Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Rage
Hakurei Ninja
6 plaatsers

    Steam Summer Sales 2013

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja za jul 13, 2013 11:10 pm

    Enkelen van jullie hebben het vast al gemerkt, de Summer Sales zijn weer begonnen op Steam! Een groot 1½ week lang festijn met vele honderden afgeprijste games! Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn een topic te maken waar mensen coole aanbiedingen kunnen aanraden aan elkaar.


    Voor mensen die niet bekend zijn met de grote sales op Steam, pas op want alle (relatief) populaire games hebben een kans nog verder afgeprijsd te worden in de Daily Deals, Flash Sales, etc. Een spel die je vandaag met 50% korting koopt kan over een paar dagen met 75% korting aangeboden worden. Echter, wat op de voorpagina staan onder Daily Deals, Flash Sales, Community's Choice (alleen de winnaars, niet de kandidaten!) en Yesterday's Big Deals, al die spellen zullen tijdens de Sales hoogst waarschijnlijk niet goedkoper zijn.

    Als je dus aast op een spel van Assassin's Creed, Mass Effect, Portal, e.d. dan kan je beter geduld hebben tot ze in een Daily Deal of Flash Sale verschijnen. Maar zelfs spellen die niet razend populair zijn (maar alsnog relatief bekend), zoals Bastion, LA Noire en Incredipede kunnen plotseling nog verder in prijs dalen. Een handige site om te bepalen of je beter kan wachten of niet is Steamprices.com. Als er vroeger een aanbieding met een lagere prijs is geweest kan je beter wachten. Tenzij je het spel natuurlijk graag meteen wilt spelen en je het geld ervoor over hebt.

    ___________________

    Dit is een Touhou forum, dus laat ik beginnen met doujin games en bullet hell shooters aan te raden. De volgende lijst bestaat uit allemaal spellen die hoogst waarschijnlijk niet verder in prijs zullen dalen, dus je kan ze kopen wanneer het je maar uitkomt tussen nu en maandag de 22e om 7 uur 's avonds.
    Spoiler:
    ___________________

    Tot zover de spellen die de komende 9 dagen waarschijnlijk niet van prijs zullen veranderen. Voor info over de Daily Deals kan ik de Sale Box videos van Total Biscuit aanraden. Hij geeft naar mijn mening best goede adviezen.

    Ik maak er ook werk van de Steam Sales goed in de gaten te houden, dus ik laat wel weten of ik nog wat interessants tegenkom in de kortere prijsverlagingen. En laat het vooral weten als je zelf een aanrader tegenkomt!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja zo jul 14, 2013 12:00 am

    Laat ik ook even mijn persoonlijke aanraders voor de Daily Deals hier deponeren...

    Voor de Daily Deals van 12 juli (beschikbaar tot zondag 7:00u 's avonds):

    • Darksiders €4 (-80%) Een action adventure game die ik kort kan beschrijven als Zelda in hell met actie combat. Ik heb em een paar maanden terug gespeeld, en het was zeker een van mijn favoriete spellen die ik dit jaar heb gespeeld. Darksider 2 is ook met 80% korting te krijgen voor €10! (zie ook TB's Sale Box)

    • FTL: Faster Than Light €2,50 (-75%) Een cool spel waarbij je je eigen ruimteschip door gevaarlijke ruimte zones moet krijgen om belangrijke informatie af te leveren. Je moet zelf de bemanning, wapens, en energiebalans in je schip beheren in gevechten met andere schepen. Ik heb veel tijd aan dit spel verspild. :3(zie ook TB's Sale Box)

    • The Walking Dead €6,25 (-75%) Een geweldige point-and-click adventure game die heel veel game of the year awards heeft binnen gesleept. Er is zo veel focus op het verhaal en de personages dat het bijna een visual novel is. En man, wat is dat verhaal goed. Een echte aanrader, zeker als je al fan bent van de Walking Dead strip- of TV-serie. (zie ook TB's Sale Box)

    • Ten slotte is volgens Total Biscuit Just Cause 2 voor €3 (-80%) erg goed als je houdt van over the top actie film achtige spellen. Zie hier zijn woorden hierover, ik weet zelf niks over het spel. ^^;

    En voor de Daily Deals van 13 Juli (beschikbaar tot maandag 7:00u 's avonds) vallen deze het meest voor me op:

    • The Witcher 2 €5 (-75%) - Volgens velen een van de beste RPGs voor de PC. Echt een koopje. (zie ook TB's Sale Box)

    • Tomb Raider €12,50 (-75%) - Een erg nieuw spel dus de prijs is niet heel laag vergeleken met de oudere games, maar als je deze nog wilde kopen is nu een goed moment. Het is die nieuwe Tomb Raider reboot over toen Lara nog niet een bedreven avonturier was. Alle andere Tomb Raider games zijn ook met 75% korting afgeprijst. (zie ook TB's Sale Box)


    Jah ik weet het, ik stop veel te veel tijd in deze topic. ・3・


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op zo jul 14, 2013 1:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Rage zo jul 14, 2013 9:23 am

    Ik moet zeggen dat ik Darksiders 2 veel leuker vind, het is veel groter, je kan veel meer en de soundtrack is gewoon geweldig.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja zo jul 14, 2013 1:07 pm

    Rage schreef:Ik moet zeggen dat ik Darksiders 2 veel leuker vind, het is veel groter, je kan veel meer en de soundtrack is gewoon geweldig.
    Ik heb deel 2 nog niet gespeeld, dus ik zou het zelf niet weten. Maar jah, nu je het zegt is het waarschijnlijk sowieso een kwestie van smaak. Ik zal wel even mijn post een beetje aanpassen.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja ma jul 15, 2013 3:06 pm

    Ondertussen zijn er weer nieuwe Daily Deals. Zie de Steam store om te zien welke allemaal. En neem ook een kijkje bij TB's Salebox voor zijn mening en adviezen over de Daily Deals.

    Mijn persoonlijke aanraders (allemaal tot dinsdag 7:00u 's avonds voor deze prijs beschikbaar):

    • Portal Bundle €6,25 (-75%) - Allebei de spellen voor een prikkie. Een enorme aanrader als je houdt van puzzel spellen en Portal nog steeds niet gespeeld hebt. De spellen zijn apart ieder voor €5 te koop.
    • De Total War serie (-75%) - Gewèldige strategie spellen. Voor zover ik weet zijn Medieval 2 (€3,50) en Shogun 2 (€7,50) het meest aan te raden van de serie. Rome (€2) is ook erg goed.

    Verder heb ik gehoord dat Fallout 3 (€2,50) en Fallout: New Vegas (€5) erg goede open world action RPGs zijn, en als je houdt van action-adventure stealth games moet Hitman: Absolution (€6,25) ook best cool zijn.


    En als je er snel bij bent kan je ook voor €12 (-70%) Mass Effect 1 en 2 kopen. (apart resp. €4 en €9) Die zijn tot 7 uur vandaag in een Flash Sale. Dat zijn geweldige science fiction action role-playing third person shooter games. (wat een mond vol :3)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Pshycho Maniac wo jul 17, 2013 2:54 pm

    Bedankt Ninja!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja vr jul 19, 2013 2:28 pm

    Woops, even niet van gekomen op het forum te posten afgelopen dagen. Hopelijk hebben geïnteresseerden niet al te veel gemist door mijn afwezigheid. ・3・

    Overigens heb ik nog niet gezegd dat Steam ook iDeal aanneemt, dus alle Nederlanders die kunnen internetbankieren kunnen heel makkelijk betalen zonder gedoe met creditcards of paypal. Sorry Belgen, ik weet niet of er een soortgelijke optie is voor jullie.

    Maar anyway, als je er snel bij bent kan je vóór vandaag 7 uur nog de deals van 17 juli pakken.
    TB's Salebox video voor die dag: [link]
    Mijn persoonlijke aanraders:
    • Deus Ex: Human Revolution €2,85 (-85%) - Ik heb hem zelf nog niet gespeeld (ook al zit hij al een tijdje in mijn Steam library op mij te wachten), maar van wat ik heb gehoord is dit een hele goede cyberpunk first person shooter action RPG, met wat stealth in de mix. Voor een kleine 3 euro is dit echt een koopje. De [/url]Missing Link expansion (nu €1) moet ook niet slecht zijn.
    • Batman: Arkham Asylum (€5) en Arkham City (€7,50) allebei -75% - Hele coole en sfeervolle action-adventure games in het Batman universum. Ik heb zelf alleen Asylum gespeeld, maar volgens mijn broer is City meer open world, maar met veel minder stealth opties.
    • Dark Souls €7,50 (-75%) - Een heftige open world action RPG die bekend staat heel moeilijk te zijn. Maar dat maakt hem juist zo leuk. Bedenk wel dat een controller sterk aangeraden wordt voor dit spel, maar met mods moet het spel ook goed speelbaar zijn met toetsenbord en muis. Zie de PC Gaming Wiki voor meer info daarover, en andere handige fixes. Het is namelijk niet een heel goede port.


    En voor de daily deals van 18 juli (tot zaterdag 7 uur 's avonds verkrijgbaar), kijk op de Steam voorpagina, en zie hier de Salebox video voor meer info over alle spellen.
    Mijn aanraders:
    • Torchlight 2 €4,75 (-75%) - Een "Diablo clone" isometrische action RPG van de makers van Diablo 2. Als je houdt van Diablo is dit een sterke aanrader, ik heb gehoord dat hij beter is dan Diablo 3.
    • Magicka €2,50 (-75%) - Een erg leuke top-down action-adventure met veel humor en satire. Vooral erg leuk om samen met vrienden te spelen, als je het niet erg vind dat je vrienden je waarschijnlijk een paar keer per ongeluk zullen opblazen. (spoiler: dat is juist grappig)
    Verder, als je een oogje had op de open-world FPS Far Cry 3, die is nu met 40% korting voor €18 te krijgen. En Far Cry 1 en 2 zijn nu ook ieder voor €2,50 (-75%) te krijgen. En ten slotte, als je houdt van Sim City is de klassieker Sim City 4 bij deze Daily Deal voor €3 (-70%) te krijgen.

    Pshycho Maniac schreef:Bedankt Ninja!
    Graag gedaan, Pshyc! Welke games heb je gekocht? :)
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van XavC za jul 20, 2013 12:41 pm

    Hoe kan ik Borderlands 1 en Borderlands 2 niet in deze lijst terugvinden? Die waren er een paar dagen geleden voor iets van 14 euro samen! Geweldige games, heb deel 2 nu 5 dagen en er alweer 40 uur inzitten.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja zo jul 21, 2013 3:31 pm

    Mjah, dat was op een dag waarover ik niet heb gepost. ^^; Ik ben niet heel consistent geweest met mijn coverage hier.

    Over niet consistent gesproken, als je er voor 7 uur bij bent kan je nog snel de daily deals van 2 dagen terug pakken. Daaronder vallen o.a.:
    • Awesomenauts €3,40 (-66%) de 2D platformer MOBA die enkele forumleden hier graag spelen
    • Skyrim €21 (-30%) de razendpopulaire open world RPG van de Elder Scrolls serie. Alle DLC ook met 50% afgeprijst.
    • Eve Online starter pack €5 (-75%) Genoeg om de populaire sandbox MMORPG een maand lang te kunnen spelen.
    • Civilization V €7,50 (-75%) - Een populair turn-based strategy spel.[/url]
    (zie hier TB's Salebox video voor meer info)

    En tot 7 uur zijn er ook goede flash sales, waaronder FTL: Faster Than Light (€2,50), Dark Souls (€7,50), en Terraria (€2,50). De eerste twee heb ik boven al beschreven, en Terraria is een cool 2D platformer met veel Minecraft invloeden, maar meer focus op combat en avontuur dan bouwen.

    En voor de Daily Deals van 20 juli (tot maandag 7 uur 's avonds verkrijgbaar) zijn dit mijn aanraders:
    • Assassin's Creed (AC3 -40%, alle andere spellen -75%) - Een hele populaire reeks historische action-adventure stealth games. Het verhaal van deze serie is geweldig, echt een aanrader. Assassin's Creed 2 (€2,50) is misschien het beste spel om mee te beginnen als je AC niet eerder hebt gespeeld. Als je wilt kan je ook eerst AC1 (ook €2,50) spelen. Die is ook zeker cool, maar veel repetitiever, en je hoeft hem niet per sé gespeeld te hebben om AC2 te kunnen volgen. Verder is AC: Brotherhood zeker een aanrader als je AC2 hebt gespeeld. AC3 is overigens nu €18.
    • Saint's Row 3 €5 (-75%) - Deze lijkt qua gameplay erg op GTA, maar neemt zichzelf veel minder serieus. Zeker een aanrader als je van GTA spellen houdt, en de over the top maffigheden wel leuk lijkt.
    • Natural Selection 2 €5,75 (-75%) - Dit moet een erg goede FPS/RTS hybride zijn. Het is een first person shooter, maar iemand in het team neemt de rol van commando aan, en vervult een hele stategische rol voor de rest van zijn team. Het spel is overigens mensen tegen alien beesten, en de aliens spelen heel anders dan mensen. Ik heb gehoord dat deze asynchroniciteit best cool is om mee te spelen.
    (zie TB's Salebox video voor meer info over deze en andere spellen in de Dailt Deals[/url]

    Zo. Toen waren de Steam Sales alweer bijna ten einde. Vanavond verschijnen de laatste Daily Deals.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja zo jul 21, 2013 11:21 pm

    Voor de grote Finale hebben ze op Steam de 10 best verkochte deals nog een keer. Je kan ze vinden op de Steam Store. Ze zijn Bioshock Infinite, Borderlands 2, Chivalry, Civilization V, Dishonored, Kerbal Space Program, Skyrim, Torchlight 2, de laatste Tomb Raider, en The Walking Dead. Als je een van deze games nog wilde kopen, of sowieso games op Steam, dan kan dat nog tot morgen (maandag) om 7 uur 's avonds, want dan eindigt de Steam Summer Sales.

    Kijk nog een keertje op de Steam voorpagina en in de spoiler tag van mijn eerste post hier of er nog wat interessants tussen zit, want nu is je laatste kans. Total Biscuit heeft overigens ook nog een video gemaakt over coole spotgoedkope games die je misschien nog even snel wilt oppakken, dus die dump ik wel even hier:



    Zo. Dat was het dan weer voor dit half jaar. :)
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van kyr2005 ma jul 22, 2013 8:46 pm

    Ik heb dark souls gekocht. Ik had de xbox versie maar omdat ik geen xbox live gold meer heb kon ik bepaalde features niet meer gebruiken en er zijn mods die het spel mooier maken en voor de prijs die het was vond ik het goed. Don't starve heb ik ook gekocht k=w=
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Hakurei Ninja di jul 23, 2013 12:25 am

    Ah, Don't Starve is inderdaad best cool. :)

    Ik had ook Dark Souls gekocht. Daar kijk ik best naar uit. r:DMijn andere aanwinsten van de Summer Sales zijn Dungeons of Dredmor, Antichamber, The Last Remnant en Assassin's Creed Revelations. Mijn broer zei dat Revelations lang niet zo leuk was als de andere Assassin's Creeds dus ik had hem eerder vermeden, maar hij was dit half jaar goedkoper dan ooit, en voor een paar euro vond ik het wel waard hem alsnog te kopen.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van kyr2005 di jul 23, 2013 2:57 am

    Hakurei Ninja schreef:Ah, Don't Starve is inderdaad best cool. :)

    Ik had ook Dark Souls gekocht. Daar kijk ik best naar uit. r:DMijn andere aanwinsten van de Summer Sales zijn Dungeons of Dredmor, Antichamber, The Last Remnant en Assassin's Creed Revelations. Mijn broer zei dat Revelations lang niet zo leuk was als de andere Assassin's Creeds dus ik had hem eerder vermeden, maar hij was dit half jaar goedkoper dan ooit, en voor een paar euro vond ik het wel waard hem alsnog te kopen.
    Het probleem is dat assassins creed weinig veranderd. Ik ben niet ver geraakt met revelations omdat het me enorm verveelde. Heb daarom AC 3 ook niet gespeeld. Dark souls is een geweldig spel, als is het zonder controller (xbox controller werkt het beste denk ik) niet echt aan te raden k=w= Antichamber was ik ook nog van plan te kopen maar dat heb ik uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik moeilijk geld uitgeef =P Ik heb nog wel andere dingen gekocht in andere summer sales dan die van steam maar dat is niet echt on-topic :D
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van XavC di jul 23, 2013 12:05 pm

    Audiosurf, Borderlands 1 + DLC en Borderlands 2, DiRT 3, Darksiders 2.

    That's it for me. Daarna eigenlijk ook alleen nog maar kutdeals gezien.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Pshycho Maniac wo jul 24, 2013 1:37 pm

    Hakurei Ninja schreef:

    Pshycho Maniac schreef:Bedankt Ninja!
    Graag gedaan, Pshyc! Welke games heb je gekocht? r:)
    Carpe Fulgur Collection, Civilization V en wat spellen die ik alleen gekocht heb omdat ze onder de 1 euro waren.
    Kan me niet meer herinneren wat ze waren.

    Ik was zelf helemaal vergeten dat steam de sales hadden, dus nog een keer bedankt dat je me eraan heb herinnerd.

    Gesponsorde inhoud


    Steam Summer Sales 2013 Empty Re: Steam Summer Sales 2013

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 4:30 pm