Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Tanshu
kyr2005
wolfie559
Michiresu
Koishi~
Ekster
Pshycho Maniac
LightSpeedReisen
Hakurei Ninja
Quwanti
Patchouli
Urameshiya
16 plaatsers

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Enquête

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    [ 3 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba1016%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [16%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [21%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [21%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 3 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba1016%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [16%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 0 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba100%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba105%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [5%] 
    [ 4 ]
    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba1021%Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Voteba12 [21%] 

    Totaal aantal stemmen: 19
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Urameshiya wo sep 07, 2011 7:32 pm

    Hoeveel mensen kennen jullie eigenlijk in het echt (als in: buiten het internet) die Touhou kennen? En met Touhou kennen bedoel ik dan natuurlijk niet 'er wel eens van gehoord hebben', maar ook een beetje een idee hebben van wat voor games het zijn, en in elk geval een paar van de karakters kennen.

    In mijn eigen omgeving zijn dat er (voor mijn gevoel) nog aardig wat. Om mee te beginnen is Hakurei Ninja in het echt een studiegenoot van me, dus daarmee staat mijn teller alvast op 1.

    Naast Ninja heb ik nog twee vrienden zo ver weten te krijgen om het eens een keer te spelen. Ze waren het allebei vrij snel zat, maar omdat ze het wel echt gespeeld hebben reken ik die ook maar mee. Verder kwam ik er pas toevallig nog achter dat een oud-klasgenoot van me, die ik al een tijd niet meer gesproken had, ook Touhou speelt (of gespeeld heeft), dus dat levert mij een totaal van 4 op. Er zijn nog wel meer mensen die ik heb geprobeerd het te laten spelen, maar de meesten haken al af op het moment dat ze een gameplay filmpje zien, of al voor dat moment, omdat ze geen idee hebben wat er boeiend zou kunnen zijn aan een door de lucht vliegende miko tussen allerlei projectielen door loodsen.
    Patchouli
    Patchouli
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Magie. Lol.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Patchouli wo sep 07, 2011 10:59 pm

    Ik ken er 3, ze zijn allemaal klasgenoten.

    Eentje is een oversextepedo die zich alleen intereseert in de vrouwen.
    Eentje geeft iedereen altijd een random benaming.
    En eentje is net als de eerste.

    Geen van drieen spelen touhou
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Quwanti wo sep 07, 2011 11:10 pm

    Geen. Van mijn vrienden hoef ik het niet te verwachten sinds er een die de filmpjes die ik favoriet markeert las "manga filmjes" (wut), en de andere drie kijken alleen naar RayWilliamJohnson en zitten op hyves.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Hakurei Ninja do sep 08, 2011 1:24 am

    Nouja, ik ken Urameshiya IRL, en mijn jongste broertje heb ik dermate weten enthousiasmeren dat hij een tijd Fuujinroku (TH10) speelde, en later was hij erg fan van Hisouten (TH10.5). Hij hield het bijde keren minder dan een week vol, maar ik kan er dus wel van uitgaan dat hij een aardig idee heeft van wat Touhou inhoudt. Mijn andere twee broertjes (jah, ik heb er drie) hebben ons wel zien spelen enzo, maar die tel ik niet mee.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op di nov 15, 2011 3:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : kom er veel te laat achter dat ik hisoutensoku zei ipv hisouten)
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van LightSpeedReisen do sep 08, 2011 9:20 am

    Hm ik ken er maar een, hij is niet echt een fan maar hij vindt de games mooi om te spelen en kent een paar van de characters, we wonen in hetzelfde dorp en zien elkaar wel eens.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 10:30 am

    4 En alleen maar familie
    Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Tekenen, Design

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Ekster do sep 08, 2011 3:06 pm

    Geen.

    Ik woon in een gat.
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 27

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Koishi~ do sep 08, 2011 4:35 pm

    Ben ik echt de enige die er nu al tien kan opnoemen...?
    ^^;
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Michiresu do sep 08, 2011 8:59 pm

    Koishi~ schreef:Ben ik echt de enige die er nu al tien kan opnoemen...?
    r^^;
    woah waarom ken ik er niet zoveel? xD
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van wolfie559 za sep 10, 2011 9:02 pm

    kken er 4 ongeveer en 2 dqqrvqn zitten op deze forum
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van kyr2005 za sep 10, 2011 9:38 pm

    4 ongeveer xD ook 2 op dit forum~
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Tanshu vr sep 16, 2011 9:36 pm

    Twee, de een heeft alleen EoSD gespeeld maar toont verder wel intresse, en de ander kent een paar characters. Omdat ze te veel met mij omgaat. xD
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Sophie zo nov 13, 2011 11:04 pm

    Sowieso wel meer dan 10 geloof ik,
    even een lijstje voor het overzicht

    Spoiler:

    Alle bovenstaande behalve Laurens hebben ook nog eens touhou gecosplayed, krijg ik nu bonuspunten? C:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Urameshiya zo nov 13, 2011 11:28 pm

    Skip schreef:Alle bovenstaande behalve Laurens hebben ook nog eens touhou gecosplayed, krijg ik nu bonuspunten? C:
    Ja. Je krijgt bonuspunten, als je zorgt dat ze hier allemaal op het forum terecht komen. *marketing mode!*

    Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers op mensen die IRL zoveel andere Touhou-ers kennen. Aan de andere kant, zodra we hier 100 leden hebben houdt Natsumi een feest, dus daarna kennen we elkaar allemaal in het echt! ...toch, Natsumi? XD
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Sophie zo nov 13, 2011 11:29 pm

    Urameshiya schreef:
    Skip schreef:Alle bovenstaande behalve Laurens hebben ook nog eens touhou gecosplayed, krijg ik nu bonuspunten? C:
    Ja. Je krijgt bonuspunten, als je zorgt dat ze hier allemaal op het forum terecht komen. *marketing mode!*

    Maar eerlijk gezegd ben ik een beetje jaloers op mensen die IRL zoveel andere Touhou-ers kennen. Maar zodra we hier 100 leden hebben houdt Natsumi een feest, dus daarna kennen we elkaar allemaal in het echt! ...toch, Natsumi? XD

    De helft zit er nu zo'n beetje op denk ik though, maar ik zal de link ook nog sturen naar Lisa en Dirk enzo.

    100 leden? Dat wordt een groot feest! c:

    Gesponsorde inhoud


    Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen? Empty Re: Hoeveel andere mensen ken je in het echt die Touhou kennen?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 1:59 pm