Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
UNOwen
LightSpeedReisen
6 plaatsers

    Theme of Gensokyo

    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Theme of Gensokyo Empty Theme of Gensokyo

    Bericht van LightSpeedReisen za jan 14, 2012 4:29 pm

    Dus stel je voor dat ZUN een theme wil hebben voor Gensokyo, maar op een of andere reden heeft hij geen zin om dat zelf te doen, dus vraagt hij aan de fans (ons), welke theme zou jij als het officiele theme van Gensokyo willen hebben, plaats hier je themes die jij ziet als een geschikt theme voor Gensokyo, daar bedoel ik dus mee, zeg maar een theme dat zou afspelen als je door gensokyo zou lopen. (Zie Gensokyo maar even als een stage) in ieder geval hopelijk ben ik zou duidelijk genoeg, zo niet vraag het maar en ik zal het proberen te verduidelijken. In ieder geval zal ik maar beginnen:

    Naar mij mening zou Nitori's stage theme het beste werken als een algemene theme voor Gensokyo.

    Ik zie het zo al voor me dat dit afspeelt terwijl je door het forest of magic loopt, of omhoog klimt op de Youkai mountain,enzovoort.

    PS: Hoewel character themes gebonden zijn aan een character, mag je die ook plaatsen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van UNOwen za jan 14, 2012 4:38 pm

    He, dat heb ik ook al gedacht, die is zo passend :D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van Urameshiya zo jan 15, 2012 1:06 pm

    Ik ben het er mee eens dat die heel goed past, maar ik zie ook nog wel wat andere mogelijkheden!

    Zoals deze:
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van UNOwen zo jan 15, 2012 2:37 pm

    Urgh, je laat me twijfelen
    Welke theme is dat?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van Urameshiya zo jan 15, 2012 3:47 pm

    @Uno: Het is Michi no Hana, Michi no Tabi (De meest gangbare vertaling is 'Unknown Flower, Mesmerizing Journey'). Komt van de meest recente CD van ZUN.
    KuroNeko
    KuroNeko
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Piano (slightly), cooking

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van KuroNeko ma jan 16, 2012 1:25 am

    Verleidelijk .. Al vind ik The gensokyo the gods loved denk ik nogsteeds wel mijn #1 keuze =)
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van Quwanti ma jan 16, 2012 5:41 pm

    Ik dacht eigenlijk gewoon aan "Theme of Eastern Story", haha. Though, "Unknown Flower, Mesmerizing Journey" kan ook best gaaf zijn daarvoor.

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van UNOwen ma jan 16, 2012 7:40 pm

    Urameshiya schreef:Komt van de meest recente CD van ZUN.

    Wait, ZUN maakt ook gewoon CD's? (jah sorry als ik nu als een noob klink maar echt veel weet ik niet. nog niet >:3, ik ben iemand die als ie iets niet weet het gewoon vraagt, soms tot ongenoegen van anderen)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van Nekotaku ma jan 16, 2012 11:31 pm

    UNOwen schreef:Wait, ZUN maakt ook gewoon CD's? (jah sorry als ik nu als een noob klink maar echt veel weet ik niet. nog niet >:3, ik ben iemand die als ie iets niet weet het gewoon vraagt, soms tot ongenoegen van anderen)
    Yep. Op deze pagina vind je een overzicht van de officiële muziek releases, waaronder ZUN's albums. Deze bevatten een mix van arranges en nieuwe composities. Ik kan trouwens aanraden ze eens te beluisteren. Het is moeilijk voor me om te achterhalen hoe ik eigenlijk in Touhou ben beland, maar ik herinner me wel dat ik deze muziek beluisterde nog voor ik de spellen speelde of eigenlijk echt wel wist wat Touhou was.

    Gesponsorde inhoud


    Theme of Gensokyo Empty Re: Theme of Gensokyo

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:57 pm