Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
UNOwen
Mitch
Quwanti
Faolinn
Urameshiya
9 plaatsers

    Favoriete stage visuals

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Favoriete stage visuals Empty Favoriete stage visuals

    Bericht van Urameshiya za sep 01, 2012 1:28 am

    Dit is iets waar ik al een tijdje een topic over wilde maken: welke stages (in alle Touhougames) vinden jullie de coolste visuals hebben?

    Ik houd zelf heel erg van Byakuren's stage:
    Favoriete stage visuals Th04510
    Om te beginnen is dit palet al simpelweg magisch!

    Favoriete stage visuals Th04710
    En als je bij Byakuren komt, komt daar dan ook nog die opkomende zon bij.

    Favoriete stage visuals Th05210
    Die gaandeweg (?) feller wordt, en de ondergrond scherper, zodat je opeens ziet dat je nu een heel eind boven de grond bent. Als dat daaronder de grond is tenminste... En die stads-silhouetten links- en rechtsachter maken het plaatje helemaal af. :D

    Welke stage(s) vinden jullie de mooiste achtergronden hebben?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Faolinn za sep 01, 2012 1:34 am

    FFFFF Check het topic waarin je vraagt om de favoriete bossfight xD

    Ergo: Ik sluit me 100% aan bij jou, Ura!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Quwanti za sep 01, 2012 2:12 am

    Ik denk dat de stage 6 meestal wel degene is met de coolste visuals. Het is ook het moment waarop de trip tot een einde komt en er niet meer gehaast word om ergens doorheen te komen. Ik vind dus bijvoorbeeld stage 6 van Mountain of Faith gaaf, en met name tegen Kanako. Want ook daar heb je dan een een mooi beeld op de Suwa Meer met een zon. Vooral als je Kanako hebt verslagen ziet dat er erg gaaf uit (overigens ook met Byakuren).
    Favoriete stage visuals Th10suwa

    Daarnaast heeft stage 5 van Ten Desires een mooie achtergrond. Ja, het is eigenlijk maar een simpel gebouw maar die staat er erg imposant. Ik vind dan ook dat de flitsen het helemaal afmaakt.
    Favoriete stage visuals Th13dono

    Hmm, ik zie dat ik nou niet echt de beste screenshots heb gemaakt, maar ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel, lol.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Mitch za sep 01, 2012 10:56 am

    SA heeft geweldige visuals, ik verwijs jullie door naar Stage 1 en die geweldige grot - het perfecte begin van een met danmaku gevulde reis naar het midden van de aarde.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van UNOwen za sep 01, 2012 1:18 pm

    Ik vind EoSD stage 4 erg leuk, met de Great Library.

    In PCB stage 4, is er zo'n pauze voor de boss fight begint. Die plek vond ik ook cool.

    Niet te vergeten in de fighters (IaMP, SWR en Hisoutensoku), de visuals van de final boss/ final spellcards zijn ook altijd erg cool.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Quwanti za sep 01, 2012 1:20 pm

    Mitch schreef:SA heeft geweldige visuals, ik verwijs jullie door naar Stage 1 en die geweldige grot - het perfecte begin van een met danmaku gevulde reis naar het midden van de aarde.
    Persoonlijk vind ik Subterranean Animism een van de mindere hebben, het is allemaal nogal van hetzelfde. Al is stage 3 best leuk gedaan.

    UNOwen schreef:Ik vind EoSD stage 4 erg leuk, met de Great Library.

    In PCB stage 4, is er zo'n pauze voor de boss fight begint. Die plek vond ik ook cool.

    Niet te vergeten in de fighters (IaMP, SWR en Hisoutensoku), de visuals van de final boss/ final spellcards zijn ook altijd erg cool.
    Nu je het zegt, bij Suwako's final spell kom je boven Gensoukyou terecht en dat ziet er altijd wel gaaf uit! ・3・
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van TheEternalMokou za sep 01, 2012 1:23 pm

    Satori's mansion in stage 4 van SA vind ik ook erg leuk gemaakt met die gekleurde ramen. En stage 3, dan vlieg je echt zo door de straten heen.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van T za sep 01, 2012 2:09 pm

    TheEternalMokou schreef:Satori's mansion in stage 4 van SA vind ik ook erg leuk gemaakt met die gekleurde ramen. En stage 3, dan vlieg je echt zo door de straten heen.
    Kijk, hier kan ik me nou in vinden.
    Byakuren's stage is ook mooi, moet ik toegeven.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Nekotaku za sep 01, 2012 3:47 pm

    Stage vier uit Perfect Cherry Blossom is qua visuals misschien niet zo spectaculair, maar ik appreciëer wel de progressie die erin zit. Vooral het feit dat de donkere achtergrond begint op te klaren op het moment dat Lily White tevoorschijn komt.

    Imperishable Night stage 4 is best cool met die grote, onheilspellende maan op de achtergrond. Bovendien krijg je een mooi gevoel van snelheid gedurende die achtervolging door het bamboewoud.

    Van Mountain of Faith vind ik dat het over de gehele lijn de mooiste visuals heeft van de shooters. Daarbij verdient stage 3 wel een speciale vermelding, vind ik.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 01, 2012 4:31 pm

    Imperishable Night, wanneer je Eirin vecht.
    Ik moest zo hard lachen.

    Gesponsorde inhoud


    Favoriete stage visuals Empty Re: Favoriete stage visuals

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:55 pm