Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Lyari
Yuki Kuro
RemiliaxScarlet
Faolinn
TH-chen
Deviljho
Sophie
11 plaatsers

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr nov 14, 2014 1:14 pm

    Kan iemand tijdelijk op iemand anders stemmen voor een beter oordeel uit Shigan misschien?
    Niks persoonlijks natuurlijk (het liefst TH-chen of Shiro, want Reym is nu al een beetje bijna geconfirmed enzo, ik vertrouw dat wel)
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 3:05 pm

    Okeey, let’s do this sht :p
    Ik had beloof om over iedere speller afzonderlijk mijn bevindingen te vertellen. Dat ga ik dus nu ook doen:

    Princess Sylvysprit
    Ik vertouw Eevee, ze is de slet. Anders had de echt slet nu al lang wat gezegd. De wolven kunnen natuurlijk het risico hebben genomen om de slet te claimen, maar dat lijkt me een te riskante strategie. Vooral als je bedenkt dat Eevee het al vrij vroeg in het spel zei.

    Reym
    Claimt Paparazzi te zijn. Ik vertrouw haar claim eigenlijk wel, en zal niet op haar stemmen vandaag. Daarnaast kunnen we controleren of Reym de echte paparazzi is of niet. Als Reym vanavond Princess Sylvyspirit uitkiest voor het krantenartikel, dan kan Sylvyspirit maandag ondertekend laten plaatsen. Dan weten we allemaal zeker dat Reym de waarheid spreekt.
    Dan houd ik Yuki, Chen, Shiro en Devil over.  Ik denk nog steeds dat het drie wolven zijn en ga dus iets dieper in op deze spelers.  

    Yuki Kuro
    Lastig te peilen, een neutrale speler voor mij. Als ik alle posts doorlees lees ik (in het begin) eigenlijk vooral over onduidelijkheden over de beschermmantel rol. Wat bij mij de kans verkleint dat Yuki deze rol heeft. Voorderest valt Yuki me ook niet echt extreem op.

    TH-chen
    Heeft een duidelijke input in het spel en post veel en inormatief. In het begin viel Chen me eigenlijk helemaal niet op en was ik er van overtuigd dat hij een burger/speciale rol had. Nu weet ik dit alleen niet meer zo zeker. Hoewel Chen een zee aan informatie in de thread gooit is zijn eigen mening en verdenkingen sporalisch ergens te vinden. (Daar spreekt hij mij persoonlijk op aan, maar hij doet het dus zelf ook). Ik vind vooral deze post van chen interresant.
    TH-chen schreef:Ok dit is niet goed! Dorpeling en Ziener!

    Na een analyse gemaakt te hebben zijn er een aantal dingen die ik heb kunnen vinden.

    1. Lyari wilde Remix dood en Remix is nu dood! Ze had geen tijd om bij te lezen en haar stem te veranderen en om te vragen op wie ze zou stemmen kan ook niet echt omdat we nu dus al weten dat er 2 gensokians dood zijn.

    B. Als ik zo zie zijn er 3 groepen ontstaan met de overige 7 mensen
    Groep A: Eevee, Yuki, en Reym
    Groep B: Shiro, Devil, Chen
    Groep C: Lyari (Ik kan niet echt ergens lezen waar Lyari bij hoort momenteel)

    Groep A is een eenheid op het feit dat ze Shiro heel erg actief en verdacht vinden.
    Groep B bestaat uit mensen die Shiro behoorlijk normaal vinden spelen tot zo ver. (Devil en Chen (ik))

    Mag ik erop wijzen dat momenteel Groep A een dorpeling heeft! Namelijk de "Slet".
    Eevee heeft de slet geclaimed en er is verders niemand opgestaan op die rol te claimen dus ik twijfel er niet meer aan.

    Groep A heeft dus 1 bevestigde rol die compleet veilig is voor de dag en een redelijk goede kans heeft om de nacht te overleven. De wolven hoeven hierdoor zich niet te concentreren op Eevee. De kans dat hij overdag dood gaat is 0% als bevestigd dorpeling.
    Oftewel de yokai's kunnen besluiten zich aan te sluiten bij de enige rol die overdag blijft leven.

    Reym schreef:eerder die week: Lyari stemt op Remix
    vr 5:28 pm: Remix stemt op Sylvysprit                   (Remix was Satori)
    vr 7:50 pm: Sylvy stemt op Shiro                          (Sylvy is Sanae)
    vr 7:55 pm: Reym (ik) stemt op Sophie
    vr 8:05 pm: Yuki Kuro stemt op Shiro
    vr 8:13 pm: THChen stemt op Lyari
    vr 8:23 pm: Shiro stemt op Sophie
    vr 8:41 pm: Deviljho stemt ook op Sophie

    Kijkende naar Groep A nadat Eevee zijn rol bevestigd had ging zijn stem naar Shiro. Reym ging naar Sophie (wegens inactieviteit) en Yuki naar Shiro (volgt Eevee). Nu met Reym's laatste post gaat ze nu ook op Shiro af.

    Ik hou (op Eevee na) Groep A deze week in de gaten!

    Dat Chen de spelers opdeelt in groepen is hier duidelijk te merken. Maar dat hij zichzelf, Devl en Shiro in 1 groep zet en daarna het logisch laat lijken dat de wolven mee gaan stemmen met de burger vind ik dus opvallend. Hij lijkt me typisch iets voor een wolf om te doen. Daarmee probeert hij Eevee te laten twijfelen en op die manier samen met Eevee, Devil en Shiro een meerderheid te vormen om zo Yuki/Reym er uit te knallen. Dat zou voor mij betekenen dat als Chen een wol is, Yuki er geen is en Devil + Shiro automatisch wel. (ik ga uit van 3 wolven)

    Shiro
    Opvallende speler, praat veel en reageert veel. Vooral het stem gedragd vind ik opvallend. Ik snap dat Shiro de eerste dag zichzelf probeerde te redden door op Sophie te stemmen. Maar de ze vervolgens de rol van Reym wil weten en daarna op Reym stemt vind ik raar. Ze is goed genoeg in weerwolven om te weten dat de burgers niet verder komen als Reym har rol openbaart. Toch dringt ze daartoe aan. Voor mij is dat dus ook een reden om Shiro als een verdachte te bezien. Daarnaast vind ik het opvallend dat Shiro op Devil stemde de eerste dag, maar hier niet volledig op door ging. Het komt voor mij echt als een wolf-techniek over. Door op de eerste dag gebruik te maken van de algemenen verwarring n op een mede wolf te stemmen zonder dat dit tot gevolg heeft dat dee mede wolf dood gaat zorg je ervoor dat jullie niet als eenheid worden gezien. Of heb je in ieder geval een argument om het later te laten lijken alsof jullie geen eenheid zijn.

    Devil
    Post vrij weinig van zijn eigen bevindingen, ik kan er eigenlijk alleen uit opmaken dat Devil Shiro vertrouwt en verdedigd. Voor de rest probeert hij niet heel erg op te vallen en sluit zich snel aan bij Chen’s en Shiro’s theorieën en ideeën.

    Ik hoop dat de slet zo verstandig is om vanavond een wolf als gezelschap te kiezen.
    Ik hop dat de beschermmantel zo verstandig is om te beseffen dat de wolven de rollen van 2 spelers nog niet weten. (uitgaande van 3 wolven, als het er 2 zijn weten ze de rollen van 3 spelers niet). Als Reym de waarheid spreekt weten de wolven dat dat aankomend maandag bekend is. Het zou dus best zo kunnen zijn dat ze Reym vermoorden. Aan de andere kant lijkt het me ook logisch als de wolven tussen de onbekenden spelers gaan kiezen om zo de beschermmantel te vermorden vanacht. Beschermmantel... denk hier alsjeblieft over na.

    Gemu: Princess Sylvyspirit
    Galg: Shiro
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr nov 14, 2014 4:16 pm

    Even geen gedichtje, want ik typ dit op m'n phone, op een parking. Er is géén oordeel uit Shigan gekomen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho vr nov 14, 2014 6:47 pm

    Ik was hier een post aan het schrijven, maar toen moest ik ineens een uur afk T_T

    Mijn stem komt dus zometeen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van TH-chen vr nov 14, 2014 8:03 pm

    Neko schreef:Er is géén oordeel uit Shigan gekomen.

    euhm lol.

    Lyari je hebt een prachtige theorie over alle spelers. Mag ik er wel op wijzen dat de groepjes waren gemaakt op de toen der  tijdse positie van wie staat bij wie en wie verdenkt/vertrouwd wie.

    EDIT1:

    Alleen 1 groep met alleen maar wolven is echt te stomme bezigheid.

    Reym's claim is nog steeds niet duidelijk waarom en hoe want ze gaven aan dat ze het niet moest doen en ze doet het toch. Dat vind ik gwn te apart voor woorden.

    Yuki is aardig stil gebleven de hele week lang. Hij had nog een mooie theorie over stille wolven en actieve posters die wolven konden zijn en wees toen naar Shiro. Nu is hij al de hele week stil.

    En idd ik ben een actieve poster en informatant want de vorige keer ging ik snel dood en kon ik niks doen. Maar nu! Alles is leuk! informatie en verwerking is leuk! Laat me denken en bezig zijn! Daarom zijn de posts van Lyari altijd zo leuk daar kan ik fijn bij denken ondanks mijn slapeloosheid.

    Gezien het feit dat Eevee mij verdenkt weet ik het nog niet zo of ik het fijn vind hem als de gemu te hebben. Ik ben 100% dat Shiro een burger is en mijn stem voor de Gemu gaat naar Shiro.

    Ik weet op wie ik ga stemmen!
    Reym of Yuki. Geef me nog even!


    Laatst aangepast door TH-chen op vr nov 14, 2014 8:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 8:22 pm

    Jullie hebben nog 40 minuten om er 'wat bij te schrijven'. So pleaseeeee, als andere er ook nog op willen reageren is het verstandig snel wat te posten.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van TH-chen vr nov 14, 2014 8:26 pm

    Edit is utigevoerd!

    Ik denk nog over mijn galg stem! 10 min max vanaf nu!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho vr nov 14, 2014 8:33 pm

    Tja, ik geloof Reym's onthulling wel, en Shiro vertrouw ik ook. Kweenie wie ik nou niet echt vertrouw.

    Ik zit te denken om Yuki eruit te stemmen wegens inactiviteit, maar dat vind ik ook weer zo stom...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro vr nov 14, 2014 8:34 pm

    Ik doe het niet graag, maar het was een lange dag dus ik ben moe, en het gaat toch niet op een andere manier lukken om jullie te overtuigen, dus:

    Ik ben de Nitori.

    Ik heb de mantel deze ronde nog voor mezelf gehouden, omdat ik niemand genoeg vertrouwde. (Althans, niemand waarvan ik dacht dat de wolven ze zouden vermoorden.)

    De reden dat ik wilde dat Reym haar rol liet weten is dat ik dacht dat ze wel eens heel makkelijk aan het bluffen kon zijn, en ik hoopte eigenlijk wel dat ze mijn rol zou claimen, wat helaas niet gebeurd is.

    Dat ik veel spreek is omdat ik informatie wil: Ook voor de komende nacht. Ik wil natuurlijk geen wolven beschermen, dus zekerheid is altijd leuk.

    EDIT: Bijna vergeten, mijn stem gaat naar Yuki (Door groep A-heid en inactiviteit), met mijn burgemeesterstem zal ik galv maar volgen en op mezelf stemmen: Eevee is te vertrouwen, maar zolang hij mensen verdenkt die ik niet verdenk en andersom wil ik hem geen 1.5 stem geven. Met Chen/Devil krijg ik waarschijnlijk geen meerderheid nu, al wil ik het daar best naar veranderen als mensen het beter vinden.


    Laatst aangepast door Shiro op vr nov 14, 2014 8:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van TH-chen vr nov 14, 2014 8:37 pm

    Hatate claim door Reym is de enige nog en van Yuki is geen spoor!

    Yuki

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van TH-chen vr nov 14, 2014 8:41 pm

    Dit gaat veel te snel lol xDD DEADLINE CRISIS!!!

    En shiro hierbij mijn post van je claim.

    https://hakugyokuro.actieforum.com/t1380p105-de-yokai-van-gensokyo-weerwolven-ronde-24-spelleider-nekotaku#69134

    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 8:43 pm

    Shiro, dit bewijst niets. Omdat je het 20 minuten voor de deadline hebt gezegd kan je net zo goed aan het bluffen zijn.
    Toch klinkt je verhaal overtuigend. Ben er alleen nog steeds van overtuigd dat er een wolf tussen Chen en Devil zit en ga dus niet mee stemmen op Yuki.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro vr nov 14, 2014 8:46 pm

    Ja, sorry, ik ben pas net thuis. Heb ook geen 3g of iets, dus ik kan niet even midden in Eindhoven Weerwolven gaan bekijken.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym vr nov 14, 2014 8:49 pm

    TH-Chen schreef:Reym's claim is nog steeds niet duidelijk waarom en hoe want ze gaven aan dat ze het niet moest doen en ze doet het toch. Dat vind ik gwn te apart voor woorden.
    Ja, ik kon net zo goed mijn rol voor mezelf houden, en dan zouden mensen me verdacht vinden omdat ik "een speciale rol zou bluffen". Het is het een of het andere. En Shiro vond dit "speciale rol bluffen" zo verdacht dat ze op me zou stemmen. Dus ik dacht "ik zal mijn rol maar onthullen, want dan kunnen ze niet doorgaan met zeuren dat ik bluf." Maandag zal blijken dat ik echt Hatate ben, want dan verschijnt er een stuk in de Bunbunmaru.

    Als Shiro een wolf is, denk ik dat Deviljho en TH-Chen ook wolven zijn. Ik vind het raar dat ze nu opeens op Yuki gaan stemmen, vlak voor de deadline allemaal. En dat TH-Chen opeens zo voor een  Shiro-gemu is, terwijl een paar mensen haar verdacht vinden. Dat geeft
    toch wel aan dat hij Shiro vertrouwt.


    Ik verplaats mijn stem naar
    Th-Chen
    Ik vind het raar dat hij zo plots van de deadline van mening verspringt. Het lijkt net alsof hij een groepje vormt met Shiro en Deviljho.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Lyari vr nov 14, 2014 8:53 pm

    Jup mee eens Reym! Ik stem mee op th-chen het staat nu 3-3, hoop dat Yuki nog online komt

    Gesponsorde inhoud


    De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku) - Pagina 9 Empty Re: De Yōkai van Gensōkyō (Weerwolven ronde 24 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:43 am