Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
Quwanti
Reym
Princess Sylvysprit
annika11112
Nekotaku
Ranfox
TH-chen
11 plaatsers

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van TH-chen wo apr 09, 2014 9:29 am

    Na ze hebben het weer eens goed gedaan op werk. Helaas heeft de rooster maker ontslag genomen en niet doorgegeven dat ik vrij wou zijn op zaterdag en hebben mij dus gwn in geplanned.

    Ik zal dus nog een jaartje moeten wachten. T-T

    Ik heb niet meer gekeken of ze nog in bloei zijn maar ik heb mijn twijfels want bij mij zijn de witte kersenbloesems al aan het vallen?
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van Maribel Hearn wo apr 09, 2014 9:52 am

    Ik heb toevallig twee sakurabomen hier, één in de voortuin en één in de achtertuin. En ze zijn beide volledig in bloei. :) Ik denk trouwens dat ik er niet bij zal zijn. Ik zal waarschijnlijk geen tijd hebben, helaas!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van Princess Sylvysprit wo apr 09, 2014 8:30 pm

    Ayaya...das jammer Chen, volgende keer beter
    Cannibal
    Cannibal
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het vermogen om beter te zijn in de Touhou shmups als ik de nacht ervoor niet heb geslapen (All-nightermodo)

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van Cannibal vr apr 11, 2014 4:36 pm

    Meh, toch maar niet denk, toch al een druk weekend, ken ik een rustdaggie tussendoor nemen.
    annika11112
    annika11112
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van annika11112 za apr 12, 2014 12:51 pm

    Eevee, deci en ik komen iets later. om 3 uur ofzo.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van Princess Sylvysprit zo apr 13, 2014 9:46 pm

    Welp, was er hier nog iemand 's ochtends gekomen?

    Gesponsorde inhoud


    Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014  - Pagina 2 Empty Re: Kersenbloesem (Sakura) Festival 2014

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 11:34 am