Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Nekotaku wo aug 13, 2014 3:06 am

    Vrijdag 5 september is er een nieuwe editie van EINDBAAS, een terugkerend event met live chiptune muziek. Ik besloot om hiervoor een apart topic te maken voor twee redenen. De eerste is dat na deze editie ze een tijdje pauze houden en het dus niet geweten is wanneer ze terugkeren. Chiptune events zijn dun gezaaid (in België is er ook nog BITGRID II en in februari mogelijk een nieuwe Nintendoom) dus fans zullen daarna een tijd op hun honger blijven zitten. Uit de line-up ken ik enkel Bit Shifter, maar da's dan ook meteen wel een grote vis.

    De tweede reden dat ik dit topic maak is dat het niet enkel over EINDBAAS gaat. In De Melkweg gaan ze gedurende september een aantal Studio Ghibli films spelen, en dit om de nieuwe release van die studio te vieren: Kaguya-hime no Monogatari (of The Tale of Princess Kaguya in het Engels). Deze film spelen ze ook op de avond van de EINDBAAS BRK edition. Nog beter zelfs, de film zou beginnen om 20:00, duurt 137 minuten en EINDBAAS begint om 23:00. Perfecte timing.

    Als Touhou fans zijn er vast mensen onder ons die deze film aanspreekt. En dat valt dus te combineren met een chiptune party. Ik ga er zeker heen.

    EDIT: Ik zie ook nog net dat 50HURTZ, een bekende dubstepparty, ook diezelfde avond is. Dus wie van plan was daar naartoe te gaan, je kan ook nog een filmpje meepikken.
    Cannibal
    Cannibal
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het vermogen om beter te zijn in de Touhou shmups als ik de nacht ervoor niet heb geslapen (All-nightermodo)

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Cannibal wo aug 13, 2014 3:24 am

    Yes, yes, yes and YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Deviljho wo aug 13, 2014 1:01 pm

    Nekotaku schreef: In De Melkweg gaan ze gedurende september een aantal Studio Ghibli films spelen, en dit om de nieuwe release van die studio te vieren

    Is dat niet ook omdat Studio Ghibli misschien gaat stoppen?
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Scarlet wo aug 13, 2014 5:19 pm

    Deviljho schreef:
    Nekotaku schreef: In De Melkweg gaan ze gedurende september een aantal Studio Ghibli films spelen, en dit om de nieuwe release van die studio te vieren

    Is dat niet ook omdat Studio Ghibli misschien gaat stoppen?

    Nee devil dat is onzin. Heb het al nagekeken en het is een onzin verhaal.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Nekotaku wo sep 03, 2014 10:42 pm

    Nog effe een bump voor deze topic. Het is DEZE vrijdag. Ik geloof dat je nog tickets kan krijgen (zowel voor de film als voor EINDBAAS). Zondagnamiddag ga ik overigens ook nog naar The Wind Rises kijken.
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van AseliaNL vr sep 19, 2014 11:59 am

    Deviljho schreef:
    Nekotaku schreef: In De Melkweg gaan ze gedurende september een aantal Studio Ghibli films spelen, en dit om de nieuwe release van die studio te vieren

    Is dat niet ook omdat Studio Ghibli misschien gaat stoppen?
    ghibli stopt niet, alleen de oprichters en de spil ervan gaat met pensioen. Dat zijn Hayao Miyazaki en Isao Takahata.

    Ghibli wordt overgenomen/voortgezet dacht ik door Miyazaki's zoon... maar daar moet je mn woord niet te hard op nemen
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Deviljho vr sep 19, 2014 12:20 pm

    AseliaNL schreef:
    Deviljho schreef:
    Nekotaku schreef: In De Melkweg gaan ze gedurende september een aantal Studio Ghibli films spelen, en dit om de nieuwe release van die studio te vieren

    Is dat niet ook omdat Studio Ghibli misschien gaat stoppen?
    ghibli stopt niet, alleen de oprichters en de spil ervan gaat met pensioen. Dat zijn Hayao Miyazaki en Isao Takahata.

    Ghibli wordt overgenomen/voortgezet dacht ik door Miyazaki's zoon... maar daar moet je mn woord niet te hard op nemen
    Zoiets had ik gehoord ja, geloof ik.

    Gesponsorde inhoud


    EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam Empty Re: EINDBAAS BRK edition + Studio Ghibli films in Melkweg, Amsterdam

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 10:11 pm