Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Nekotaku
Remilia~
Hakurei Ninja
wolfie559
Michiresu
Pyonta-kun
Koishi~
Patchouli
LightSpeedReisen
Urameshiya
Quwanti
Info
Pshycho Maniac
Toumyon
18 plaatsers

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Patchouli wo nov 30, 2011 5:44 pm

    Ben er
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van LightSpeedReisen wo nov 30, 2011 5:54 pm

    Oja ik ben er ook ' ^ '
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Michiresu wo nov 30, 2011 7:26 pm

    ik zal present/aanwezig zijn
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Pyonta-kun wo nov 30, 2011 8:31 pm

    Ik ben er.

    Tevens wil ik vragen of er ook zoiets is als een losers bracket. Voor degene die niet weten wat het is, het houd in dat er een aparte bracket wordt bijgehouden van de mensen die een wedstrijd hebben verloren. Zo heb je 2 kansen. Uiteindelijk speelt de winnaar uit losers bracket tegen de winnaar van winners bracket. Als losers bracket dan wint, gaat de persoon van winner bracket naar losers bracket en wordt er weer gespeeld. De winnaar van losers bracket moet in de finale dus 2 keer winnen,

    Dit systeem zorgt ervoor dat iemand die in de eerste ronde verliest van de gene die het tournooi uiteindelijk wint toch nog een kans krijgt om hoog te eindigen in losers bracket.

    Als er onduidelijkheden zijn over dit systeem wil ik het graag toelichten. Ik ben naar meer fighting game tournaments gegaan en dit systeem wordt vrijwel altijd gebruikt en is altijd met open armen ontvangen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon wo nov 30, 2011 8:44 pm

    Pyonta-kun schreef:Ik ben er.

    Tevens wil ik vragen of er ook zoiets is als een losers bracket. Voor degene die niet weten wat het is, het houd in dat er een aparte bracket wordt bijgehouden van de mensen die een wedstrijd hebben verloren. Zo heb je 2 kansen. Uiteindelijk speelt de winnaar uit losers bracket tegen de winnaar van winners bracket. Als losers bracket dan wint, gaat de persoon van winner bracket naar losers bracket en wordt er weer gespeeld. De winnaar van losers bracket moet in de finale dus 2 keer winnen,

    Dit systeem zorgt ervoor dat iemand die in de eerste ronde verliest van de gene die het tournooi uiteindelijk wint toch nog een kans krijgt om hoog te eindigen in losers bracket.

    Als er onduidelijkheden zijn over dit systeem wil ik het graag toelichten. Ik ben naar meer fighting game tournaments gegaan en dit systeem wordt vrijwel altijd gebruikt en is altijd met open armen ontvangen.

    Dit vind ik een vrij interessant idee.
    Helaas voor mij zal dat te veel werk inhouden...

    We gaan gewoon met de basis "Trapjes"/(brackets?).

    ah en ik heb wel gepland voor losers rondes die gewoon nog een extra kleine fun geeft aan de mensen die niet door gingen naar de 2de ronde...dus dit betekent dat ze dus nog altijd 2 rondes mee spelen en natuurlijk spelen de 2 finalisten 3 rondes.


    meer informatie zal toegelicht worden als de laatste deelneemster zich hier present meldt.
    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van TheScarletDevil wo nov 30, 2011 10:03 pm

    Ik doe mee!! ^^
    Mijn keuzes zijn Sakuya,Reisen en Reimu! ^^
    Ik heb het vaak gespeeld dus ik ken het een beetje wel :P
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon wo nov 30, 2011 10:13 pm

    TheScarletDevil schreef:Ik doe mee!! ^^
    Mijn keuzes zijn Sakuya,Reisen en Reimu! ^^
    Ik heb het vaak gespeeld dus ik ken het een beetje wel :P

    Bedankt, je staat erop, en je bent ook nog eens net op tijd.

    TheScarletDevil
    TheScarletDevil
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 31

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van TheScarletDevil wo nov 30, 2011 10:16 pm

    Toumyon schreef:
    TheScarletDevil schreef:Ik doe mee!! ^^
    Mijn keuzes zijn Sakuya,Reisen en Reimu! ^^
    Ik heb het vaak gespeeld dus ik ken het een beetje wel :P

    Bedankt, je staat erop, en je bent ook nog eens net op tijd.


    Ja ik zag het x''D Ben blij want dit wil ik niet missen!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Urameshiya do dec 01, 2011 12:54 am

    Toumyon schreef:
    Pyonta-kun schreef:Ik ben er.

    Tevens wil ik vragen of er ook zoiets is als een losers bracket. (...)

    Dit vind ik een vrij interessant idee.
    Helaas voor mij zal dat te veel werk inhouden...

    We gaan gewoon met de basis "Trapjes"/(brackets?).
    Ik vind het niet te veel werk, dus als je wilt kan ik de brackets wel ordenen/aankondigen. Dan doe ik als jurylid tenminste iets dat van belang is, en het is sowieso goed als degene die de eerste match-ups (random) vaststelt zelf geen deelnemer is.

    Of vind je het om een andere reden geen goed idee?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Gemu do dec 01, 2011 1:26 am

    AAAAAAAAAAAAAAH IK BEN NET TE LAAT WANT IK WIST HIER EERST NIET VAN


    Mag ik nog meedoen? Dan ben ik er!
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Pyonta-kun do dec 01, 2011 9:20 am

    Gemu schreef:AAAAAAAAAAAAAAH IK BEN NET TE LAAT WANT IK WIST HIER EERST NIET VAN


    Mag ik nog meedoen? Dan ben ik er!

    LAAT DEZE MAN MEEDOEN. HET IS DAT MIJN INTERNET HET NIET DEED OM 11:45 ANDERS WAS HIJ OP TIJD.

    Toumyon schreef:
    ah en ik heb wel gepland voor losers rondes die gewoon nog een extra kleine fun geeft aan de mensen die niet door gingen naar de 2de ronde...dus dit betekent dat ze dus nog altijd 2 rondes mee spelen en natuurlijk spelen de 2 finalisten 3 rondes.


    meer informatie zal toegelicht worden als de laatste deelneemster zich hier present meldt.

    Dat is in ieder geval al goed om te horen. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik zie dat Ura ook al aanbied om te helpen, maar ik laat het helemaal aan jullie over. Ik ben allang blij met dit initiatief. Heb er zin in!


    Laatst aangepast door Pyonta-kun op do dec 01, 2011 9:20 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : BBCode fail)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon do dec 01, 2011 6:21 pm

    Pyonta-kun schreef:
    Gemu schreef:AAAAAAAAAAAAAAH IK BEN NET TE LAAT WANT IK WIST HIER EERST NIET VAN


    Mag ik nog meedoen? Dan ben ik er!

    LAAT DEZE MAN MEEDOEN. HET IS DAT MIJN INTERNET HET NIET DEED OM 11:45 ANDERS WAS HIJ OP TIJD.

    Toumyon schreef:
    ah en ik heb wel gepland voor losers rondes die gewoon nog een extra kleine fun geeft aan de mensen die niet door gingen naar de 2de ronde...dus dit betekent dat ze dus nog altijd 2 rondes mee spelen en natuurlijk spelen de 2 finalisten 3 rondes.


    meer informatie zal toegelicht worden als de laatste deelneemster zich hier present meldt.

    Dat is in ieder geval al goed om te horen. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik zie dat Ura ook al aanbied om te helpen, maar ik laat het helemaal aan jullie over. Ik ben allang blij met dit initiatief. Heb er zin in!

    Hmmm oke Gemu heeft het geluk dat onze laatste deelneemster haarzelf nog niet present/aanwezig heeft gemeld.

    Dus Gemu, je characters?

    UPDATE! (BELANGRIJK)

    -De update zal komen als Remilia~ haarzelf aanwezig heeft gemeld, Dus Remilia als je dit leest, graag een antwoord voor je aanwezigheid, dan kunnen we beginnen en kan ik allen status aankondigen.-

    Nu voor de rest: Nogmaals wil ik zeggen dat jullie allen deze topic zeer goed in de gaten moeten houden!
    Ik kan beloven dat de aankondiging van allen status van het Toernooi sowieso de 5de December komt, of eerder.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Gemu do dec 01, 2011 7:04 pm

    Oh, hoeveel mag ik er?

    Ik kies in ieder geval Suika, Sakuya en eeuh.. Utsuho.

    Ik ben aanwezig.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Pshycho Maniac do dec 01, 2011 7:52 pm

    Choco, gaan jullie de videos in deze thread plakken of maken jullie een nieuwe thread voor dat?
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon do dec 01, 2011 8:06 pm

    Pshycho Maniac schreef:Choco, gaan jullie de videos in deze thread plakken of maken jullie een nieuwe thread voor dat?

    Ik zal er een anderen thread voor maken. ( Hisoutensoku Toernooi 2011-2012 aftertalk )


    Gesponsorde inhoud


    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 4 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 2:15 pm