Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr jun 20, 2014 11:41 pm

    Dankjewel Deviljho, voor je nu zelfs dubbele redding (hoop ik). Laat Deviljho's drankje niet voor niets geweest zijn en stem mij er nou niet uit, jullie hebben nu reden genoeg.

    Spoiler:
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr jun 20, 2014 11:48 pm

    Wel wel wel, kijk eens aan. M'n idee om al snel met rollen af te komen was dan toch niet zo van de pot gerukt, he?
    Of wie waren het ook weer die het meest van dit idee gruwden? Homemadecupcake en Reym geloof ik. Die eerste gaat voor de nietszeggende, veilige stem tegen een stille speler (Pshycho Mania, die by the way ALTIJD zo speelt) en die tweede heb ik al over gezegd waarom ik ze verdacht vind.
    Dit schijnt ook niet zo'n fraai licht op Shiro en TH-Chen. Als je het mij vraagt moeten we onze zandmannetjes zoeken in het kwartet Reym, Homemadecupcake, Shiro en TH-Chen.

    EDIT: Jezus, kunnen we alstublieft ophouden met die verborgen boodschappen in posts? Of was dat toeval? Ik heb geen zin om alles te zitten quoten om te zien of er size=0 berichten in zitten en de eerste letters van paragrafen te zitten analyseren.


    Laatst aangepast door Nekotaku op vr jun 20, 2014 11:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon vr jun 20, 2014 11:49 pm

    Door Heks Deviljho en zijn damsel in distress die gered is door hem.
    Verander ik mijn stem naar TH-Chen, door dat er geen betere lead is momenteel, vertrouw ik erop om met Heks Deviljho mee te gaan.

    EDIT: Neko, Homemadecupcake is te vertrouwen(heb haar gezien), dus naar haar moeten we niet wijzen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn vr jun 20, 2014 11:52 pm

    Nekotaco schreef:Wel wel wel, kijk eens aan. M'n idee om al snel met rollen af te komen was dan toch niet zo van de pot gerukt, he?
    Ik durf bij deze er openlijk voor uit te komen dat ik, net als homemade cupcake en Reym WALG van het prijsgeven van rollen zonder dat het ECHT ECHT ECHT in hoge nood is. In mijn ogen ondermijn je het hele idee van weerwolven en in het volgende potje dat ik spelleider ben zal ik het hele concept verbieden. There, I said it. Ben ik nu een wolf? Of spreek ik nu al te hard en zal ik zachter moeten spreken?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr jun 20, 2014 11:52 pm

    Toumyon schreef:EDIT: Neko, Homemadecupcake is te vertrouwen, dus naar haar moeten we niet wijzen.
    Ze kan een zandman zijn. Maar je hebt gelijk, op momenten zoals deze verlies ik me soms in een gedachtengang en vergeet ik andere belangrijke punten. De kans dat zij de zandman is, is niet zo groot.
    Aangezien ik niet denk dat mensen meegaan met m'n Reym stem en ik liever Olly er niet uit zie, ga ik de doorslag geven naar TH-Chen. Ironisch genoeg eindig ik daarbij in exact één van de scenario's die ik voorheen uitlegde :/
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr jun 20, 2014 11:53 pm

    Okee, dan moeten we Olga misschien niet vermoorden.

    Omdat ik op Chen stemmen nog steeds raar vind, ga ik dan maar voor Reym. Neko zet goede argumenten neer, en het is niet alsof ik binnen tien minuten met iets beters kan komen.
    Nekotaku schreef:Ik vind de anti-Olly delegatie van TH-Chen, Reym en Shiro ook wel frappant. Tenzij ik me vergis gaat het momenteel nog gelijk op tussen Olly en TH-Chen, dus het voelt voor mij alsof ze nog hopen de balans om te keren.
    Nou, dan kan ik je een hele simpele verklaring geven: Ik heb de betreffende chatlogs gezien, en ik vind Galv niet verdacht overkomen. Ook in alle gesprekken waar niet over gesproken is, zoals die in de TvH-chatbox, vind ik hem niet op een verdachte manier praten of zo. Misschien niet zo spectaculair, maar het is zo.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac vr jun 20, 2014 11:53 pm

    FUCK.

    Sorry mensen, maar ik was superdruk.
    Ik was bijna vergeten te stemmen, was me al klaar aan het maken om te slapen.

    Als ik eerder was geweest dan was ik misschien nog op tijd om te zeggen dat Toumyon een vuile leugenaar is.

    De ziener, dat ben ik.

    Ik stem op Toumyon.

    Mijn tweede EERSTE keuze zou Deviljo zijn.
    Door gutfeelings natuurlijk. Zijn avatar kijkt gewoon zo smug naar me.


    Maar Toumyon is mijn enige een betere keuze op dit moment omdat er meer bewijs is. Leugenaar.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op za jun 21, 2014 12:06 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Kijk mijn volgende post. Ik was moe en dacht niet na.)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr jun 20, 2014 11:54 pm

    Faolinn schreef:Ik durf bij deze er openlijk voor uit te komen dat ik, net als homemade cupcake en Reym WALG van het prijsgeven van rollen zonder dat het ECHT ECHT ECHT in hoge nood is. In mijn ogen ondermijn je het hele idee van weerwolven en in het volgende potje dat ik spelleider ben zal ik het hele concept verbieden. There, I said it. Ben ik nu een wolf? Of spreek ik nu al te hard en zal ik zachter moeten spreken?
    Da's iets voor de meta-thread, Fao. Maar als het zo makkelijk was om het spel te ondermijnen, denk ik dat het al lang broken zou zijn. Het weerwolven spel is steviger gebouwd dan dat. Vroege bekendmaking van rollen heeft ook z'n zwaktes.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho vr jun 20, 2014 11:55 pm

    Pshycho Maniac schreef:Als ik eerder was geweest dan was ik misschien nog op tijd om te zeggen dat Toumyon een vuile leugenaar is.

    De ziener, dat ben ik.

    Ik stem op Toumyon.

    Als dit echt zo is, dan dauw ik een doodselixer door zijn strot. Heb je bewijs?
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van TH-chen vr jun 20, 2014 11:57 pm

    Het complot! omg omg! De plottwist!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn za jun 21, 2014 12:00 am

    Jongens kijk naar hoe Chen converseert 'met' psycho. Nog één minuut. Als chen een wolf is, is Psycho dat ook. Het zijn two peas in a pod. Ze vormen duidelijk een front tegen het myon-deviljho-olly front.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac za jun 21, 2014 12:03 am

    Deviljho schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Als ik eerder was geweest dan was ik misschien nog op tijd om te zeggen dat Toumyon een vuile leugenaar is.

    De ziener, dat ben ik.

    Ik stem op Toumyon.

    Als dit echt zo is, dan dauw ik een doodselixer door zijn strot. Heb je bewijs?
    Geen screenshots. Those are forbidden.

    En ik vertrouw je niet.
    Gutfeeling.

    Je avatar heeft blauw aan. Zulke mensen kan je niet vertrouwen.


    Nee, wacht.
    Ik vertrouw je. Blauw is een heilige kleur.
    (Ik ben moe en las de regels niet goed.)

    Maar ik heb alleen mijn woord als ziener. En ik denk dat ik te laat ben.

    Ik ben toch dood aan het einde van de nacht. (Behalve als ik geluk heb?)


    EDIT: Also, ik moet naar bed anders wordt ik niet op tijd wakker morgen. Ik ga al een uur later dan dat ik zou moeten naar bed.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op za jun 21, 2014 12:04 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Bed.)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Toumyon za jun 21, 2014 12:12 am

    Pshycho Maniac schreef:
    Als ik eerder was geweest dan was ik misschien nog op tijd om te zeggen dat Toumyon een vuile leugenaar is.

    De ziener, dat ben ik.

    Ik snap niet wat jij wilde bereiken die laatste paar minuten, door mijn rol te claimen, maar het heeft duidelijk gefaald.
    Ik ben de echte ziener.
    Hopelijk overleef ik de nacht.

    *houd stevig Deviljho's hand vast.*
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za jun 21, 2014 11:44 am

    TH- Chen is dood, hij mag zijn rol bekend maken.
    Sorry voor geen verhaal dit keer, nogal een druk weekeinde/aankomende week. Dit zal waarschijnlijk ook voor mijn verhaal op de maandag gelden.
    Daarna zal ik weer schrijven.
    Thanks voor begrip xoxoxoxo
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym za jun 21, 2014 11:52 am

    Ik moest afsluiten en naar m'n bed gisteravond, en nu ik na boodschappen doen inlog op TVH zie ik dat Deviljho de heks is en Olly gered heeft (target van wolven in nacht 1)

    Omdat veel mensen hun stemmen hebben veranderd, ben ik nu de enige die op Olly gestemd heeft. Maar als het een crucialer moment was geweest, had één stem veel kunnen uitmaken.

    Dus wat de stemtijden betreft: ik vond het de vorige ronde fijner, toen het om 9 uur pm was in plaats van 12 uur 's nachts. Vaak komen die plottwists of plotselinge onthullingen net voor de deadline, en dat is niet handig als je op tijd naar bed moet, om de volgende dag weer vroeg op te staan. Dan mis je dingen die belangrijk zijn voor het stemmen.


    Nu is het afwachten op de rol van Chen.


    Ik ben in het begin altijd sceptisch over rollenclaims, sinds Eeveesprit de rol van heks claimde en mij erin liet tuinen. En toen wolf-Faolinn de vorige keer de Engel-claim deed, geloofden ook veel mensen hem. Daarom wacht ik liever op bewijs als iemand zegt dat hij een bepaalde rol heeft.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 6 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:54 pm