Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Tanshu
kyr2005
wolfie559
Michiresu
Koishi~
Ekster
Pshycho Maniac
LightSpeedReisen
Hakurei Ninja
Quwanti
Patchouli
Urameshiya
16 plaatsers

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Enquête

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    [ 3 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba1016%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [16%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [21%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [21%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 3 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba1016%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [16%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba105%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [5%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Voteba12 [21%] 

    Totaal aantal stemmen: 19
    Hina Kagiyama
    Hina Kagiyama
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Mensen wijzen op spelfouten.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Hina Kagiyama zo nov 13, 2011 11:46 pm

    In mijn directe omgeving niemand. Ik heb wel wat internetvrienden into Touhou gekregen, dus dat is wel weer mooi.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Sophie ma nov 14, 2011 8:30 pm

    Hina Kagiyama schreef:In mijn directe omgeving niemand. Ik heb wel wat internetvrienden into Touhou gekregen, dus dat is wel weer mooi.

    Hey je kent mij :V
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Toumyon ma nov 14, 2011 8:59 pm

    Helaas...ik heb niemand...*insert a sad song here*

    op mijn school zijn er nu eenmaal van die stoeren gasten en bad girls die roken en gewoon sletterig en stoer moeten doen...90% van de kinderen roken op mijn school...ik ben 1 van die 10% die het niet doet,en ik doe ook totaal niet stoer en blijf gewoon de stillen,serieuze en lieve zelf...en ik weet niet waarom maar ik ben dus echt over-loved vind ik zelf soms.

    Ik heb dus toch echt wel veel vrienden ook al vind ik dat ik ze niet verdien...en 60% van die vrienden zijn meisjes,coincidence? ///

    maar ik ga off topic dus moet helaas Nee zeggen. :(
    leofox
    leofox
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Speciale vermogens : Genderbender

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van leofox ma nov 14, 2011 10:00 pm

    Meer dan 10~

    Sowieso heb ik hier in huis al twee mensen wonen die PCB kunnen clearen op Normal, en iemand die dankzij League of Legends (en mijn invloed) ook dem Touhous kent.
    Hina Kagiyama
    Hina Kagiyama
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Mensen wijzen op spelfouten.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Hina Kagiyama ma nov 14, 2011 10:47 pm

    Skip schreef:
    Hina Kagiyama schreef:In mijn directe omgeving niemand. Ik heb wel wat internetvrienden into Touhou gekregen, dus dat is wel weer mooi.

    Hey je kent mij :V
    Ook vooral via internet, dat telt niet volgens meneertje poll.

    Gesponsorde inhoud


    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 11:35 pm