Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Patchouli
kyr2005
Nekotaku
Hakurei Ninja
8 plaatsers

    Humble Indie Bundle #5

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #5 Empty Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Hakurei Ninja do mei 31, 2012 9:32 pm

    Hij is er weer, een nieuwe Humble Bundle! Dit keer met Amnesia, Limbo, Psychonauts, Sword & Sworcery, en als je meer dan het gemiddelde bedrag betaalt, Bastion. Te krijgen van humblebundle.com.



    Zoals altijd kan je helemaal zelf bepalen hoeveel je aan de Humble Bundle uitgeeft, en ook waar precies je geld heen gaat. De goede doelen deze keer zijn EFF (non-profit organisatie die online privacy en uitingsvrijheid beschermen) en Child's Play (non-profit organisatie die voor de zieke verveelde kinderen videogames doneert aan ziekenhuizen)

    Zelf ben ik erg blij met deze Bundle, omdat 4 van de 5 games al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. :)
    • Bastion is een prachtige actie-RPG waar ik van alle kanten alleen maar goeds over hoor. Je speelt als "the Kid", die de opdracht krijgt om de zwevende resten van de wereld te herstellen naar hun vormalige glorie.
    • Limbo is een hele sfeervolle 2D puzzel-platformer die ook veel goede reviews heeft gehad. Je leidt een jochie door het dodelijke hiernamaals op zoek naar zijn verdwenen zusje.
    • Sword & Sworcery is een atmosferische adventure game met opvallende sounddesign en een originele pixelige grafische stijl.
    • Psychonauts is een 3D actie-platformer in een prettig gestoorde wereld met goede stemacteurs. Raz ging naar een zomerkamp voor het trainen van kinderen met psychische gaven tot geheim agenten, om er achter te komen dat er vreemde dingen gebeuren op het kamp, en hij de enige is die zijn kampgenoten kan redden.
    • en Amnesia... nog nooit van gehoord. xD Maar blijkbaar is het een goede first-person survival horror game. Je wordt wakker in een kasteel vol vreemde gedrochten. Je moet puzzels oplossen en je weg banen door het kasteel zonder je verstand te verliezen.

    Zoals altijd zijn DRM-vrije downloads, Steam keys, en alle soundtracks inbegrepen.

    EDIT: Drie nieuwe spellen zijn toegevoegd aan de bundle. Als je meer dan het gemiddelde bedrag betaalt (of betaald hebt) krijg je nu ook Braid, Lone Survivor en Super Meat Boy!
    • Braid is een hele slimme 2D puzzelplatformer waarin je de tijd terug kan spoelen. Dit betekent niet alleen dat je niet dood kunt gaan (of honderduizend keer dood kan gaan, hoe je het bekijkt), maar dit zorgt ook voor hele originele puzzelelementen waarbij je gedwongen bent anders te denken.
    • Lone Survivor is een psychologische survival adventuregame met een hoofdpersoon die zombie-achtige gedrochten en zijn eigen hersenspinsels moet zien te overleven.
    • Super Meat Boy is een 2D skill platformer waar een rennende homp vlees probeert zijn vriendinnetje te redden van Dr. Fetus. Een pittige ervaring met heel veel trial en nog veel meer error.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op vr jun 08, 2012 3:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Nekotaku do mei 31, 2012 11:13 pm

    Yesssss!
    En wat een mooie bundle, trouwens! Psychonauts heb ik al van GOG, maar Bastion, Limbo en Amnesia heb ik geen van allen en interesseren me. Ik ga er voor gaan.
    Bedankt voor de snelle update, Ninja! Nog voor ik de mail had gezien :D
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van kyr2005 do mei 31, 2012 11:16 pm

    Ik was al aan het wachten tot je dit zou posten :D Maar deze koop ik zeker, dit is een epische bundel. Bastion heb ik al op xbox dus ik ga niet voor de average price. Bastion heeft een goede sfeer en enorme muziek, dus mensen die het nog niet gespeeld hebben, ga ervoor!

    Edit:
    Hakurei Ninja schreef: Amnesia... nog nooit van gehoord.
    Wacht wat? Hoe kun je nou niet van amnesia gehoord hebben? Waar heb jij geleefd de afgelopen paar jaar?
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Patchouli vr jun 01, 2012 9:37 am

    Amnesia..
    Nee..
    Doe maar niet..hou maar op..
    Nooit meer..
    Never..


    Help me...
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Tanshu vr jun 01, 2012 9:40 am

    Argh, de gemiddelde prijs is net omhoog gegaan. Nu kan ik of minder dan dat betalen, of meer geld op PayPal zetten en nog een paar dagen wachten. Waarschijnlijk zal dat het wel waard zijn. ・3・
    En ik heb een haat-liefde verhouding met Amnesia~~
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Patchouli vr jun 01, 2012 9:54 am

    *Patchouli streamt Amnesia erg veel

    *Patchouli word vaak door zijn moeder onderbroken in de stream omdat hij te hard schreeuwt
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Nickolas⑨ vr jun 01, 2012 9:56 am

    Deze bundle lijkt me wel o-
    Hakurei Ninja schreef:Amnesia
    Laat maar zitten
    Ben niet zo'n fan van Amnesia, ik heb Cry of Fear amper gehaald D:
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Rage vr jun 01, 2012 10:27 am

    Limbo is een simpel maar leuke spel, heb deze op mn PS3 uitgespeeld.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Hakurei Ninja vr jun 01, 2012 11:07 am

    Ik heb net Bastion uitgeprobeerd, en dat ziet er erg veelbelovend uit. :D Ik ga denk ik veel plezier beleven aan dat spel.

    Nickolas⑨ schreef:Deze bundle lijkt me wel o-
    Hakurei Ninja schreef:Amnesia
    Laat maar zitten
    Ben niet zo'n fan van Amnesia, ik heb Cry of Fear amper gehaald D:
    Je hoeft niet elk spel in de bundle te spelen. ・3・ Je kan zelfs ervoor kiezen dat de makers van Amnesia helemaal niks van je geld krijgen, als je dat wilt.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van kyr2005 vr jun 01, 2012 1:35 pm

    Nickolas⑨ schreef:Deze bundle lijkt me wel o-
    Hakurei Ninja schreef:Amnesia
    Laat maar zitten
    Ben niet zo'n fan van Amnesia, ik heb Cry of Fear amper gehaald D:
    Je koopt de bundle niet door een spel? Wat is er mis met jou :o
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Pshycho Maniac vr jun 01, 2012 6:47 pm

    Bijna jarig, dus dit zal een goed kado voor mijn broertje zijn.
    Dit en Minecraft omdat ie daar al om had gevraagd.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Hakurei Ninja za jun 02, 2012 2:26 pm

    En ik heb maar even wat geld aan het goede doel geschonken door mijn bijdrage aan de Humble Bundle te verdubbelen. Het is zo'n goede bundle deze keer, en ik wil ze daarvoor ondersteunen. :) Ik zou meer geven als ik niet krap bij kas zat.
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Nickolas⑨ zo jun 03, 2012 9:10 am

    Ik zal het misschien kopen voor mijn verjaardag
    Hopelijk kan dat bovenop alle andere dingen die ik ervoor wil kopen
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Hakurei Ninja vr jun 08, 2012 3:38 pm

    De Humble Bundle is inmiddels geüpdate met nieuwe spellen, zoals ze altijd doen ergens halverwege. Als je meer dan het gemiddelde betaalt krijg je nu ook Braid, Super Meat Boy en Lone Survivor.

    Als je al meer dan het gemiddelde had betaald toen je hem kocht heb je die spellen dus al. (Zelfs als wat je toen betaalde lager is dan het gemiddelde nu) Zo niet kan je altijd je aankoop upgraden met een paar extra dollar vanaf de pagina waar je de spellen kan downloaden. De huidige gemiddelde prijs is omgerekend ongeveer €6,50 (kan nog een beetje stijgen), en geloof me, dat is echt een koopje. Veel spellen zijn op zichzelf dat bedrag al dubbel en dwars waard.[/verkooppraatje]

    Super Meat Boy had ik al van een vorige bundle, maar die andere twee wilde ik ook nog een keer proberen. Zeker Braid! Ik update de eerste post wel even met info. :)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Pshycho Maniac vr jun 08, 2012 3:44 pm

    Ik heb goede dingen over Braid gehoord.

    Gesponsorde inhoud


    Humble Indie Bundle #5 Empty Re: Humble Indie Bundle #5

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 4:23 am