Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden Empty Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Bericht van Urameshiya za sep 03, 2011 2:12 pm

Let op: wanneer je meerdere youtube-videos tegelijk post, plaats ze dan graag in spoilertags. Voor sommige mensen blijkt deze pagina anders namelijk erg traag te laden door het grote aantal videos.

Mjah, ik denk dat de topic-titel al wel duidelijk genoeg is, maar post hier bewerkingen van Touhou-muziek waarvan je vindt dat eigenlijk niemand ze zou mogen missen!

Voor mij valt deze medley absoluut in die categorie:

Spoiler:

Laatst aangepast door Urameshiya op vr sep 09, 2011 2:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Bericht van Hakurei Ninja za sep 03, 2011 4:11 pm

De enige Touhou arrange die momenteel met 5 sterren in mijn gewone playlist staat is Touhou Vocal Arrange ~Endless Dream~ van COOL & CREATE.

Sowieso moet ik meer Touhou arranges in mijn playlist hebben staan. Slechts 4 van de 432 zijn Touhou. >_< Hopelijk weet deze thread daar verandering in te brengen. ^^

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Bericht van Pshycho Maniac ma sep 05, 2011 7:57 pm

Ik heb er ook nog een paar.

Spoiler:

⑨⑨⑨ Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden Output_9Qqroy_zpsf06f47a0 ⑨⑨⑨
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti ma sep 05, 2011 9:31 pm

Zeg maar gerust de reden dat ik in contact kwam met Urameshiya, lol

Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac ma sep 05, 2011 9:59 pm

ie is best goed.
    Maar ligt het nou aan mij of is het geluis tussen 320p en 720 precies hetzelfde?

⑨⑨⑨ Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden Output_9Qqroy_zpsf06f47a0 ⑨⑨⑨
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya ma sep 05, 2011 10:54 pm

@PM: Bedankt, Maniac! (Pshycho is zo moeilijk te spellen.) Die verzameling van jou heeft me zojuist een paar nieuwe favorieten opgeleverd.

@Quwanti: Ik luister die arrange nog steeds bijna dagelijks eigenlijk. Blijf 'm heel goed vinden. Het is jammer dat de rest van het album niet hetzelfde niveau heeft, anders zou ik het denk ik willen kopen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti ma sep 05, 2011 11:36 pm

Om nog maar iets toe te voegen, nummer waar ik toen ik ze hoorde nog lang naar ging luisteren. (alleen een link, anders word de pagina nogal sloom :P):

Vriend Jesse zette deze in favorieten en toen ik ging luisteren vond ik hem ook awesome
    https://www.youtube.com/watch?v=RoUCI0WcVI0

https://www.youtube.com/watch?v=awNf71_qKhE

Dit nummer bracht mij zeg maar naar Buta-Otome
    https://www.youtube.com/watch?v=QxjrlhdHuvg

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden 0p41
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 6:26 am

Urameshiya schreef:@PM: Bedankt, Maniac! (Pshycho is zo moeilijk te spellen.) Die verzameling van jou heeft me zojuist een paar nieuwe favorieten opgeleverd.

@Quwanti: Ik luister die arrange nog steeds bijna dagelijks eigenlijk. Blijf 'm heel goed vinden. Het is jammer dat de rest van het album niet hetzelfde niveau heeft, anders zou ik het denk ik willen kopen.
    Geen probleem.
    Ik heb er meer, maar ik post ze wel een andere keer.

TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 29

Bericht van TheScarletDevil do sep 08, 2011 7:50 pm

Ik luister veel naar deze! Zeker het delen waard op deze forum!

Spoiler:
    Dit voor nu :) Geniet ervan ^^
    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)

Leeftijd : 28

Bericht van happy30 do sep 08, 2011 8:20 pm

TheScarletDevil heeft al 4 liedjes gepost die ik ook wilde posten, hurr

deze is zo verslavend voor mij o_o "Syrufit - アモリタチテカミトミユ"
    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya do sep 08, 2011 11:04 pm

TheScarletDevil schreef:Moonlight shines by FELT
    Geweldig goed. Dat moest ik gewoon even kwijt.

Maar nu ik toch post, zal ik ook nog even een aardige achterlaten.
    Spoiler:

Laatst aangepast door Urameshiya op vr sep 09, 2011 2:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja vr sep 09, 2011 12:37 pm

Spoiler:

Hi-sou-te-n-so-kuuuu~ rXD

[EDIT]
    Nou okee, ik doe de rest van Sound Holic's C78 werken er ook bij. Zoveel verschillende stijlen, er is vast iets dat je wel leuk vindt. r:)

Spoiler:

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

Bericht van LightSpeedReisen vr sep 09, 2011 2:08 pm

Deze vind ik zelf wel mooi.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Bericht van Pshycho Maniac vr sep 09, 2011 9:01 pm

Hakurei Ninja schreef:
    Hi-sou-te-n-so-kuuuu~ rXD

[EDIT]
    Nou okee, ik doe de rest van Sound Holic's C78 werken er ook bij. Zoveel verschillende stijlen, er is vast iets dat je wel leuk vindt. r:)
    You may know Dream is ook een van mijn favorieten.
    Het is gewoon zo Goed

En:

kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 za sep 10, 2011 9:46 pm

dit is toch wel een van de mooiste arranges die ik van capital city of flower in the sky gevonden heb.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di jul 05, 2022 2:40 pm