Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+21
Rage
Suuschuu
Tanshu
Faolinn
Info
Gemu
Pyonta-kun
Ranfox
Sophie
Tovam
Toumyon
FlandreScarlet
Helepolis
Pshycho Maniac
Koishi~
wolfie559
Hakurei Ninja
Michiresu
happy30
Urameshiya
Remilia~
25 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Gemu zo dec 25, 2011 10:55 pm

    Ik had het nog gezegd.. :/
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Pyonta-kun zo dec 25, 2011 11:00 pm

    Ik heb er niks over te zeggen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Toumyon zo dec 25, 2011 11:01 pm

    Pyonta-kun schreef:Ik heb er niks over te zeggen.

    Precies wat een wolf zou zeggen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Faolinn zo dec 25, 2011 11:25 pm

    Toumyon schreef:Precies wat een wolf zou zeggen.

    Wie 'm het eerst ruikt... Toumyon waarom verdenk je Pyon zo? Ik wil het graag van je horen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Toumyon zo dec 25, 2011 11:41 pm

    ik zal het je met plezier uitleggen Faolinn.

    ook al deed cage geen moeite (alweer) om zich zelf te verdedigen...ik vind het alsnog erg dat we gewoon een burger zijn verloren...dit gebeurde de vorige ronde ook, en het leidde mij naar mijn ondergang.

    op het moment vertrouw ik helemaal niemand.
    en ik maak juist zorgen dat ik niemand kan vertrouwen ook omdat tovam nog geen woord heeft gezegt.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Sophie zo dec 25, 2011 11:45 pm

    Ja, tovam moet eens wat komen zeggen of ik ga hem nog echt verdacht vinden.
    Sowieso is het niet leuk als hij niks zegt.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Faolinn zo dec 25, 2011 11:56 pm

    Ik hoorde van Gemu dat Tovam slechts heel sporadisch op dit forum kan komen. Waarom hij dan meedoet aan een spel als weerwolven weet ik ook niet.. >.>
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Urameshiya ma dec 26, 2011 4:47 am

    Bah, ik weet niet of ik boos moet zijn op de wolven die ons wellicht door opstokerij zo ver hebben weten te krijgen om Cage op te hangen, of op Cage omdat hij zo vreselijk onhandig speelt. --; (Niet gemeen bedoeld, Cage, maar het is niet voor niks dat je nu al twee keer onschuldig als eerste hangt. XD)

    Hoe dan ook, ik verdenk nu Myon nog meer, om dezelfde redenen als eerst. Zijn 'uitleg' over zijn verdenking op Pyonta lijkt ook nergens naar, en dat maakt hem des te verdachter. Een laatste reden voor mij om komende dag op Myon te willen gaan stemmen is dat ik geen andere goeie verdachten heb, maar daar kan tijdens de dag uiteraard nog verandering in komen.

    Trouwens Myon, ook in verband met wat we er daarstraks in de chat over zeiden: vat het niet persoonlijk op, zelfs in het weinig waarschijnlijke geval dat je onschuldig bent. Maar ik wil dit spel graag winnen. Klachten bij Tanshu. Het is allemaal haar schuld.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Toumyon ma dec 26, 2011 9:22 am

    Urameshiya schreef:Bah, ik weet niet of ik boos moet zijn op de wolven die ons wellicht door opstokerij zo ver hebben weten te krijgen om Cage op te hangen, of op Cage omdat hij zo vreselijk onhandig speelt. --; (Niet gemeen bedoeld, Cage, maar het is niet voor niks dat je nu al twee keer onschuldig als eerste hangt. XD)

    Hoe dan ook, ik verdenk nu Myon nog meer, om dezelfde redenen als eerst. Zijn 'uitleg' over zijn verdenking op Pyonta lijkt ook nergens naar, en dat maakt hem des te verdachter. Een laatste reden voor mij om komende dag op Myon te willen gaan stemmen is dat ik geen andere goeie verdachten heb, maar daar kan tijdens de dag uiteraard nog verandering in komen.

    Trouwens Myon, ook in verband met wat we er daarstraks in de chat over zeiden: vat het niet persoonlijk op, zelfs in het weinig waarschijnlijke geval dat je onschuldig bent. Maar ik wil dit spel graag winnen. Klachten bij Tanshu. Het is allemaal haar schuld.

    Pfff...denk maar wat je wilt.
    ik ga niet teveel moeite doen om JOUW vertrouwen terug te winnen, er zijn namelijk meer mensen.
    als meer mensen mij verdacht vinden, het zijt zo...ik denk niet dat ik daar dan veel aan kan veranderen...
    ik zeg het jullie maar alvast wolven, ik hou je echt in de gaten hoe of op wie je stemt om op te hangen.

    ik weet nog niet op wie ik moet stemmen, maar als ik niemand anders weet, stem ik gewoon op jou, Ura.

    en iedereen wilt winnen natuurlijk.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Remilia~ ma dec 26, 2011 2:56 pm

    Ohhh rigght! Het is alweer maandag :0
    Ik dacht ff dat mandag pas morgen was :’3
    Omdat ik zo moet gaan en vanavond wss niet online kom heb ik dit ff in een high speed getikt. Sorreh B[


    Er breekt paniek uit. Infinnacage blijkt een burger te zijn en dat betekent dus dat er al 2 onschuldige slachtoffers zijn gevallen.
    Dat wordt gauw drie, omdat het alweer nacht wordt. Ze moeten gauw wat doen!
    Pyonta sluit zijn ogen even n ademt diep in.
    Wie zou nou een wolf kunnen zijn? Wie zal vannacht aangevallen worden door de meedogenloze wolven?
    Hij kruipt in bed net als alle andere burgers en doet zijn deur op slot.

    Er is één burger dat nog niet in bed ligt.
    Hij smeert lippenstift op zijn lippen en doet zijn rode pumps aan.
    Tevreden kijkt hij in de spiegel. Het is een prachtige nacht om bij…… thuis te blijven.
    Het is al laat. Hij kan beter nu niet weggaan, vooral met die wolven erbij.
    Hij doet zijn pumps uit als hij voetstappen in zijn woonkamer hoort.
    “Wie is daar?”
    Geen antwoord.
    Hij rent naar de gordijnen en trekt die open. Geen mens op straat.
    Langzaam doet hij de kamerdeur open en loopt naar de trap toe die naar zijn woonkamer leidt.
    Geheig en zachtje gegrom.
    Zijn hart staat voor een paar seconden stil.
    Zijn er…wolven in zijn huis? Als hij weer terug zijn kamer in wilt rennen, hebben de wolven hem opgemerkt en rennen achter hem aan.
    Te laat kan hij zijn kamerdeur op slot doen en de wolven stormen zijn kamer in.
    “Nee!”piept hij. “Neem alles wat je wilt maar niet mij leven!”
    De wolven grinniken.
    “Nee, we willen alleen je leven. We zullen je voorzichtig verslinden en pijnloos vermoorden. Waarom sping je niet uit het raam? Dan ben je op slag dood.”
    “M-maar,”stamelt de doodsbange burger.
    “Dit is de dertiende verdieping!”
    De wolf rolt met zijn ogen.
    “Je gaat me nou toch niet vertellen dat je bijgelovig bent. “
    De burger houdt zijn handen voor zijn gezicht.
    “Pak me dan maar, woest beest!”
    De wolven grommen en vallen dan hun prooi aan.


    De volgende ochtend wordt het lijk ontdekt.
    “Het is vreselijk!”gilt Tovam.
    “Het is….een man met make-up! De horror!”
    Gemu snuift diep en port met zijn voet in de zij van het lijk.
    “Hij is ongeveer al 6 uur dood denk ik, die arme Urameshiya…”



    LOL.
    Urameshiya mag zijn rol bekend maken en de discussie kan weer losbarsten.
    WEETJEHOEHARDHETISALSSPELLEIDER OM GWN NIKS TE MOGEN ZEGGEN? :’DD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Urameshiya ma dec 26, 2011 3:01 pm

    Hmff. XD Het is duidelijk waarom ik dood moest: ik wist teveel. Ik denk dat ik mijn rol verder niet toe hoef te lichten, Remi. XD

    Maar wauw, ons dorp is er wel op vooruitgegaan sinds de vorige rondes! We hebben nu ook flatgebouwen! Tijd voor stadsrechten, zou ik zeggen!

    Aan de overlevende burgers: doe je best!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Sophie ma dec 26, 2011 3:05 pm

    Urameshiya schreef:Hmff. XD Het is duidelijk waarom ik dood moest: ik wist teveel. Ik denk dat ik mijn rol verder niet toe hoef te lichten, Remi. XD

    Maar wauw, ons dorp is er wel op vooruitgegaan sinds de vorige rondes! We hebben nu ook flatgebouwen! Tijd voor stadsrechten, zou ik zeggen!

    Aan de overlevende burgers: doe je best!

    Ura wat was je?
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Pyonta-kun ma dec 26, 2011 3:07 pm

    Allereerst wil ik zeggen dat ik een dagboek ga bijhouden over hoe ik dit spel speel vanuit mijn ogen. Op dit moment gaan er zo veel dingen door mijn hoofd dat ik het gewoon moet opschrijven. Het zou leuk zijn als er meerdere mensen dit gaan doen, want ik ben benieuwd hoe jullie dit beleven. Ik vind dit echt superspannend.

    Vanaf vandaag mogen we een burgermeester kiezen toch?

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Urameshiya ma dec 26, 2011 3:09 pm

    Skip schreef:
    Urameshiya schreef:Hmff. XD Het is duidelijk waarom ik dood moest: ik wist teveel. Ik denk dat ik mijn rol verder niet toe hoef te lichten, Remi. XD

    Maar wauw, ons dorp is er wel op vooruitgegaan sinds de vorige rondes! We hebben nu ook flatgebouwen! Tijd voor stadsrechten, zou ik zeggen!

    Aan de overlevende burgers: doe je best!

    Ura wat was je?
    Ik was de slet-burger! Ik dacht dat eigenlijk het wel duidelijk genoeg was uit Remi's verhaal. XD Moet je trouwens niet om mij rouwen enzo?
    ...sprak de geest van Urameshiya.

    @Pyonta: Dat is een leuk idee! En dan aan het einde aan elkaar laten zien wat we dachten, dat is vast heel grappig. Het is jammer dat de wolven mijn dagboek ook opgegeten hebben, dus voor mij is het al te laat.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Faolinn ma dec 26, 2011 3:15 pm

    Damn het clubje wordt nu wel erg klein... dit gaat niet goed

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5) - Pagina 33 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 1 t/m 5)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 9:52 am