Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba100%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba108%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba104%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba104%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba106%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba100%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba102%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba102%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba102%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba106%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba100%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 10 Voteba108%Pokémon  - Pagina 10 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan di okt 22, 2013 3:57 pm

    "Maf, ik wist niet dat Petilil blauwe ogen had. Waarom valt me dat nu pas op?"

    Pokémon  - Pagina 10 CX54a9c

    .....

    Pokémon  - Pagina 10 EkXotmn
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 22, 2013 5:19 pm

    Graan schreef:"Maf, ik wist niet dat Petilil blauwe ogen had. Waarom valt me dat nu pas op?"

    Pokémon  - Pagina 10 CX54a9c

    .....

    Pokémon  - Pagina 10 EkXotmn
    I-is dat wat ik denk dat het is? O;
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Reym di okt 22, 2013 5:40 pm

    Haha, ik heb een GBA-emulator gedownload voor mijn telefoon en nu kan ik lekker pokemon emerald spelen. Ik ben nu op weg naar de 4e gym (Flannery).
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 di okt 22, 2013 8:23 pm

    Cryogenic Cereal schreef:
    wolfie559 schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:
    wolfie559 schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:
    wolfie559 schreef:vraagje btw IV en ability:
    als ik een eevee met perfecte IV en de hidden abiity kweek met een ditto komen daar dan allemaal demigod eevee's uit?? of is alles dan nog steeds random??
    De hidden ability van Eevee wordt sneller doorgegeven als het een vrouwtje is en het met een Pokémon zet dat geen Ditto is. Als je een bepaald IV wil overdragen naar het kindje stel ik voor dat je zo'n EV-enhancing item gebruikt (o.a. Power Belt, Power Lens etc.) met het breeden.

    Geef je Eevee dan die Power item, gooi het in de Daycare en met een beetje geluk heb je de hidden ability, de juiste IVs en de juiste nature.

    Anders heb ik wel een Eevee met hidden ability, vrouwtje en perfect IVs op Sp. ATK en Sp. DEF die ik kan gebruiken om eentje voor je te broeden.
    dank u. en bedankt voor het aanbod maar dit is iets dat ik zelf wil doen.

    vergeet wat ik zei! ik neem u aan op uw aanbod
    All righty, ik begin nu wel met het broeden, ik probeer er ook nog Wish erbij te doen, als dat je aanspreekt.
    die wish kan ik inderdaad zeer goed gebruiken voor een paar eeveelutions...
    (vraagje btw ivm moves doorgeven is het mogelijk om meer dan 1 move door te geven via breeden of niet??)
    Het is inderdaad mogelijk. Ik had eens een Zubat met een Swanna gezet en de kinderen hadden allemaal Brave Bird en Rain Dance van de Swanna gekregen.

    Anyway, ik ga je een female Eevee geven met perfect IVs op Sp. DEF en Speed, het heeft ook de hidden ability. De nature is helaas niet goed (Naughty) dus ik stel voor dat je deze Eevee kan gebruiken voor de hidden ability. Ik kan ook nog een male Eevee erbij doen met Wish zodat je misschien ervoor kan zorgen dat de nakomelingen ook Wish krijgen. Ik weet niet of dat werkt, maar het is wel het proberen waard.

    Oh, en voor de zekerheid, mijn trainernaam is Merlyn in Y.
    dank u ik zou het al geweldig vinden als ik die hidden ability heb. moves en zelfs IV's (kheb al een aantal eevee 1 perfecte IV te pakken gekregen) kan ikzelf nog aanpassen maar mijn grootste probleem is dat ik geen eevee met de hidden ability kan te pakken krijgen..

    ahja en mijne character naam op X is Clio (kheb u al gezien online so no problems there)

    also pokemon emerald op uw telefoon?? wow thats... quite something

    in de tussentijd heb ik 12 eevee's gebreed en 2 ervan bijgehouden 1 met decent stats en perfecte sp defence, en 1 met superior stats en perfecte HP. (also die macho brace werkt maar raar, en vraag me niet hoe dat een eevee en een munna kinderen produceren)
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal di okt 22, 2013 9:16 pm

    wolfie559 schreef:in de tussentijd heb ik 12 eevee's gebreed en 2 ervan bijgehouden 1 met decent stats en perfecte sp defence, en 1 met superior stats en perfecte HP. (also die macho brace werkt maar raar, en vraag me niet hoe dat een eevee en een munna kinderen produceren)
    Helaas helpt de Macho Brace geen zak met breeden, je kan dus die specifieke Power Items vinden bij de Battle Maison in ruil voor Battle Points.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 di okt 22, 2013 9:20 pm

    Cryogenic Cereal schreef:
    wolfie559 schreef:in de tussentijd heb ik 12 eevee's gebreed en 2 ervan bijgehouden 1 met decent stats en perfecte sp defence, en 1 met superior stats en perfecte HP. (also die macho brace werkt maar raar, en vraag me niet hoe dat een eevee en een munna kinderen produceren)
    Helaas helpt de Macho Brace geen zak met breeden, je kan dus die specifieke Power Items vinden bij de Battle Maison in ruil voor Battle Points.
    dammit had ik net een perfecte leafeon gebred (superior stats perfect IV in defence en speed)... heeft die dan een slechte nature calm.... (en ook niet de hidden ability maar daar kon ik nog mee leven)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo okt 23, 2013 4:51 pm

    Iemand op zoek naar Dittos met 2 perfect IVs? Ik heb nu een 3DS friend met Ditto safari en ben aan het farmen voor een Ditto met minstens 3 perfect IVs. Ondertussen heb ik zoveel 2 perf Dittos dat ik ze net zo goed kan wonder traden of weggooien.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 wo okt 23, 2013 6:44 pm

    Graan schreef:Iemand op zoek naar Dittos met 2 perfect IVs? Ik heb nu een 3DS friend met Ditto safari en ben aan het farmen voor een Ditto met minstens 3 perfect IVs. Ondertussen heb ik zoveel 2 perf Dittos dat ik ze net zo goed kan wonder traden of weggooien.
    waarom zou je naar ditto's zoeken om te trainen??? ik bedoel ze hebben zoiezo een nadeel tegen de vijand en je bent meestal beter af met het origineel...

    status update met de eevee situation...
    dus die eevee die ik van cryocereal heb gekregen heb ik een power band gegeven (of whatever het is dat sp def behoudt bij breeden)

    maar dan had ik een probleem met de nature, en de moves...
    ik moet een pokemon hebben die dat curse kan en sassy nature heeft dus wat heb ik gedaan.
    1. opgezocht welke pokemon er kunnen breeden met eevee en curse kunnen doorgeven (numel, camerupt, bidoof en bibarel)
    2. pokemon bemachtigd via GTS (beldum geruild voor een male bidoof)
    3. erachter gekomen dat dat een grote fout was want die bidoof had geen sassy nature (khad het wel gevraagd...)
    4.male useless bidoof laten kweken met een ditto tot ik een female bidoof te pakken kreeg.
    5. een stunfisk met sassy nature een everstone gegeven en zo gekweekt met female bidoof om male bidoof met sassy nature te ontwikkelen.
    6.ben nu male sassy bidoof aan het trainen tot hij curse leert (is al lvl 41 en heeft het nog ni kzit nu de pokemon league te spammen)
    7. daarna ga ik die kweken met die female eevee die ik trug opnieuw wish moet aanleren (move rememberen)
    8. een aantal pogingen doen waarschijnlijk totdat ni alleen de sp def maar ook nog de def perfecte IV heeft
    9. daaruit umbreon produceren...
    10. klaar.....

    nog 1 vraagje trouwens als ik hypothetisch gezien een eevee heb en ik train die zijn EV stats en dergelijke tot maximum voor bijvoorbeeld een ideale flareon tot lvl 100, maar ik die DAN pas een fire stone geeft... hoe beinvloedt dat die flareon zijn stats?? heeft het invloed wanneer ik die evolueer op zijn stats of ni??

    oke ik heb een zeer goed mogelijke umbreon kandidaat.

    nature: sassy (+sp def, - speed)
    ability: anticipation
    heeft al de wish en curse moves (protect en payback kan ik die leren met TM's)

    en nu het belangrijkste de IV's

    HP: 21 - 23
    attack: 10 - 11
    defence: 30
    special attack: 29
    special defence: 31
    speed: 31

    umbreons main stats:
    HP: 95
    defence: 110
    special defence: 130
    al de andere stats ergens rond de 60, 65 (niet belangrijk)

    nu is mijn vraag zijn deze IV's goed genoeg of kan het beter?? het enige waar ik me een beetje zorgen over maak is de HP... (wel maar de 3de belangrijkste stat voor umbreon.)

    (en ja deze IV's zijn ook goed voor een jolteon maar de nature is compleet fout en jolteon heeft de gewone ability nodig niet de hidden)


    Laatst aangepast door wolfie559 op wo okt 23, 2013 10:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo okt 23, 2013 9:31 pm

    Ditto kan met alle Pokémon breeden, dus een Ditto met perfect IVs is enorm handig om deze stats door te geven.

    Verder maakt het niet uit wanneer je je Eevee evolueert. De enige reden waarom je een Pokémon vroeger/later zou willen evolueren zou voor het leren van specifieke moves zijn, maar op stats heeft het geen invloed.

    Overigens is breeden nu ZO veel beter! De nieuwe Destiny Knot mechanic waarmee je 5 IVs van een parent door kan geven is zo goed dat het breeden van een perfecte pokemon nu te doen is. Er is net een Petilil uitgekomen met 5 perfecte IVs in alle stats behalve Attack. So awesome ;__;
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gemu wo okt 23, 2013 9:41 pm

    Dream World Ability Ditto (impostor) activeert transform meteen als Ditto word ingezet. Daarnaast houdt Ditto zijn eigen stats. Dus een Ditto in je team kan nog voor leuke verrassingen zorgen.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal wo okt 23, 2013 11:10 pm

    Gemu schreef:Dream World Ability Ditto (impostor) activeert transform meteen als Ditto word ingezet. Daarnaast houdt Ditto zijn eigen stats. Dus een Ditto in je team kan nog voor leuke verrassingen zorgen.
    Plak er ook een Choice Scarf erop en dan breekt hel los.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo okt 23, 2013 11:24 pm

    Voor zover ik weet kopieert Ditto ook de EVs van de tegenstander, afgezien van HP. Correct me if I'm wrong, ik weet niet meer precies hoe het zat.

    Impostor Ditto met keuze sjaal klinkt scary.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Reym wo okt 23, 2013 11:26 pm

    Pokemon Emerald~
    Vandaag in de trein terug naar huis heb ik Flannery (4e gym: vuur) verslagen. En een deel van Team Magma die een meteoriet in een vulkaan wilden dumpen voor groudon. Ik zoek nu een geschikt plekje voor mijn secret base. ik voel me nu zo hipster.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 wo okt 23, 2013 11:37 pm

    nvm
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gemu do okt 24, 2013 1:11 am

    Secret bases waren de shit.

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 10 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 26, 2024 12:07 pm