Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
Ranfox
Chrono
RuRanMo
TheEternalMokou
Quwanti
Decidetto
Rage
Remilia~
Reym
T
Slaz
Nekotaku
211nafsimreK
jjkramok
Tanshu
wolfie559
Toumyon
Urameshiya
22 plaatsers

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Urameshiya di aug 27, 2013 10:16 pm

    Het lijkt nog maar kort geleden dat we het 1-jarig bestaan van TvH vierden, maar intussen is TvH alweer bijna aan een tweede verjaardag toe. Goed, ik zal de voorspelbare praatjes verder maar bewaren voor de dag zelf, maar ik wil wel alvast voorstellen om net als vorig jaar ook dit jaar weer te zorgen dat de verjaardag van het forum in de statistieken te zien zal zijn!

    Wat houdt dat in? Heel simpel: we zorgen dat de verjaardag van het forum, zondag 1 september aanstaande, de meest post-rijke dag van het jaar zal zijn! Dat is makkelijk te realiseren: als iedereen - ja, jij ook! - in de komende dagen een leuk topic bedenkt en dat op 1 september post*, en vervolgens op andere interessante nieuwe topics reageert ontstaat er vanzelf een giga-combo die de servers van Forumotion zich tot in de lengte der dagen zullen herinneren. Nou ja, misschien is dat een beetje overdreven, maar het is leuk om het in elk geval te proberen.

    Wat vinden jullie ervan? Zou dat geen mooie manier zijn om het begin van het derde levensjaar van dit forum in te luiden? k;P

    *Okee, 2 of 3 september kan ook best, hoor...
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Toumyon di aug 27, 2013 10:19 pm

    Im in!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van wolfie559 di aug 27, 2013 10:24 pm

    ik zal het proberen maar ik ben vreselijk met onderwerpen bedenken.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Tanshu di aug 27, 2013 10:38 pm

    wolfie559 schreef:ik zal het proberen maar ik ben vreselijk met onderwerpen bedenken.
    Dit.
    jjkramok
    jjkramok
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van jjkramok di aug 27, 2013 10:55 pm

    The Horsemen of the Apocalipse shalt ride to battle! on the first of September, All shalt feel the call to battle
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van 211nafsimreK di aug 27, 2013 11:05 pm

    Ik ben zondag in Duitsland voor een kermis expo, maar ik zal tegen de avond er zeker bij zijn :)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Nekotaku wo aug 28, 2013 4:29 am

    Ik heb nog wel een onderwerpje in de ijsemmer zitten, denk ik k;P
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Slaz wo aug 28, 2013 1:07 pm

    Ik weet nog wel het een en ander, denk ik. :D 
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van T wo aug 28, 2013 1:10 pm

    *denkt hard na over een topic*
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Reym wo aug 28, 2013 4:50 pm

    Leuk! Ik ga proberen een topic te bedenken :D
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Remilia~ do aug 29, 2013 11:37 pm

    Tijd vliegt, jeetje!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Rage do aug 29, 2013 11:45 pm

    Het ontstaan van TvH als een artikel verwerken in de Aya's Bunbunmaru!! :3
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Decidetto vr aug 30, 2013 1:58 pm

    Zondag de verjaardagen van twee familieleden, maar hopelijk kan ik 's ochtends of 's avonds een steentje bijdragen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Nekotaku vr aug 30, 2013 3:19 pm

    Aangezien ik dit weekend voor de verandering eens geen meerdere activiteiten gepland heb, kan ik er bij zijn. Ik doe m'n best om wat te posten! En ook enkele van m'n oudere threads eens te verzorgen.

    Enkele threads of ideeën waar we wel wat leuks mee kunnen:
    * IRL pics. Grappige foto van jezelf online zetten of zo.
    * Een Touhou challenge.
    * Arranges die het waard zijn om gehoord te worden. Eens door je favorieten op YouTube en dergelijke bladeren om te zien wat je nog kan delen.
    * Artist spotlight. Hier kunnen er vast nog een hoop worden toegevoegd. Voor die dag kunnen we de regel dat er maar één artist per dag de spotlight mag krijgen opschorten. Wel liefst één per persoon, zodat je wat voor later overhoudt k;P
    * Misschien stilaan eens pollen hoeveel interesse er is om terug te gaan weerwolven? Er zijn nu een aantal nieuwe actieve leden bijgekomen. Misschien willen ze wel meedoen en kunnen ze een nieuwe impuls aan het spel geven.

    Laten we ook een Tinychat sessie afspreken! Liefst al vanaf de namiddag, zodat we een alternatief kunnen zoeken in geval van technische problemen.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty TvH is jarig, vier hier het 2 jarig jubileum mee~!

    Bericht van 211nafsimreK zo sep 01, 2013 12:05 am

    Urameshiya, en natuurlijk alle andere members (inclusief ikzelf, schaamteloze zelfpromotie ^^;) van harte gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van het forum!
    Hopelijk gaat dit forum nog lang bestaan en leuk blijven, want iedereen hier heeft mijn leven drastisch veranderd, en daarvoor wil ik iedereen hartelijk bedanken!


    Gesponsorde inhoud


    1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~  Empty Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:10 am