Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Princess Sylvysprit
draakedan
6 plaatsers

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van draakedan di dec 31, 2013 11:12 pm

    stel dat je naar gensokyo gaat. wat is de top 3 5 van plaatsen waar je naar toe gaat en waarom?
    bijvoorbeeld:
    1. Moriya shrine, omdat ik hopelijk Kanako kan ontmoeten
    2. earth sprit palace, omdat het een van de rustigste ondergrondse plekken is in gensokyo
    3. SDM, omdat ik Flandre wil zien en levend(?) terug te komen
    4. hakugyokuro, omdat ik daar eindelijk youmu's geestelijke half kan proeven en die ice tee
    5. Hakurei shrine, omdat je daar meestal Reimu vindt (en voor een damaku gevecht met Reimu)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van Princess Sylvysprit di dec 31, 2013 11:26 pm

    1. Hakurei Shrine, omdat ik daar gewoon als een baas wil naartoelopen en honderd euro in die donation box douwen
    2. Scarlet Devil Mansion, omdat ik gewoon iets heb met landhuizen en kastelen, geen idee of ik er binnen kan komen...
    3. Misty Lake, een mooi meer om eens tot rust te komen lijkt me, en misschien kan ik daar Cirno ontmoeten! (Of getrollt worden door andere feeën...)
    4. Makai, de omstandigheden zijn misschien nogal slecht, maar het is wel dé plek om magie te leren schijnbaar
    5. Former Capital, het sneeuwt, er wonen gezeligge oni's, mooie architectuur, warme lantarens en Palace of the Earth Spirits licht dichtbij, het lijkt me een erg gezellige plek om gewoon wat dom rond te lopen en van het uitzicht te genieten
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van Tritium vr aug 14, 2015 1:10 pm

    Dit is aannemende dat ik dezelfde metakennis houd als ik nu heb
    1: Palace of the Earth Spirits, IK SPREEK GEEN JAPANS! SATORI BREIN VERTALER!
    2: Eientei, TIME TO CURE MA DIABEEEETUS!
    3: Hakugyokurou, ZWAARDGEVECHT MET YOUMU!
    4: Former Capital, time to drink booze and punch oni.
    5: (als ik nog leef)Scarlet Devil Mansion, TIME TO STEAL LOKI'S WOUND-STICK BACK OR DIE TRYING!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van Rage vr aug 14, 2015 6:56 pm

    Scarlet Devil Mansion, gonna steal Meiling's heart and make her mine.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van redtails vr aug 14, 2015 8:11 pm

    Ik zou eigenlijk wel naar human village willen..

    overleven enzo
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van LightSpeedReisen zo aug 16, 2015 1:38 pm

    Redtails heeft een punt, ik ga gezellig met hem mee.

    Gesponsorde inhoud


    waar zou je naar toe gaan in gensokyo? Empty Re: waar zou je naar toe gaan in gensokyo?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:13 am