Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Urameshiya
Pyonta-kun
6 plaatsers

    E3 2014

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    E3 2014 Empty E3 2014

    Bericht van Pyonta-kun do jun 12, 2014 10:42 am

    Deze week is de E3, de Electronic Entertainment Expo. De E3 is naar mijn weten de grootste conventie wat betreft games. Bedrijven zoals Sony, Microsoft, EA en Nintendo laten hier nieuwe games / consoles / technologiën / andere nieuwe dingen waar ze ook maar mee bezig zijn. Voor meer informatie over de E3: http://www.e3expo.com/.

    Voor de gene die het dit jaar hebben gevolgd, wat vinden jullie ervan?

    Persoonlijk heb ik de eerste dag half gekeken en kwam ik niet iets tegen waar ik echt naar uit keek. De nieuwe Rainbow Six leek mij wel leuk maar ik heb het idee dat de multiplayer snel gaat vervelen.
    Maar, op dag 2 kwam Nintendo in het beeld en ik moet zeggen dat ik sinds dag 2 bijna alleen nog maar de nintendo tree house heb gevolgd. Ik was zo erg onder de indruk van de nintendo digital event dat ik bijna vanuit mijn werk naar de dichtstbijzijnde game winkel rende en een WII U wilde aanschaffen. De nieuwe Zelda ziet er geweldig uit. Hyrule battlefield ziet er geweldig uit. De nieuwe smash bros belooft veel goeds. Splatoon lijkt me een erg leuke game. Deze games alleen al + dat ik erachter kwam dat de WII U 'maar' 300 euro is + mario kart + een game naar keuze (als je voor juli hem koopt) lijken mij een goede deal. Ik denk er nog even over na maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik er volgende week een halen.

    Dus, wat vinden jullie?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Urameshiya do jun 12, 2014 12:29 pm

    Ik heb lang niet alles gevolgd, maar wat mij betreft was Nintendo ook wel goed bezig. Al had dat waarschijnlijk meer met mijn persoonlijke gamesvoorkeuren te maken dan met of hun digitale event wel of niet goed was. (Al vond ik het dat ook best leuk gedaan!)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Meira zo jun 22, 2014 12:48 am

    asdf waarom zie ik dit topic nu pas...

    Die nieuwe TLOZ game ziet er geweldig uit een soort dynasty warriors maar dan met link! En de nieuwe SSB... ja iedereen is er hyped voor! Als ze ook nog de vage random factor van bijvoorbeeld tripping weghalen en het spel minder ''floaty'' maken dan ben ik er zeker tevreden mee! Ik moet wel zeggen dat ze een aantal eh... rare characters eruit halen zoals wii fit trainer en The Villager en anders hoop ik op meer characters uit hetzelfde spel... oh en ze mogen altijd wel wat meer badguys in de games gooien vind ik.
    De vriend van mijn zus heeft die actie van die wii-u gedaan en het is het zeker waard! Mario kart 8 is echt goed en leuk om te spelen!

    (nog niet alles gezien van de E3 maar eh dat komt wel)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Deviljho zo jun 22, 2014 1:02 am

    ....Nog steeds geen nieuws over The last guardian ;_;
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Princess Sylvysprit zo jun 22, 2014 10:32 pm

    Deviljho schreef:....Nog steeds geen nieuws over The last guardian ;_;
    Denk je echt dat die game nog gaat komen? Ik heb er echt geen hoop meer in...
    Ik wil Smash Bros en Persona 4 Arena Ultimax graag doen, misschien krijg ik de kans bij Gamescom
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Rage ma jun 23, 2014 6:10 am

    I am totally getting various of these games!

    Gesponsorde inhoud


    E3 2014 Empty Re: E3 2014

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:57 pm