Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Forest Festival in Papegem

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Forest Festival in Papegem Empty Forest Festival in Papegem

    Bericht van Nekotaku ma jul 29, 2013 11:53 am

    Komende vrijdag en zaterdag is er in Papegem, een gemeente vlakbij mijn woonplaats, een festival van electronische muziek. Het draagt de naam "Forest Festival", naar aanleiding van het bosrijke gebied waar het gehouden wordt. De line-up en andere informatie is te vinden op deze site: http://forestfestival.be/

    Ik moet toegeven dat ik absoluut geen enkele naam uit de line-up ken, maar het is wel het soort van muziek dat ik graag hoor. Het festival is ingedeeld in 3 areas; elke avond spelen er per area artists uit één label. Er komen dus 3 labels per avond voor een totaal van 6. Op die manier kan je naar de area die je het meest aanspreekt qua stijl. Dit gaat van house, drum 'n bass, techno tot minimal en dubstep.

    Zelf zou ik hier graag naar toe gaan, en vermoedelijk doe ik het ook gewoon, maar het is natuurlijk altijd fijner met anderen er bij (zelfs al ga je misschien naar verschillende areas). Tickets voor één dag zijn €15, twee dagen €25. Overnachten kan bij mij. Tenzij je graag ter plekke kampeert, wat mogelijk is voor €5.

    Als iemand dit graag mee doet, geef me een seintje.

      Het is nu do mei 02, 2024 3:50 am