Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho ma jun 02, 2014 4:00 pm

    Nekotaku schreef:Eeveesprit, ik denk wel dat je wat moet beginnen uitkijken met zaken buiten het forum om proberen te doen. Chatten mag, maar let daarbij op de regels. In ronde 19 was er ook al geknoei met Skype chats tussen jou en Deviljho.

    Ik vertrouwde Eeveesprit's voorzichtigheid in het begin al niet. Dat past niet bij hem.

    Maar damn, Fao was goed. Ik dacht al vanaf het begin dat hij een waifu was, maar ik had niet gedacht dat hij zichzelf zo goed kon verdedigen in al die situaties. Of course, ik maakte als n00b geen kans tegen zo'n goed persoon.

    Maar meh. Ik ben al blij genoeg dat ik in de eerste week al twee van de waifu's zeker wist =w=

    Wat ik me ook afvroeg is, waarom Psycho vermoorden in die laatste week of all people? Ik vond Yukari en T zelf verdachter. Al had ik zelf op Yukari gestemd en het fout gehad, maar nog steeds.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym ma jun 02, 2014 5:09 pm

    In nacht 4 targetten wij, de waifu's, Sophie. Maar de bug had Sophie behekst.
    Sophie ging dood, zij was de jager. Ze schoot Faolinn dood.
    Faolinn en ik waren het OTP, dus ik ging ook dood.
    Omdat de bug Sophie behekst had, werd er een random derde slachtoffer uitgekozen. Dat was Xavc.

    Ik ben het met Nekotaku eens wat betreft praten buiten het forum om. Maar ik vind het ook wel een beetje een domme fout, want volgens de regels mag je alleen je rol binnen je wolven/lovers-groepje, of op het topic bekendmaken. Dus yeah, wees voorzichtig met wat je zegt tegen mensen van het weerwolven buiten het forum.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie ma jun 02, 2014 6:28 pm

    Yay, leuk gespeeld iedereen!

    Jammer dat we niet gewonnen hebben, maar ik heb wel mooi Faolinn (én Reym) neergehaald!

    Een ding vind ik echter dan weer jammer:

    Reym schreef:Hahhahaha, ik ben dan wel dood als waifu, maar ik zal in de digi-hemel de overwinning vieren! Het was een goede strategie van T om stil te blijven, dus die examens waren nogal handig.

    Seriously?

    Stil blijven is echt de lafste strategie die er is, al helemaal als je smoesjes gaat gebruiken.
    Als iedereen stil blijft dan dwing je de burgers om iedereen maar op te hangen die stil is, en dan wordt het spel compleet random.

    Ik vind dat iedereen die zich aanmeldt voor weerwolven er ook tijd in moet steken, anders is er naar mijn mening niets aan.

    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Deviljho ma jun 02, 2014 7:03 pm

    Sophie schreef:
    Stil blijven is echt de lafste strategie die er is, al helemaal als je smoesjes gaat gebruiken.
    Als iedereen stil blijft dan dwing je de burgers om iedereen maar op te hangen die stil is, en dan wordt het spel compleet random.

    Ik vind dat iedereen die zich aanmeldt voor weerwolven er ook tijd in moet steken, anders is er naar mijn mening niets aan.

    En dit, is precies de reden dat ik Eeveesprit had gepoket op skype ;_;

    Hij deed namelijk precies hetzelfde in de ronde ervoor, dat hij tot heel laat pas niks zei.
    Het viel op, en daarom wou ik dat hij mee ging discussieren in de hoop dat hij toch geen burger was. Maar meh. [/myshittyplaystyle]

    Alleen denk ik niet dat T de examens als smoesje heeft gebruikt, al kan je dat natuurlijk beter aan hem vragen x_x
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit ma jun 02, 2014 7:07 pm

    deviljho schreef:En dit, is precies de reden dat ik Eeveesprit had gepoket op skype ;_;
    Kun je alsjeblieft ophouden? Toen JIJ mij aansprak deze ronde gebeurde er niets, ik was gewoon een brave waifu die gebruik maakte van de situatie
    Ik weet dat het stom was okay? H-hou op met het erin te wrijven...
    (Ik wist serieus niet dat het bij de regels zat)
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro ma jun 02, 2014 7:51 pm

    Sophie schreef:
    Reym schreef:Hahhahaha, ik ben dan wel dood als waifu, maar ik zal in de digi-hemel de overwinning vieren! Het was een goede strategie van T om stil te blijven, dus die examens waren nogal handig.
    Seriously?

    Stil blijven is echt de lafste strategie die er is, al helemaal als je smoesjes gaat gebruiken.
    Als iedereen stil blijft dan dwing je de burgers om iedereen maar op te hangen die stil is, en dan wordt het spel compleet random.

    Ik vind dat iedereen die zich aanmeldt voor weerwolven er ook tijd in moet steken, anders is er naar mijn mening niets aan.
    Hier ben ik het helemaal mee eens.
    Stille burgers kan ik begrijpen, vooral als ze nieuw zijn, maar bij wolven vind ik het echt flauw. Je hebt een team om dingen mee te bespreken, dus het is niet alsof je niets weet om te zeggen, en als je helemaal niets zegt hebben de burgers geen enkele kans om achter je identiteit te komen.

    Eerlijk gezegd vind ik de afbeeldingen ook irritant worden. Af en toe een afbeelding is uiteraard helemaal niet erg, maar ik vond het hier wel een beetje veel worden. Daarbij kwamen sommige afbeeldingen wat neerbuigend over.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jun 02, 2014 8:11 pm

    Shiro schreef:
    Sophie schreef:
    Reym schreef:Hahhahaha, ik ben dan wel dood als waifu, maar ik zal in de digi-hemel de overwinning vieren! Het was een goede strategie van T om stil te blijven, dus die examens waren nogal handig.
    Seriously?

    Stil blijven is echt de lafste strategie die er is, al helemaal als je smoesjes gaat gebruiken.
    Als iedereen stil blijft dan dwing je de burgers om iedereen maar op te hangen die stil is, en dan wordt het spel compleet random.

    Ik vind dat iedereen die zich aanmeldt voor weerwolven er ook tijd in moet steken, anders is er naar mijn mening niets aan.
    Hier ben ik het helemaal mee eens.
    Stille burgers kan ik begrijpen, vooral als ze nieuw zijn, maar bij wolven vind ik het echt flauw. Je hebt een team om dingen mee te bespreken, dus het is niet alsof je niets weet om te zeggen, en als je helemaal niets zegt hebben de burgers geen enkele kans om achter je identiteit te komen.

    Hier ben ik er zeker mee eens! Als burger zijnde zou je ook gewoon moeten posten, anders is er toch niks aan.

    En als je nieuw bent, dan is het juist goed om actief te zijn. Dan leer je het spel beter dan dat als je lurkt. Vind ik.

    Trouwens, ik had/heb ook examens maar ik vond toch de tijd om redelijk actief te zijn.
    Het is niet zoveel moeite om een paar regels neer te zetten voordat je verder studeert.

    Shiro schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik de afbeeldingen ook irritant worden. Af en toe een afbeelding is uiteraard helemaal niet erg, maar ik vond het hier wel een beetje veel worden. Daarbij kwamen sommige afbeeldingen wat neerbuigend over.

    Sorry.
    Op het laatst en zo.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn ma jun 02, 2014 8:16 pm

    In omgekeerde volgorde:
    Sophie, ik snap en begrijp je punt volledig. Ik moet dan ook verklaren dat Reym denk ik niet helemaal doorhad waarom T zich zo gedroeg. T gedroeg zich zo omdat hij zich altijd zo gedraagt: DAT is een goede wolvenstrategie. Al vind ik dat er voor iets als friggin' examens echt wel een uitzondering mag worden gemaakt.

    En ik vind dat ik wel wat erg veel op de schouder wordt geklopt om eerlijk te zijn. De reden waarom ik zo vroeg al durfde te bluffen was omdat er simpelweg geen uitweg meer was. Hier zijn de twee die jullie daadwerkelijk op de schouders moeten kloppen: Skip en Ura. Keer op keer op keer doorzagen ze mijn denkpatroon. Iedere stap die ik zette, ieder spoor wat ik probeerde uit te wissen hadden ze door. Die theorie met denkstappen van Ura die ik gemaakt zou kunnen hebben? Spot on! 100% correct! Sophie's 'vergezochte' theorie dat ik wel eens zou kunnen bluffen? Helemaal niet vergezocht, hij was helemaal juist! Het was tergend, echt waar. En het ging door totdat ze me vrijwel volledig in de hoek hadden gedreven. Ik wist dat als dit zo door zou gaan ik op vrijdag opgehangen zou worden: Ik had niets meer te verliezen.

    Toen ben ik gaan analyseren. We hadden 14 man, waarvan vier wolf. Verder repte Olga van 7 speciale rollen. Meer dan 3 burgers in het spel is iets waar we ook wel vanuit mogen gaan (tot dan toe waren er 3 burgers dood, wat op zich ook al een weergave is van veel burgers, de kans op drie burgers achter elkaar is wel erg klein als het de enige zouden zijn in het spel).
    Meer dan drie burgers maakt dat er een paar speciale rollen niet in zouden zitten. De meest veilige plek om dan een niet gebruikte rol op te sporen is dan in de hoek van de beschermende rollen: Heks en Beschermengel.
    De beschermengel zit maar zeer zeer zelden samen met de heks in het spel, omdat twee beschermende rollen wel erg lastig zou zijn voor de wolven. Echter, alleen de beschermengel is dan weer erg in het voordeel van de wolven. Bovendien kon ik deze redenatie aanvullen met mijn kennis van onze lieftallige spelleidster: Olga verkiest de heks doorgaans boven de beschermengel.

    Toen het puntje bij het paaltje kwam was en bleef het uiteraard gewoon een gok. Maar wel eentje waarvan ik met 70% zekerheid durfde te stellen dat hij gunstig uit zou pakken. Bovendien moet je beseffen dat zelfs al zou hij niet goed uitpakken ik op die manier alsnog een voordeel gaf aan de wolven die ik achter zou laten: De identiteit van de beschermengel. Hoe het ook uit zou pakken, het zou een winst zijn voor het wolventeam.

    Tenslotte moet ik nog even opmerken dat ik het prachtig vind te zien dat er dezelfde fouten worden gemaakt als in potje 8, waarin keer op keer mijn bluf werd geloofd. Wat uiteindelijk resulteerde in een gefrustreerde Myon tussen mijn wolvenkaken. Geloof niet zomaar alles wat er wordt gezegd! Natuurlijk is het een behoorlijke zet in de veilige richting als iemand (met goede redenen) zijn/haar rol vertelt, maar gooi dan niet alle logica uit het raam!
    Als je eerst tot de conclusie komt dat de slet er waarschijnlijk niet in zit en er daarna pas iemand loopt te bluffen met de slet als rol, is het handig daar zo je vraagtekens bij te zetten (Al timmerde T het wel mooi dicht met 'ik wilde wachten tot de bug eruit was')

    Fantastisch gespeeld iedereen! Ik ben heel tevreden met het resultaat en ik heb (letterlijk voor sommigen) van jullie genoten!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Shiro ma jun 02, 2014 8:23 pm

    Pshycho Maniac schreef:Sorry.
    Op het laatst en zo.
    Oh, geen zorgen. Jouw plaatjes zijn niet die die ik ongepast vond.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jun 02, 2014 8:30 pm

    Shiro schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Sorry.
    Op het laatst en zo.
    Oh, geen zorgen. Jouw plaatjes zijn niet die die ik ongepast vond.
    Dat is mooi!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym ma jun 02, 2014 10:06 pm

    Het was ook niet helemaal serieus dat het een goede strategie was ;) die examens plan je natuurlijk ook niet expres in je weerwolvenpotje
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon ma jun 02, 2014 11:11 pm

    Reym schreef:Het was ook niet helemaal serieus dat het een goede strategie was ;)

    Als het niet helemaal serieus is waarom zeg je het dan?
    Dat is gewoon stom en dan geef je mensen het verkeerde idee dat je het wel bedoelt.

    En ik vond door de stilheid van dit potje het minder leuk dan normaal.

    Mooi gespeeld waifus, maar het potje was een beetje meh, wat betreft het spelen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Remilia~ di jun 03, 2014 4:35 pm

    Whoo well played all.
    Wie 'o wie is er geïnteresseerd om een ronde weerwolven te leiden?
    Meld u zich aan!

    Ook geef ik Eevee een serieuze waarschuwing, want ik heb dit in ronde 19 nog duidelijk met hem erover gehad. Het mechanisme van het spel bespreken mág, je meningen delen mag ook. Maar het verklappen van rollen, samenwerken e.d. is niet toegestaan, oftwel: vals spelen mag niet.  Olly heeft juist gehandeld. Als dit door blijft gaan moeten er jammer genoeg consequenties komen en dat moeten we niet hebben~~  Echt oppassen dus, want je verpest het spel hierdoor.  

    Wie wilt er leiden?  
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit di jun 03, 2014 8:22 pm

    Remilia~ schreef:Ook geef ik Eevee een serieuze waarschuwing
    Ik hoor dit nu al vaak genoeg, echt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Remilia~ di jun 03, 2014 8:56 pm

    DOE er dan wat aan? Ik hoef het niet te zeggen als jij je een keer gewoon netjes aan de regels houdt. Zolang jij er mee door blijft gaan kan je niet verwachten dat je zulke opmerkingen niet tegen je hoofd aan zult krijgen.

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 16 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 9:48 pm