Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Nekotaku
Remilia~
Hakurei Ninja
wolfie559
Michiresu
Pyonta-kun
Koishi~
Patchouli
LightSpeedReisen
Urameshiya
Quwanti
Info
Pshycho Maniac
Toumyon
18 plaatsers

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Michiresu wo nov 23, 2011 7:01 pm

    wolfie559 schreef:ps: dit klinkt als een domme vraag maar heeft nederland dezelfde tijdzone als Belgie?

    nederland heeft dezelfde tijdzone ja
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Hakurei Ninja wo nov 23, 2011 7:40 pm

    wolfie559 schreef:ps: dit klinkt als een domme vraag maar heeft nederland dezelfde tijdzone als Belgie?
    Het is eigenlijk verbazingwekkend dat half Europa dezelfde tijdzone heeft. Zelfs het westerlijkste puntje van Spanje, waar eigenlijk de zon een half uur eerder op zijn hoogst staat dan in Greenwich (waar per definitie de 0 lijn doorheen gaat:)
    Spoiler:

    Long story short, maak je maar geen zorgen. :)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon wo nov 23, 2011 7:41 pm

    wolfie559 schreef:zou ik nog mijn hell raven kunnen inwisselen voor de scarlet (loli) devil?
    ps: dit klinkt als een domme vraag maar heeft nederland dezelfde tijdzone als Belgie?

    gewisseld.

    en alstublieft niet off-topic gaan met het tijdzone gedoe, dank u.

    en wat Ninja zegt is waar.




    Mededeling!

    Als iedereen het goed vindt zoals al gevraagd door Quwanti, ik ga alle rondes en matches opnemen als mensen dat goed vinden, en op Youtube zetten.
    hopelijk heeft niemand hier problemen mee.


    Nog 8 dagen voordat we officieel gaan beginnen met het Toernooi.
    Vergeet je niet in te schrijven als je dat nog niet hebt gedaan en nog graag wilt meedoen!

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Remilia~ wo nov 23, 2011 10:26 pm

    Ohoh! Ik wil ook meedoen =D
    Maar dus, als ik het goed begrijp, gaan jullie de gekozen personages met elkaar vergelijken en daar komt een winnaar uit?

    Anyhow ik schrijf me in en de personages zijn:
    - Remilia (NOOO WAAAAAAY)
    - Yukari
    - Reimu
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon wo nov 23, 2011 10:48 pm

    Remilia~ schreef:Ohoh! Ik wil ook meedoen =D
    Maar dus, als ik het goed begrijp, gaan jullie de gekozen personages met elkaar vergelijken en daar komt een winnaar uit?

    Anyhow ik schrijf me in en de personages zijn:
    - Remilia (NOOO WAAAAAAY)
    - Yukari
    - Reimu

    Je staat erop! :)

    helaas begrijp ik je vraag niet helemaal...
    beide spelers moeten 2 van de 3 matches winnen, mocht er een dubbel KO zijn in het eind, moet de jury bepalen of er een extra match bij komt of niet...meestal gebeurt dat dus wel, mocht het zo zijn.
    FIGHT, FIGHT, FIGHT!

    veel geluk...mocht je nog vragen hebben, stel ze maar. :D
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Remilia~ wo nov 23, 2011 11:16 pm

    Yesh :0
    Question! Question!
    Maar hoe gaan we het dan spelen?
    Like, wat moet ik doen om te winnen?
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Hakurei Ninja do nov 24, 2011 12:20 am

    Je tegenstander helemaal INMAKEN!! ... tenminste 2 van de 3 keer.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Urameshiya do nov 24, 2011 12:25 am

    Toumyon schreef:en alstublieft niet off-topic gaan met het tijdzone gedoe, dank u.
    Ik denk niet dat het heel off-topic was, als Wolfie het echt niet wist.
    Maar hoe dan ook, dat is niet zo'n overtuigend verzoek als je net zelf twee keer onnodig dubbel gepost hebt. ^^; Ik ben zo vrij geweest je dubbele posts samen te voegen tot enkele.

    Remilia~ schreef:Yesh :0
    Question! Question!
    Maar hoe gaan we het dan spelen?
    Like, wat moet ik doen om te winnen?
    De knoppen van je toetsenbord of gamepad op zo'n manier indrukken en loslaten dat jouw karakter dat van de tegenstander uitschakelt voor je zelf uitgeschakeld wordt. Of bedoelde je dat niet? ^^;
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van wolfie559 do nov 24, 2011 6:57 pm

    ik denk dat ik remis vraag snap

    punt is we spelen hisoutensoku ONLINE tegen elkaar en ik heb zelf recentelijk te horen gekregen dat we hamachi daarvoor gaan gebruiken (vraag me niet wat hamachi is dat is te lastig om uit te leggen voor mij)

    also mijn vraag over de tijdzones was serieus bedoeld opdat wanneer er een uur afgesproken zou worden om het tegen elkaar op te nemen we niet bang moeten zijn dat we ons van uur verwisselen.

    nu nog een vraagje van mij (ik wil ni op het laatste moment ni mee kunnen doen omdat alles niet in orde is)
    welke versie van hisoutensoku gebruiken we? en of dat belang zou hebbe als we tegen elkaar spelen (ikzelf heb ver.1.10(eng v1.0)

    en ik haat het om het wispelturig kreng te zijn maar kan mijne remi verwisseld worden met alice? en please verbied me om nog van gedachten te veranderen... (ik kan maar ni kiezen)
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon do nov 24, 2011 7:45 pm

    wolfie559 schreef:ik denk dat ik remis vraag snap

    punt is we spelen hisoutensoku ONLINE tegen elkaar en ik heb zelf recentelijk te horen gekregen dat we hamachi daarvoor gaan gebruiken (vraag me niet wat hamachi is dat is te lastig om uit te leggen voor mij)

    also mijn vraag over de tijdzones was serieus bedoeld opdat wanneer er een uur afgesproken zou worden om het tegen elkaar op te nemen we niet bang moeten zijn dat we ons van uur verwisselen.

    nu nog een vraagje van mij (ik wil ni op het laatste moment ni mee kunnen doen omdat alles niet in orde is)
    welke versie van hisoutensoku gebruiken we? en of dat belang zou hebbe als we tegen elkaar spelen (ikzelf heb ver.1.10(eng v1.0)

    en ik haat het om het wispelturig kreng te zijn maar kan mijne remi verwisseld worden met alice? en please verbied me om nog van gedachten te veranderen... (ik kan maar ni kiezen)

    pfff, je kost me inderdaad veel van mij tijd met het constant wisselen. XD

    en ja iedereen zou de zelfde Hisoutensoku versie moeten hebben.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Toumyon wo nov 30, 2011 4:20 pm

    Laatste aankondiging!
    morgen begint het toernooi en kunnen er geen meer mensen worden ingeschreven.

    Ook op morgen zal ik de namen door elkaar husselen met de name randomizer methode, zo dat iedereen (in trapjes) tegen mekaar wordt op gezet om de top te halen.
    dus updates, zullen komen.


    vandaag is de laatste kans om je nog in te schrijven!
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Info wo nov 30, 2011 5:04 pm

    hmm, ik kreeg een pm dus zeg ik hier maar even dat ik er ben.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Nekotaku wo nov 30, 2011 5:12 pm

    Ik kijk uit naar de filmpjes! Zelf heb ik de fighters nog niet heel serieus geoefend, maar als er nog zo eens een toernooi komt ga ik me voorbereiden om mee te doen. Ganbare, iedereen!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Quwanti wo nov 30, 2011 5:21 pm

    Deck heb ik al waaay van tevoren gemaakt. Though, misschien moet ik sommige nog even herzien. En misschien moet ik wel weten welke combinatie bij welke skill card hoort, lol. Ik weet dat alleen voor Reimu.

    Oja, ik ben in ieder geval vechtklaar.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van wolfie559 wo nov 30, 2011 5:29 pm

    ben nog een paar aanpassingen aan het doen met reisen.

    maar wolfie559 is present willing and able

    Gesponsorde inhoud


    The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi! - Pagina 3 Empty Re: The Forgotten Topic:Hisoutensoku Toernooi!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 12:51 am