Niks Kogasa blauw D< gewoon lichtblauw
+18
Ranfox
Chrono
RuRanMo
TheEternalMokou
Quwanti
Decidetto
Rage
Remilia~
Reym
T
Slaz
Nekotaku
211nafsimreK
jjkramok
Tanshu
wolfie559
Toumyon
Urameshiya
22 plaatsers
1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~
Rage- Über-Senpai
- Leeftijd : 36
Speciale vermogens : Diplomatic Immunity
- Bericht nummer 46
Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~
TheEternalMokou- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Professioneel lurker
- Bericht nummer 47
Re: 1 september ~ TvH Verjaardagsfestival! ~ Recurrent Reminiscence of Commencement of Neverending Gathering ~
Omdat Cereal het zo graag wilt maar te verlegen is om het zelf te zeggen: Neonroze!
jjkramok- Vaste forumganger (Normal Mode)
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : Programmeren en Niet kunnen spellen
- Bericht nummer 48
Geweldig, gewoon geweldigTheEternalMokou schreef:Omdat Cereal het zo graag wilt maar te verlegen is om het zelf te zeggen: Neonroze!
Urameshiya- Beheerder
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.
- Bericht nummer 49
Het Kogasa-blauwe tijdperk is aangebroken!
Aqualakitu- Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨
- Bericht nummer 50
Congrats on the anniversary, hopefully the site will keep being awesome... and colourful. Seems to be the theme of today.
Rage- Über-Senpai
- Leeftijd : 36
Speciale vermogens : Diplomatic Immunity
- Bericht nummer 51
Pffff Forumbeheerder please. Is Cirno kleur!Urameshiya schreef:Het Kogasa-blauwe tijdperk is aangebroken!
A-Duck- Hemelbewoner
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : In een eend veranderen
- Bericht nummer 52
Moge TvH nog vele jaren tegemoetgaan

Urameshiya- Beheerder
- Bericht nummer 53
Bedankt voor alle posts hier en op de rest van het forum! Het verschil met de verjaardag van vorig jaar was niet groot, maar we hebben het pageviews/dag-record gebroken! Goed werk, iedereen! 
(Oh, en de kleurtjes zal ik zo meteen maar weer terug naar hun oude staat brengen, tot er op het discussietopic erover een beetje consensus ontstaan is...)

(Oh, en de kleurtjes zal ik zo meteen maar weer terug naar hun oude staat brengen, tot er op het discussietopic erover een beetje consensus ontstaan is...)
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 54
Jammer genoeg heb ik niet zoveel kunnen posten of Tinychatten als ik had gewild, aangezien ik op zaterdag nog onverwacht de kans kreeg geboden om zondag wat met Ranfox en Mithos te gaan DDR'en bij iemand. En dat kan ik nou eenmaal moeilijk afslaan 
Maar natuurlijk verdient het forum aandacht op elk moment van het jaar, dus de posts die ik van plan was te maken zal ik deze week wat verder uitwerken.

Maar natuurlijk verdient het forum aandacht op elk moment van het jaar, dus de posts die ik van plan was te maken zal ik deze week wat verder uitwerken.
Ranfox- Plaatselijke yama
- Leeftijd : 34
Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=
- Bericht nummer 55
Hehe, ik heb m'n best gedaan om via de telefoon wat posts te maken maar dat verliep ook niet helemaal soepeltjes nu ik zo terugkijk.Nekotaku schreef:Jammer genoeg heb ik niet zoveel kunnen posten of Tinychatten als ik had gewild, aangezien ik op zaterdag nog onverwacht de kans kreeg geboden om zondag wat met Ranfox en Mithos te gaan DDR'en bij iemand. En dat kan ik nou eenmaal moeilijk afslaan

Mijn idee voor een topic komt er in iedergeval nog wel aan. Tot die tijd moet je nog maar effe in spanning afwachten.

Ranfox- Plaatselijke yama
- Leeftijd : 34
Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=
- Bericht nummer 56
Oh, en omdat me het nu pas gelukt is. Happy Be-lated Birthday TvH:

En de ongevraagde variatie erop:

En de ongevraagde variatie erop:

Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 57
Oh mijn Hina, TvH truck!
Dat gaat misschien nodig zijn tegen Yuyucon 10 of zo
Dat gaat misschien nodig zijn tegen Yuyucon 10 of zo

Urameshiya- Beheerder
- Bericht nummer 58
Haha, geweldig! Op een dag zullen ze vast zo over de weg rijden! Mwahahaaa!
Sophie- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 105
Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen
- Bericht nummer 59
Hahahaha die Hina truck! Geniaal!
211nafsimreK- Onsterfelijk
Speciale vermogens : Crazy lego builder.
- Bericht nummer 60
De trailers rijden heerlijk iig, lekker snel zo zonder de begrenzer. 

Gesponsorde inhoud
- Bericht nummer 61
|
|