Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Gratis indie-games

    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Gratis indie-games Empty Gratis indie-games

    Bericht van Decidetto di nov 05, 2013 5:39 pm

    Ik zie dat we wel topics hebben voor indie-bundels, maar niet voor losse indie-spellen!
    Bij dezen dus!

    Vandaag liet een vriend mij een geweldig cool spel zien en ik denk dat het hier zeer in de smaak zal vallen!
    Ziehier, Sounddodger, een muziekgebaseerde bullet hell! Jij bent een cirkeltje - dat door de muis bestuurd wordt - en moet allerhande projectielen ontwijken, die op de muziek op je afgeschoten worden. Verschillende muziekgenres en gevarieerde patronen beloven een hoop variatie. (Pas op voor de dubstepnummers!)

    Let wel op, je volledige sprite is de hitbox! De pijlvormige kogels hebben alleen een hitbox op de punt en de grote bolvormige kogels hebben geen randje waarin ze onschadelijk zijn, dus ze zijn gevaarlijk over hun hele sprite! (Wat een rotzet. r:PI found out the hard way. )


    Plaats hier gerust meer spellen bij! Laten we er een leuke verzameling van maken. :)

    EDIT: Er blijkt een Steam-versie te zijn. Er zitten meer nummers bij en dat soort dingen, maar het allerbelangrijkste, een editor! Custom-built kogelpatronen ontwijken op Touhou-muziek? Veel passender wordt het niet. Hij kost €7, een bedrag dat spoedig te vinden zal zijn tussen mijn bankafschriften. :P

      Het is nu ma mei 20, 2024 12:01 am