Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    The Humble Indie Bundle #4

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Humble Indie Bundle #4 Empty The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Hakurei Ninja wo dec 14, 2011 4:52 pm

    Ik heb dus net de Humble Bundle gekocht. Als je wilt weten wat het is kan je misschien het beste de site bekijken, maar ik zal ook een korte uitleg geven hier.



    The Humble Indie Bundle #4 is een verzameling van 7 indie games, die bij elkaar zo'n $100 zouden kosten, maar nu kan jij bepalen hoeveel je er aan uit geeft. (Je zou zelfs $0.01 kunnen betalen, maar dan heb je geen hart) Daarbij heb je ook totale controle over hoeveel van je geld gaat naar de game developers, hoeveel naar het goede doel, en hoeveel naar de organisatoren van de Humble Bundle. Je kan dus ook gewoon alles wat je aan de games uitgeeft aan het goede doel schenken, als je dat wilt.

    Als je de games koopt krijg je een email met een link, waarmee je de gekochte games wanneer je maar wilt en zo vaak je maar wilt kunt downloaden. Als je Steam gebruikt, Steam keys zijn ook inbegrepen. Mac en Linux versies worden ook geleverd.

    Humble Indie Bundle #4 is tot eind December te koop.

    (Als iemand het zich afvraagt, indie games zijn games die onafhankelijk (indepentant) van grote bedrijven en uitgevers zijn ontwikkeld en gefinancierd. Touhou is een indie game, net als alle andere doujin games. En ook bijvoorbeeld Minecraft en Fruit Ninja.)


    EDIT: officiële youtube video toegevoegd


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op wo dec 14, 2011 10:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van kyr2005 wo dec 14, 2011 5:42 pm

    Juist. Ik heb ook al gedacht die te kopen, maar wist niet zeker of het steam keys had :D
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Hakurei Ninja do dec 15, 2011 12:14 pm

    Oh, wat toevallig. Er zit een bullet hell shmup spel tussen. :D (jah, ik had niet echt van elk spel bekeken wat het was voor ik em kocht)


    Dat ziet er best leuk uit :3
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van kyr2005 do dec 15, 2011 1:45 pm

    Jah dat had ik gezien :D heb je trouwens genoeg gegeven om cavestory en dat space ding te krijgen? Zo ja, is dat space ding leuk?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Pshycho Maniac do dec 15, 2011 2:35 pm

    Goed kado voor mijn broertje.
    Ik heb 5,36 dollar betaalt.


    EDIT:
    En 1 keer zelf voor 1 cent.
    Voor mijzelf.
    (Ja, ik ben vreselijk.)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Hakurei Ninja do dec 15, 2011 2:52 pm

    kyr2005 schreef:heb je trouwens genoeg gegeven om cavestory en dat space ding te krijgen? Zo ja, is dat space ding leuk?
    Ik heb nog niet echt spellen uit kunnen proberen. Deze computer is een beetje flut dus ik verwachtte als niet zo veel, maar de twee die ik tot nu toe geïnstalleerd heb crashen meteen als ik ze opstart op deze computer. :o

    Ik heb inderdaad meer dan genoeg voor de extra spellen uitgegeven. Het is nog geen €5. Zelfs een arme student als ik kan dat makkelijk missen. En behalve dat Cave Story er lekker old-school uit ziet en door een Japanner gemaakt is (old-school + japan = goede ouwe tijd met nintendo klassiekers) is het blijkbaar ook een van de populairste indie games op het internet. Reviews zijn ook erg positief.

    En wat Gratuitous Space Battles betreft, deze review video heb ik net gevonden. Die geeft mooi weer wat je van het spel kan verwachten, al is de review wel een klein beetje langdradig.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van kyr2005 vr dec 16, 2011 5:03 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    kyr2005 schreef:heb je trouwens genoeg gegeven om cavestory en dat space ding te krijgen? Zo ja, is dat space ding leuk?
    Ik heb nog niet echt spellen uit kunnen proberen. Deze computer is een beetje flut dus ik verwachtte als niet zo veel, maar de twee die ik tot nu toe geïnstalleerd heb crashen meteen als ik ze opstart op deze computer. :o

    Ik heb inderdaad meer dan genoeg voor de extra spellen uitgegeven. Het is nog geen €5. Zelfs een arme student als ik kan dat makkelijk missen. En behalve dat Cave Story er lekker old-school uit ziet en door een Japanner gemaakt is (old-school + japan = goede ouwe tijd met nintendo klassiekers) is het blijkbaar ook een van de populairste indie games op het internet. Reviews zijn ook erg positief.

    En wat Gratuitous Space Battles betreft, deze review video heb ik net gevonden. Die geeft mooi weer wat je van het spel kan verwachten, al is de review wel een klein beetje langdradig.

    Nu ja ik hebt het ondertussen al kunnen kopen, en ik ben er best blij mee. Ik heb nog niet alle games geprobeerd, though. Bit.trip runner heb ik gespeeld, raar spel.. Super meat boy ook maar dat kenden ik al xD en Net jamestown gespeeld.. en WOW.

    Ik dacht, dat kan wel leuk zijn maar ik vind het een enorm goed spel! en de muziek is gewoon.. fantastisch imho. Vooral het liedje dat afspeelt als je een stage uit hebt.. :D
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Nekotaku vr dec 16, 2011 10:54 pm

    Oh, voor Jamestown en Bit.Trip Runner had ik het wel gedaan... Maar die heb ik al. Het is wel een schitterend idee.

    Misschien kan ik dit cadeau doen aan m'n schoonbroer. We hebben eigenlijk een afspraak van voor elkaar geen kerst- of verjaardagsgeschenken te kopen om het niet te gecompliceerd te maken, maar soms breken we dat wel eens. Dit is een mooie kans om 'm wat op weg te helpen met PC/indie gaming en meteen wat aan het goede doel te schenken.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Hakurei Ninja za dec 24, 2011 10:56 pm

    Oh, ik zie net dat als je meer hebt uitgegeven dan het gemiddelde, je ook de 5 games van Humble Bundle #3 krijgt! :o (die had ik niet!) En ook de soundtracks van alle games. 12 games + soundtracks voor een minimum van nog geen €5. I approve.

    Nog 3 dagen en een uur om het te kopen trouwens.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Pshycho Maniac za dec 24, 2011 11:29 pm

    Ik ben van plan om het weer te kopen op het laatste moment.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van kyr2005 zo dec 25, 2011 1:51 am

    Hakurei Ninja schreef:Oh, ik zie net dat als je meer hebt uitgegeven dan het gemiddelde, je ook de 5 games van Humble Bundle #3 krijgt! :o (die had ik niet!) En ook de soundtracks van alle games. 12 games + soundtracks voor een minimum van nog geen €5. I approve.

    Nog 3 dagen en een uur om het te kopen trouwens.

    Gelukkig krijg je ook nog extra codes als je het al gekocht had :D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Pshycho Maniac zo dec 25, 2011 11:47 am

    kyr2005 schreef:
    Hakurei Ninja schreef:Oh, ik zie net dat als je meer hebt uitgegeven dan het gemiddelde, je ook de 5 games van Humble Bundle #3 krijgt! r:o (die had ik niet!) En ook de soundtracks van alle games. 12 games + soundtracks voor een minimum van nog geen €5. I approve.

    Nog 3 dagen en een uur om het te kopen trouwens.

    Gelukkig krijg je ook nog extra codes als je het al gekocht had m:D
    Dat vind ik dan wel weer aardig van ze.
    Dat je die gewoon nog krijgt ook al had je de Bundle gekocht voordat die nieuwe dingen erbij waren.

    Gesponsorde inhoud


    The Humble Indie Bundle #4 Empty Re: The Humble Indie Bundle #4

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:41 am