Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Princess Sylvysprit
Helepolis
Koishi~
wolfie559
Hakurei Ninja
Patchouli
kyr2005
Pshycho Maniac
LightSpeedReisen
Rage
Urameshiya
15 plaatsers

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Urameshiya ma sep 19, 2011 10:45 am

    Wie zou de sterkste of machtigste zijn van alle inwoners van Gensokyo die we tot nu toe kennen? En nee, Cirno hoef ik niet te horen. Ik vraag me serieus af wie, als we alleen uitgaan van de informatie die ZUN gegeven heeft, en hun sterkte in de games negeren (omdat veel personages zich in de games 'inhouden'), wie jullie dan denken dat de sterkste zou zijn.

    Ik weet het zelf namelijk niet zo goed. Mijn eerste ingeving zou Yukari zijn, omdat vrijwel alles mogelijk is als je grenzen kunt manipuleren, maar er zijn ook andere kandidaten. Eirin bijvoorbeeld is kennelijk sterk genoeg om zomaar eventjes de maan te kunnen verbergen en vervangen, en om een elixir te maken dat onsterfelijk maakt. En onsterfelijkheid is iets dat Yukari voor zover we weten niet bereikt heeft. Maar ook de andere laatste bazen en EX-bazen hebben redelijk absurde skills, dus wie denken jullie dat het sterkste is?
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Rage ma sep 19, 2011 11:07 am

    Ik zeg Yukari, aangezien ze borders kan beheersen van realiteit, leven en dood. Heel veel wikia's zeggen al dat Yukari eerlijk gezegd onverslaanbaar is maar zichzelf laat verslaan in danmaku gevechten.

    Als je borders kan beheersen en aanpassen, kan je sterk naar zwak veranderen. Kan je zelf iemand niet meer laten bestaan.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Urameshiya ma sep 19, 2011 11:21 am

    Rage schreef:Ik zeg Yukari, aangezien ze borders kan beheersen van realiteit, leven en dood. Heel veel wikia's zeggen al dat Yukari eerlijk gezegd onverslaanbaar is maar zichzelf laat verslaan in danmaku gevechten.

    Als je borders kan beheersen en aanpassen, kan je sterk naar zwak veranderen. Kan je zelf iemand niet meer laten bestaan.
    Dat zou je denken, maar ondanks dat was Yukari niet sterk genoeg om de beschermers van de Maan te verslaan. Tot twee keer toe zelfs. Die zijn natuurlijk geen inwoners van Gensokyo, dus ze tellen verder niet mee in dit geval, maar het bewijst wel dat Yukari niet onverslaanbaar is. Dat is eigenlijk een belangrijke reden dat ik zelf twijfel.

    Er zijn trouwens ook genoeg figuren in Gensokyo die al lang boven 'leven' en 'dood' uitgestegen zijn, dus dat ze die border beheerst maakt haar niet oppermachtig, lijkt me.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Rage ma sep 19, 2011 11:25 am

    Dat was nooit duidelijk geweest, sommige zeggen dat ze echt verloor terwijl andere zeggen dat ze met opzet verloor om de andere youkai's een les te leren. Vaak is het dat de bewoners van Gensokyo hun vermogen niet gebruiken, anders zat Yuyuko iedereen de dood in te jagen die haar vreemd aankeek.

    Als je al grip hebt op de realiteit en het kan aanpassen zoals je wilt dan maakt eigenlijk niets uit, behalve Reimu, weet niet meer hoe het heet maar het is een van haar spellcards dat ze haarzelf van de realiteit los kan maken.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van LightSpeedReisen ma sep 19, 2011 11:45 am

    Cirno is de strongest

    Een beetje een twijfel geval tussen twee characters. In iedergeval:


    Utsuho:
    Ze heeft beschikking tot de grootste krachtbron die er bestaat, namelijk nuclear fusion, ze is in principe een wandelende nuclear reactor, en ze kan haar eigen zon maken als ze dat echt wil.

    En mijn andere keus:

    Mokou:
    Tja wat kan ik zeggen, ik zou zeggen dat deze video al genoeg zegt:

    Ze is immortal dus ze zou gewoon eeuwig door kunnen gaan, dus in dat geval zou ik toch zeggen dat ze de sterkste is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 19, 2011 12:50 pm

    Rumia!

    Maar degene die ik denk dat het sterkste zijn, zijn Yuuka en Ooku.
    Met gewoon Raw Power.

    Met skills is het waarschijnelijk Yukari (GAPS) of Yuyuko (Leven en dood).
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Rage ma sep 19, 2011 12:54 pm

    Ik denk dat Meiling meer raw power heeft dan Ooku, sinds ze chinese martial arts gebruikt en het dagelijks beoefent.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van kyr2005 ma sep 19, 2011 1:09 pm

    Flandre zou ook heel sterk moeten zijn denk ik. In raw power en haar ability om dingen hun oog te pakken en ze dan te laten ontploffen..
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Patchouli ma sep 19, 2011 1:58 pm

    yuyuko kan toch iemand in an instant doodmaken?
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 19, 2011 2:01 pm

    Patchouli schreef:yuyuko kan toch iemand in an instant doodmaken?
    Urameshiya schreef:Er zijn trouwens ook genoeg figuren in Gensokyo die al lang boven 'leven' en 'dood' uitgestegen zijn, dus dat ze die border beheerst maakt haar niet oppermachtig, lijkt me.

    this
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 19, 2011 3:29 pm

    En deze lijst is best interessant:

    http://monstercucumber.wordpress.com/2011/05/15/most-powerful-touhou-characters/
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Rage ma sep 19, 2011 4:21 pm

    Yukari “Watch Me Give Your God a Wedgie” Yakumo

    Wahahahahaahahaha!!

    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van wolfie559 ma sep 19, 2011 5:57 pm

    er is niet echt een character dat echt de sterkste is.
    of temminste dat is mijn conclusie.

    trouwens ik vind dat als je zegt dat mokou de sterkste is je ook kaguya moet zeggen.... (ik ga op mijn dak krijgen ik voel het gewoon)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 19, 2011 7:56 pm

    wolfie559 schreef:trouwens ik vind dat als je zegt dat mokou de sterkste is je ook kaguya moet zeggen.... (ik ga op mijn dak krijgen ik voel het gewoon)
    In Eirin's profiel staat wel dat ze vergeleken met Kaguya "overweldigende kracht" bezit, maar dat ze constant haar krachten spaart om niet boven Kaguya uit te komen. Dus er van uit gaand dat Mokou en Kaguya ongeveer even sterk zijn, is eigenlijk Eirin verreweg de sterkste van de drie.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van wolfie559 ma sep 19, 2011 8:17 pm

    he dat wist ik niet
    hetgene wat ik wel weet is dat kaguya EVEN sterk is als mokou.
    eirin was ook de leerkracht van die 2 die de baas zijn op de maan....

    oke ik stem op eirin

    Gesponsorde inhoud


    Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn? Empty Re: Wie zou de sterkste inwoner van Gensokyo zijn?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:06 pm