Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Nekotaku
Quwanti
Mitch
Sophie
Meira
Urameshiya
10 plaatsers

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Meira ma sep 17, 2012 2:23 pm

    Ik vind het niet eerlijk, Neko heeft ZOVEEL er voor ingezet en er komt iemand ''oh ja lol de uitdaging'' en dan wheeeeeee HIGHSCOREZZ.

    Neko verdient de 1.5e plek voor zijn inzet vind ik
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya ma sep 17, 2012 3:33 pm

    Goed dan, het is nu officieel! Deze uitdaging is gewonnen door Pyonta. :D

    Zoals de eeuwenoude tradities van TvH voorschrijven mag jij nu een nieuwe uitdaging verzinnen, Pyonta! Maar als je daar geen zin in hebt, mag je die eervolle taak natuurlijk ook aan iemand anders doorgeven. k;P

    En inderdaad, Neko krijgt een honorable mention voor zijn grenzeloze inzet! Ik hoop dat je armblessures snel genoeg herstellen voor de volgende uitdaging. =P
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Sophie ma sep 17, 2012 3:45 pm

    Meira schreef:Ik vind het niet eerlijk, Neko heeft ZOVEEL er voor ingezet en er komt iemand ''oh ja lol de uitdaging'' en dan wheeeeeee HIGHSCOREZZ.

    Uh, wat?
    Pyon heeft de highscore verbroken, dat is hoe het werkt, hij heeft ook meerdere pogingen gedaan. ^^;

    Gefeliciteerd Pyon!
    Ik ben trots op je :3

    Maar ook op Neko want jouw prestatie is inderdaad ook al heel wat!

    Goed gedaan beiden!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku ma sep 17, 2012 11:26 pm

    Pyon heeft gewonnen, fair and square. Vergeet niet dat hij reeds langer dan mij Touhou speelt en die spellcard al heeft gezien op hard en lunatic. Ik heb enkel tot normal gespeeld. Het zou eerder oneerlijk zijn als iemand die ze nog nooit had gecaptured gewoon door vele pogingen in enkele weken te persen, de bovenhand kon krijgen op iemand die al veel langer op een hoog niveau speelt.

    De race met Quwanti was erg spannend. Ik vond het fijn hoe onze scores altijd net die van de ander wisten te overtreffen. Ik heb ook redelijk wat bijgeleerd over Imperishable Night. De mechanics zijn me veel duidelijker. Dat gaat vast helpen bij m'n playthroughs.

    Hopelijk komt er vlug een nieuwe challenge en gaan er veel mensen meedoen. Het is echt aan te raden, zelfs voor wie denkt dat ze nog niet ver genoeg staan om een kans te maken. Het is leerzaam!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Ranfox di sep 18, 2012 2:40 am

    Nekotaku schreef:Hopelijk komt er vlug een nieuwe challenge en gaan er veel mensen meedoen. Het is echt aan te raden, zelfs voor wie denkt dat ze nog niet ver genoeg staan om een kans te maken. Het is leerzaam!

    Daar kan ik mij helemaal bijvoegen. Toen ik jullie scores zag dat ik bij de eerste paar runs helemaal geen kans te maken. Maar omdat juist het competitieve element hier in zit blijf je toch proberen om een hogere en betere highscore te halen! Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 3471657230

    Gesponsorde inhoud


    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) - Pagina 4 Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 8:19 am