig hoe je na die hele post zelf alweer niet verder komt dan een "jij stemt op mij dus stem ik op jou", T-chan. En ironisch hoe je zelf op precies dezelfde manier je hoofdverdachte van Chen naar iemand anders verandert als ik dat gedaan heb. En daar was je nog wel zo verontwaardigd over.

    Want ja, ik denk dat je leesvaardigheidsskills goed genoeg zijn om er zelf achter te komen, maar mijn reden om niet op Chen te stemmen is dat ik jou verdachter vind. Wat voor onderbouwing wil je nog meer?

    T schreef:Waarom? "houd ik vooralsnog lekker voor me." komt erg vreemd op me over. Er zijn maar weinig situaties waarin het niet handig is je bevindingen te delen.
    Jouw reactie laat volgens mij prachtig zien waarom het niet altijd handig is om bevindingen meteen te delen. Mensen zijn nu eenmaal snel geneigd op iemand te gaan stemmen die hen verdenkt. Bovendien heb ik dit keer geen zin om ellenlange posts te gaan schrijven. Had ik dat niet al gezegd in mijn vorige post? Ja, dat had ik wel gezegd in mijn vorige post.

    T schreef:Een voorbeeldje of twee doen niemand kwaad.
    Even zoeken. Ah, hier heb ik wat! Deze post is een mooi voorbeeld van een post waarin je toon veel anders (aggressiever) is dan in rondes waar je een burger was!

    T schreef:Ook had Yukari op dat moment al aangegeven op Psycho te gaan stemmen - dus ik had, alsnog, geen keuze.
    En dat deed ze enkel en alleen omdat jij dat deed, en dat wist jij ook best. Als jij haar gezegd had dat Chen op je gestemd had en superverdacht was en je nu op hem ging stemmen, was ze vast en zeker ook graag van gedachten veranderd.

    T schreef:Daarnaast kom je heel erg aanvallend over door je gebruik van het woordje "lekker" - het geeft me een beetje het rebelse kleuter-gevoel qua houding.
    Aanvallend zou ik het niet willen noemen, maar dat van die rebelse kleuter, ja, dat is precies de toon waar ik op mikte! Ik ben heel blij dat het goed aangekomen is! En erg geamuseerd dat je je er zo aan stoort dat ik niet meer vertel over wat ik over de rest van de spelers denk. Wat was je precies van plan met die informatie, als ik je die gegeven had?

    Maar goed. Ik ben eigenlijk niet zo geïnteresseerd in wat je nog te zeggen meent te hebben over het verloop van de stemming van vorige week, maar wat ik wel graag zou willen weten, T, is het volgende:
    T schreef:Mocht ik sterven, dan zou ik aanraden om Urameshiya/Yukari op z'n minst te verbranden wanneer jullie er achter komen dat ik een zielige dode burger ben.
    Waarom moeten we Yukari ook weer verbranden als jij dood gaat? Ze heeft je vorige week gered. Als jij een burger zou zijn en zij een wolf zou zijn, waarom zou ze dat dan doen? Ze wist niet dat Neko klaar zat met nog een stem op Pshycho, dus ze zou makkelijk een stem op iemand anders dan Pshycho kunnen hebben plaatsen zodat jij (voor zover zij kon voorzien op dat moment) opgehangen zou worden. Misschien zou jij het dan verdacht gevonden hebben dat ze je niet gered had, maar het was dan toch al te laat geweest voor je om daar nog iets mee te doen. Dus leg eens uit: wat maakt dat je Yukari blijkbaar net zo verdacht vindt als mij? Weet je zeker dat je haar naam er niet gewoon voor de show bij zet?

    Gesponsorde inhoud


    (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro - Pagina 10 Empty Re: (WvW 25) - De bakkerij van Hakuro

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:32 pm