Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC di apr 01, 2014 1:33 am

    Reym schreef:
    of misschien is een bekende van Shiro wel een Belg en denkt deze zichzelf minder verdacht te maken, omdat andere mensen denken dat die persoon zijn/haar BFF toch nooit zou vermoorden. (lijkt me onwaarschijnlijk though,  volgens mij is ze gewoon een willekeurig slachtoffer.)
    Voor mijn gevoel ligt het meer voor de hand, dat bekenden elkaar sneller uitmoorden. Kan aan mij liggen, though.

    Olly schreef:@Jasper, om mezelf even te quoten
    Olly schreef:
    Ik zeg nu niet dat we met zijn alle achter Deviljho aan moeten rennen, maar ik vond dit opvallend genoeg om te melden.
    Uiteraard, MAAR... als we zo blijven hangen voor het restant van deze week.. is er dan een andere optie?

    Eerste dag is altijd een beetje een bandwagonfest.

    Aan een kant wil ik het scenario van een heks met een doodselixir, terwijl er juist een beschermengel is geweest, die een andere dode beschermd zou hebben, ook niet wegdenken. Hiermee wil ik niet zeggen, dat dit een realistisch scenario is, maar misschien moeten we het in ons achterhoofd houden.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 01, 2014 2:19 pm

    Olly schreef:Ik vind het natuurlijk leuk dat FaOllyn wordt gezien als een soort killerkoppel met veel doden op de kerfstok, maar of UNO dat echt eerlijk vindt of het zomaar zegt weet ik nog niet, helemaal omdat het zomaar tussen onze Sakura-Trick cosplayplannen doorvloog

    Ik heb geen reden om dat niet echt te vinden. Ik heb jullie in vorige potjes al bezig gezien, en met jou Olly heb ik al eens samengewerkt om iedereen uit te moorden als Wolf x Jager, waar we redelijk ver in kwamen (maar ik gaf op op het einde waarvoor nog eens excuses).

    Ik wil het ook over nog iets anders hebben.
    Op Yuyucon heb ik ervoor gezorgd dat Jan (WCP) als eerste gekilld werd door de wolven. En ik kwam ermee weg, omdat "too obvious, he'd never do that!". Maar dat was mijn hele plan vanaf het begin al.

    Voor hetzelfde geld doet Devil nu precies hetzelfde. Of niet, want hij is niet ik natuurlijk. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je het nooit echt kan weten. Daarom het volgende.

    Om heel eerlijk te zijn zou ik eerder iemand eruit stemmen die niet post, zoals Yukari, UltimateAction, Aap, homemadecupcake, Remilia~ en T (ik heb het over posts na de dood van Shiro)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ di apr 01, 2014 4:23 pm

    @Uno

    Pfft, dit is pas Dag 2 hoor. Je bent niet verplicht elke dag wat te zeggen, zolang je maar actief genoeg bent. Ik heb net een toetsweek achter de rug.  Dus om nu al te zeggen dat er iemand uit moet dat nog niks gezegd heeft..? Veel te overhaastig.  



    Deelnemers:
    Aap
    Deviljho
    eeveesprit
    Faolinn
    homemadecupcake
    Olly
    Remilia~
    Reym
    T
    Toumyon
    UltimateAction
    UNOwen
    XavC
    Yukari

    Aangezien de hoeveelheid deelnemers (15 + Shiro) denk ik dat er 3/4 wolven in het spel zitten.
    Het liefst ga ik uit van 4 wolven. En tja, err, het is verder gewoon gissen! Ik vind de eerste nacht mét doden gewoon net zo lastig als
    die van een eerste nacht zonder doden tbh. In ieder geval hoop ik snel nog van de andere spelers te horen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 01, 2014 8:09 pm

    Niet zo aangevallen, Remilia.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Princess Sylvysprit di apr 01, 2014 8:49 pm

    UNOwen schreef:Niet zo aangevallen, Remilia.
    Het probleem is alleen dat je haar juist aanvalt;
    UNOwen schreef:Om heel eerlijk te zijn zou ik eerder iemand eruit stemmen die niet post, zoals Yukari, UltimateAction, Aap, homemadecupcake, Remilia~ en T (ik heb het over posts na de dood van Shiro)
    En wat Remilia~ al zegt, het is pas dag 2, ik denk dat we beter nog even kunnen afwachten om te zien wie er echt weinig post in het daglicht, daarmee bedoel ik eigenlijk het laatste moment.
    Ik zeg niet dat het slecht is om ideeën te hebben though, iemand zou dit vroeg of laat erin moeten gooien, het is tenslotte de eerste week, en die is (persoonlijk) meestal het moeilijkst, dat is ook de redenen waarom ik de eerste week niet veel post, ik heb net zoals (hopelijk) de meeste mensen die je opgenoemd heb gewoon nog even geen belangrijke inbreng
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 01, 2014 9:48 pm

    Ik val helemaal niemand aan.
    Waarom begin je haar meteen te verdedigen, Eevee?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ di apr 01, 2014 9:55 pm

    @Unowen
    Aangevallen? Not even close, ik ben het gewoon niet met je eens.
    Niet zo gehaast, Uno.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 01, 2014 10:28 pm

    Remilia~ schreef:Pfft, dit is pas Dag 2 hoor. Je bent niet verplicht elke dag wat te zeggen, (...)

    Je mag zeggen wat je wilt, dit klinkt heel defensief.

    En dat voor slechts een aansporing om het wolven niet te laten liggen.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ di apr 01, 2014 11:02 pm

    Nou, je noemt mijn naam er expliciet bij, dus reken er maar op dat ik dan reageer, ontzettend defensief inderdaad.
    Maar dan ben ik en voel ik mij niet meteen aangevallen, zoals jij dat denkt.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly di apr 01, 2014 11:24 pm

    eeveesprit schreef:
    UNOwen schreef:Niet zo aangevallen, Remilia.
    Het probleem is alleen dat je haar juist aanvalt;
    UNOwen schreef:Om heel eerlijk te zijn zou ik eerder iemand eruit stemmen die niet post, zoals Yukari, UltimateAction, Aap, homemadecupcake, Remilia~ en T (ik heb het over posts na de dood van Shiro)
    En wat Remilia~ al zegt, het is pas dag 2, ik denk dat we beter nog even kunnen afwachten om te zien wie er echt weinig post in het daglicht, daarmee bedoel ik eigenlijk het laatste moment.
    Ik zeg niet dat het slecht is om ideeën te hebben though, iemand zou dit vroeg of laat erin moeten gooien, het is tenslotte de eerste week, en die is (persoonlijk) meestal het moeilijkst, dat is ook de redenen waarom ik de eerste week niet veel post, ik heb net zoals (hopelijk) de meeste mensen die je opgenoemd heb gewoon nog even geen belangrijke inbreng

    Als we allemaal afwachten post er niemand en zijn we allemaal verdacht, dat is ook niet handig. Ik denk dat het nu wel een leuk moment is om over speciale rollen en wolvenaantallen te spreken, waar door oa Remilia en XavC al over begonnen is. Zo gaat het ergens over. Ik gok op vier wolven én een infiltrant, ik denk ook dat alle speciale rollen erin zitten, omdat Neko zelfs extra rollen heeft toegevoegd vanwege het hoge aantal spelers. Dit betekent dat er in ieder geval een aantal spelers zijn die andere spelers er liever niet uit willen hebben, en ik denk dat we daarop moeten letten.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen di apr 01, 2014 11:56 pm

    Remilia~ schreef:Nou, je noemt mijn naam er expliciet bij, dus reken er maar op dat ik dan reageer, ontzettend defensief inderdaad.    
    Maar dan ben ik en voel ik mij niet meteen aangevallen, zoals jij dat denkt.

    Als je defensief bent dan moet je je aangevallen voelen. Dat is zo'n beetje inherent aan defensief zijn, dus eromheen praten heeft geen zin.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ wo apr 02, 2014 12:09 am

    Ik voel me en ik ben aangesproken, niet aangevallen. Dus logisch dat ik dan reageer.
    Maar als ik dat doe en met een reden of een andere gedachte kom, ben ik "heel defensief" en voel ik me aangevallen.
    Toe nou.

    Maarre, ik vind dit een onzinnige discussie, ik heb al verteld dat ik mij niet aangevallen voel en van mij mag jij lekker door blijven denken
    dat ik dat wel ben. Big deal.
    Ik beëindig het hiermee.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC wo apr 02, 2014 12:41 am

    Zullen we nu weer gaan wolven schatjes?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UNOwen wo apr 02, 2014 1:35 am

    Heel schattig, Remilia.
    Je voelt je ook aangevallen en je bent heel defensief. Geen zorgen Remilia.

    XavC, dat zijn we aan het doen, thank you very much. De laatste keer dat ik keek waren er geen moderators op het wolvenspel.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym wo apr 02, 2014 10:06 am

    Hmm, even kijken. Er zijn in totaal 15 deelnemers. Shiro ligt in het ziekenhuis, dus we zijn nog met z'n 14-en. Shiro was een doodgewone burger.

    Olly denkt dat er ongeveer 4 wolven (en een infiltrant) in het spel zitten, en dat alle of de meeste speciale rollen erin zitten.

    Voor de rest hebben we dan coffeeshop-eigenaar, immigratiedienst, wijkagent, wapenwinkel-eigenaar, de slet en de infiltrant. (6 rollen).
    Dan is de rest gewone burgers, dus met Shiro erbij hadden we ongeveer 5 gewone burgers.

    Dit zijn natuurlijk maar schattingen, dus ik weet niet zeker of het echt zo is. De kans dat we een wolf grijpen is dan ongeveer 4/15 (0,27).

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 4 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 8:09 am