Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
-Yuki-
Ranfox
Tanshu
Nekotaku
8 plaatsers

    EINDBAAS: live chiptune muziek

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku wo jul 03, 2013 2:18 pm

    In plaats van de vorige thread te recyclen maak ik er maar even een nieuwe, want ik denk dat ik hier nog wel geregeld naar toe ga en het is op verscheidene locaties...

    http://eindbaas.org/

    Deze vrijdag is er een nieuwe editie van EINDBAAS, hét chiptune event van Nederland! Dit gaat door in Utrecht, bij poppodium EKKO. Dit is de 13de editie. Het begint om 23u en gaat uiteraard behoorlijk lang door... Toegang is € 9. Meer informatie vind je op deze pagina: http://eindbaas.org/agenda/eindbaas-13-dunderpatrullen-10k-wiklund

    Op Facebook zie je echter dat er voor het begin van de set ook nog een open stage is. Verschillende gasten komen chiptune spelen vanaf 21u en de toegang is "pay what you like" :P

    Ben zelf van plan te gaan. Ik ga wel hoogstens tot 1u30 à 2u 's nachts blijven, want de volgende dag heb ik nog het één en ander te doen. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, geef me een seintje!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku za jul 06, 2013 5:26 am

    Whelp, dit was weer geweldig. Ik hoop dat één van de volgende edities iemand eens mee gaat. Het is echt de moeite waard!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku zo jul 07, 2013 12:49 am

    Datum volgende editie reeds bekend. Dit zal vrijdag 4 oktober zijn.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Tanshu zo jul 07, 2013 12:54 am

    Ook al een locatie?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku zo jul 07, 2013 12:57 am

    Oeps, had ik nog vergeten te vermelden. Die editie gaat terug in de Melkweg in Amsterdam zijn. Erg leuke locatie, als het hetzelfde zaaltje is.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku di nov 12, 2013 7:21 pm

    En ze zijn er weer! Al is het deze keer geen puur EINDBAAS event. Er zal in de Melkweg in Amsterdam een wereldpremière te zien zijn van een nieuwe documentaire, genaamd EUROPE IN 8 BITS, op zaterdag 23 november. Dit wordt gevolgd door een twee uur durende afterparty van EINDBAAS, met onder andere Men of Mega. Als je op Animecon 2013 bij Deshima Sounds was heb je ze al aan het werk kunnen horen.

    Facebook pagina: https://www.facebook.com/events/651661901540999

    Chiptune docu EN afterparty? Count me in! Als er iemand interesse heeft, geef een seintje. Mogelijk kan ik ook wel wat regelen inzake mensen oppikken en terug thuis brengen, aangezien deze event iets minder gestoord laat doorgaat dan de gebruikelijke EINDBAAS parties.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Ranfox wo nov 13, 2013 2:35 pm

    Wow, Waarom valt serieus alles op 23 nov? Dit is al het 3de ding wat op die dag valt. Ik ga er helaas niet bij zijn. Ik ben dan al ergens anders. :3
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van -Yuki- ma nov 18, 2013 7:42 am

    Ik vind chiptune muziek helemaal geweldig, maar om 23 november helemaal naar Amsterdam te reizen word een beetje lastig.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Sophie ma nov 18, 2013 1:22 pm

    Pyonta en ik komen. :3
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Reym ma nov 18, 2013 3:33 pm

    Helaas, ik moet dan al ergens anders heen. Lijkt me wel heel erg leuk om dan een andere keer heen te gaan :33
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku di nov 19, 2013 1:00 am

    EINDBAAS houdt regelmatig events, dus er komt zeker nog een kans. Soms is het in Amsterdam, andere keren in Utrecht.
    Ik kijk al uit naar het weekend! Leuk dat ik deze keer eens met bekenden kan gaan partyen.
    Kokonoe Yamaxanadu
    Kokonoe Yamaxanadu
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Judge of The Afterlife

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Kokonoe Yamaxanadu za jun 21, 2014 1:03 am

    Ik ga kijken of het kan, je hoort me er nog op terug!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku di jul 01, 2014 1:50 pm

    Okay, ik had dit veel eerder moeten posten, want ondertussen zijn de online tickets uitverkocht. Maar er zijn er net nog 20 extra vrijgemaakt, dus... Bovendien is het mogelijk dat je aan de deur ook nog kan kopen, maar dat moet je dan eens vragen op de Facebook pagina.

    EINDBAAS is er weer op vrijdag 11 juli, in Utrecht, bij poppodium EKKO. Het is een speciale editie om hun 5-jarig bestaan te vieren. De line-up is dan ook niet mis. Henry Homesweet en Chipzel zijn twee grote namen op de lijst, en ook Nederlands talent is goed vertegenwoordigd met onder meer RoccoW, Men of Mega en xyce.
    Wel moet er bij vermeld worden dat omwille van nieuwe wetten EKKO enkel meerderjarigen kan toelaten. Dus onder 18 kan je deze helaas niet mee doen.
    Vorige keer dat ik in Utrecht ging was er eerst nog een kleine pre-party op een andere locatie. Je mocht gewoon binnen op een pay-what-you-want basis. Enkele van de artists die daar speelden konden er ook behoorlijk wat van, dus ik kan het aanraden.

    Er is ook al een volgende editie aangekondig. EINDBAAS BRK edition is er op vrijdag 5 september in De Melkweg in Amsterdam. Zoals altijd op die locatie is dat een nogal late, begint pas om 23u. Na die editie gaan ze blijkbaar een tijdje op sabbatical, dus als je nog een chiptune party wilt meepikken is dat het moment. Bij de nog niet geheel aangekondigde line-up zit alvast Bit Shifter, een act waar ik naar uitkijk.
    SolsticeBas
    SolsticeBas
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Verzamelen van zielen

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van SolsticeBas za aug 02, 2014 6:42 pm

    Wow omg heeft 1 van jullie ''ZwamTek'' ( ook wel ''Extreme Resonance'' ) daar 1x gehoord? Hij is een vriend van me :D
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Nekotaku do aug 20, 2015 1:51 pm

    Na een jaar zonder EINDBAAS edities (al waren er wel gerelateerde events) komt deze chiptune party terug! Op 18 september is het zover. De locatie is poppodium EKKO in Utrecht. Ook deze keer is er vóór de main event een pay-what-you-want pre-party.
    Het is al weer even geleden sinds m'n laatste chiptune feestje (Nintendoom in februari, denk ik) dus ik ga er zeker proberen te zijn.

    Facebook pagina: https://www.facebook.com/events/1646916845530218/

    SolsticeBas schreef:Wow omg heeft 1 van jullie ''ZwamTek'' ( ook wel ''Extreme Resonance'' ) daar 1x gehoord? Hij is een vriend van me :D
    Ik denk niet dat ik 'm ooit aan het werk heb gezien. Heeft hij een set gespeeld op de main event of een pre-party? Als ik z'n naam nog eens ergens zie zal ik er op letten!

    Gesponsorde inhoud


    EINDBAAS: live chiptune muziek Empty Re: EINDBAAS: live chiptune muziek

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 2:24 pm