Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
NekoMithos
Pyonta-kun
UNOwen
RemiliaxScarlet
Hakurei Ninja
Urameshiya
10 plaatsers

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Urameshiya za okt 20, 2012 11:26 pm

    Er is al een topic om de meet in het algemeen te bespreken, maar op dit topic kunnen we het nog eens hebben over de inhoud van de toernooien, en eventueel replays uitwisselen. Helaas is er iets misgegaan met de instellingen waardoor de Soku-replays voor een groot deel verloren lijken te zijn gegaan, maar wat de omvang van de schade precies is weet ik niet. Volgende keer doen we dit beter... ^^;
    Er zijn in elk geval wat losse PoFV-replays bewaard.

    Anyway, zodat we ze niet vergeten zijn hier de uitslagen nog eens!

    TH9 PoFV-toernooi (12 deelnemers) uitslagen
    Finale: Urameshiya vs Infinnacage
    Finale winnersbracket: Urameshiya vs Infinnacage
    Finale losersbracket: Infinnacage vs Quwanti
    Eerste plaats: Urameshiya
    Tweede plaats: Infinnacage
    Derde plaats: Quwanti

    TH12.3 Hisoutensoku-toernooi (15 deelnemers) uitslagen
    Finale: UNOwen vs Meira
    Finale winnersbracket: NekoMithos vs UNOwen
    Finale losersbracket: NekoMithos vs Meira
    Eerste plaats: UNOwen
    Tweede plaats: Meira
    Derde plaats: NekoMithos

    Ik zou ook best het hele bracketverloop hier willen uittypen, maar omdat ik vermoed dat Pyonta dat op een handigere manier zou kunnen (met die website waar hij de indeling mee gemaakt heeft) doe ik dat nog even niet. (Klopt dat, Pyonta?)
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Hakurei Ninja za okt 20, 2012 11:52 pm

    Is er ten minste nog een replay van de Soku finale? Want die was echt spectaculair.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Urameshiya za okt 20, 2012 11:53 pm

    Ik ben heel bang van niet... Het is echt zonde dat dat misgegaan is.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van RemiliaxScarlet zo okt 21, 2012 11:11 am

    Ik was zo slecht tijdens het PoFV toernooi. Toen iemand zei: ,,Je kan de shift toets kan gebruiken om te focusen.'' toen dacht ik zovan: ,,Ain't nobody got time for that!''
    Het ging zo snel... ^^;

    Het Soku toernooi ging beter, alleen wist ik zeker dat ik de 1e ronde niet ging halen omdat ik toen opgehaald werd. Bovendien had T Sakuya uitgekozen, en ik vind Sakuya een best lastige tegenstander. ・3・

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van UNOwen zo okt 21, 2012 1:08 pm

    Ik denk dat de replay van de finale Soku match bewaard is gebleven, omdat ik nog weet dat na afloop de pc me niet vroeg om die te bewaren (anders had ik wel ja geselecteerd, of anders heb ik het uit gewoonte overgeslagen en niet goed opgelet)
    Dus ik neem aan dat het al op automatisch bewaren stond? (dat was op jouw laptop btw Ura :P)

    Verder dat PoFV finale en Soku finale. Beiden waren gewoon geweldig! Die PoFV was zo spannend, ik hield mijn adem in. Dat danmaku skills! Ik had meerdere keren dat ik dacht "dat kan ie toch ECHT NOOIT ontwijken" en dat doet dan toch maar eventjes alsof het niks is XD Soku had ik zo veel stres dat ik mezelf eraan moest herinneren te blijven ademhalen XD En echt, ik heb van alles genoten, de match was gewoon zo close op het einde dat mijn lichaam zo volgepompt werd met adrenaline genoeg voor iedereen :P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Urameshiya zo okt 21, 2012 4:04 pm

    Uno, er is echt geen enkele replay terug te vinden in mijn Soku-mappen. Het spijt me! Volgende keer zullen we denk ik vooraf moeten testen of de replays goed bewaard worden.

    Van de PoFV-finale heb ik trouwens wel een replayfile, mocht iemand daar nog in geinteresseerd zijn! Als ik er zelf naar kijk zie ik dat ik nog veel te leren heb, dus ik heb me voorgenomen om voor Yuyucon 2 een stuk beter te gaan worden hierin. Dus Cage, ik reken erop dat jij hetzelfde doet zodat we dan weer een spannende wedstrijd krijgen! =P
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Pyonta-kun zo okt 21, 2012 5:05 pm

    UNOwen schreef:
    Dus ik neem aan dat het al op automatisch bewaren stond? (dat was op jouw laptop btw Ura :P)

    Erger, hij stond op automatisch NIET bewaren.
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van NekoMithos zo okt 21, 2012 5:47 pm

    Ura, had jij niet ook nog een replay van ons tweetjes?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Urameshiya ma okt 22, 2012 2:18 am

    NekoMithos schreef:Ura, had jij niet ook nog een replay van ons tweetjes?
    Die replay staat denk ik nog op Pyonta's laptop, maar ik zou 'm ook erg graag nog eens terug willen kijken! Dat was zo'n spannende match!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Remilia~ ma okt 22, 2012 8:06 pm

    Waarom verbaasd het mij niet dat UNO de soku toernooi gewonnen heeft?
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Meira wo okt 24, 2012 5:39 pm

    Anders had ik ook nog kans :o
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van T wo okt 24, 2012 10:11 pm

    Volgensmij heb ik nog een heel wazig filmpje van de finale van het Soku-tournooi, helaas heeft mijn setup ook geen replays opgeslagen... Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  3119151512
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Pyonta-kun do okt 25, 2012 9:59 am

    De komende dagen zal ik even mijn replays bijeen rapen en kijken wat ik ervan heb. Als het goed is heb ik alle replays die op de rechter setups zijn gespeeld.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Rage do okt 25, 2012 10:10 am

    Remilia~ schreef:Waarom verbaasd het mij niet dat UNO de soku toernooi gewonnen heeft?

    Je had het moeten zien, Uno had bijna verloren maar kwam terug met een geweldige comeback.

    Gesponsorde inhoud


    Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi  Empty Re: Yuyucon 2012 PoFV-toernooi & Hisoutensoku-toernooi

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 12:38 pm