Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Urameshiya
Quwanti
TheEternalMokou
Reym
8 plaatsers

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Reym vr aug 23, 2013 9:22 pm

    Hallo iedereen~

    Touhoumuziek in het algemeen is heel erg tof! Nu de nieuwe game is uitgekomen zijn er weer een hoop nieuwe themes bij. Ik verveelde me een beetje en ik dacht: 'Waarom maak ik geen poll waar je jouw favoriete Touhou 14-themes kan kiezen?' Je kan zo veel Th 14 themes kiezen als je wil (inclusief title, opening en ending themes.)

    Ik heb een poll gemaakt op een andere website, maar daarna kwam ik erachter dat je op het forum zelf ook polls kan maken... *fail*

    Hier is de link naar de poll: http://www.easypolls.net/poll.html?p=5217a9a8e4b058f89ad4ae70

    Have fun~
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van TheEternalMokou vr aug 23, 2013 11:55 pm

    Raiko's theme is echt geweldig, die heb ik de afgelopen dagen echt enorm veel geluisterd.
    Die van stage 5 vind ik ook erg mooi.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Quwanti zo aug 25, 2013 4:39 pm

    Wat Mokou zegt, + title screen, Sekibanki's, stage 3 en stage 4.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Urameshiya zo aug 25, 2013 9:28 pm

    Ik vind Raiko's theme eerlijk gezegd maar niks, maar misschien komt dat omdat ik voor extra boss themes erg hoge verwachtingen heb/had. De themes die ik wel echt geweldig vind zijn de 4e stage en 4e boss theme, evenals Shinmyoumaru's boss theme. En omdat ik niet kon kiezen heb ik op alledrie gestemd!

    Ik ga dit topic trouwens even verplaatsen, als je het niet erg vindt, Reym. k;P
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van UNOwen ma aug 26, 2013 4:41 am

    Gestemd op Raiko's thema. Heb heb er net nog maar naar geluisterd, maar ik vind het geniaal. Het ritme van de drums past helemaal perfect in het lied. Dit werd me nog eens benadrukt toen ik het lied in slowmotion afspeelde, omdat ik bezig ben een piano partituur te schrijven voor het lied.

    Raiko is goed bezig een van mijn favoriete characters te worden!
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Bakuhatsu di aug 27, 2013 4:48 pm

    Oh~ Spannend! Ik ken Raiko nog niet, dus ben heel benieuwd. :D Favoriete thema is little Princess. Ik weet niet waarom, ik vind 'm gewoon epic. Stage 5 is ook heel mooi.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Urameshiya zo sep 01, 2013 1:13 pm

    Na een heleboel rondjes door TH14 in de afgelopen dagen, begrijp ik niet meer waarom ik niet meteen op de stage theme van stage 5 gestemd heb. Intussen misschien wel m'n tweede favoriet in het spel, na Shinmyoumaru's theme. Er is zeker geen manier meer om m'n stem aan te passen? =/
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Deviljho zo sep 01, 2013 1:32 pm

    little princess zou voor mij mijn eerste plaats zijn. tweede de boss theme van Kagerou en derde Sekibanki
    Kogasa54
    Kogasa54
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik leer het Nederlands voor maar een jaar en ik doe het heel erg goed (volgens iedereen) Ook ben ik een fabulous koto

    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Kogasa54 ma sep 30, 2013 1:36 pm

    Ik houdt alle van de liedjes op Double Dealing Character. Zij zijn alle heel erg tof. Als was ik wat favouriet themes om kizen, zou ik de Stage 1 theme, Sekibanki's theme, de Stage 4 theme, de Stage 5 theme, Seija's theme, Shinmyoumaru's theme, en Raiko's theme. Ik houdt van de drums in Raiko's theme~ erg tof en leuk~

    Gesponsorde inhoud


    Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes? Empty Re: Touhou 14 themes poll: wat zijn je favoriete themes?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 5:08 pm